Gewoon, lekker relativeren! (II)

02-09-2009 11:37 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
JEEJ Kymm :-D

Ik heb vanmorgen laatste bericht gepost op het * oude* topic en las later het bericht van viva angel...

bedacht me dat ik maar even zou wachten wanneer je het nieuwe topic ging openen

Hoe is het met je ? Heb je nog een beetje kunnen slapen?

of was je vooral in gedachten met het smsje ??
quote:frizzy schreef op 14 september 2009 @ 00:14:

Maar verder ga ik weinig invullen Pom, dan ontneem ik mezelf alle kans op een relatie.

Een relatie of een spetterende relatie?

In de afgelopen 5 jaar heb ik één keer iets prils gehad, en heb ik nooit iets gevoeld voor iemand.

Bij MX was het vanaf onze ontmoeting, nog ruim voor er iets ontstond tussen ons, meteen pats-boem.

Dat is toch wel de reden dat ik hem niet zomaar aan de kans kan schuiven nu.

....

En dat maakt het een goede reden? Soms zijn gevoelens gewoon gevoelens. Niet meer en niet minder. Iemand hier op het forum heeft weleens de magische woorden uitgesproken: een relatie bestaat voor 20% uit gevoel en 80% uit gedrag. Dat laatste mis ik uit jouw verhalen over MX.

Maar goed aan de andere kant je kent jezelf en MX het best en je bent gewoon een superwijze vrouw die echt wel weet wanneer het echt fout zit. Dus bij deze houd ik erover op . Dikke kus.

*Gaat nu maar bedenken wat allemaal in de KodW moet*
Niet in de mood, omdat tja..weet je, ik kon het hem niet eens uitleggen.

Weet je wat er gebeurde? Ik werd heel verdrietig ineens. En het klinkt misschien raar, maar ik denk dat het komt door de heftige emotie van iemand zo leuk vinden, het erdoor verward raken en dan ineens alle gedachten van thuis ertussendoor. Naja, kortom, kon niet meer stoppen met janken. Genant. Naja, paar minuutjes maar.

En Pom! Je komt goed weg met die TM die de zaak toch even wat duidelijker benoemd heeft!
Jezus, reactie op mijn sms:

"I want to tell you that I miss u a lot and I feel like kissing your lips and hug you for hours... Mwaaaaaahhhhh!"

Kym, is niet genant....dat is wie jij bent!!!

Als hij daar niet tegen kan is hij (hoe leuk hij ook mag zijn) niet de geschikte man voor je....

Jij bent zo....

*probeert heel hardnekkig de tekst van Jeroen van der Boom NIET te gaan zingen*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:frizzy schreef op 14 september 2009 @ 00:20:

Hahahahah alle lof voor TM.

Maar heb jij nou een leuke avond gehad?

Ik zou het zelf echt een beetje zonde van mijn tijd vinden hoor, zoiets...Ik heb een onwijs leuke avond gehad en nu alles duidelijk is houd ik ook nog een leuke kennis en misschien een vriend aan over!! Met uitzondering van romantiek is hij een welkome aanvulling op de andere vlakken in mijn leven. Ik had het denk ik heel erg jammer gevonden als ik het had laten doodbloeden en geen kans meer zou zien om fijne discussies te hebben en geprikkeld te worden waar mijn 'normale' gang niet komt. Vind vers bloed ontzettend leuk .
Zie je nou wel lieve Kym.....niet voor hem gaan denken meis...

Zijn eigen gedachtes over jou zijn namelijk veel en veel leuker...
quote:Summerdance schreef op 14 september 2009 @ 00:30:

*probeert heel hardnekkig de tekst van Jeroen van der Boom NIET te gaan zingen*Haha! Dat lied vond ik toentertijd geweldig!
@Kym, hummm ik heb het niet hard uitgesproken, maar dat betekent ook niet dat ik het niet heb aangehaald. Maar inderdaad alle lof voor TM, dat hij wel recht toe recht aan is geweest .

Voel je je nou niet ontzettend knullig lieve Kym? Die jongen is gewoon verliefd op je!!! Geniet er nou van!!

(Maar ik herken het wel. Had een foto van MI gezien met 1 of andere griet. Ik over de zeik, vertrouwde hem niet etc. Bleek later zijn nichtje te zijn )
En Pom, ja, op die manier mensen leren kennen is heel goed! En juist via zo'n site, je weet wel welk vlees je in de kuip hebt en als het verder klikt, dan is dat alleen maar leuk!
Kym ik vind het geen gek verhaal.

Zou mij kunnen zijn overkomen.

Niet erg, en dat vond hij blijkbaar ook niet, anders zou je die sms niet hebben gekregen!

Hahaha nee hoor Pom, ik bedoelde het ook niet als goede reden.

Alleen als uitleg, waarom het niet zo simpel is.

Als iemand dan eindelijk iets in mij losmaakt, wil ik wel graag onderzoeken wat daar de reden van is.

Als ik een relatie heb moet het natuurlijk spetterend zijn, anders is het toch geen aanvulling?
quote:Pompiedoe schreef op 14 september 2009 @ 00:34:

@Kym, hummm ik heb het niet hard uitgesproken, maar dat betekent ook niet dat ik het niet heb aangehaald. Maar inderdaad alle lof voor TM, dat hij wel recht toe recht aan is geweest .

Voel je je nou niet ontzettend knullig lieve Kym? Die jongen is gewoon verliefd op je!!! Geniet er nou van!!

(Maar ik herken het wel. Had een foto van MI gezien met 1 of andere griet. Ik over de zeik, vertrouwde hem niet etc. Bleek later zijn nichtje te zijn )

Zijn nichtje? Hah, ja, dat soort blunders ja.

En verliefd? Tja, geen idee. Zegt ie niet in elk geval. HIj vindt me vast erg leuk, maar ik weet niet of het zo'n verliefdheidstype is. Ik weet het gewoon echt niet, kan 'm soms niet zo goed inschatten. Hij zit niet zo heel simpel in elkaar.

En ja, genieten ga ik proberen!

(ga morgen alweer zijn kant op trouwens..maar meer werk-gerelateerd)
quote:Kym schreef op 14 september 2009 @ 00:35:

En Pom, ja, op die manier mensen leren kennen is heel goed! En juist via zo'n site, je weet wel welk vlees je in de kuip hebt en als het verder klikt, dan is dat alleen maar leuk!Huh welke site? TM heb ik in de kroeg leren kennen...
Ooooooooh Pom, ik wist niet dat TM verder hartstikke leuk is!

Of ik wist het wel, maar was het even vergeten...

Ik heb gister trouwens 14 pagina's RP doorgeworsteld, maar gewoon geen énkele leuke man gezien.

Das toch erg?
Dat is het ook een beetje Pom, ik denk dat wij allemaal dat gevoel wel herkennen

Maar meestal zijn die gevoelens gebouwd op ervaringen uit het verleden.

Maar ja soms ook door echt wel reële alarmbellen

En dat maakt het zo lastig....wanneer hoor je je eigen angst praten en wanneer is het je intuïtie.

Maar denk dat in dit geval SJ gewoon stapelmesjoggie is op Kym

*zingt nu uit volle borst....Jij bent zo...ik heb je dan nooit anders gekend zo...ik zou jou het liefste houden...je bent zo... *
Liefjes, ik ga mijn oogjes dichtdoen

Weltrusten allemaal....
Frizzebizz, gelukkig dan begrijp ik je nu weer!!! Was even de draad kwijt.

Wat dat onderzoeken betreft dat begrijp ik ook. MI is ook diegene die zoveel bij mij na lange tijd heeft losgemaakt. Vanaf de eerste minuut was het bij mij Kaboem! Ik heb nu besloten hem gewoon los te laten, want dit gaat mij niet verder brengen. Maar afvragen waarom hij juist zoveel gevoel bij mij heeft losgemaakt, dat zou ik ook wel willen weten. Dat loslaten gaat nu trouwens verdraaid goed, heb natuurlijk de afgelopen maanden hierop vaak geoefend .
Hmmmm.... ik denk dat als je zorgt dat je rustig bent van binnen (in balans enzo) je best goed weet of het je eigen angst is of intuitie.
Trusten lieve Sum
Slaap lekker Sum!

Morgen werken?

Hahaha meissie niet door MIJ de draad kwijtraken hoor!

Ik vraag me vooral af waarom ik voor al die andere mannen niks voelde.

Geeft me een beetje een hopeloos gevoel als ik er niet achter kan komen wat dit nou allemaal te betekenen heeft.

Moet ik nu wéér 5 jaar wachten tot ik iemand tegen kom die iets in mij losmaakt?
Whoops, sorry dan Pom. Ging er automatisch van uit dat je 'm gedownload had.

Trusten Summeke!
Nee Frizz, jij hoeft geen 5 jaar te wachten. Daar ben je gewoon te leuk voor. Ik bedoel als ik dit al kan beamen in een paar weekjes tijd, zonder je gezien te hebben, dan betekent dat een geschikte vent meteen herkent wat een tof wief je bent! Niet zo twijfelen, er staat een hele leuke vent met jouw naam op zijn kont op je te wachten, je moet alleen wel in geloven dat je dat waard bent. Zo'n leukerd heeft ook niks aan een Frizz in de huidige gemoedstoestand.
Hahahaha lief van je Pom!

Maar aan de mannen ligt het niet hoor.

Ontmoet regelmatig mannen die mij leuk vinden.

Of leuk kunnen gáán vinden.

En ik weet dat ik leuk ben, en een hele leuke partner kan zijn voor iemand (sorry voor de arrogantie).

Maar ik word er gewoon niet warm of koud van.

Helaas.
Hahahaha krijg ik gewoon een berichtje op RP met: 'Zal ik je nu komen masseren?'.

Grappenmakers daar zeg...
Dan is het gewoon je tijd nog niet Frizz. De vraag nu is dan hoe ga je die tijd opvullen?

Ik ga slapen meiden, morgen weer een drukke dag. Slaap lekker.
Wat ga je antwoorden op RP man?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven