Gewoon, lekker relativeren! (II)

02-09-2009 11:37 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
JEEJ Kymm :-D

Ik heb vanmorgen laatste bericht gepost op het * oude* topic en las later het bericht van viva angel...

bedacht me dat ik maar even zou wachten wanneer je het nieuwe topic ging openen

Hoe is het met je ? Heb je nog een beetje kunnen slapen?

of was je vooral in gedachten met het smsje ??
Ah je gaat niet alleen. Fijn.

Voor mij is het ook veuls te lang geleden hoor!

Maar het zou wel weer eens goed zijn eigenlijk...

Ik raak een beetje in de war van die laconieke houding.

Dan ben ik spontaan vergeten wat er ook al weer zo erg was en wat ik verder wilde zeggen.

Ben ook ineens al mijn boosheid dan kwijt, terwijl dat je meestal juist scherp maakt.

Ik wil beginnen met vragen wat hij nou eigenlijk van mij wil.

Hij gaat er niet onderuit komen met vage antwoorden, hij moet maar eens met de billen bloot.

Als ik dát eenmaal weet, kan ik aangeven wat ik wil (en niet wil) en kunnen we kijken of het op elkaar aan kan sluiten, of niet.
Ik raak ook in de war van dat laconieke....

Ik ben wel heul benieuwd wat hij als antwoord gaat geven op de vraag wat hij nou eigenlijk van jou wil..

heb je al enig idee wanneer dat gesprek gaat plaatsvinden?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hij gaat proberen weg te komen met antwoorden als 'Gewoon', en 'Hoe bedoel je? Het is goed zo toch?' of 'Ik weet het (nog) niet'.

En vooral die laatste is zo een dooddoener...

Geen idee.

Ben bang dat het of één dezer dag na zijn werk moet, of óp zijn werk.

Behoorlijk klote dus.
Hm, mooi balen inderdaad, dat laconieke, 'k zou ook niet echt weten wat ik daarmee moest, denk ik. Heb er trouwens ook wel een tijdje zo een gehad, dat ik dan kon vragen: 'Maar vind je het dan nog wel léuk met me?' (want dat soort dingen zei hij nooit) En dat hij dan zei: 'Jawel hoor'. Tja. 't Is een antwoord en het is een ja, dat wel.

@Sum, ging ook snel hoor, gedowngeloade meneer, nogal typje behoorlijk zelfverzekerd en van dik hout zaagt men planken, perspectieven vrij serieus. We gaan het zien. Ben nog steeds blij met Friz d'r peptalk, takes the load off. Stom, zijn van die dingen die ik best weet, maar waarvan ik dan toch ergens vind dat ze niet voor mij gelden, ofzo. Nou ja, ik ga iets leuks aantrekken. Niet te leuk, gewoon leuk
Hahahaha ja Moos, herkenbaar!

Hij zegt ook nóóit zoiets uit zichzelf.

Maar MX belde net dus, en gaat me straks weer bellen want er kwam iets tussendoor.

Vertelde dat hij zijn auto verkocht heeft en dat hij de nieuwe voorlopig nog niet heeft.

Dat betekent dat hij voorlopig dus niet naar mij toekomt, aangezien meneer niet aan het OV of de fiets doet.

Verder gaf hij via een omweg aan dat hij zich er aan stoort dat ik regelmatig op zijn werk ben.

Dáárom deed hij dus zo chagrijnig!

Maar net toen ik ging doorvragen en wilde weten waarom hij dat niet gewoon gezégd heeft kreeg hij dus een wisselgesprek.

To be continued.
Oeiii....spannend Moos.

Maar nog niet gebeld dus?

Dus misschien loop je straks tegen een heul eng accentje aan

Ik zou dat echt nooit durven, zo zonder iemands stem gehoord te hebben.

MAAR....wat gaan jullie doen?

Leuk leuk leuk...

Ik ga ook weer eens spieken op RP

*downloadmodus aan*
Moos het is trouwens ook maandag!

Ik bedoel, dan ga je toch ook gewoon casual ontspannen naar je afspraak?

Tis geen weekend ofzo!

Soms zijn er van die dingen die je wel weet maar die een ander nog even moet zeggen.

Hebben we allemaal weleens last van.

Hoe laat ga je op weg?!
Inderdaad, ik vind ook dat je juist aan de telefoon kan merken of het gesprekstechnisch klikt.

Sum als je wat leuks vindt op RP...

Give me a sign!
Hoeveel sneue mannen kunnen zich op 1 dating site inschrijven zeg!!!!

63 pagina's doorgeklikt en nog geen interesse berichtje verstuurd!

*vraagt zich af of ze wellicht mannen eisen moet gaan laten vallen*
Nee hoor, gewoon naar een andere datingsite overstappen

Ik ga! Zie er tof uit en heb er wel zin in. Ha.

Als dit niks wordt, dan ga ik mezelf ten doel stellen om met een volgende deet eens te bellen. Ik bedoel, ben nu al zo ver over de belangst heen, dan moet dat ook maar eens lukken.

Sum, we gaan gewoon wat drinken, heel low key. Ik moet ook echt op tijd weer in m'n bed liggen, en ik ga zelfs maar met de auto, kan ik tenminste niet drinken (en haal ik het tenminste allemaal nog )
Moos Moos...verlicht ons met de tip...

Welke dating site moeten Frizz en ik gaan bezoeken?

*pakt ff snel een pen*

Heel verstandig, drankje doen en veilig weer naar huis.

Lees hier nu ook weer een topic waarbij er veels te hard van stapel wordt gelopen en de gevolgen zijn niet meer te overzien

maar tis wel vermakelijk leesvoer....dat dan weer wel
Meldt zich overigens vrijwillig aan om eens een rondje te bellen met Moos....gewoon om haar over de belangst heen te helpen...
Dat had ik nou ook gister met RP Sum.

Niks nada noppes te vinden.

Lekker Moosey, ben je al weg?!

Veel plezier!!!

Ooooh ik meld me ook voor de anti-bel-angst!

Leuk zeg...
Echt Frizz....hebbie ook belangst?

Wat moet dat heerlijk zijn voor jullie telefoonrekeningen zeg!!

*schrijft RP af als potentiele mannenwegtreksite*
Afijn...

MX heeft dus teruggebeld en de aap is uit de mouw gekomen:

Hij vindt dat het teveel op een relatie is gaan lijken.

Kan daar alleen helemaal geen uitleg bij geven, en mijn interpretatie is dan ook dat hij gewoon nogal last heeft van paniek.

Ik bedoel, er is niets veranderd of anders dan anders gegaan tussen ons de laatste tijd, TOT het hem ging benauwen en hij chaggie ging doen.

Dus dat hele relatie-angst-gebeuren speelt zich naar mijn idee af in zijn hoofd.

Hij was ook totáál niet in staat om erover te praten, kwam inderdaad met de 'Ik ben niet één van jouw clienten-opmerking', zei met helemaal niemand rekening te willen houden in het leven en heeft vervolgens opgehangen (gedwongen doorpraten doe je alleen binnen een relatie, vond hij).

Hoe kinderachtig en en getuigend van weinig zelfinzicht is dit?!

Heb em nog geprobeerd te bellen, want ik wilde wél nog even zeggen dat hij met deze houding eigenlijk aangeeft maling te hebben aan mijn mening en mijn gevoelens, maar meneer neemt niet meer op.

Nou moet ik wel zeggen, het is bijna etenstijd, dus misschien een beetje een lastig moment voor dit soort onderwerpen, hij heeft tenslotte de hele dag niet gegeten.

Maar goed.

Vind dit eigenlijk zo volslagen idioot, dat ik me er helemaal boven voel staan.

So far for de laconieke houding van MX.

Gelukkig wist ik daardoor wel prima mijn mondje te roeren, haha!
Nee joh Sum, om Moos te bellen!

Gekkerd...

Zou wat zijn zeg, ook qua werk.

Moet áltijd bellen.
Weer een topperrrrr van RP:

Ik wil graag met je in contact komen,

of mag ik daar alleen maar om dromen?

Groeten Beer

Waar ben je gebleven Sum?

Zit je al klaar voor Benelux Next Top Model om alle trucjes af te kijken?
Dames ik ben er wel en ook weer niet, kijkt ff naar next topmodel...tot later!
Haha, ik heb moeten lachen om jullie teksten

Moos: veeeeel plezier op je date! Wat spannend, je kent zijn stem niet eens! :-d!

Sum, leuk, je nieuwe buikkastje. En nog leuker: wel 63 (drie en zestig!!!) pagina's zonder leuke mannen! Haha!

Frizzeltje, ook om jou moest ik lachen. Vooral het stukje over MX die niet aan OV en fiets doet! Zo typisch voor dat soort mannen! Ik ken ze ook! Grappig vind ik het.

Minder grappig vind ik trouwens zijn gedrag momenteel naar jou. Kom op meis, dit wordt haast een beetje genant, vind je niet? Ik vind het een lullige actie. Zijn gezeik een beetje bij jou droppen, geen ruimte laten voor jouw mening en vervolgens afkappen. Teleurstellend.

Maar gelukkig hebben we nog RP (die Beer heeft volgens mij ook al 36 keer op mij gereageerd )

Ik ben inmiddels in de stad. Nu douchen! Oh! En vannacht slaap ik bij SJ.

Weer een vreemde actie, vind ik. En toevalligerwijs ook een werkgerelateerde kwestie: hij dacht dat ik eerder in de stad zou zijn dan nu en vroeg me of ik dan naar hem kwam. Maar ik ben later en hij is alweer aan het werk bijna. Dus ik zei dat ik wel naar zijn werk kon komen. Nou, dat kon wel, maar dan na 22:00. Zijn baas is dan weg, weinig klanten meer, dus was er ruimte om met elkaar te praten. Goed, kan ik nog inkomen.

Vervolgens krijg ik een sms dat hij toch niet zo'n strak plan is als ik kom, want misschien is er wel helemaal geen tijd om te kletsen en dan zit ik daar maar. Of ik na zijn werk dan maar naar zijn huis kom. Ik vond het irritant, maar ik ga wel.

Ik wil vanavond denk ik wel wat dingen zuiver krijgen tussen ons. Kan dat denk jullie? En nog tips voor de aanpak? Toevallig?

Nu douche!
Ha, mooi dat we je aan het lachen maken Kym!

Zeer teleurstellend wat MX doet, want hij weet prima hoe het moet.

Hoor hem nog zó zeggen de eerste keer dat ik me een beetje rottig voelde: 'Daar kunnen we toch gewoon over praten?'.

Dit zegt een hoop over hem, en ik was dan ook niet van plan om het persoonlijk op te vatten.

Lullig dat hij in de knoop zit met 'ons', maar GROW UP!

Nu mag hij lekker in zijn eigen sop gaarkoken.

Misschien moet ik toch maar reageren op Beer?

Wat wil je precies zuiver krijgen Kym?

Anders kan ik ook niet meedenken over de aanpak.

*zwaait enthousiast naar Pom*
Hoi Pom ja! ANTM is leuk he! Maar helaas kan ik niets volgen hier..

Uhm Frizz. Ja, grow up inderdaad MX, zeg dat ook maar even namens mij. Jezus, als dit geen bindingsangst is? Shocking!

Ach, en neem die Beer toch lekker.

Wat wil ik zuiver krijgen? Of het serieus-achtig is tussen ons incl. monogamie. En of ie op wil houden met dat gemindfuck.

Naja, dat dus.
project catwalk, sorry meiden dat wil ik ook zien. *zwaait terug naar frizz*
wat was topmodels ordinair!!!!! die meiden, ik schrik van zoveel arrogantie en gedragsproblemen!!
Je kan wel via internet kijken toch?

Mocht hij ooit weer bellen (en dat doet ie vast) zal ik het hem zeggen.

Namens jou!

Ja het is behoorlijk vreemd hoor, ik bedoel ik heb echt niks gedaan om hem over zijn toeren te doen raken.

Lijkt op een relatie... Ha! Hij is gek.

Nou... misschien kun je het het beste gewoon zo rechtstreeks vragen?

Alhoewel ik bij de mindfucks wel wat voorbeeldjes zou geven ter verduidelijking.
quote:Pompiedoe schreef op 14 september 2009 @ 21:31:

wat was topmodels ordinair!!!!! die meiden, ik schrik van zoveel arrogantie en gedragsproblemen!!

Is het weer een nieuw seizoen?

God, klinkt als een enorme dosis leedvermaak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven