Gewoon, lekker relativeren! (III)

29-09-2009 16:33 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Godallemachtig!!!

Je kan ook niet ff rustig gaan shoppen hier zeg!

Nieuw deel, en Stroll aan de tongworstel!!!

Vertel vertel vertel....geef me alle ranzige details...

En nu ik het er toch over heb....Kym jij ook!

*gaat er eens even lekker voor zitten*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wat ik met die tijd ga doen?

Die tijd is toch al weg?
Wat een &$%#@*&%^$ is die gast dan zeg!
Humm vind het het eigenlijk wel jammer dat de verwarming weer aan kan. Vond het wel gezellig met alle kaarsen aan hier in huis....
quote:frizzy schreef op 19 oktober 2009 @ 12:44:

Wat ik met die tijd ga doen?

Die tijd is toch al weg?Ja maar je gaat nu het patroon doorbreken...dus de toekomstige tijd anders indelen dan met zwelgen en afwachten. Wat ga je daarmee doooeeeehn?
Ach lieve schat, ik heb de laatste weken praktisch geen tijd verdaan met zwelgen en afwachten hoor.

Het is een proces waar ik al een tijdje in zit, en ik merk gewoon dat het nog steeds allemaal loopt, krijg het plaatje steeds beter helder.

Tijd overhouden zal ik niet, want het 'denken aan' ging tussen de bedrijven door.
Humm ik ga nu toch maar even langs de winkel van die goede man, vind nu een dubieus snoertje naast de cv....
Humm ik ga nu toch maar even langs de winkel van die goede man, vind nu een dubieus snoertje naast de cv....
Zo Pom, lekker bezig geweest lees ik. Klinkt alsof je weer helemaal ontspannen bent, en je zit niet meer in de kou.

Wij wel, alhoewel, we vinden het niet koud maar kruipen gewoon continu lekker in bed onder het dekbed..tv aan. Heerlijk!

Stroll, wat spannend van die tweede kans. Misschien waren het ook wel de zenuwen waardoor de seks minder was, en als hij echt zo leuk is kun je hem vast nog wel van alles leren.

Ik ben benieuwd hoe het met Sum gaat..
MM Pom... das lekker dan , wouden ze je gewoon oplichten ??

Oke Frizz ik snap hem nu ,

Heerlijk zeg continue in bed kruipen lekker warm onder de dekens , tv aan .. zou ik ook wel willen nu .. heb het koud hier en mijn collega`s waar ik het kantoor mee deel vinden van niet en lopen dus te zeuren over dat ik de verwarming lager moet zetten ( wat ik dus niet van plan was om te gaan doen )

Ik ga er van uit dat de sex wel beter moet zijn , en anders net wat je zegt dan ga ik eens mijn best doen om hem het een en het ander te leren ...

Ik ben ook reuze nieuwsgierig naar Sum..
Dag lieve lieverds.

Heb net snel even alles bijgelezen en wat ontzettend lief dat jullie allemaal zo aan me gedacht hebben

Even de korte versie (de rest red ik niet want ik moet zo weer aan het werk)

Hij was er om ff voor drie uur.

Ik was echt redelijk rustig vond ik zelf, TOT ik de deur opendeed.

Voelde de tranen achter mijn ogen brandden en hij zag ze.

We zijn naar binnen gegaan en ik heb het eerste uur alleen maar in het holletje onder zijn arm gelegen heel stil zonder dat er ook maar 1 woord uitkwam

Oja, heb nog wel gevraagd of ie wat wilde drinken

Hij heeft heel enthousiast verteld over zijn weekje USA en omzwervingen om weer naar huis te komen.

En zo af en toe keek hij eens naar me en ging weer naadloos over op een ander zinloos onderwerp.

Om 18.00 zijn we naar de Gele M gereden en bij het lopen naar de auto die arm om me heen...god wat voelt dat fijn.

Thuis gegeten en weer voerde hij het woord.

Na het eten pakte hij mijn hoofd tussen mijn handen en zei alleen maar:

"ben ik nou echt zo eng?"

Ik:, natuurlijk niet.

Hij weer...wil je er al over praten?

Nou ja en toen ging ik los

Van 19.00 tot een uur of 22.00 alles eruitgegooid.

Hij zei niets, het enige wat hij deed was zijn arm om me heenslaan en zo af en toe een kus op mijn voorhoofd drukken.

Daarna hond uitgelaten en toen floepte het er ineens uit

RM, ik ben verliefd op je

En hij....joh?

Eenmaal binnen een heel zacht, maar ik durf niet, weer van mij

Waarop hij weer zei...dan doen we toch gewoon nog even helemaal niets

Ruim ik de trouwring die ik in mijn binnenzak heb zitten gewoon weer even op, neem ik je gewoon in mijn armen kus ik je totdat je staat te tollen op je benen en dan leg ik je in bed.

Dan gaan we lekker slapen, en dan ga je maar eens kijken of je kan wennen aan een man die lief voor je is

We noemen het niets, geen verkering, geen relatie geen setje gewoon jij en ik die aan elkaar aan het wennen zijn.

Nou ja toen zijn we naar bed gegaan en hen ik me zo'n beetje verstopt in zijn armen.

Niets gezegd, veel gezwegen.

Vanmorgen heb ik hem alleen moeten beloven het voortaan te zeggen als ik zo bang ben

Dat hij het fijn vind als ik het met vrienden kan overleggen maar dat hij wel enigszins wil weten wat er in mijn koppie opgaat.

Want zei hij heel eerlijk, ik weet ook niet of ik dit kan.

Maar wil het zeker proberen want je bent een bijzonder meisje

Nou ja en toen was het zoenen bij de auto's en verder even niets.

Hij is komend weekend met vrienden weg en0 ik ben door de week druk.

Maar met onze niet verkering moet het kunnen elkaar even een week niet te zien.

Moet eerlijk zeggen dat ik er ook wel blij om ben

Even de rust in mijn hoofd vasthouden.

Dus conclusie:

We hebben niets, wil ik ook voorlopig even niet, maar hij is TE bijzonder om hem zo mijn leven uit te ketsen.

Of ik het kan weet ik nog steeds niet, maar het feit dat hij nu echt alles weet maakt me een heel stuk rustiger.

En das gek, want eerder dacht ik dat dat me alleen maar onrustiger zou maken...

En nu moet ik echt weer vliegen naar mijn werk

En reageer vanavond op iedereen

Haaaaaai Pom, Stroll weer aan de rol met Collega...dat beloofd wat!!!!

had ik jullie al gezegd dat ik jullie allemaal zoooooooooo lief vind??????
*ow zie nu dat het eigenlijk helemaal geen korte versie is geworden hihi*
Liefje, ik ben blij voor je. En God, wat is die RM leuk zeg. Wat ontzettend goed dat je zoveel met hem kunt delen. En dat hij er voor je is.

Veel liefs van mij.
Hey Sum...........

Wat klinkt dat allemaal goed , Super dat je je angsten en dingetjes met deze man zo goed kan besprken , en dat hij er voor je is ...

Dus nu kun je weer lekker gaan genieten ...
Lieve lieve Summer, wat ben ik blij dat jij je nu rustig voelt, dat dít zoals het nu is goed voor je voelt en dat je dit aandurft!
Sum, wat klinkt dit goed!!! ben je nou niet onwijs trots op jezelf dat je zo open bent geweest over je gevoelens en emoties? Ik vind het in ieder geval heel knap, maar ja ik kan ook zo gesloten zijn als een oester

Nou meis, geniet van je roes!
Die roes valt mee hoor Pom.

ben wel heel blij dat het allemaal gezegd is maar zit zeker niet op een grote roze wolk...

Wel blij dat ik gewoon wat rust in mijn donder heb.
Sum wat vind ik het superstoer dat je niet bent weggerend uit angst!

En dat je je toch hebt opengesteld voor RM!

Voel je je nu goed?

Wel het idee dat je trouw bent gebleven aan jezelf?

En, dat mag ook wel even gezegd worden vind ik, respect voor RM hoor!

Wat een kerel hee, dat hij zo volwassen, rustig en doordacht met de situatie kan omgaan.

En nu weer lekker rustig aan meissie, inderdaad je eigen dingetjes doen, concentreren op jezelf en in gesprek blijven met RM over hoe je je voelt.

Ik kom alleen even melden dat ik het festival overleefd heb, en nu met een slaaptekort dat ongeveer even groot is als mijn übergestreelde ego (ik heb echt alleen maar complimenten gehad de hele week dat alles zo goed liep namelijk) nog anderhalf uur heb om mijn tas in te pakken en mijn flat te fatsoeneren voor ik op de trein naar Duitsland spring, dus dag!!!! Hoop dat het goed gaat met iedereen
Hmmm....hoe ik me voel?

Das een beetje de vraag die ik mezelf ook stel sinds ik weer thuis ben.

Geen idee eigenlijk.

Rustig geloof ik.

De paniek ik weg, en ja het was heerlijk (achteraf) om er met RM over te praten.

Hij is een schat, dat staat als een ontzettende paal boven water.

Ik vind hem lief, en heb hem dat vanmorgen ook gezegd toen we afscheid namen bij de auto's

Even voor de duidelijkheid....ben stiekum wel even weggeholt uit angst hoor....

RM, ik MOET nu even SH uitlaten

Ben wel trouw gebleven aan mezelf, aan het feit dat een relatie/verkering/setje zijn nog even een brug te te ver is.

Even lekker een paar dagen niets, geen afspraken gewoon lekker thuis zitten op mijn bank!
Moooooooooos.....veeeeeeeeeeeeeeel plezieieieieieieieieieierrrrr

Moos have fun!! Even andere vraag. Ik zoek een hele goede naaister. Wil een jurk na laten maken (heb het helaas mis gegrepen op een veiling op ebay ). Wie kent een ultragoede kleermaker? En alsjeblief niet de lokale Turk, de laatste keer kwam ik achter dat ze qua afwerken niet zo heel secuur zijn en aangezien dit een hele prijzige jurk gaat worden (sowieso qua stof) wil ik dat het ook echt goed wordt nagemaakt.... iemand??
Goed zo Sum, zo kom je er wel.

Hee en eehhh... kun je RM even vragen of ie niet ergens een soortgelijk broertje heeft?

Zonder spekkies?

Goh Pom, ik kan je niet helpen...

In mijn familie naait iedereen, dus ik ga nooit ergens heen voor zoiets.

Mijn eten staat klaar.

Fijn, zo'n zwager!

Nou nog een man voor mezelf.
Ik zal het hem vragen Frizz, maar volgens mij heeft hij alleen een zussie....is dat wat misschien?

Pom, ik kan je ook niet helpen, het naaigen is ook bij ons in de familie NIET aanwezig...

Ik ga ook ff koken....
Misschien heb ik een mazzel. Net mijn ex gemaild (is nu in Thailand) of hij met de plaatjes wil navragen of de jurk nagemaakt kan worden en welke maten ik dan moet doorgeven. Cross my fingers....
In Thailand zijn ze er wel goed in!

Nah Sum, vrouwenliefde is niks voor mij.

Dat softe gedoe, bah!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven