Gewoon, lekker relativeren! (II)

02-09-2009 11:37 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
JEEJ Kymm :-D

Ik heb vanmorgen laatste bericht gepost op het * oude* topic en las later het bericht van viva angel...

bedacht me dat ik maar even zou wachten wanneer je het nieuwe topic ging openen

Hoe is het met je ? Heb je nog een beetje kunnen slapen?

of was je vooral in gedachten met het smsje ??
Pom valt nu achterover van foto Michael Scofield
Maar Kym, ik denk dat hij dat vertelt om duidelijk te maken dat jij één van de veroveringen bent.

De vraag is, wil jij dat ook zijn?
Nou ik heb zijn nummer niet he, dus ik moet wel volhouden.

Weinig keus.

In a perfect world with a perfect Frizz zou ik ook niet opnemen zodra hij wél belt.
Hoezo verovering?

Wat hij zegt/doet is juist dat ie mij apart vindt. Dat ik niet 'anyone' ben (neuken en de volgende dag een ander). Dat ie me te scherp vindt en dat 't lijkt alsof we elkaar al langer kennen.

Godsamme, wat een fucking cliche's noem ik zojuist op!
ach Kym, geniet er gewoon van, maar houd wel in je achterkoppie dat er misschien een kans bestaat dat hij dat tegen elke vrouw zegt. Met de tijd kom je erachter of hij echt is of niet.
Een ding scheelt: als hij iets met een ander doet, dan weet ik dat direct. De tamtam gaat hier als een speer namelijk. Iedereen kent elkaar.
Jullie vormen wel een leuk plaatje....
Ben benieuwd wat de Tamtam over jullie gaat zeggen...
Ik zou ervan uitgaan dat hij jou wél als een verovering ziet.

Die kans is namelijk redelijk groot, en als het NIET zo is merk je het vanzelf en scheelt dat een teleurstelling.

Mijn idee is dat hij, als hij jou echt heel serieus zou nemen, even zou wachten met vertellen dat ie zoveel vrouwen heeft gehad dat hij de helft alweer vergeten is.

Als jullie iets hebben opgebouwd komt het een stukje oprechter over in mijn ogen.
Plaatje? Letterlijk gezien of moet ik dit heel cynisch opvatten

(als ik voor iemand ga ben ik uiterst trouw hoor..:))
quote:Kym schreef op 08 september 2009 @ 01:25:

Plaatje? Letterlijk gezien of moet ik dit heel cynisch opvatten

(als ik voor iemand ga ben ik uiterst trouw hoor..:))Nee letterlijk...jullie vormen qua uiterlijk een leuk plaatje..
Kymmetje is verliefd!! En geniet er gewoon van meis, je bent tenslotte volwassen genoeg om zo'n jongen in te schatten.....alleen denk ik dat je nu extra kwetsbaar bent gezien de emotionele achtbaan waarin je zit en wil ik je toch op het hart drukken om jezelf qua hart/gevoel nog niet te snel te geven. Dikke kus!
Ooh ahh, lief. Een leuk plaatje, hihi..

Ja, merk ook wel dat ik ermee uit moet kijken. Het zuiver moet houden voor mezelf. Om iemand gaan geven/verliefd worden is gemakkelijker als andere dingen niet zo lekker gaan. Maar we'll see.

Heb ik al verteld trouwens dat vooral zijn mond en lach zo uberlekker zijn? Dat als ik dat zie, ik echt totaal niets meer weet uit te brengen enzo?

Toen ik hem voor het eerst zag was ik al totaal sprakeloos, en tweede keer ikzelf weer, inclusief huisgenoot.

Goed, genoeg gebazeld.
Nou meiskes, Kym al huppelend onderweg naar haar nieuwe prinsje?

En Pommetje al in slaap gevallen samen met laptop?

Ik ga maar eens naar boven.

Morgen komt voor het eerste mijn slaafje HBO-stagiaire en ga ik een rondje hangjongeren doen.

Wordt mooi weer, dus eens even kijken hoe ik gedressed ga!
Hoe lang duurt het nog dat hij komt? Er is hier trouwens een topic aan de gang en ik zit al vanaf dag 1 op mijn handen...

Hoe heb je het trouwens met WS afgehandeld?
God! Hij is onderweg!

(jullie moeten je ook bedenken dat ik echt voor lul sta soms: heb de security natuurlijk moeten inlichten dat er 'a friend' komt -midden in de nacht, right- en dan moet hij zich melden, dan word ik gemeld, moet ik bevestigen dat het de juiste 'friend' is en dan kunnen we samen doorlopen en nagestaard worden. Ik zie er nu al tegenop, hah!)
quote:frizzy schreef op 08 september 2009 @ 01:35:

Nou meiskes, Kym al huppelend onderweg naar haar nieuwe prinsje?

En Pommetje al in slaap gevallen samen met laptop?

Ik ga maar eens naar boven.

Morgen komt voor het eerste mijn slaafje HBO-stagiaire en ga ik een rondje hangjongeren doen.

Wordt mooi weer, dus eens even kijken hoe ik gedressed ga!Die leuke bloemetjesjurk, vind ik je erg goed staan...
quote:Kym schreef op 08 september 2009 @ 01:37:

God! Hij is onderweg!

(jullie moeten je ook bedenken dat ik echt voor lul sta soms: heb de security natuurlijk moeten inlichten dat er 'a friend' komt -midden in de nacht, right- en dan moet hij zich melden, dan word ik gemeld, moet ik bevestigen dat het de juiste 'friend' is en dan kunnen we samen doorlopen en nagestaard worden. Ik zie er nu al tegenop, hah!)Ja meisje....daar gaat je reputatie
Ooh wat leuk Frizz, nieuwe stagiair en lekker buurten bij de hangjongeren. Wat heb je toch een leuke baan, echt! (als ik terug kom, ga ik bij je solliciteren, goed? )
Welk topic dan Pom?

Hahaha Kym tis wel een beetje genant inderdaad...

Maar ach, alsof niemand anders zulk soort dingen doet!

Moet iets sophisticated en sexies zijn Pom.

It's all about de eerste indruk.

Wellicht loop ik MX ook nog tegen het lijf.
Hé even voor mijn beeldvorming. Is hij nu 3 uur afgereisd vanuit de hoofdstad naar jouw casa???
Graaaaaaaaaaag Kym!

Voor het eerst heb ik mijn 'eigen' stagiaire.

Vind ik wel heul leuk.
Nee, ben nog in de hoofdstad, vandaar...
quote:frizzy schreef op 08 september 2009 @ 01:40:

Welk topic dan Pom?

Hahaha Kym tis wel een beetje genant inderdaad...

Maar ach, alsof niemand anders zulk soort dingen doet!

Moet iets sophisticated en sexies zijn Pom.

It's all about de eerste indruk.

Wellicht loop ik MX ook nog tegen het lijf.Topic: Wat is er zo leuk aan jouw vriendje/vriendinnetje...heel hoog Tina gehalte, maar ik weet ook dat TO met een getrouwde vent is/was. Ik weet niet of die vriend waar ze het over heeft een nieuwe is of inderdaad die getrouwde vent....vandaar dat ik op mijn handjes zit.
Hebben jullie vaak vacatures dan Frizz?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven