Gewoon, lekker relativeren! (II)
woensdag 2 september 2009 om 11:40
maandag 14 september 2009 om 01:02
maandag 14 september 2009 om 07:53
Hoihoi
Hij gebruikt pillen en zegt ze 1 x per maand te gebruiken. Ik vind maandelijks echt te veel. (en ik heb idd mensen er kapot aan zien gaan)
En het gaat mij er inderdaad om dat hij 0,0 rekening houdt met mijn gevoelens en dat hij zichzelf vooral als slachtoffer ziet. Dat hij dus vind dat hij gezellig bij mij mag komen zitten terwijl hij aan het trippen is. Iets wat ik absoluut niet aan kan zien. Maar dat ik dat niet kan das dan mijn probleem kennelijk want het gaat er vooral om dat ik er voor hem ben als hij die shit neemt. Dat hij zelf die keuze maakt, maakt kennelijk uit.
Hij gebruikt pillen en zegt ze 1 x per maand te gebruiken. Ik vind maandelijks echt te veel. (en ik heb idd mensen er kapot aan zien gaan)
En het gaat mij er inderdaad om dat hij 0,0 rekening houdt met mijn gevoelens en dat hij zichzelf vooral als slachtoffer ziet. Dat hij dus vind dat hij gezellig bij mij mag komen zitten terwijl hij aan het trippen is. Iets wat ik absoluut niet aan kan zien. Maar dat ik dat niet kan das dan mijn probleem kennelijk want het gaat er vooral om dat ik er voor hem ben als hij die shit neemt. Dat hij zelf die keuze maakt, maakt kennelijk uit.
maandag 14 september 2009 om 10:13
Gaaaaaaaaap...
Frizz is vrij vandaag, maar heeft een To Do List van hier tot de hoek!
Vannacht een smsje van MX gekregen waarin hij zijn excuses aanbiedt voor het feit dat hij het druk heeft, en dat er verder niets aan de hand is.
Ja die houding van hem Heyjij, kan me voorstellen dat het jou dwarszit.
Heb je hem alleen gesproken de dag (na)dat hij had gebruikt?
Misschien helpt het om eens rustig, in volledig nuchtere toestand het hele gebeuren nog eens te bespreken?
Dan kun je naar aanleiding daarvan besluiten er wel/niet een punt achter te zetten.
Wel klote voor je zeg!
Frizz is vrij vandaag, maar heeft een To Do List van hier tot de hoek!
Vannacht een smsje van MX gekregen waarin hij zijn excuses aanbiedt voor het feit dat hij het druk heeft, en dat er verder niets aan de hand is.
Ja die houding van hem Heyjij, kan me voorstellen dat het jou dwarszit.
Heb je hem alleen gesproken de dag (na)dat hij had gebruikt?
Misschien helpt het om eens rustig, in volledig nuchtere toestand het hele gebeuren nog eens te bespreken?
Dan kun je naar aanleiding daarvan besluiten er wel/niet een punt achter te zetten.
Wel klote voor je zeg!

maandag 14 september 2009 om 11:11
Ja wel fijn, maar dat zegt nog niks over mij waarderen en rekening willen houden met mij.
Heb alleen teruggesmst: 'Ok. Wanneer kan ik je spreken?', en ik heb niks teruggehoord.
Als ik het goed heb werkt ie weer de hele week van 18.00 tot 01.00 uur, dus tijd om te praten is er ook niet echt.
Ik ga er gewoon vanuit dat het voorbij is.
Fijne dag Pom!
Heb alleen teruggesmst: 'Ok. Wanneer kan ik je spreken?', en ik heb niks teruggehoord.
Als ik het goed heb werkt ie weer de hele week van 18.00 tot 01.00 uur, dus tijd om te praten is er ook niet echt.
Ik ga er gewoon vanuit dat het voorbij is.
Fijne dag Pom!
maandag 14 september 2009 om 11:59
Ohwwww, Kym toch, verliefd zijn is ook helemaal niet leuk soms inderdaad! Hoop dat-ie het allemaal waard blijkt te zijn, en dat je alarmbellen hier en daar onterecht zijn, maar meestal zijn ze d'r niet voor niks... Maar dat smsje is dan wel weer heel erg schattig...
Frizz, lukt dat echt, er vanuit gaan dat het voorbij is? Kan me voorstellen dat er een heleboel 'jamaarmisschienen' rondzwerven in je achterhoofd.
Heyjij, klinkt behoorlijk respectloos ja, je pillenslikker. Ik hou ook niet van drugs, maar als iemand dat ook nog eens echt helemaal niet wil begrijpen, zou t snel over zijn bij mij denk ik.
Pom, goed bezig met TM. En soms moet je wel een beetje bot zijn...
Mijn date-meneer heeft gister gemaild of we niet kunnen bellen. Maar ik ben echt een schijterd qua bellen... Nu moet ik vanavond in de stad zijn waar hij woont (wist ik nog niet zeker toen ik mogelijke date-avonden aan 'm mailde) dus ik ga 'm zo maar even een berichtje sturen of-ie toevallig vrij is vanavond.
Out-of-league-gevoel: Knappe man, behoorlijk succesvol, daar heb ik het gevoel bij dat-ie iedereen zou kunnen krijgen en waarom zou-ie dan voor mij vallen. Tja. Vind mezelf heus heel leuk hoor, en best mooi ook, daar niet van, maar ben ook weer niet het type waarvan elke man meteen stijl achterover valt. Maar soit, 't is waarschijnlijk ook heel vermoeiend om dat type te zijn
Frizz, lukt dat echt, er vanuit gaan dat het voorbij is? Kan me voorstellen dat er een heleboel 'jamaarmisschienen' rondzwerven in je achterhoofd.
Heyjij, klinkt behoorlijk respectloos ja, je pillenslikker. Ik hou ook niet van drugs, maar als iemand dat ook nog eens echt helemaal niet wil begrijpen, zou t snel over zijn bij mij denk ik.
Pom, goed bezig met TM. En soms moet je wel een beetje bot zijn...
Mijn date-meneer heeft gister gemaild of we niet kunnen bellen. Maar ik ben echt een schijterd qua bellen... Nu moet ik vanavond in de stad zijn waar hij woont (wist ik nog niet zeker toen ik mogelijke date-avonden aan 'm mailde) dus ik ga 'm zo maar even een berichtje sturen of-ie toevallig vrij is vanavond.
Out-of-league-gevoel: Knappe man, behoorlijk succesvol, daar heb ik het gevoel bij dat-ie iedereen zou kunnen krijgen en waarom zou-ie dan voor mij vallen. Tja. Vind mezelf heus heel leuk hoor, en best mooi ook, daar niet van, maar ben ook weer niet het type waarvan elke man meteen stijl achterover valt. Maar soit, 't is waarschijnlijk ook heel vermoeiend om dat type te zijn
maandag 14 september 2009 om 12:13
Waarom ie voor jou zou vallen Moos?
Omdat jij JIJ bent.
Om jouw combinatie van eigenschappen.
Vraag me wel af van welk type vrouw elke man wél stijl achterover slaat volgens jou?
Moos denk alsjeblieft niet na over al die dingen en ga er gewoon van genieten.
Mannen houden vooral van ontspannen vrouwen namelijk.
Hou je ons op de hoogte!
En dat 'er vanuit gaat dat het over is' van mij, natuurlijk is dat een verstandelijk iets.
Maar de stem van mijn verstand wordt wel steeds luider!
Omdat jij JIJ bent.
Om jouw combinatie van eigenschappen.
Vraag me wel af van welk type vrouw elke man wél stijl achterover slaat volgens jou?
Moos denk alsjeblieft niet na over al die dingen en ga er gewoon van genieten.
Mannen houden vooral van ontspannen vrouwen namelijk.
Hou je ons op de hoogte!
En dat 'er vanuit gaat dat het over is' van mij, natuurlijk is dat een verstandelijk iets.
Maar de stem van mijn verstand wordt wel steeds luider!
maandag 14 september 2009 om 12:47
Jee Frizz, je zou de opvolger van Ratelband moeten worden, ofzo
In elk geval is tonight the night inderdaad (rilt) en zo kom ik weer mooi onder het bellen uit. Eerst nog even van alles doen en regelen in de stad, en dan is het daarna waarschijnlijk tijd voor de klassieke pre-date kledingcrisis (jaaa!).
En nee, er is vast geen type vrouw waarvan elke man stijl achterover slaat, maar ik denk altijd dat als ik maar wat smaller/lichter/dikker haar/eetcetcetc.... Je kent het wel, toch?
In elk geval is tonight the night inderdaad (rilt) en zo kom ik weer mooi onder het bellen uit. Eerst nog even van alles doen en regelen in de stad, en dan is het daarna waarschijnlijk tijd voor de klassieke pre-date kledingcrisis (jaaa!).
En nee, er is vast geen type vrouw waarvan elke man stijl achterover slaat, maar ik denk altijd dat als ik maar wat smaller/lichter/dikker haar/eetcetcetc.... Je kent het wel, toch?
maandag 14 september 2009 om 13:32
Hou op zeg, ik vind die man doodeng!
Om eerlijk te zijn... Nee ik ken dat niet.
In ieder geval niet in combinatie met mannen.
Ik bedoel, ik denk weleens: zonder die lovehandles zou ik mezelf veel mooier vinden, en waarom is mijn huid soms zo lelijk, of wat zit mijn haar stom.
Maar dat vind ik zélf.
Ik weet dat mannen daar heel anders naar kijken, en dus maak ik me niet druk om al dat gedoe, en vergelijk ik mezelf al helemaal niet met andere vrouwen.
Ik ben ik, en ik ben leuk.
Vindt een man dat niet, dikke pech.
Ook heb ik dus geen last van stress voor een date, ik doe gewoon wat leuks aan en ik zie wel.
Bovendien, als ik me helemaal ga optutten en hij valt tegen, voelt het als een nog grotere teleurstelling.
En die man wil toch liever mij zoals ik ben, ipv een opgetuigde kerstboom.
Ik bedoel, ik denk weleens: zonder die lovehandles zou ik mezelf veel mooier vinden, en waarom is mijn huid soms zo lelijk, of wat zit mijn haar stom.
Maar dat vind ik zélf.
Ik weet dat mannen daar heel anders naar kijken, en dus maak ik me niet druk om al dat gedoe, en vergelijk ik mezelf al helemaal niet met andere vrouwen.
Ook heb ik dus geen last van stress voor een date, ik doe gewoon wat leuks aan en ik zie wel.
Bovendien, als ik me helemaal ga optutten en hij valt tegen, voelt het als een nog grotere teleurstelling.
maandag 14 september 2009 om 13:49
ik ken dat wel hoor. denk ook altijd, hij vind mij straks te dit en te dat etc. Maar mij compleet optutten doe ik dan ook weer niet omdat ik hem dan weer niet het idee wil geven dat ik uren voor de kast sta voor hém
Maar goed, stel dat mijn huidige relatie uit gaat, dan heb ik mn buik even vol van daten.
Het ging trouwens allemaal via sms, en ik vind dat ook helemaal niks. Ook omdat je niet exact weet hoe iemand iets bedoelt zonder er een stem bij te horen of gezicht. Ik heb terwijl hij zat te smsen geprobeert hem te bellen maar toen was ie zo kinderachtig om mij weg te drukken. Kennelijk durft ie alleen via sms. Ik heb dus dan ook maar besloten om niet meer te reageren via sms, we moeten het paar uit praten via de tel of in het echt. En wil hij dat niet, dan weet ik genoeg.
Maar goed, stel dat mijn huidige relatie uit gaat, dan heb ik mn buik even vol van daten.
Het ging trouwens allemaal via sms, en ik vind dat ook helemaal niks. Ook omdat je niet exact weet hoe iemand iets bedoelt zonder er een stem bij te horen of gezicht. Ik heb terwijl hij zat te smsen geprobeert hem te bellen maar toen was ie zo kinderachtig om mij weg te drukken. Kennelijk durft ie alleen via sms. Ik heb dus dan ook maar besloten om niet meer te reageren via sms, we moeten het paar uit praten via de tel of in het echt. En wil hij dat niet, dan weet ik genoeg.
maandag 14 september 2009 om 14:08
maandag 14 september 2009 om 16:15
Hello,
Heyjij, wat een lastige situatie zeg! Ik heb ook echt NIKS met drugs en kan me je weerstand dan ook helemaal voorstellen. Ik vind het zo'n moeilijk onderwerp in relaties, dat ik er meestal voor kies er niets mee te maken te willen hebben. Vanuit mijn werk weet ik wat drugs met je kan doen en ik wil gewoon die wereld niet delen. Ook al is iemand nog zooo leuk.
Moos, spannend, je date!
Wees jezelf. En onthoud altijd: jij bent de hoofdprijs.
Frizz, met zo'n sms van MX kun je natuurlijk helemaal niks. Maar kan me voorstellen dat hij er zelf niet zo'n issue van maakt. Voor hem zal het vast en zeker anders werken. Het is een vent. Plus nog een lastige ook
Dat je zegt dat het voorbij is nu verbaast me. Why?
Nou, ik ben drukdruk en ga nu weer naar de hoofdstad (gekken-week, echt). Heb vanochtend eens niet direct SJ gesmst en kreeg van hem maar liefst twee smsjes. Of ik 'm al vergeten was en of ik druk was.
Hij weet dat ik naar zijn stad kom, maar doet geen voorstel elkaar te zien. En dat, dat ergert me weer enorm. Maar ja.
Ik ga echt even wat meer achterover leunen, ben benieuwd wat ie dan doet.
X!
Heyjij, wat een lastige situatie zeg! Ik heb ook echt NIKS met drugs en kan me je weerstand dan ook helemaal voorstellen. Ik vind het zo'n moeilijk onderwerp in relaties, dat ik er meestal voor kies er niets mee te maken te willen hebben. Vanuit mijn werk weet ik wat drugs met je kan doen en ik wil gewoon die wereld niet delen. Ook al is iemand nog zooo leuk.
Moos, spannend, je date!
Wees jezelf. En onthoud altijd: jij bent de hoofdprijs.
Frizz, met zo'n sms van MX kun je natuurlijk helemaal niks. Maar kan me voorstellen dat hij er zelf niet zo'n issue van maakt. Voor hem zal het vast en zeker anders werken. Het is een vent. Plus nog een lastige ook
Dat je zegt dat het voorbij is nu verbaast me. Why?
Nou, ik ben drukdruk en ga nu weer naar de hoofdstad (gekken-week, echt). Heb vanochtend eens niet direct SJ gesmst en kreeg van hem maar liefst twee smsjes. Of ik 'm al vergeten was en of ik druk was.
Hij weet dat ik naar zijn stad kom, maar doet geen voorstel elkaar te zien. En dat, dat ergert me weer enorm. Maar ja.
Ik ga echt even wat meer achterover leunen, ben benieuwd wat ie dan doet.
X!
maandag 14 september 2009 om 16:23
Ooooh je weet toch wat er gebeurt als je achterover gaat leunen?
Maar vooral doen, is goed voor je!
Is er wel tijd om elkaar te zien in de hoofdstad?
Ah nee Kym, sprak hem net even kort (hij belde me terwijl hij aan het rijden was en dat mag niet van mij, dus hij belt later terug) en hij doet gewoon net alsof er niks aan de hand is (geweest).
Inderdaad typisch iets voor een man, en verbaast me niks van hem.
Valt me steeds meer op hoe hij alles wat met gevoelens te maken heeft op een afstandje houdt.
Inderdaad, hij is lastig.
Dat zeg ik hem ook altijd.
Het moet voorbij zijn van MIJN kant.
Van zijn kant is het niet over en gaat het ook niet over, hij kan eeuwen doorgaan zo.
Heb wel een aantal dingen gedaan van mijn To Do List, maar nog lang niet alles.
En ik heb niet echt zin meer...
Maar vooral doen, is goed voor je!
Is er wel tijd om elkaar te zien in de hoofdstad?
Ah nee Kym, sprak hem net even kort (hij belde me terwijl hij aan het rijden was en dat mag niet van mij, dus hij belt later terug) en hij doet gewoon net alsof er niks aan de hand is (geweest).
Inderdaad typisch iets voor een man, en verbaast me niks van hem.
Valt me steeds meer op hoe hij alles wat met gevoelens te maken heeft op een afstandje houdt.
Inderdaad, hij is lastig.
Dat zeg ik hem ook altijd.
Het moet voorbij zijn van MIJN kant.
Van zijn kant is het niet over en gaat het ook niet over, hij kan eeuwen doorgaan zo.
Heb wel een aantal dingen gedaan van mijn To Do List, maar nog lang niet alles.
En ik heb niet echt zin meer...
maandag 14 september 2009 om 16:38
Liefjes, ben ik ook weer!!!!
Moos spannend een date vanavond.....
Frizz, en nu?
Wat ga je nu doen met MX?
Alles maar laten zoals het was,of ga je hem aanspreken op zijn gedrag en wat het met je doet?
Kym, spannend, en leuk datje hem weer ziet...zie je wel dat hij je leuk vind
Heij...ik ben niet zo anti drugs,maar wat ik me afvraag....wist je dan niet eerder dat hij drugs gebruikte?
Ik bedoel,...je wist het toch?
Als je echt zo anti bent, waarom dan toch wat met hem begonnen?
Ik had ooit een ex die 2 jaar lang het noodzakelijk vond om me op gezette tijden de nadelen van roken te vertellen
Nou weet ik dat natuurlijk allang, maar er kwam altijd achteraan....ik wil dat je stopt.
Ja....en....dat kan jij willen, maar ik niet.
En bovendien, je wist dat ik rookte toen we wat kregen.
Nou wil ik roken en harddrugs niet over 1 kan scheren maar ik neem aan dat hij zich zelf ook wel bewust is van de gevaren van een pilletje toch?
En ja....ruzie maken per sms,......niet slim, maar dat was ondertussen al duidelijk toch
Moos spannend een date vanavond.....
Frizz, en nu?
Wat ga je nu doen met MX?
Alles maar laten zoals het was,of ga je hem aanspreken op zijn gedrag en wat het met je doet?
Kym, spannend, en leuk datje hem weer ziet...zie je wel dat hij je leuk vind
Heij...ik ben niet zo anti drugs,maar wat ik me afvraag....wist je dan niet eerder dat hij drugs gebruikte?
Ik bedoel,...je wist het toch?
Als je echt zo anti bent, waarom dan toch wat met hem begonnen?
Ik had ooit een ex die 2 jaar lang het noodzakelijk vond om me op gezette tijden de nadelen van roken te vertellen
Nou weet ik dat natuurlijk allang, maar er kwam altijd achteraan....ik wil dat je stopt.
Ja....en....dat kan jij willen, maar ik niet.
En bovendien, je wist dat ik rookte toen we wat kregen.
Nou wil ik roken en harddrugs niet over 1 kan scheren maar ik neem aan dat hij zich zelf ook wel bewust is van de gevaren van een pilletje toch?
En ja....ruzie maken per sms,......niet slim, maar dat was ondertussen al duidelijk toch
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 14 september 2009 om 16:47
Al klaar met werken Sum?
Tja ik ben ook niet zo anti-drugs, ben zelf ook geen engeltje geweest wat dat betreft.
Denk ook dat het Heyjij meer gaat om hoe hij zich gedroeg.
Maar in principe zou je natuurlijk wel af kunnen spreken dat er bijvoorbeeld geen contact is die ene keer in de maand dat hij dat doet...
JOH Sum natuurlijk ga ik hem wel aanspreken, wat denk jij dan?!
Er zijn een aantal dingen die ik niet meer wil in de toekomst, en sommige dingen juist wel (als ik het heb over zijn houding en gedrag) en dat ga ik hem zeggen.
Zijn keuze wat hij ermee gaat doen.
Maar the main issue is dat zolang hij en ik op deze manier met elkaar blijven omgaan, het niet allemaal om hém kan draaien.
*streept weer iets van de To Do List*
Tja ik ben ook niet zo anti-drugs, ben zelf ook geen engeltje geweest wat dat betreft.
Denk ook dat het Heyjij meer gaat om hoe hij zich gedroeg.
Maar in principe zou je natuurlijk wel af kunnen spreken dat er bijvoorbeeld geen contact is die ene keer in de maand dat hij dat doet...
JOH Sum natuurlijk ga ik hem wel aanspreken, wat denk jij dan?!
Er zijn een aantal dingen die ik niet meer wil in de toekomst, en sommige dingen juist wel (als ik het heb over zijn houding en gedrag) en dat ga ik hem zeggen.
Zijn keuze wat hij ermee gaat doen.
Maar the main issue is dat zolang hij en ik op deze manier met elkaar blijven omgaan, het niet allemaal om hém kan draaien.
*streept weer iets van de To Do List*
maandag 14 september 2009 om 17:17
*bekent dat ze eigenlijk wel weer eens zin zou hebben in z'n feestje*
Nou ja, als ik het dan vanuit zijn standpunt bekijkt...
Ik schrok ook in eerste instantie van de post ven Heij!
Ik vond hem best wel ikke, ikke, ikke...
Kijk je kan denken Ik wil niet dat hij zus en zo doet...maar vervolgens is het aan hem om daar wat mee te doen of niet...
Maar ben het eens dat het dan niet zo snugger van hem is om the day after te gaan bellen
Hoe denk je trouwens dat MX gaat reageren op je aankomende gesprek?
Ik ga vanavond mijn buikkastje ophalen whiehoe!!!
Je hebt het maar druk met je To Do lijstje
*Sum, haat dat soort lijstjes maar heeft ze zelf ook altijd*
Nou ja, als ik het dan vanuit zijn standpunt bekijkt...
Ik schrok ook in eerste instantie van de post ven Heij!
Ik vond hem best wel ikke, ikke, ikke...
Kijk je kan denken Ik wil niet dat hij zus en zo doet...maar vervolgens is het aan hem om daar wat mee te doen of niet...
Maar ben het eens dat het dan niet zo snugger van hem is om the day after te gaan bellen
Hoe denk je trouwens dat MX gaat reageren op je aankomende gesprek?
Ik ga vanavond mijn buikkastje ophalen whiehoe!!!
Je hebt het maar druk met je To Do lijstje
*Sum, haat dat soort lijstjes maar heeft ze zelf ook altijd*
maandag 14 september 2009 om 17:30
Hahahaha nee dat is inderdaad niet snugger, dat bellen erna.
Maar onder invloed van hè...
Ik heb ook wel zin in een feestje.
Zin om te dansen vooral!
Moet je ver voor je buikkastje?
Ga je dan gewoon in je eentje ergens naar binnen?
Hoe MX gaat reageren...
Laconiek denk ik.
Heb nog eens nagedacht, en volgens mij heeft ie gewoon issues met emoties.
Dus als ik iets ga bespreken waar gevoel bij komt kijken, gaat hij afstandelijker doen denk ik.
Wat irritant is...
Soms gaan mannen als ik erachter probeer te komen wat er in ze omgaat, zeggen: 'Hee hallo ik ben niet één van je clienten hoor!'
Dat zei MX laatst dus ook.
Echt het nadeel van hulpverlener zijn.
Maar goed, ik ga proberen het gewoon zakelijk te brengen.
Maar onder invloed van hè...
Ik heb ook wel zin in een feestje.
Zin om te dansen vooral!
Moet je ver voor je buikkastje?
Ga je dan gewoon in je eentje ergens naar binnen?
Hoe MX gaat reageren...
Laconiek denk ik.
Heb nog eens nagedacht, en volgens mij heeft ie gewoon issues met emoties.
Dus als ik iets ga bespreken waar gevoel bij komt kijken, gaat hij afstandelijker doen denk ik.
Wat irritant is...
Soms gaan mannen als ik erachter probeer te komen wat er in ze omgaat, zeggen: 'Hee hallo ik ben niet één van je clienten hoor!'
Dat zei MX laatst dus ook.
Echt het nadeel van hulpverlener zijn.
Maar goed, ik ga proberen het gewoon zakelijk te brengen.
maandag 14 september 2009 om 17:32
quote:frizzy schreef op 14 september 2009 @ 13:32:
Maar dat vind ik zélf.
Wauw Frizz, je bent nu heel eventjes mijn grote voorbeeld, vind je 't erg? Je hebt natuurlijk ook helemaal gelijk, ik ben zoals ik ben en hij heeft me maar leuk te vinden zoals ik ben, want anders is het mijn kerel gewoon niet.
Word weer een stuk vrolijker van je post, thanks
En Sum, kastje ophalen, tof! Hoop dat-ie in je auto past
Maar dat vind ik zélf.
Wauw Frizz, je bent nu heel eventjes mijn grote voorbeeld, vind je 't erg? Je hebt natuurlijk ook helemaal gelijk, ik ben zoals ik ben en hij heeft me maar leuk te vinden zoals ik ben, want anders is het mijn kerel gewoon niet.
Word weer een stuk vrolijker van je post, thanks
En Sum, kastje ophalen, tof! Hoop dat-ie in je auto past
maandag 14 september 2009 om 17:37
Nope Moos, in mijn auto past hij zeker niet
Maar gelukkig heb ik een vriend met grote auto....dus die komt ff hierheen zo.
Weet je dat het echt al onwijs lang geleden dat ik naar zo'n feestje ben geweest...
Een nachtje clubben zeg maar....
Denk ook dat hij laconiek zal zijn eerlijk gezegd.
En daar word ik dan persoonlijk altijd weer zo kribbig van
Moos, ik heb het ff gemist
Wat is het precies voor date?
Waar ken je hem van en wat zijn de perspectieven
Maar gelukkig heb ik een vriend met grote auto....dus die komt ff hierheen zo.
Weet je dat het echt al onwijs lang geleden dat ik naar zo'n feestje ben geweest...
Een nachtje clubben zeg maar....
Denk ook dat hij laconiek zal zijn eerlijk gezegd.
En daar word ik dan persoonlijk altijd weer zo kribbig van
Moos, ik heb het ff gemist
Wat is het precies voor date?
Waar ken je hem van en wat zijn de perspectieven