Gewoon, lekker relativeren! (II)

02-09-2009 11:37 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
JEEJ Kymm :-D

Ik heb vanmorgen laatste bericht gepost op het * oude* topic en las later het bericht van viva angel...

bedacht me dat ik maar even zou wachten wanneer je het nieuwe topic ging openen

Hoe is het met je ? Heb je nog een beetje kunnen slapen?

of was je vooral in gedachten met het smsje ??
quote:Pompiedoe schreef op 08 september 2009 @ 00:58:

[...]

Tja tis inderdaad verwarrend. Alsof hij het aanvoelt. Heb natuurlijk een dipje gehad, toen ook nog die date met TM en eigenlijk sinds vandaag dat ik vrede had om geen contact meer te hebben met MI en dan neemt hij ineens contact op!! Strangé, strangé.Ja, zul je altijd zien he. Net als Frizz met MX. Die mannen voelen het feilloos aan lijkt wel. Of zou het meer het hele mechanisme zijn..wij niks laten horen, dus iweer nteressanter?
quote:Kym schreef op 08 september 2009 @ 00:58:

Pom, ben hier met 1 huisgenoot en die weet ervan. Ze kent hem ook. Dus geen probleem. En ja, veel te snel, maar het is zo fijn! Gek he? Met zo iemand uit zo'n Arabisch land. Nooit gedacht dat ik die taal nog eens geil zou vinden klinken Djezus.

We stuurden elkaar zelfs op exact hetzelfde moment een smsje met vrijwel dezelfde boodschap. Da's toch leuk?

Pom, wat ga je met MI doen nu. Voel je je er door overvallen?

Oja, het wordt zo lastig me in te houden wat betreft all the way seks Suggesties?

Maar dat verhaal van ex-collega, weet je het al wat dat was??

Ja ik ben inderdaad overvallen. Pffft ik denk dat het maar 2 kanten uit kan gaan: dat al sik morgen wakker word hem meteen uit mijn systeem wis en laat weten dat ik het niet meer zie zitten. Of dat ik een paar dagen niks laat horen en heel erg hard to get ga zijn. Hij moet dan nu wel gaan bewijzen dat hij niet meer zo raar zal doen...
Ach Pom, daar hebben die kerels een sensor voor, helaas!

Kym is op SJ!

*zet pesterig stemmetje op*

Kym voor zulk soort tips ben je bij mij aan het verkeerde adres.

Zou em met huid en haar verslinden.

Oja, het wordt zo lastig me in te houden wat betreft all the way seks Suggesties?Beetje rare opmerking eigenlijk.

.....

Oja, het wordt zo lastig me in te houden wat betreft all the way seks Suggesties?Bij mij hielp de gedachte dat ik niet geharst was....weet niet hoe erg de haargroeijungle bij jou is??
Ik denk dat mannen het aanvoelen en het dan dus weer interessant gaan vinden.

Hoe irritant is dat!

Vindt het niet zo'n vreemde opmerking Kym.

Zou er ook graag tips voor krijgen.

Pom misschien inderdaad lekker kijken hoe het morgen voelt?

Of overmorgen?
Oh ja, ex-collega. Hm ja, daar heeft ie naar zijn zeggen een maandje mee geviezelevozeld.

Maar oja dames. Er is nog een belangrijk detail (waar ik op dit moment lichtelijk blind voor lijkt te zijn geloof ik): hij heeft echt veel vrouwen gehad hier. Was daar compleet open over en ik was best in shock (hij is echt wild).
Op wie lijkt hij. Dan hebben we een beeld bij
quote:Pompiedoe schreef op 08 september 2009 @ 01:03:

[...]

Bij mij hielp de gedachte dat ik niet geharst was....weet niet hoe erg de haargroeijungle bij jou is??

Check.

Werkt niet bij mij.
Doe je het wel safe!!!! Is geen vraag, gewoon een gebod.
quote:frizzy schreef op 08 september 2009 @ 01:05:

[...]

Check.

Werkt niet bij mij.
O-oh... playertje.

En je lijkt ervoor te vallen.

Misschien alleen geschikt als seks-ding?
Wat is veel trouwens??
Besef me ineens dat als MX vandaag niet belt (en dat gaat ie inderdaad niet doen) dat het voor het allereerst is dat we elkaar 3 dagen niet spreken.

Elkaar één dagje niet spreken is de max, das pas een enkel keertje voorgekomen...
Ohoh Frizzebizz het ligt niet aan jou, hij heeft het gewoon druk met Ramadan
God, natuurlijk doe ik het save. Altijd, maar zeker hier! ...

Nee, hij is dus echt heel leuk. Ik voel wat en dit wordt niet alleen seks.

Oja, waar lijkt ie een beetje op. Nou, toen ik 'm voor het eerst zag, zag ik dit:

Maar ja, dan wel ietsje anders , maar toch . Ik zal snel een echt fotootje regelen!
Humm volgens mij is SJ binnen en heeft Kym ons verlaten...
Sjesis wat is hij lekker leuk!!!!! Daar zou ik het nog op kunnen en val doorgaans niet op Arabische types...
Djiezzzzzzz wat is die gast lekker zeg!

Was dat de tuinman joh... Gossiemikkie...

Pom het ligt niet aan mij, maar ook niet aan de Ramadan.

Maar ja...

Moet sterk zijn.
Is hij niet de tuinman van desperate housewives? Maar je zegt de eerste keer dat je hem zag, zag je dat. Wat zag je dan de tweede keer????
Alsof ik er normaal gesproken op val! Niet!

Maare, hoeveel vrouwen? Echt veel. Hij kon ze niet meer tellen en is de helft vast vergeten, zei ie. Naja..!
*Pom is ineens MI vergeten en blijft maar naar het plaatje staren*
Ja, de tuinman.

De tweede keer zag ik meer een Michael Scofield.

God, wat erg. Ik moet die echte foto echt snel gaan regelen!
googled nu op michael scofield
Frizz, al een paar dagen niet met MX gesproken..ik vind het goed van je! En ik denk dat het goed is dat je dat volhoudt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven