Gewoon, lekker relativeren! (II)

02-09-2009 11:37 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
JEEJ Kymm :-D

Ik heb vanmorgen laatste bericht gepost op het * oude* topic en las later het bericht van viva angel...

bedacht me dat ik maar even zou wachten wanneer je het nieuwe topic ging openen

Hoe is het met je ? Heb je nog een beetje kunnen slapen?

of was je vooral in gedachten met het smsje ??
Kym wat maakt het uit wat hij wil?!

Daar gaaaa je al!

Doe je eigen ding.

Van macht voelt iemand zich sterk.

Dat is ook de reden dat MX zo gek deed, die was de macht kwijt.

Hij begon namelijk met chaggie doen na de avond dat ik er bijna een punt achter had gezet.

Macht kwijt dus...

Moooooos wat heerlijk dat je zoveel geleerd hebt!

En (sorry) wat vind ik het grappig dat je op chubby mannen valt...

Hoe komt dat? Weet je dat?

Moos oooooh nou wil ik heul graag dat je me belt!

Ik ga mijn nummer geven.

Ik was toen ik jong was altijd heel bang voor stiltes die misschien zouden gaan vallen in een gesprek.

Daar was ik van genezen toen ik bedacht dat ik daar helemaal niet in mijn eentje verantwoordelijk voor ben.

Valt het stil dan heeft de ánder daar precies evenveel aandeel in als ik.

En als die ander zich ongemakkelijk voelt is dat óók niet mijn schuld.

Als ik me niet op mij gemak voel... ja pech.

Dan ga ik weg.
Jammer Moos, van je date. En dat ie sliste is nog wel het grappigste ergste, hah! Echt voortaan eerst even bellen hoor!

Naja, je bent weer wijzer. Next.

En jeetje, TLBC een baard? Ik word zo benieuwd naar een foto!!
Oh Kym dat is nou ook weer niet de bedoeling. Natuurlijk moet je wel naar hem gaan, spreken jullie even uit wat hij nou bedoelt met dat sms-je en als de uitleg niet zint dan geef je aan dat je er niet gediend van bent en dan hebben jullie zinderende seks en doet hij dat nooit meer. Komt allemaal goed, meis! Je moet je alleen niet gek laten maken, dat is wat ik wilde zeggen. Zlang jij de controle over jezelf hebt, kan hij je niet gek maken.
quote:frizzy schreef op 15 september 2009 @ 00:03:

Moooooos wat heerlijk dat je zoveel geleerd hebt!

En (sorry) wat vind ik het grappig dat je op chubby mannen valt...

Hoe komt dat? Weet je dat?

Wat een vraag!

Waarom val jij op Marokkanen?
Moos misschien moeten wij elkaar maar bellen, dat zal misschien wel reuze rustig wezen
quote:Pompiedoe schreef op 15 september 2009 @ 00:05:

Oh Kym dat is nou ook weer niet de bedoeling. Natuurlijk moet je wel naar hem gaan, spreken jullie even uit wat hij nou bedoelt met dat sms-je en als de uitleg niet zint dan geef je aan dat je er niet gediend van bent en dan hebben jullie zinderende seks en doet hij dat nooit meer. Komt allemaal goed, meis! Je moet je alleen niet gek laten maken, dat is wat ik wilde zeggen. Zlang jij de controle over jezelf hebt, kan hij je niet gek maken.

Je hebt ook wel gelijk hoor. Het is alleen niet zo dat ik alles maar accepteer ofzo. Naja, we kennen elkaar bovendien ook pas kort.

Het voelt trouwens wel goed dat ik niet reageer op zijn sms.
Moos voordat ik ga slapen. Hoe was je big happening van gisteren? Nog een succes geworden?
@Kym, mooi gevoel he meis dat je je niet gek laat maken. Dikke kus en een hele fijne avond toegewenst!
Sneezje poetst vast haar tandjes
Ja het was heel fijn dat ik op tijd terug kon zijn.

Weten jullie hoe het ging?

Achter op de wagen van een trekker - songteeo (is een soort minitruck) - auto - boot - achterop de motor - bus - tuktuk - vliegtuig - taxi - vliegtuig.

En toen eindelijk in de auto van pappa en mamma (en toen pas kwamen de tranen, ineens besefte ik dat het 'echt' was).

Ja toen ik klein was was het intens, maar ook anders.

Je hebt nog niet geleerd om vooruit te kijken...

Moos wie is TLBC?

Ja het is vreemd hoe die dingen werken...

Ik kan wel heeel even een plaatje van TLBC plakken, denk ik. maar die haal ik wel meteen weer weg hoor!

Ik val niet per definitie op chubby mannen hoor, maar vind het ook niet erg. Maar ik heb liever een beetje gespierd met een beetje vet eroverheen dan echt zo opgeblazen-sportschoolgespierd, dat vind ik echt niks.

@Sneez, misschien moet ik het gewoon doen, het belangst-topic. Ga er nog even over nadenken. Friz, misschien moeten wij daar eens over bellen (als ik een onderwerp heb, is het al minder eng )

*gaat even snel een plaatje proberen te linken*
Een heel georganiseer dus Frizz, maar dat maakt het ook bijzonder. Zo zie je maar weer hoe klein de wereld eigenlijk is (of hoe groot de techniek).

Nog drie kwartier en dan ga ik.

Blijft vreemd om door deze rare stad te rijden op weg naar een vreemde jongen, in een vreemde buurt, in een vreemd huis.

Maar wel spannend!
quote:Kym schreef op 15 september 2009 @ 00:06:

[...]

Wat een vraag!

Waarom val jij op Marokkanen?

Ik val NIET op Marokkanen.

Maar over het algemeen kun je toch wel uitleggen waarom je op bepaalde uiterlijkheden valt?

Ik wel in ieder geval.

Ben benieuwd ernaar omdat ik een hele leuke chubby man ken, maar niet over dat buikje heen kan stappen (figuurlijk dan, haha!).
Jaa....ik zit klaar voor de foto!!
Te Leuke Bezette Collega, ben ik een paar maanden terug 2 keer mee in bed beland en dat was extreem-veel-te-fijn. Eigenlijk wil ik sindsdien wel weer graag een vriendje, was een beetje vergeten dat het zo fijn kon zijn als iemand zo lief voor je is en als het allemaal zo lekker met iemand is enzo.
Jawelll, over het algemeen vallen we voor een bepaald type misschien, maar dat komt niet altijd overeen vind ik.

Chubby kan ik verliefd op worden. Goddelijk lijf ook.
Grr, krijg de foto niet geplakt. Linkje:***** En nee, qua uiterlijk zou ik hier dus nooit meteen voor vallen (gebeurde dus ook niet) maar dan leer je zo iemand kennen en dan blijk je toch ineens heel andere dingen belangrijk te vinden. Gek is dat.
moosey wijzigde dit bericht op 15-09-2009 00:24
Reden: poppetje gezien, kastje dicht :-)
% gewijzigd
God, ik zit op het puntje van mijn stoel Moos. Kun je aub even een beetje vaart maken?

Moos ik heb je een vriendjes-verzoek gestuurd.

Als je even accepteert kan ik mijn nummer sturen.

Ja wow Kym, ik was écht in de middle of nowhere.

In een gebied waar zelfs nooit een blanke was geweest.

Moest trouwens de verzekering wel flink achter de broek zitten voor due vluchten hoor, en ik had amper bereik.

Gelukkig kon mijn vader dat allemaal voor me doen vanuit Nederland.

Geniet nou maar gewoon Kym.

Ik val ook niet op sportschool-gespierd, maar wel op strak.

Dacht ooit een crush te hebben op een collega, maar dat was na de seks snel over.

Vooral door zijn buik denk ik...

En die haren misschien.

*duwt de herinneringen snel weer weg en gaat klaar zitten voor de foto's van Moos*
Daarom vraag ik me ook ergens af of daten wel werkt, misschien zou slis-meneer ook wel heel leuk zijn als je'm beter zou leren kennen. Maar die moeite doe je dan niet.
Leuk Moos, grappig alle geluidsmannen die ik ken komen uit Friesland
Godver, die foto opent niet!
Gelukkig maar dat het niet alleen om uiterlijk gaat.

Hij is ook niet mijn type, maar vind em wel leuk.

Kan me wel voorstellen wat je in hem ziet hoor!
*rilt weer even bij de gedachte aan de stoppels op de rug van vorige date. over haren gesproken*

Wat trouwens heel erg is: als iemand (in mijn ogen, want ik weet niet zeker of ik dat onderscheid wel echt kan maken of dat ik dat denk) echt zo sportschoolgespierd is, dan vind ik dat zelfs echt extreem onaantrekkelijk, omdat ik dan denk: 'Jij bent vast heel dom als je niks beters kunt verzinnen dan zoveel tijd in de sportschool doorbrengen'
nouhouuuu ik wil het ook zien...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven