Gewoon, lekker relativeren! (III)
dinsdag 29 september 2009 om 17:17
donderdag 22 oktober 2009 om 18:07
donderdag 22 oktober 2009 om 18:08
Sum, daar kan ik heel gauw een filosofietje tegenaan gooien.
Ik ben ook regelmatig kort door de bocht en resoluut. En soms, heel soms gooi je daar je eigen glazen mee in. Maar.. als er iets is wat echt heel goed en sterk is, dan komt dat daar met kop en schouders bovenuit gestoken, en dan krijg je die glazen ook niet ingegooid door een actie waar je op dat moment 100% achter stond. Hoe dan ook, dat blijkt duidelijk. Als je er niet zeker over bent, dan ben je het zelf die de boel onzeker en wankel maakt.
Daardoor leer je of zo'n enorme les dat je het de volgende keer net iets anders aan kunt pakken, of het is zo sterk (en eigenlijk toch goed) dat je het terug op kunt pakken. Snap je wat ik bedoel?
Ik probeerde filosofisch te klinken, misschien moet ik het straks even in jip en janneke taal proberen. Ongelofelijk, ik schreef filosofies hahaha.
Ik ben ook regelmatig kort door de bocht en resoluut. En soms, heel soms gooi je daar je eigen glazen mee in. Maar.. als er iets is wat echt heel goed en sterk is, dan komt dat daar met kop en schouders bovenuit gestoken, en dan krijg je die glazen ook niet ingegooid door een actie waar je op dat moment 100% achter stond. Hoe dan ook, dat blijkt duidelijk. Als je er niet zeker over bent, dan ben je het zelf die de boel onzeker en wankel maakt.
Daardoor leer je of zo'n enorme les dat je het de volgende keer net iets anders aan kunt pakken, of het is zo sterk (en eigenlijk toch goed) dat je het terug op kunt pakken. Snap je wat ik bedoel?
Ik probeerde filosofisch te klinken, misschien moet ik het straks even in jip en janneke taal proberen. Ongelofelijk, ik schreef filosofies hahaha.
donderdag 22 oktober 2009 om 18:29
quote:Madhe schreef op 22 oktober 2009 @ 18:08:
.
Zo ontzettend vreselijk filosofisch verantwoord meer eensch!...
Maar das nou ook precies wat ik al weken tegen mezelf roep...IK ben het die de boel aan het wankelen maak, en nu druk op zoek in mijn blonde hoofd naar steunbalken die mijn zijn stabieler kunnen neerzetten....
tot zover Sum's filosofie uurtje
Ladies, ik ben douchen en verjaardagstaart eten bij zwager en zus...
.
Zo ontzettend vreselijk filosofisch verantwoord meer eensch!...
Maar das nou ook precies wat ik al weken tegen mezelf roep...IK ben het die de boel aan het wankelen maak, en nu druk op zoek in mijn blonde hoofd naar steunbalken die mijn zijn stabieler kunnen neerzetten....
tot zover Sum's filosofie uurtje
Ladies, ik ben douchen en verjaardagstaart eten bij zwager en zus...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 22 oktober 2009 om 23:07
Hi Frizzy,
Thanks for the welcoming. Jeetje, wat schrijven jullie snel. Ik liep alweer 6 pagina's achter! Net terug van mijn introductieles tot divemaster! Wordt super leuk, wel druk, maar houdt gedachten af van ex. Ik merk hoe drukker ik het heb hoe minder ik met hem bezig ben. Da's de truuk.
Ik ga weer even onder water (slapen nu..) en lees en leef met jullie mee!
Thanks for the welcoming. Jeetje, wat schrijven jullie snel. Ik liep alweer 6 pagina's achter! Net terug van mijn introductieles tot divemaster! Wordt super leuk, wel druk, maar houdt gedachten af van ex. Ik merk hoe drukker ik het heb hoe minder ik met hem bezig ben. Da's de truuk.
Ik ga weer even onder water (slapen nu..) en lees en leef met jullie mee!
donderdag 22 oktober 2009 om 23:57
Hallo liefjes,
Ruim 40 uur werken gepropt in 4 dagen, ik ben kapot....
Maar nu heb ik weekend! Heerlijk. Ik zie dat er een hoop geschreven is. ik kom daar een dezer dagen nog wel op terug. Duik nu meteen mijn bed in, morgen een beetje op tijd op om puin te ruimen in mijn huis en daarna komt er vriendinnetje op bezoek!
Kus
Ruim 40 uur werken gepropt in 4 dagen, ik ben kapot....
Maar nu heb ik weekend! Heerlijk. Ik zie dat er een hoop geschreven is. ik kom daar een dezer dagen nog wel op terug. Duik nu meteen mijn bed in, morgen een beetje op tijd op om puin te ruimen in mijn huis en daarna komt er vriendinnetje op bezoek!
Kus
vrijdag 23 oktober 2009 om 05:57
Frizz is ook laat thuis.
Score:
- telefoonnummer van een leuke slimme man waar ik morgen een sms-date mee heb (hij vindt namelijk dat ik nog vóór mijn 30e mijn droomkerel aan de haak moet hebben geslagen en hij is van mening dat hij dat is)
- heel veel complimenten en knuffels van allerlei mensen
- gezoend met iemand vlak voor ik op fiets stapte
- meteen een telefoontje gekregen toen ik thuis was met nog meer complimenten en de belofte morgenmiddag wéér een telefoontje te krijgen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Ik weet het, Sum gaat me een sloerie noemen.
Tot morgen (ahum, straks...) lieve dames.
Score:
- telefoonnummer van een leuke slimme man waar ik morgen een sms-date mee heb (hij vindt namelijk dat ik nog vóór mijn 30e mijn droomkerel aan de haak moet hebben geslagen en hij is van mening dat hij dat is)
- heel veel complimenten en knuffels van allerlei mensen
- gezoend met iemand vlak voor ik op fiets stapte
- meteen een telefoontje gekregen toen ik thuis was met nog meer complimenten en de belofte morgenmiddag wéér een telefoontje te krijgen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Ik weet het, Sum gaat me een sloerie noemen.
Tot morgen (ahum, straks...) lieve dames.
vrijdag 23 oktober 2009 om 08:05
Frizzy....jij SLOERIE!!!! Slettebakje vrouw van de wereld!
Wat een heerlijke avond heb jij gehad zeg!
Enne....die droomman, is dat ook echt een leukerd?
Ik bedoel, heeft hij potentie?
OOK nog gezoend!!
Nou ik lees het al...overal hebben vrouwen hun seksuele piek rond de 39ste, Frizz heeft hem op haar 29ste!
Spannend allemaal meissie...
Verdorie en nou kan ik amper bijlezen vandaag.
Eerst naar Nieuwkoop vandaag en vanavond verjaardag van een vriendinnetje..
Maar ik kom spieken!
Wat een heerlijke avond heb jij gehad zeg!
Enne....die droomman, is dat ook echt een leukerd?
Ik bedoel, heeft hij potentie?
OOK nog gezoend!!
Nou ik lees het al...overal hebben vrouwen hun seksuele piek rond de 39ste, Frizz heeft hem op haar 29ste!
Spannend allemaal meissie...
Verdorie en nou kan ik amper bijlezen vandaag.
Eerst naar Nieuwkoop vandaag en vanavond verjaardag van een vriendinnetje..
Maar ik kom spieken!
vrijdag 23 oktober 2009 om 11:09
Frizz! Je zit niet bepaald stil he
Hoe is het hier?
Mag ik even janken? Ik voel me echt heel heel kut. Het hele kankerverhaal opgerakeld tijdens een 'personal' evaluatie met mijn manager en ik moest me toch huilen! Godvers!
Daarna mail in mijn inbox van mijn opperbazin, waaraan ik het verzoek had gedaan om de maandagen vrij te krijgen (ivm SJ, weten jullie wel?) en hoe graag ze me ook wil helpen, het lijkt in eerste instantie niet mogelijk. Sterker nog: ik kreeg het nieuws dat mijn verplichte vergaderingen die ik in zijn stad heb zullen gaan veranderen naar maandelijks ipv wekelijks.
Kortom: ik zal dan buiten SJ geen officiele reden meer hebben om die kant op te gaan, wat betekent dat ik hem nauwelijks meer kan zien.
Ik heb het echt even helemaal gehad. Waar ik het gister uit frustratie nog zelf wilde beeindigen, lijkt het lot nu de overhand te nemen en mijn liefde vernietigen!
Dit is niet leuk!!
Hoe is het hier?
Mag ik even janken? Ik voel me echt heel heel kut. Het hele kankerverhaal opgerakeld tijdens een 'personal' evaluatie met mijn manager en ik moest me toch huilen! Godvers!
Daarna mail in mijn inbox van mijn opperbazin, waaraan ik het verzoek had gedaan om de maandagen vrij te krijgen (ivm SJ, weten jullie wel?) en hoe graag ze me ook wil helpen, het lijkt in eerste instantie niet mogelijk. Sterker nog: ik kreeg het nieuws dat mijn verplichte vergaderingen die ik in zijn stad heb zullen gaan veranderen naar maandelijks ipv wekelijks.
Kortom: ik zal dan buiten SJ geen officiele reden meer hebben om die kant op te gaan, wat betekent dat ik hem nauwelijks meer kan zien.
Ik heb het echt even helemaal gehad. Waar ik het gister uit frustratie nog zelf wilde beeindigen, lijkt het lot nu de overhand te nemen en mijn liefde vernietigen!
Dit is niet leuk!!
vrijdag 23 oktober 2009 om 11:30
Ah Kym!
Kan me voorstellen dat je emotioneel raakt als je moet praten over zulk soort onderwerpen met je manager.
Maar lieve schat is het nou echt zo erg dat je hebt gehuild?
Soms moeten dingen er gewoon uit hoor!
Maar wat betreft SJ: waar een wil is is een weg.
Wat houdt je tegen om de weekenden die kant op te gaan?
En om af en toe een dagje vrij te nemen?
Tis klote dat het allemaal niet zo gaat zoals jij wil, maar hier komen jullie samen wel uit hoor.
Heus!
Kan me voorstellen dat je emotioneel raakt als je moet praten over zulk soort onderwerpen met je manager.
Maar lieve schat is het nou echt zo erg dat je hebt gehuild?
Soms moeten dingen er gewoon uit hoor!
Maar wat betreft SJ: waar een wil is is een weg.
Wat houdt je tegen om de weekenden die kant op te gaan?
En om af en toe een dagje vrij te nemen?
Tis klote dat het allemaal niet zo gaat zoals jij wil, maar hier komen jullie samen wel uit hoor.
Heus!
vrijdag 23 oktober 2009 om 11:43
Daar ben ik weer hoor, Kym kreeg even een eigen postje.
Ah Sneeze, hoe ga je jezelf verwennen dit weekend?
Fijn dat je alle drukte achter de rug hebt zeg!
Ben je vandaag vast begonnen met uitslapen?
Hee Riedel wat ontzettend leuk zeg, een opleiding tot Dive Master!
Ik heb eeuwen geleden een week lang gedoken in Thailand, mán ik vond het geweldig.
Leek mij ook wel wat om Dive Master te worden en dan voor eeuwig daar te kunnen blijven.
Madhe lieve schat hoe is het ermee?
Ben je lekker bezig op het forum lees ik?
Summeke wat ga je doen dan in Nieuwkoop?
Voor werk of heb je leuke plannen?
De Droomkerel heb ik gister voor de tweede keer gezien, en hij kon zich de eerste keer heul goed herinneren (ruim een half jaar geleden).
Hij had iets minder indruk op mij gemaakt destijds, maar goed.
Qua uiterlijk is hij niet echt mijn type.
Maar hij was voortvarend op een leuke manier, wist me uit te dagen en we hebben hele leuke gesprekken gehad over relaties.
Hij trok zelf maar even de conclusie dat we beiden nu toch écht iets serieus willen, en dat ik maar direct actie moest gaan ondernemen zolang ik nog in mijn twenties zit.
Ik heb een beetje afstand bewaard, maar uiteindelijk blijk ik hem ook goed te kunnen 'gebruiken' voor iets werkgerelateerds, dus onder het mom dáárvan nummers uitgewisseld.
Beloofd hem te smsen als ik nog 13 uur van mijn twintiger jaren over had (waarom weet ik ff niet meer) en dat heb ik dus net gedaan.
De zoenert was de meneer van de smsjes.
Die mij de hele avond ervan heeft geprobeerd te overtuigen hoe mooi, lief en bijzonder ik ben.
Werd er bloednerveus van, maar was toch ook wel erg aan het genieten van de aandacht.
HIj zei zelfs dat hij niet snapt waarom hij sinds de dag dat hij me ontmoette (3 weken geleden) de hele tijd aan mij moet denken.
Ja het klonk allemaal heel cheesy, maar ik geloofde het toch bijna.
BIj het weggaan is ie me achterna gekomen en heeft ie me een beetje overvallen met die zoen.
Ik heb zelfs nog een beetje tegengestribbeld, maar er was geen ontkomen meer aan.
Hij heeft me nog gebeld of ik veilig thuis was, nógmaals gezegd dat ie me zo bijzonder vindt, en dat ie me dus vanmiddag weer gaat bellen.
Zei ik gistermiddag niet dat ik zoek zou gaan naar nog meer Egostrelers?
Hah! Dat herinner ik me nu dus pas weer!
Maar het is me dus wel gelukt.
Ah Sneeze, hoe ga je jezelf verwennen dit weekend?
Fijn dat je alle drukte achter de rug hebt zeg!
Ben je vandaag vast begonnen met uitslapen?
Hee Riedel wat ontzettend leuk zeg, een opleiding tot Dive Master!
Ik heb eeuwen geleden een week lang gedoken in Thailand, mán ik vond het geweldig.
Leek mij ook wel wat om Dive Master te worden en dan voor eeuwig daar te kunnen blijven.
Madhe lieve schat hoe is het ermee?
Ben je lekker bezig op het forum lees ik?
Summeke wat ga je doen dan in Nieuwkoop?
Voor werk of heb je leuke plannen?
De Droomkerel heb ik gister voor de tweede keer gezien, en hij kon zich de eerste keer heul goed herinneren (ruim een half jaar geleden).
Hij had iets minder indruk op mij gemaakt destijds, maar goed.
Qua uiterlijk is hij niet echt mijn type.
Maar hij was voortvarend op een leuke manier, wist me uit te dagen en we hebben hele leuke gesprekken gehad over relaties.
Hij trok zelf maar even de conclusie dat we beiden nu toch écht iets serieus willen, en dat ik maar direct actie moest gaan ondernemen zolang ik nog in mijn twenties zit.
Ik heb een beetje afstand bewaard, maar uiteindelijk blijk ik hem ook goed te kunnen 'gebruiken' voor iets werkgerelateerds, dus onder het mom dáárvan nummers uitgewisseld.
Beloofd hem te smsen als ik nog 13 uur van mijn twintiger jaren over had (waarom weet ik ff niet meer) en dat heb ik dus net gedaan.
De zoenert was de meneer van de smsjes.
Die mij de hele avond ervan heeft geprobeerd te overtuigen hoe mooi, lief en bijzonder ik ben.
Werd er bloednerveus van, maar was toch ook wel erg aan het genieten van de aandacht.
HIj zei zelfs dat hij niet snapt waarom hij sinds de dag dat hij me ontmoette (3 weken geleden) de hele tijd aan mij moet denken.
Ja het klonk allemaal heel cheesy, maar ik geloofde het toch bijna.
BIj het weggaan is ie me achterna gekomen en heeft ie me een beetje overvallen met die zoen.
Ik heb zelfs nog een beetje tegengestribbeld, maar er was geen ontkomen meer aan.
Hij heeft me nog gebeld of ik veilig thuis was, nógmaals gezegd dat ie me zo bijzonder vindt, en dat ie me dus vanmiddag weer gaat bellen.
Zei ik gistermiddag niet dat ik zoek zou gaan naar nog meer Egostrelers?
Hah! Dat herinner ik me nu dus pas weer!
Maar het is me dus wel gelukt.
vrijdag 23 oktober 2009 om 12:04
Ja Frizz, nou, mijn manager is tevens gewoon een vriend/huisgenoot e.d., dus hij was al wel wat op de hoogte, maar toch...het overviel me weer zo om te moeten nadenken over alle ellende in NL, en dat ik huilde is niet erg natuurlijk..misschien was het ook even opgekropt verdriet van de afgelopen weken.
En dan nu het verdriet om het nieuws over mijn vrije dagen met SJ.. Misschien stel ik me aan, maak ik een probleem te groot, maar het voelt nu echt als een steek in mijn hart. Iets dat zo belangrijk is voor me gaat waarschijnlijk echt drastisch veranderen zonder dat we daar invloed op hebben.
Denk je echt dat waar een wil een weg is?
Ik sprak er met Sum over gisteren en die zei me dat zij het niet zou kunnen, elkaar zo weinig zien. En dat zette me ook weer aan 't denken. Natuurlijk kan ik dat ook niet, maar om daarom iets af te kappen? Ik ben stapelgek op die gozer?
Maar valt het vol te houden om elkaar te zien in de nacht en 'sochtends tot 11:00? Is dat genoeg voor het komende jaar?
En dan nu het verdriet om het nieuws over mijn vrije dagen met SJ.. Misschien stel ik me aan, maak ik een probleem te groot, maar het voelt nu echt als een steek in mijn hart. Iets dat zo belangrijk is voor me gaat waarschijnlijk echt drastisch veranderen zonder dat we daar invloed op hebben.
Denk je echt dat waar een wil een weg is?
Ik sprak er met Sum over gisteren en die zei me dat zij het niet zou kunnen, elkaar zo weinig zien. En dat zette me ook weer aan 't denken. Natuurlijk kan ik dat ook niet, maar om daarom iets af te kappen? Ik ben stapelgek op die gozer?
Maar valt het vol te houden om elkaar te zien in de nacht en 'sochtends tot 11:00? Is dat genoeg voor het komende jaar?
vrijdag 23 oktober 2009 om 12:12
Frizz, natuurlijk ook even een reactie op jou.
Wat een drukte aan mannen! Maar de hoofdrolspelers zijn dus Droomman en Zoenert.
Van Zoenert was je niet daverend enthousiast als ik het zo lees, wel? Ga je hem weer zien, heb je een plan?
En Droomman..hm..voel je er iets bij? Prikkelt ie je?
Enne...is ie NL?
Ben benieuwd!
Wat een drukte aan mannen! Maar de hoofdrolspelers zijn dus Droomman en Zoenert.
Van Zoenert was je niet daverend enthousiast als ik het zo lees, wel? Ga je hem weer zien, heb je een plan?
En Droomman..hm..voel je er iets bij? Prikkelt ie je?
Enne...is ie NL?
Ben benieuwd!
vrijdag 23 oktober 2009 om 12:29
Ja ik denk echt dat waar een wil is er ook een weg is.
Natuurlijk is het klote, en zwaar om elkaar amper te zien.
Maar als de liefde groot is, dan moet het toch kunnen?
Of ben ik dan hopeloos romantisch?
Plus ik hang het leven in het NU heel erg aan, dus zou ik (als ik in jouw schoenen stond) proberen niet te kijken naar het gehele komende jaar, alleen naar nu.
En als het nu gaat, dan kan het dus.
Gaat het volgende week niet meer, dan gaat het niet meer.
Maar ik snap wel dat het feit dat iets zomaar veranderd en dat je er niets aan kan doen paniek oproept.
Rustig aan lieve schat, en kijk eerst eens even hoe het gaat.
Nou Zoenert is de eigenaar van het cafe waar ik morgen mijn feestje geef.
Plus hij is het neefje van Collega 2.
Dus ontlopen gaat sowieso niet.
Ik denk dat hij best een goede partij zou kunnen zijn, maar ik vind hem gewoon niet zo aantrekkelijk.
En ik vind mannen die mij zoveel complimenten geven een beetje eng.
Droomman heeft mij net gesmst dat ie mij wil zien vanavond.
Nu weet ik even niet wat ik moet antwoorden.
Ik moet zeggen dat ik onze gesprekken gisteravond heel fijn vond, maar of ik echt actie wil ondernemen...
Don't know!
En Kym, beide heren vallen wat afkomst betreft in dezelfde categorie als MX.
What happened to me?!
Natuurlijk is het klote, en zwaar om elkaar amper te zien.
Maar als de liefde groot is, dan moet het toch kunnen?
Of ben ik dan hopeloos romantisch?
Plus ik hang het leven in het NU heel erg aan, dus zou ik (als ik in jouw schoenen stond) proberen niet te kijken naar het gehele komende jaar, alleen naar nu.
En als het nu gaat, dan kan het dus.
Gaat het volgende week niet meer, dan gaat het niet meer.
Maar ik snap wel dat het feit dat iets zomaar veranderd en dat je er niets aan kan doen paniek oproept.
Rustig aan lieve schat, en kijk eerst eens even hoe het gaat.
Nou Zoenert is de eigenaar van het cafe waar ik morgen mijn feestje geef.
Plus hij is het neefje van Collega 2.
Dus ontlopen gaat sowieso niet.
Ik denk dat hij best een goede partij zou kunnen zijn, maar ik vind hem gewoon niet zo aantrekkelijk.
En ik vind mannen die mij zoveel complimenten geven een beetje eng.
Droomman heeft mij net gesmst dat ie mij wil zien vanavond.
Nu weet ik even niet wat ik moet antwoorden.
Ik moet zeggen dat ik onze gesprekken gisteravond heel fijn vond, maar of ik echt actie wil ondernemen...
Don't know!
En Kym, beide heren vallen wat afkomst betreft in dezelfde categorie als MX.
What happened to me?!
vrijdag 23 oktober 2009 om 12:44
vrijdag 23 oktober 2009 om 13:13
Nou once ging ik ook black en nu... Ach!
Maar ik ben blij dat ik je aan het lachen maak!
Droomman is trouwens maar meteen gaan bellen, blijkbaar duurde het hem te lang om op een smsje van mij te wachten.
Dus net even gekletst.
Heb hem gezegd dat ik eigenlijk moet werken vanavond, maar als ik geen zin heb dat ik dan ga spijbelen (ben al bijna aan mijn uren voor deze week).
Heb hem dus niks toegezegd, waarop hij zei me straks wéér te gaan bellen.
Wat me tegen houdt bij Droomman?
Ja geen idee... vind het gewoon een beetje spannend denk ik.
Kym, inderdaad: NU is NU!
Heb hier trouwens een boekje daarover liggen: The Miracle of Mindfulness.
Moet er nog in beginnen.
Maar ik ben blij dat ik je aan het lachen maak!
Droomman is trouwens maar meteen gaan bellen, blijkbaar duurde het hem te lang om op een smsje van mij te wachten.
Dus net even gekletst.
Heb hem gezegd dat ik eigenlijk moet werken vanavond, maar als ik geen zin heb dat ik dan ga spijbelen (ben al bijna aan mijn uren voor deze week).
Heb hem dus niks toegezegd, waarop hij zei me straks wéér te gaan bellen.
Wat me tegen houdt bij Droomman?
Ja geen idee... vind het gewoon een beetje spannend denk ik.
Kym, inderdaad: NU is NU!
Heb hier trouwens een boekje daarover liggen: The Miracle of Mindfulness.
Moet er nog in beginnen.
vrijdag 23 oktober 2009 om 13:28
Nou, Droomman laat er geen gras over groeien in elk geval. Is hij niet te pusy Frizz?
Ik heb zojuist een overdrachtje geschreven voor mijn team, aangezien ik bijna op vakantie ga. VAKANTIE! Wat ben ik daar aan toe zeg, Godsamme. Alleen nu heb ik er spijt van dat ik niet alleen ga. Een vriendin (leuk) gaat mee, maar ook een of andere Libanees die zichzelf of zeer tactische wijze heeft uitgenodigd. Beetje irritant. Ik wil rust! Maar die neem ik ook wel.
Ik heb zojuist een overdrachtje geschreven voor mijn team, aangezien ik bijna op vakantie ga. VAKANTIE! Wat ben ik daar aan toe zeg, Godsamme. Alleen nu heb ik er spijt van dat ik niet alleen ga. Een vriendin (leuk) gaat mee, maar ook een of andere Libanees die zichzelf of zeer tactische wijze heeft uitgenodigd. Beetje irritant. Ik wil rust! Maar die neem ik ook wel.
vrijdag 23 oktober 2009 om 14:12
vrijdag 23 oktober 2009 om 15:42
Ladies.....back in the casa!
Heb gewerkt ik Nieuwkoop Frizz, leuke praktijk moet ik zeggen
Beetje zo dorps
Droomman klinkt leuk...daar zou je wat mee moeten doen
De Zoenert is het volgens mij niet helemaal, daar moest je dus maar niets mee doen hihi....
Wel lekker bezig Frizz....
Kym, hè meissie wat waardeloos weer allemaal
Zit je ff niet mee geloof ik deze week.
Gelukkig bijna op vakantie meiske, probeer lekker ff uit te rusten en je gedachtes op een rijtje te krijgen...
Hier nog steeds ontzettend zen, heb het hele gebeuren even in de kast gezet en ga eens een prima weekendje maken metrt mijn meiden..
Vanavond verjaardag, morgen met een vriendinnetje aan de rose en zondag misschien VWM
Maar die lijkt vooralsnog geveld te zijn door de Mexicaanse griep.
En nu eerst een koppie thee!
Heb gewerkt ik Nieuwkoop Frizz, leuke praktijk moet ik zeggen
Beetje zo dorps
Droomman klinkt leuk...daar zou je wat mee moeten doen
De Zoenert is het volgens mij niet helemaal, daar moest je dus maar niets mee doen hihi....
Wel lekker bezig Frizz....
Kym, hè meissie wat waardeloos weer allemaal
Zit je ff niet mee geloof ik deze week.
Gelukkig bijna op vakantie meiske, probeer lekker ff uit te rusten en je gedachtes op een rijtje te krijgen...
Hier nog steeds ontzettend zen, heb het hele gebeuren even in de kast gezet en ga eens een prima weekendje maken metrt mijn meiden..
Vanavond verjaardag, morgen met een vriendinnetje aan de rose en zondag misschien VWM
Maar die lijkt vooralsnog geveld te zijn door de Mexicaanse griep.
En nu eerst een koppie thee!