Gewoon, lekker relativeren! (II)

02-09-2009 11:37 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
JEEJ Kymm :-D

Ik heb vanmorgen laatste bericht gepost op het * oude* topic en las later het bericht van viva angel...

bedacht me dat ik maar even zou wachten wanneer je het nieuwe topic ging openen

Hoe is het met je ? Heb je nog een beetje kunnen slapen?

of was je vooral in gedachten met het smsje ??
Zo benieuwd wat PT zal doen.
I am Spaaartaaacus.
EN hoe Kym het heeft.
I am Spaaartaaacus.
Ik vind het ronduit be-lach-e-lijk dat ik nog niks heb gehoord van PT.

Hoe durft ie?!

Ik denk dat Kym en Sum het er eens flink van nemen.

Mijn buurmeisje ook, ik zie steeds verschillende mannen bij haar op bezoek in de nachtelijke uurtjes.

(Zaten MX en ik in zijn nieuwe auto te praten van de week, kwam ze weer aanzetten met een man.

Dus ik zei zoiets als: 'Zo, de buurvrouw neemt het er weer van!'.

Zegt MX: 'Ja zij zal ook wel denken, eerst staat ze steeds met die Marokkaan met die rode cabrio, nu heeft ze weer een gast met een dikke BMW!'

Touché MX! )

Hoe zou het met onze Pom zijn?

En met Sneeze?

Stroll is natuurlijk flink aan het sjouwen.

Boem is helemaal uit het zicht verdwenen he?
Sorry dat ik binnenval. Ben een paar maanden terug via google op dit forum gekomen en toen gereageerd op iets met terug van eerste date. Ben af en toe bij bepaalde topics waaronder deze blijven meelezen. Ben alleen mijn wachtwoord kwijt en niet meer gereageerd, nu opnieuw aangemeld om bij een paar topics te reageren.

Ben niet single, heb kinderen die bijna tiener af zijn. Maar af en toe kijken op het forum bepaalde topics vind ik interessant. Lees en dan doe ik die dag reageren, verder heb ik het te druk om actief te gaan meeschrijven.

@Kym,

If you want a "black man" you have to start thinking black. Maak niet uit dat het ic niet om een Afrikaan gaat, het gaat om het niet Westerse cultuur te doorgronden.

Zelf ben ik geboren en deels opgegroeid in Z-Amerika, verder htl gewoond met uitstapje West-Afrika.

Verschillende culturen hebben niet alleen verschillende spreektaal maar ook intonatie/woordkeus/normen en waarden/regels van het "spel" (niet alleen bij dating)

Semi-offtopic

Een voorbeeld: Bij "ons" is eerlijk niet altijd beter. Als vriendin Y mij iets toevertrouwd over Z en Z komt het na een tijdje ook aan mij vertellen en vraagt of X het niet al heeft verteld zal en behoor ik het te zeggen, Nee. Weet er niets van, vertel me maar. Zulke spellen bedoel ik, je hoeft er niet mee eens te zijn, het nut ervan te zien. Maar als je het (on)bewust niet meespeelt zul je zeer zeker andere "resultaten" boeken dan wat je voor ogen had.

Einde semi-offtopic

Je datemeneer is geen Nederlander en bepaalde dingen zul je moeten accepteren dat je niet van hem kan verwachten, je maakt het jezelf moeilijk anders. Trouwens het betekent niet dat jullie het niet superleuk kunnen hebben. Je moet wel de verschilen onderkennen en ermee omgaan. Mijn man en ik hebben het al deccenia leuk, hij is een rasNederlander en som "botst" het nu nog op bv. dingen als hoe belangrijk vind je het om als gezin samen aan tafel te eten. Heb het nooit gedaan thuis en ben er niet slechter van geworden terwijl manlief dit zijn 'cultuurtraditie' is.

En iedereen die roept dat je niet moet generaliseren etc. prima. Vraag me af dat mensen niet snappen dat heel deze wereld funtioneert op generalisaties, je doet een onderzoek, je neemt een standaard en de rest wijkt daarvan af naar boven of beneden en dan trek je conclusies.

Uitspraak mensen met obesita zijn vaak minder gezond dan slanke mensen=acceptabel. Zwarte mannen nemen het in het algemeen minder nauw met hun verantwoordelijkheden vergeleken bij blanken=discriminatie/generaliserend. Hiernaar is geen wetenschappelijk onderzoek gedaan maar elk mens die de zwarte cultuur kent weet dat dit gewoon zo is. Natuurlijk zijn er uitzonderingen...o.a. mijn vader, broer en zoon

Mijn tip aan jou voorzover je die nog niet hebt (hopelijk is het mogelijk) sluit vriendschappen met de "locals" van het land waar je zit en van het land waar je datemeneer van komt. Observeer ze, vraag dames hoe zij over bepaalde dingen denken en waarom ze dat denken en of doen. Steek je licht op en doe je voordeel (ook voor je werk) ermee.

Veel plezier en genietze!
Ladies,

I'm back en een beetje vlindertjes in mijn buik, maar daarover later want schaam me een beetje om het te vertellen.

Lieve Sam eerst voor jou een . Gekkie allemaal rare dingen in je hoofd halen. Weet je ik ben net achter gekomen dat mannen en jezelf open stellen eigenlijk net als spinnen zijn. De spin is banger voor jou, dan jij voor hem. Ik had de net MI aan de lijn en ik had me voorgenomen om hoe dan ook heel eerlijk te vertellen dat ik maandag eigenlijk hem had willen bespringen . Ik weet niet meer hoe we erop kwamen, maar op een gegeven moment stelde ik voor om aan elkaar 1 ding te vertellen wat de ander wellicht kan aanpassen om de communicatie tussen ons te bevorderen en dat we wel moesten afsluiten met een positief iets. Sinds lange tijd hadden we weer een gesprek gehad waarop je we echt op elkaar getuned waren, hebben we heel eerlijk onze onzekerheden aan elkaar verteld en uitgesproken hoe we er nu in staan. Het stomme is dat mijn grootste overwinning niet was om dit alles aan MI te vertellen, maar het erkennen waarover en waarom ik nou zo onzeker ben.

Nouja heb ik nu toch verteld voor wie ik nu weer kleine vlindertjes in mijn buik heb...
quote:frizzy schreef op 26 september 2009 @ 14:42:

Jeetje Moos je moet em ook niet laten schrikken met zo'n smsje hoor!

Straks kan ie niks verzinnen om terug te schrijven.

Als we nou zo doorgaan kunnen we trouwens een topic voor toyboys openen (of is dat er al?): Kym & JS, Sam & Mo, Moos & DB en Frizz & PT!

Ik begin toch ook te denken dat Sum het er eens flink van genomen heeft (God wat kun je een leuke dingen met deze zin doen als je gaat strepen, maar dat doe ik toch maar niet...).

Neh, het lijkt me niet het type wat snel schrikt. En he, waar ik moet ik het anders over hebben, het enige wat ik van 'm wéét is dat-ie lekker zoent
Hummm lees net mijn eigen stukje en ben de draad met de spin kwijt .

Moos, wat leuk de DB...ben erg benieuwd of hij reageert. Vind je sms wel koel, zou denk ik ook wel zoiets sturen. Het is plagerig, streelt zijn ego en je blijft een beetje op afstand mee. Ik keur het goed! :-)
Zo, ik had even een bladzij over het hoofd gezien

Pom! Goed bezig. Hoe erg zijn de Issues eigenlijk, of smelten die weg bij goede communicatie?
Kijk, dat is nou leuk dat jij exact kunt omschrijven wat ik wil met zo'n sms, dat had ik zelf niet onder woorden kunnen brengen, maar het is inderdaad wel helemaal wat de bedoeling was

*gaat snel verder met keuken poetsen*
Ik ga er trouwens vandoor ladies, lees jullie morgenochtend wel of heel laat vannacht.

@Renjerot, goed stukje. Grotendeels ben ik mee eens, een klein deel zegt mij ook dat een persoon ook los gezien kan worden van zijn cultuur en dat dat stukje het belangrijkst is in een relatie. Maarja het is net als vis en vinnen. Zonder vinnen kan die niet zwemmen, cultuur is zeker bepalend hoe iemand 'zwemt'.

*Gaat nu maar heel goed nadenken wat Pom vandaag heeft met dieren en eufemismen*
Ik moest wel lachen om je spin. De moraal is dat mannen banger voor ons zijn dan wij voor hen?
Pom!

Heel laat vannacht pas?

Wat ga je doen?!

Alleen volg ik het nu niet meer wat betreft MI hoor...

Watsnou de bedoeling?

Renjerot wat lief dat je even advies komt geven aan Kym!

Ik was even wandelen naar de markt.

Was een goed plan van mij, ik fiets normaal altijd, maar het lopen was zo lekker!

En ik had zélfs sjans onderweg, terwijl ik in een joggingpakkie zonder make-up was.

Nu ga ik croissantjes maken.

Vind dat ik mezelf mag verwennen (wie doet het anders?!).
Klinkt goed Frizz Ik vond lopen altijd heel lekker om alles wat er in m'n kop rondvliegt weer een beetje op een rijtje te krijgen.

Mijn keuken glimt en ik ga nog snel even de huiskamer opruimen, en dan spring ik in de auto om bij vrienden kittens te gaan knuffelen en film te kijken. Tot later!

Oh, nog niks terug van DB trouwens.
Daar is lopen ook goed voor.

Goed aarden en rust.

Ik ben alleen meer zo iemand die als een achtelijke idioot op haar fiets door de stad crosst (rood stoplicht? wat is dat?).

Lekker Moos, geniet er lekker van!

Ik weet nog steeds niet wat ik zal doen.

Ik hoef alleen te doen waar ik zin in heb heb ik bedacht.

Maar ik wou wel dat ik meer zin had in bepaalde dingen.

Snapt iemand dat nog?
*steekt oververmoeide koppie om de hoek van het forum*

Dag lieverdjes.

Ga er vanuit dat jullie geen genoegen nemen met de zin, het was leuk

Dus hier het hele verhaal....X-D

22.00: de bel, ik doe open en er staat me daar een pretportret.

Twinkeling in zijn ogen, goeie kleding EN een fles Prosecco.

Even kennis gemaakt en het klikte eigenlijk vanaf het eerste begin.

Eigenlijk helemaal niet mijn type maar met een kwartiertje was ik om...wat een leukerd

Babbel de babbel de babbel, kroegje hier in de stad op gezocht

Snachts nog even de fles drank meester gemaakt en ja...blijf dan maar slapen (sorry dames, ik leer het gewoon NOOIT)

Beeltje liggen viezelevozelen maar bij gebrek aan condooms verder niets gebeurd.

Uiteindelijk om 6 uur in slaap gevallen en om 10 uur weer wakker

Samen SH uitgelaten.

Veel zoentjes over en weer, en steeds contact houden

Daarna even naar het centrum voor een laat ontbijt.

Tsja, toen even de DA drogist in en toch dat felbegeerde pakje condoomns gekocht

Weer terug het bed in en onder het mom van dit noemen we de tweede date de rest ook maar even getest.

Well, hij heeft de keuring doorstaat, MEN wat issie lekker.

Daarna nog een beetje liggen babbelen en geviezelevozeld.

En hij is net weg...:-$

Gaan zeker nog afspreken]

Hij is leuk!

*gaat eens even zitten bedenken waarom gierende hormonen het winnen van common sense*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Go Sum, go Sum, go Sum!!
Huts!
Bella
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik sluit me aan bij Bella!
Mag ik even klagen?

Ik heb een hevig seks-tekort.

Ben al de hele dag gefrustreerd.

Zie maar één mogelijkheid, en dat is MX.

Heb Pom gesmst voor zijn nummer, maar ik heb niks teruggehoord.

Aaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrgghhhhhh!!!!!
Wauw, Summeke!...

Pompiedoe, ach wat lief van je. Ik hoop dat ik deze spinnetje kan overwinnen.

Frizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....ik begrijp zo goed dat je sex wilt maar niet met hem!!!!
I am Spaaartaaacus.
enne mogen we nu een fotootje zien van hem? SD
I am Spaaartaaacus.
Hee Sam das knap van je!

Je zzzzzzzzzzz gaat bij mij helemaal buiten het scherm!

Nou ik heb intussen MBF gebeld voor het nr van MX...

Heeft ie het niet (hij was laatst zijn telefoon kwijtgeraakt en heeft MX niet om zijn nummert gevraagd).

Met wie moet ik dan seksen?

MBF?

PT?

Of die collega die het me vandaag nog aanbood?

Ja Sum, foto foto foto!
Bewaar je lust voor een leukerd.....! Komt absoluut op je pad!
I am Spaaartaaacus.
Bewáár?!

De lust komt mijn oren uit!
Ja, snap ik heel goed!
I am Spaaartaaacus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven