Gewoon, lekker relativeren! (II)

02-09-2009 11:37 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
JEEJ Kymm :-D

Ik heb vanmorgen laatste bericht gepost op het * oude* topic en las later het bericht van viva angel...

bedacht me dat ik maar even zou wachten wanneer je het nieuwe topic ging openen

Hoe is het met je ? Heb je nog een beetje kunnen slapen?

of was je vooral in gedachten met het smsje ??
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

OEHOE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! waar is iedereen toch vandaag ???
Lieve Kym

gelukkig je bent er weer...

Pfffff, maar wat een verhaal zeg...

Kan me voorstellen dat je nogal het een en ander te verwerken hebt.

Je voelt je nu closer?

Dat vind ik op mijn zachtst gezegd vreemd te noemen.

Voelde je niet een ontzettende afstand opkomen borrelen toen hij vertelde over al zijn expats?

Ik denk dat je angst om gekwetst te worden nu ook niet meer ongegrond is.

Gevoelletje hier gaat toch ook wel heel zachtjes opspelen dat je wel eens goed gekwetst kan gaan worden

TENZIJ, tenzij je incalculeert dat dit niet voor eeuwig is.

Dat dit leuk is voor nu, en dat het iets is wat ophoudt

Als je dat kan dan zal dat kwetsen wel loslopen.

Maar hoor jij in de verte toch die bruidsklokken,zie je schattige halfbloed Libaneesjes in je dromen rondlopen en denk je hem wel op het rechte spoor te krijgen dan zou je nog wel eens bedrogen uit kunnen komen.

Ok, je schrijft, stoppen kan ik niet

Wat zou je wel kunnen?

En....wat zou je tegen mij zeggen als ik dit verhaal aan je zou vertellen?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Whoehahhaha, Stroll, lekker verhaal ook weer

Nou doe ik een hoop met mijn collegaatjes, maar pikant smssen hoort daar zeker niet bij

(en waarschijnlijk om exact deze reden)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hah, wat een actie Stroll...smsen met een collega vraagt om ongemakkelijke momenten natuurlijk he

Ben je serieus geinteresseerd in hem, of wat is dat tussen jullie?

Sum, dank voor je uitgebreide reactie.

Ik heb er net 3,5 uur autorijden op zitten en heb dus best de tijd gehad om na te denken.

En ik ben erover uit dat ik het mezelf echt niet zo moeilijk moet maken. Ik ben er al een kei in ingewikkeld te gaan denken en te analyseren, maar als ik dat nu ga doen, dan ga ik me heel naar voelen op den duur over het contact met SJ.

En waarom zou ik dat doen? Ik schiet er geen hol mee op, het maakt het me alleen maar lastiger hier.

Met hem stoppen slaat ook nergens op, want we vinden elkaar leuk en komen elkaar toch wel tegen.

Het allermoeilijkste ga ik waar proberen te maken: genieten van de momenten, en dan wordt de rest vanzelf wel duidelijk.

Ik ken hem 2,5 week en denk nu al over hoe ons contact er uit ziet over een jaar. Misschien is dat een beetje van de zotte.

Wie weet hoe we er tegen die tijd in staan. Niemand zal het kunnen zeggen, dus het is een kwestie van uitproberen.

Ik moet echt meer gaan leven in het nu. Op die manier kan ik volop genieten.

Toch?
Zo hier ben ik weer!

Even gauw koken en dan om 20.30 uur.... RIJLES!

In het donker!

Spannuhnd!

Stroll ik blijf alsnog gewoon bij mijn fantasie dat er alleen maar sexy mannen bij jou rondlopen in overalls, mag dat?

Ik heb ook een collega die af en toe zo'n poging waagt, maar ik ga er gewoon niet in mee.

Zo blijft het gezellig...

Tja Kym...

Je weet van mijn gevoeletje.

En ik heb het daar soms een beetje moeilijk mee, want je wil het niet horen.

Maar door geen van jouw verhalen de laatste tijd is mijn gevoeletje minder geworden.

En de vraag is ook, waarom zou jij nou ánders zijn dan die andere expats?

En waar blijkt dat dan uit?

En ik ben vreselijk bang dat jij geen enkele controle hebt over al jouw vlinders, en dat maakt dat ik bang ben dat jij niet bestand bent tegen zo'n machtsspelletjes-spelend type...

Ben het wel eens met je laatste zinnen, maar kún je dat ook?

Ik heb ook wat zwakke momentjes gehad vandaag...

Naar mijn werk gaan betekent fysiek in de buurt zijn van MX.

Moest langs zijn werk fietsen (en ik denk dat hij om die tijd werkte), ik kan vanuit mijn werk zijn huis zien, en het is zo makkelijk om even langs zijn werk te wippen.

As usual.

Als ik zijn nummer had had ik zéker gesmst vandaag.

Heb zelfs bedacht dat ik me na rijles daar kan laten afzetten (er zijn sowieso erg veel mensen daar die om me vragen steeds, dus ik wil sowieso één dezer dagen langs).

Zucht.

Maar ik ga niet hoor, vandaag.
Frizz, ik snap het. Maar toch wil ik het een kans geven. Vooralsnog zijn het namelijk alleen maar verhalen en gaat ie niet met anderen ofzo. Daar gaat het om. En als dat gebeurt dan weet ik dat direct (dankzij het roddelcircuit), maar eerlijk gezegd verwacht ik het niet.

En waarom ik anders ben? Ik ben niet Frans of Amerikaans?

Weet ik veel. Natuurlijk is dat gemakkelijk gezegd, maar toch komt het echt oprecht over als hij me dat vertelt.

Je gaat straks even langs zijn werk? He?
Het zijn niet alleen maar verhalen, er zijn ook alarmbellen.

En gevoeletjes.

Ook bij jou.

Gaat het er alleen om dat hij het niet met anderen doet, of gaat het er ook om dat jullie het leuk hebben?

En dus geen drama's?

Maar ik snap jou ook.

Hahaha lees mijn laatste zin nog eens Kym.
Jawel, ik lees ook wel dat je niet gaat. Maar ik heb zo'n gevoeletje...!

Maar we hebben het ook heel leuk samen! Echt!

Goed, gister was een erg rare dag, maar nu maar zien hoe het verder gaat.

Ja toch?

Jezus Frizz!!
Nee vandaag ga ik niet.

Ik zie hem liever niet voordat hij me belt.

En hij gaat me wel bellen, een keer.

Lieve schat ik weet dat jullie het ook(!) heel leuk hebben samen.

Maar ik weet ook dat je een groot gedeelte van de tijd een knoop in je maag hebt door alle gevoeletjes.

En er horen in de eerste 2,5 week geen gevoeletjes en al zeker geen drama's te zijn.

Weet je nog, al je wijze adviezen aan mij?
Hello

Ja hoor Frizz houd jij je maar vast aan die fanatasie...

En wat ik van hem wil ? Niks aandacht, en die krijg ik maakt dat ik net even wat minder met ex date meneer bezig ben in mn hoofd ..

En verder is het toch onbegonnen zaak want na dat bedrijfsuitje let iedereen op ons als wij met elkaar praten.

En dus tja pikant smsen was het ook niet echt meer in de zin van plagend over en weer van elkaar willen maar er vreselijk omheen draaien....

Hoezo suf , want ik geniet van de aandacht en tuurlijk hij is best aantrekkelijk anders was er de eerste keer nooit wat gebeurd natuurlijk,en als hij toen met dit soort aandacht was gekomen was er allang veel meer gebeurd ... hij komt te laat daar komt het eigenlijk op neer ....
Stroll misschien moet je zijn naam even weghalen.

Is dat die ene collega die een vriendin heeft?

Bespaar je de moeite hoor, je bent toch wel wat meer waard?
Ja maar Frizz ()...ik vind mijn situatie toch wel wat anders dan de jouwe en MX. Wij kennen elkaar net en zitten in een raar land. Waar de omstandigheden echt heel apart zijn, geloof me.

Ik snap het zelfs dat ie de een na de ander heeft (gehad), zo gaat dat nu eenmaal.

En gevoeletjes waren en zijn er zeker, maar dat wordt ook sterk beinvloedt door het rare roddelcircuit dat er heerst, het hier zijn, onze andere culturen, mijn verliefdheid, etc.

Naja, ik begin me (en hem) te verdedigen. Is ook niet goed.

Laten we er maar over ophouden.

Ik was namelijk net op zo'n punt dat ik er wel weer rustig onder was.
Ja die had hij toen we rotzooide op dat feestje nog wel ..inmiddels dus al een tijdje niet meer...

Dus hardstikke beschikbaar .. en ineens veel minder interessant
Waarom kan het niks tussen jullie worden Stroll?
*houdt erover op*

Aaahh ja dat zei je al Stroll.

Hahahhaa arme jongen, meteen al zijn aantrekkingskracht weg!
Frizz.
hahaha ja best sneu .. alleen dus belachelijk van mij dat ik zo op hem reageerde vanmiddag ....

Nouja misschien leuk als tijdelijke rebound flirt??alhoewel blijft een collega ... die ik dus dagelijks ga zien ...

Mm nee niet zo slim dus ... ach ja
Je bent een lieffie Kym.

Hahahaa ik had het daar wel vandaag met een collega over, die fervent voorstander is van seks op het werk.

Ik dus niet.
Waarom???

Mm tja te jong hij is geloof ik net 23 geworden en ik ben 28 word bijna 29, is een collega,dus ook niet handig.

En tja verder ? geen idee. ik denk dat ik nu ineens weer zo op hem reageer omdat ik me alleen voel,behoefte heb aan iemand die me laat zien dat ik de moeite waard wel waard ben ,die even moeite voor me doet

Dus al met al allemaal verkeerde redenen om op hem in te gaan , want dat is sneu voor die jongen , want tegen de tijd dat ik weer lekker in mijn vel zit , en weer happy ben .. is hij de lul want wordt ie vast zonder pardon aan de kant gezet ..
Maar opzich ... ik heb vroeger wel eens een affaire gehad op het werk ( zo zo dat klinkt zwaar ) jaren geleden heel ander bedrijf .. ik ben nog nooit met zo veel plezier naar mn werk gegaan ....
Ach ja, aandacht kan wel erg lekker zijn ja.

Maar netjes van je dat je er geen gebruik van maakt.

Waarom wat?

Waarom ik geen voorstander ben van seks op het werk?

Nou ik heb ten eerste nooit een collega gehad die ik lekker genoeg vond (behalve toen ik 16 was, bij de McDonalds werkte en erg gecharmeerd was van mijn supersexy manager), ten tweede lijkt het me de boel zo ingewikkeld maken.

Of waarom hij er wél een voorstander van is?

Vindt ie spannend en lekker handig.

Tis een erg grappige collega moet ik zeggen hoor.

Heb hem gevraagd alsjeblieft nooit zoiets uit te spoken op het werk want ik ben niet gecharmeerd van collega's in hun blote billen.
Hahaha ...

Ja zo netjes ben ik nu he .. tot ik me over een uur weer zielig en alleen voel en hij me weer wat grappigs/liefs stuurt en ik vrolijk terug ga smsen ...

Ik kan zo tegenstrijdig zijn , jasses...

En die waarrom was idd voor jou bedoeld dat van hem snap ik wel haha
Oh jee.

B&J-ijs in de Bonus.

Kom op Stroll je bent sterker dan dat!

Ik ben elk moment weg voor de rijles!
Ohja frizz have fun , zal wel even wennen zijn voor je in het donker
Maar dat kan ik toch gewoon?

Shit iemand probeert me al de hele tijd over te halen toch naar het werk van MX te komen.

Hij is wel vrij, maar de kans is wel erg groot dat ik hem daar tegen kom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven