Gewoon, lekker relativeren! (III)
dinsdag 29 september 2009 om 17:17
maandag 19 oktober 2009 om 00:48
Madhe logisch toch dat je gesloopt bent?
Ik ben niet ontzettend gek op koken, vind het alleen leuk als ik echt ontspannen ben en veel tijd heb (en dat komt vrij weinig voor).
MAAR ik hou wel heel erg van lekker eten, en dan moet je dus concessies doen.
Dus een aantal keer in de week kook ik een snelle maar smaakvolle hap (kan ook een maaltijdsalade zijn), en een enkel keertje gooi ik een pizza in de oven.
De andere dagen werk ik tijdens etenstijd, of ben ik bij familie.
Net weer een aflevering van Grey's gekeken, nu lekker slapen.
Ben gelukkig weer wat opgeknapt, mentaal gezien.
Hoop dat iedereen een fijn weekend achter de rug heeft.
*doet het licht uit*
Ik ben niet ontzettend gek op koken, vind het alleen leuk als ik echt ontspannen ben en veel tijd heb (en dat komt vrij weinig voor).
MAAR ik hou wel heel erg van lekker eten, en dan moet je dus concessies doen.
Dus een aantal keer in de week kook ik een snelle maar smaakvolle hap (kan ook een maaltijdsalade zijn), en een enkel keertje gooi ik een pizza in de oven.
De andere dagen werk ik tijdens etenstijd, of ben ik bij familie.
Net weer een aflevering van Grey's gekeken, nu lekker slapen.
Ben gelukkig weer wat opgeknapt, mentaal gezien.
Hoop dat iedereen een fijn weekend achter de rug heeft.
*doet het licht uit*
maandag 19 oktober 2009 om 08:35
Goedenmorgen Meisjes ....
Ik ben weer terug van mn weekendje Hoenderloo met mn vriendinnen.
Was super gezellig , we hebben onwijs veel gegeten en gedronken zo erg dat ik minstens de hele week alleen maar water mag van mezelf en sla....
Hier is het ook relatief rustig geweest,beetje zondagsdipjes hier en daar las ik.
Ben wel benieuwd naar Sum dr verhaal , zal wel een leuke avond hebben gehad daar ze nog niets gepost heeft ...
Ik ben weer terug van mn weekendje Hoenderloo met mn vriendinnen.
Was super gezellig , we hebben onwijs veel gegeten en gedronken zo erg dat ik minstens de hele week alleen maar water mag van mezelf en sla....
Hier is het ook relatief rustig geweest,beetje zondagsdipjes hier en daar las ik.
Ben wel benieuwd naar Sum dr verhaal , zal wel een leuke avond hebben gehad daar ze nog niets gepost heeft ...
maandag 19 oktober 2009 om 10:02
Stroll mooi zo!
Dan is je weekend vast lekker snel gegaan en hoefde je niet op nieuws over het huis te denken hoop ik.
Hier nog eentje die aan de sla moet.
Ik was er al bang voor, want zit mezelf de laatste 2 weken behoorlijk vol te proppen en heb de sportschool al een paar maanden niet meer van binnen gezien.
Ik zou eens vroeg op moeten staan en voor mijn werk moeten gaan sporten.
Maar dat lukt me ook al weken niet.
Sum is nog aan het bijkomen denk ik.
Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum!
Gaat het meissie?
Dan is je weekend vast lekker snel gegaan en hoefde je niet op nieuws over het huis te denken hoop ik.
Hier nog eentje die aan de sla moet.
Ik was er al bang voor, want zit mezelf de laatste 2 weken behoorlijk vol te proppen en heb de sportschool al een paar maanden niet meer van binnen gezien.
Ik zou eens vroeg op moeten staan en voor mijn werk moeten gaan sporten.
Maar dat lukt me ook al weken niet.
Sum is nog aan het bijkomen denk ik.
Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum!
Gaat het meissie?
maandag 19 oktober 2009 om 10:18
Nee heb inderdaad niet echt over mn huis nagedacht klopt,
Ik heb me er maar bij neergelegd dat ik daar nog een week op moet wachten ..
Ja ik moet heel even weer een beetje verstandig gaan eten en drinken de aankomende paar weken , heb me ook lekker laten gaan , en dit weekend helemaal erg , dus even weer normaal nu .. en extra rondje hardlopen maar..
Ik slaap aankomende week in het huis van een andere tante van mij , die is zelf op vakantie en ik pas op haar dieren , hond en twee katten .. zit er heel hard aan te denken om mijn collega voor een gezellig nachtje uit te nodigen.......
Jij al wat gehoord van PT ??
Ik heb me er maar bij neergelegd dat ik daar nog een week op moet wachten ..
Ja ik moet heel even weer een beetje verstandig gaan eten en drinken de aankomende paar weken , heb me ook lekker laten gaan , en dit weekend helemaal erg , dus even weer normaal nu .. en extra rondje hardlopen maar..
Ik slaap aankomende week in het huis van een andere tante van mij , die is zelf op vakantie en ik pas op haar dieren , hond en twee katten .. zit er heel hard aan te denken om mijn collega voor een gezellig nachtje uit te nodigen.......
Jij al wat gehoord van PT ??
maandag 19 oktober 2009 om 10:25
Wanneer eindigt die week dan Stroll?
Maar eehh... even serieus he, misschien heb ik niet opgelet hoor met de meeting...
Maar als ik het me goed herinner ben jij haaaaaartstikke slank?!
Ahaaaaa collega krijgt een tweede kans!
Hebben jullie nog contact gehad?
Niks van PT gehoord, en ik ga misschien ook wel niks horen.
Daar ga ik maar gewoon vanuit.
Denk dat ik de strijd tegen de kilo's zelf maar aan moet gaan.
Maar eehh... even serieus he, misschien heb ik niet opgelet hoor met de meeting...
Maar als ik het me goed herinner ben jij haaaaaartstikke slank?!
Ahaaaaa collega krijgt een tweede kans!
Hebben jullie nog contact gehad?
Niks van PT gehoord, en ik ga misschien ook wel niks horen.
Daar ga ik maar gewoon vanuit.
Denk dat ik de strijd tegen de kilo's zelf maar aan moet gaan.
maandag 19 oktober 2009 om 10:45
Hi mopjes,
Hoe is het hier?
Frizz..inmideels al reactie van PT?
Stroll, gezellig dat je een weekend weg bent geweest!
Sneeze, ik vind het niet gek hoor als je die man een mailtje stuurt (of iets in die trant)...spannend & niets te verliezen toch?
Ik ben net thuis aangekomen. Vannacht om 4.30 werd ik bruut uit mijn slaap gehaald, want ik moest huisgenoot ontmoeten van SJ die terug was van een lange vakantie. Hup en ik moest eten, want SJ had zijn moeder wat dingen laten maken. Lief he.
Maar nu ben ik moe.
Hoe is het hier?
Frizz..inmideels al reactie van PT?
Stroll, gezellig dat je een weekend weg bent geweest!
Sneeze, ik vind het niet gek hoor als je die man een mailtje stuurt (of iets in die trant)...spannend & niets te verliezen toch?
Ik ben net thuis aangekomen. Vannacht om 4.30 werd ik bruut uit mijn slaap gehaald, want ik moest huisgenoot ontmoeten van SJ die terug was van een lange vakantie. Hup en ik moest eten, want SJ had zijn moeder wat dingen laten maken. Lief he.
Maar nu ben ik moe.
maandag 19 oktober 2009 om 10:58
Die week wachten ? ik zou het eind deze week horen dus daar ga ik maar vanuit dat ze me dan eindelijk bellen en zeggen dan en dan krijg je de sleutel ...( ik blijf gewoon erin geloven dat het mijn huis word)
En collega ja heb ik veel contact mee gehad zelfs, veel gsmst ook van het weekend , en weetje ik heb hem gemist , was ook blij dat ik hem vannochtend weer zag dus...
Omdat ie zo lief en leuk is krijgt ie gewoon die tweede kans..
En bedankt voor het compliment trouwens , ik mag niet echt klagen nee, maar dat wil ik graag zou houden dus even een weekje weer afzien zodat het zo blijft en dat afzien houd gewoon in , geen wijn avonds, even niet snoepen en minder koolhydraten,dus valt best mee...
jeutje Kym , wordt je daar midden in de nacht voor wakker gemaakt joh ?? oeii zouden ze bij mij niet moeten doen ( ik ben dan echt niet te genieten )
Wel lief van zn moeder dat ze eten had gemaakt ...
maar snap heel goed dat je moe bent , moet je werken vandaag ?
En Sneeze , ik vind ook dat je gewoon wat kan sturen hoor
En collega ja heb ik veel contact mee gehad zelfs, veel gsmst ook van het weekend , en weetje ik heb hem gemist , was ook blij dat ik hem vannochtend weer zag dus...
Omdat ie zo lief en leuk is krijgt ie gewoon die tweede kans..
En bedankt voor het compliment trouwens , ik mag niet echt klagen nee, maar dat wil ik graag zou houden dus even een weekje weer afzien zodat het zo blijft en dat afzien houd gewoon in , geen wijn avonds, even niet snoepen en minder koolhydraten,dus valt best mee...
jeutje Kym , wordt je daar midden in de nacht voor wakker gemaakt joh ?? oeii zouden ze bij mij niet moeten doen ( ik ben dan echt niet te genieten )
Wel lief van zn moeder dat ze eten had gemaakt ...
maar snap heel goed dat je moe bent , moet je werken vandaag ?
En Sneeze , ik vind ook dat je gewoon wat kan sturen hoor
maandag 19 oktober 2009 om 11:08
Hah Stroll! Wat goed en leuk dat Collega een tweede kans krijgt! Doe je goed aan denk ik, want blijkbaar is er nog iets tussen jullie..en ga lekker uitzoeken wat dat is..
Als iemand iets niet moet flikken, is me wakker maken als ik in diepe slaap ben. Maar ey, weet je hoe lief! Hij wilde me dus blijkbaar graag laten zien (ook al was het met een slaaphoofd) aan zijn vriend en weet je, eigenlijk mag hij me altijd wakker maken... ik kan geen genoeg van krijgen van zijn kussen en het geklets.
Als iemand iets niet moet flikken, is me wakker maken als ik in diepe slaap ben. Maar ey, weet je hoe lief! Hij wilde me dus blijkbaar graag laten zien (ook al was het met een slaaphoofd) aan zijn vriend en weet je, eigenlijk mag hij me altijd wakker maken... ik kan geen genoeg van krijgen van zijn kussen en het geklets.
maandag 19 oktober 2009 om 11:23
Mij mag je maar voor één ding wakker maken en dat is géén voedsel!
Maar Kym, kwam die vriend terug uit het land van SJ en kwam zo het eten van zijn moeder bij jullie terecht?
Want zijn moeder woont toch niet bij jullie in de buurt?
Jeetje Stroll, dat klinkt wel leuk!
Maar eehhh... als je em hebt gemist enzo, en hem leuk & lief vindt...
Dan klinkt het toch weer als méér dan alleen seks in mijn oren.
Of ligt dat dan weer helemaal aan mij?
Maar Kym, kwam die vriend terug uit het land van SJ en kwam zo het eten van zijn moeder bij jullie terecht?
Want zijn moeder woont toch niet bij jullie in de buurt?
Jeetje Stroll, dat klinkt wel leuk!
Maar eehhh... als je em hebt gemist enzo, en hem leuk & lief vindt...
Dan klinkt het toch weer als méér dan alleen seks in mijn oren.
Of ligt dat dan weer helemaal aan mij?
maandag 19 oktober 2009 om 11:35
Schatjes, hier ben ik weer, compleet met een fris hoofd al is deze een beetje slaperig van het feit dat ik nu al vanaf 8 uur!!!! (terwijl ik vannacht pas om 3 uur terug ben gekomen) zit te wachten op de CV-man, omdat verwarming kapot is.
Maar goed, dat terzijde. Hoe is met jullie op deze herfstmorgen? (uiteraard weer 2 koppen koffie op, dus weer helemaal hyper, sorry). Swiss was goooeeeehhhhd!!! Mensen wat een sneeuw lag er al!!! Zelf bij ons in het dorp, dat maar op 1300 mtr ligt!!! Boarden ging lekker al moest ik wel weer even wennen aan de hoogte (alleen hoogste pistes waren open en dat was dan meteen vanaf 3300 mtr). Maar ik heb het weer overleefd en zoals het uitziet gaan we over 2 weekjes weer!!
Iemand al Sum gespot? Heb haar nog even gesproken dit weekend en om 15.00 uur gister mij uiterst zen teruggetrokken en al mijn gedachten naar haar toegezonden. Dikke kus voor jullie allemaal!
*man o man o man, moet toch even andere koffie gaan drinken ben veels te hyper*
Maar goed, dat terzijde. Hoe is met jullie op deze herfstmorgen? (uiteraard weer 2 koppen koffie op, dus weer helemaal hyper, sorry). Swiss was goooeeeehhhhd!!! Mensen wat een sneeuw lag er al!!! Zelf bij ons in het dorp, dat maar op 1300 mtr ligt!!! Boarden ging lekker al moest ik wel weer even wennen aan de hoogte (alleen hoogste pistes waren open en dat was dan meteen vanaf 3300 mtr). Maar ik heb het weer overleefd en zoals het uitziet gaan we over 2 weekjes weer!!
Iemand al Sum gespot? Heb haar nog even gesproken dit weekend en om 15.00 uur gister mij uiterst zen teruggetrokken en al mijn gedachten naar haar toegezonden. Dikke kus voor jullie allemaal!
*man o man o man, moet toch even andere koffie gaan drinken ben veels te hyper*
maandag 19 oktober 2009 om 11:54
Jeeeeeeeeeeeeeetje Stroll wat een nieuws!
En nu en nu en nu?!
Pom welcome back!
Mooi dat je weekendje zo geslaagd is, doe mij een ex met zo'n 2e huisje zeg!
Helaas heeft de mijne maar één huis, en dat staat in de Bijlmer.
So girl, cut down on the coffee now, en vertel me waarom je in godsnaam opstaat voor de CV-man.
Ik bedoel, je kan toch gewoon zodra hij aanbelt je bed uitschieten?
Of doe je straks gewoon weer een middagdutje?
En nu en nu en nu?!
Pom welcome back!
Mooi dat je weekendje zo geslaagd is, doe mij een ex met zo'n 2e huisje zeg!
Helaas heeft de mijne maar één huis, en dat staat in de Bijlmer.
So girl, cut down on the coffee now, en vertel me waarom je in godsnaam opstaat voor de CV-man.
Ik bedoel, je kan toch gewoon zodra hij aanbelt je bed uitschieten?
Of doe je straks gewoon weer een middagdutje?
maandag 19 oktober 2009 om 12:10
@Frizz, euhm omdat ik niet altijd de bel hoor. Ik heb zo'n draadloos ding met als gevolg dat als iemand bij één van de zes andere buren belt (die ook zo'n draadloos ding hebben), gaat de bel bij mij ook af. Geen flauw idee hoe ik de frequentie kan aanpassen. Dus de laatste tijd haal ik of de batterij uit of ik reageer niet meer op de bel, dus zit ik nu vanaf 8 uur braaf aan de eettafel te wachten en wat denk je? Geen enkele bel gehoord....zucht.
En Kym, kan zijn moeder een beetje koken?
En Kym, kan zijn moeder een beetje koken?
maandag 19 oktober 2009 om 12:11
Ik weet niet of dat in zijn cultuur ook zo is, maar ik weet dat de meeste mannen onzettend blij zijn met hun moeders eten.
Daar kan je als vriendin/vrouw nooit tegenop.
Er brokkelt hier trouwens steeds meer van mijn roze wolkje af hoor.
Als het tenminste nog een roze wolk mocht noemen.
Want ik besef steeds meer hoezeer MX mij (en iedereen trouwens) op afstand houdt.
En dat is helemaal niet leuk eigenlijk...
Daar kan je als vriendin/vrouw nooit tegenop.
Er brokkelt hier trouwens steeds meer van mijn roze wolkje af hoor.
Als het tenminste nog een roze wolk mocht noemen.
Want ik besef steeds meer hoezeer MX mij (en iedereen trouwens) op afstand houdt.
En dat is helemaal niet leuk eigenlijk...
maandag 19 oktober 2009 om 12:13
Mm Pom , das ook lekker dan .. zit je daar te wachten .... pff vind ik altijd zo frustrerend dat we kunnen komen vanaf 8 uur.. om dan vervolgens pas ver in de middag aan te komen zetten....
En tja Frizz.. en nu ? geen idee ,ben van het weekend tot deze conclussie gekomen en toen ik hem vannochtend zag kon ik het alleen maar voor mezelf beamen ...
Moet er aan wennen haha
En tja Frizz.. en nu ? geen idee ,ben van het weekend tot deze conclussie gekomen en toen ik hem vannochtend zag kon ik het alleen maar voor mezelf beamen ...
Moet er aan wennen haha
maandag 19 oktober 2009 om 12:14
maandag 19 oktober 2009 om 12:16
maandag 19 oktober 2009 om 12:22
Ach Stroll, gewoon even genieten van het gevoel!
Pom kon je die kerel niet gewoon daar ophalen en op je nek hijsen?
Wellicht drukt dat de kosten.
Maar als ze niet komen zit je in de kou?
Nou ik heb MX nog wel gesproken hoor, maar het initiatief moet van mijn kant komen.
Dan vindt ie het ook wel gezellig/leuk, maar alsnog...
Ik merk dat hij hoe hij denkt of hoe hij zich voelt niet met me deelt.
En dan hou je toch een afstand.
Maar goed, ik weet dat hij precies zo is bij zijn vrienden.
Mijn plaatje van hem wordt steeds duidelijker, hij mist toch echtwel een stukje emotionele ontwikkeling.
En dat vind ik een afknapper.
Pom kon je die kerel niet gewoon daar ophalen en op je nek hijsen?
Wellicht drukt dat de kosten.
Maar als ze niet komen zit je in de kou?
Nou ik heb MX nog wel gesproken hoor, maar het initiatief moet van mijn kant komen.
Dan vindt ie het ook wel gezellig/leuk, maar alsnog...
Ik merk dat hij hoe hij denkt of hoe hij zich voelt niet met me deelt.
En dan hou je toch een afstand.
Maar goed, ik weet dat hij precies zo is bij zijn vrienden.
Mijn plaatje van hem wordt steeds duidelijker, hij mist toch echtwel een stukje emotionele ontwikkeling.
En dat vind ik een afknapper.