Gewoon, lekker relativeren! (III)
dinsdag 29 september 2009 om 17:17
maandag 19 oktober 2009 om 00:48
Madhe logisch toch dat je gesloopt bent?
Ik ben niet ontzettend gek op koken, vind het alleen leuk als ik echt ontspannen ben en veel tijd heb (en dat komt vrij weinig voor).
MAAR ik hou wel heel erg van lekker eten, en dan moet je dus concessies doen.
Dus een aantal keer in de week kook ik een snelle maar smaakvolle hap (kan ook een maaltijdsalade zijn), en een enkel keertje gooi ik een pizza in de oven.
De andere dagen werk ik tijdens etenstijd, of ben ik bij familie.
Net weer een aflevering van Grey's gekeken, nu lekker slapen.
Ben gelukkig weer wat opgeknapt, mentaal gezien.
Hoop dat iedereen een fijn weekend achter de rug heeft.
*doet het licht uit*
Ik ben niet ontzettend gek op koken, vind het alleen leuk als ik echt ontspannen ben en veel tijd heb (en dat komt vrij weinig voor).
MAAR ik hou wel heel erg van lekker eten, en dan moet je dus concessies doen.
Dus een aantal keer in de week kook ik een snelle maar smaakvolle hap (kan ook een maaltijdsalade zijn), en een enkel keertje gooi ik een pizza in de oven.
De andere dagen werk ik tijdens etenstijd, of ben ik bij familie.
Net weer een aflevering van Grey's gekeken, nu lekker slapen.
Ben gelukkig weer wat opgeknapt, mentaal gezien.
Hoop dat iedereen een fijn weekend achter de rug heeft.
*doet het licht uit*
maandag 19 oktober 2009 om 08:35
Goedenmorgen Meisjes ....
Ik ben weer terug van mn weekendje Hoenderloo met mn vriendinnen.
Was super gezellig , we hebben onwijs veel gegeten en gedronken zo erg dat ik minstens de hele week alleen maar water mag van mezelf en sla....
Hier is het ook relatief rustig geweest,beetje zondagsdipjes hier en daar las ik.
Ben wel benieuwd naar Sum dr verhaal , zal wel een leuke avond hebben gehad daar ze nog niets gepost heeft ...
Ik ben weer terug van mn weekendje Hoenderloo met mn vriendinnen.