Gewoon, lekker relativeren! (II)

02-09-2009 11:37 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
JEEJ Kymm :-D

Ik heb vanmorgen laatste bericht gepost op het * oude* topic en las later het bericht van viva angel...

bedacht me dat ik maar even zou wachten wanneer je het nieuwe topic ging openen

Hoe is het met je ? Heb je nog een beetje kunnen slapen?

of was je vooral in gedachten met het smsje ??
Oooooooooooh nou zie ik dat dat lekkere hapje die knappe meneer mijn interesse wel heeft gelezen en ik heb niks terug gekregen!
Hij is even een goede tekst aan het bedenken Frizz, niet meteen van het negatieve uitgaan...
Wat dan Pom?!
Tis al 2 weken geleden Pom.
Wat Pom!!
MI heeft gebeld! (had zijn nummer weggegooid, dus herkende het niet). Hij wil een keer afspreken en voor dat ik nee kon zeggen vroeg hij mij om een nachtje over te slapen.
quote:frizzy schreef op 08 september 2009 @ 00:32:

Tis al 2 weken geleden Pom.
Slapen? Vannacht nog bedoel je Pom?
quote:frizzy schreef op 08 september 2009 @ 00:32:

Tis al 2 weken geleden Pom. ooh dan is het gewoon een kneus....tsssk gewoon niet reageren op een leuke meid...tsskkk
Ja of ik er vannacht over wilde slapen en dat we elkaar hopelijk weer spreken. Ik was zo flabbergasted dat ik gewoon niks scherps wist te melden.
Joh!

Die MI!

Wat hebbie gezegd?

Het is inderdaad een kneus!

Maar wel een lekkere...
Ik wist niet veel te zeggen. Ik vroeg 'wat wil je' en hij dattie mij wil zien. Hij momeplde iets van eerst een koffie drinken, dan een keer wijn drinken, dan filmpje pakken.

Ik vroeg waarom en toen gaf hij aan dat hij mij leuk, lief en interessant vind. Toen zei ik dat ik een deja vu gevoel hiervan kreeg, dat begreep hij en toen vroeg hij of ik een nachtje wilde slapen over zijn voorstel.

het lijkt wel alsof hij de dingen in een omgekeerde volgorde wil doen (Ik bedoel we hebben al seks gehad) of dat hij opnieuw wil beginnen. Ik was zo verbaasd, dat ik niet ad rem wist te zijn.
En nu zit ik klaarwakker in mijn bed...hoe was jouw date/samenzijn met SJ, Kym??
Leg je met je laptop dan?

Of zit je dit allemaal op je telefoon te typen?

Vind het wel een duidelijk gesprek hoor.

Maar vraag me af of je aan één nachtje genoeg hebt?
Ik lig idd met laptop in bed. Wat vind je duidelijk aan het gesprek?
Humm misschien is het handiger om een paar nachten over te slapen...
Maar goed, genoeg egotopic geweest. Dus vandaag ben je weer gestart met RP?
Hm, wat verwarrend weer Pom he, of niet?

Ik vind het niet zo duidelijk eigenlijk. Hij weet toch hoe je erover denkt? Hij plaatst je nu best in een lastige positie vind ik.

Je bent namelijk aan het verwerken..

Date was fenomenaal. En zo fenomenaal dat ie straks deze kant op komt. Nachtje in mijn huis! (jaha, hoezo hard van stapel, I know)
Nou ja jij vond jezelf niet ad rem genoeg, maar ik vind dat je het prima gedaan hebt.

'Wat wil je' en 'waarom?' zijn altijd goeie!

*noteert ze voor als MX belt*

Ja, zou het em ff moeilijk maken (zei ze stoer)...
Kymmmm wat spannend, maar hoe zit het met die ex-collega? En, en, en, zou het wel zou snel moeten gaan? Aan de ander kant what the heck....wat zullen je collega's zeggen als ze hem de volgende ochtend zien?
Kym!

Sjongejonge!

You go girl!
Wordt een interessante KodW volgende week maandag
Denk dat Kym met stip bovenaan mag staan in de volgende Keek.

Pom was je (voor hij belde) van plan om helemaal klaar te zijn met MI?

Of hoopte je al die tijd op iets als deze toenaderingspoging?
quote:Kym schreef op 08 september 2009 @ 00:52:

Hm, wat verwarrend weer Pom he, of niet?

Ik vind het niet zo duidelijk eigenlijk. Hij weet toch hoe je erover denkt? Hij plaatst je nu best in een lastige positie vind ik.

Je bent namelijk aan het verwerken..

....Tja tis inderdaad verwarrend. Alsof hij het aanvoelt. Heb natuurlijk een dipje gehad, toen ook nog die date met TM en eigenlijk sinds vandaag dat ik vrede had om geen contact meer te hebben met MI en dan neemt hij ineens contact op!! Strangé, strangé.
Pom, ben hier met 1 huisgenoot en die weet ervan. Ze kent hem ook. Dus geen probleem. En ja, veel te snel, maar het is zo fijn! Gek he? Met zo iemand uit zo'n Arabisch land. Nooit gedacht dat ik die taal nog eens geil zou vinden klinken Djezus.

We stuurden elkaar zelfs op exact hetzelfde moment een smsje met vrijwel dezelfde boodschap. Da's toch leuk?

Pom, wat ga je met MI doen nu. Voel je je er door overvallen?

Oja, het wordt zo lastig me in te houden wat betreft all the way seks Suggesties?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven