Gewoon, lekker relativeren! (III)
dinsdag 29 september 2009 om 17:17
maandag 19 oktober 2009 om 19:30
quote:sneezeweasel schreef op 18 oktober 2009 @ 23:03:
[quote][message=4192241,noline]BellatrixVanDetta schreef op
Ga slapen, morgen even naar ziekenhuis om te kijken waarom mijn nekje niet goed functioneert en wat ze daaraan gaan doen.
Als jij naar het CZ gaat kun je dan even die leuke arts-assistent van de gipspoli de groetjes doen?
Ik was wel in het CZ maar ik kon hem helaas niet vinden Sneeze!
Onderzoeken gedaan, uitslag pas over 4 weken! Maar goed, dan zien we wel weer verder. Beetje nekprobleempjes nadat ik ben gevallen met de motor, komt wel goed.
Sum...ik ben trots op je! Je bent een kei!
[quote][message=4192241,noline]BellatrixVanDetta schreef op
Ga slapen, morgen even naar ziekenhuis om te kijken waarom mijn nekje niet goed functioneert en wat ze daaraan gaan doen.
Als jij naar het CZ gaat kun je dan even die leuke arts-assistent van de gipspoli de groetjes doen?
Ik was wel in het CZ maar ik kon hem helaas niet vinden Sneeze!
Onderzoeken gedaan, uitslag pas over 4 weken! Maar goed, dan zien we wel weer verder. Beetje nekprobleempjes nadat ik ben gevallen met de motor, komt wel goed.
Sum...ik ben trots op je! Je bent een kei!
Huts!
maandag 19 oktober 2009 om 20:26
@ Sum, ze hebben de nekwervels onderzocht omdat die pijn blijven doen en gaat doorstralen naar mijn rug. Ik kan de rugspieren/nekspieren met sporten gelukkig wel sterk houden en dat compenseert de wervels maar niet 100% dus!
@ Kym, ik ben begin dit jaar al gevallen en de pijn in nek en rug blijft, vandaar dat de fysio extra onderzoek heeft aangevraagd.
Komt wel goed hoor, maar of ik ooit nog mag motorrijden is even de vraag.
Bij mij staat niet veel op 't programma hoor! Thee, chocola en Benelux Next Top Model, erg he! Bij jou iets spannends vanavond Kym?
@ Kym, ik ben begin dit jaar al gevallen en de pijn in nek en rug blijft, vandaar dat de fysio extra onderzoek heeft aangevraagd.
Komt wel goed hoor, maar of ik ooit nog mag motorrijden is even de vraag.
Bij mij staat niet veel op 't programma hoor! Thee, chocola en Benelux Next Top Model, erg he! Bij jou iets spannends vanavond Kym?
Huts!
maandag 19 oktober 2009 om 20:34
maandag 19 oktober 2009 om 20:43
Meer vanwege het risico dat ik loop mocht ik nog eens vallen. Nu heb ik enkel nekletsel wat nog behandelbaar is, maar dan?
Goh Kym...weet je wat zo gek is?
Ik ben al een hele tijd niet meer verliefd geweest, misschien durf ik het momenteel ook niet. Maar elke keer als ik jouw ervaringen lees met SJ dan denk ik...
Zie je wel, echte verliefdheid bestaat nog, en misschien komt het voor mij ook wel weer eens. Jouw postings geven de burger moed zeg maar!
Of zeg ik nu iets heul raars?
*o ja, en geniet ervan vanavond natuurlijk*
Goh Kym...weet je wat zo gek is?
Ik ben al een hele tijd niet meer verliefd geweest, misschien durf ik het momenteel ook niet. Maar elke keer als ik jouw ervaringen lees met SJ dan denk ik...
Zie je wel, echte verliefdheid bestaat nog, en misschien komt het voor mij ook wel weer eens. Jouw postings geven de burger moed zeg maar!
Of zeg ik nu iets heul raars?
*o ja, en geniet ervan vanavond natuurlijk*
Huts!
maandag 19 oktober 2009 om 21:34
Bella gaat het nu een beetje met je?
Moos; heel veel plezier!!
Pom, geen tips want ik ben zelf ook nog op zoek. En dat voor broeken. Ik heb nogal korte pootjes dus mijn pijpen moeten korter. Vriend is het daar niet mee eens al vindt hij mijn broeken ook echt wel te lang
Kym, jij ook een fijne nacht! En smakelijk eten.
De rest; allemaal een fijne avond. Ik duik zo met lief in bed, met film al weet ik nog niet welke. Beetje relaxen vanavond en vroeg slapen.
Moos; heel veel plezier!!
Pom, geen tips want ik ben zelf ook nog op zoek. En dat voor broeken. Ik heb nogal korte pootjes dus mijn pijpen moeten korter. Vriend is het daar niet mee eens al vindt hij mijn broeken ook echt wel te lang
Kym, jij ook een fijne nacht! En smakelijk eten.
De rest; allemaal een fijne avond. Ik duik zo met lief in bed, met film al weet ik nog niet welke. Beetje relaxen vanavond en vroeg slapen.
maandag 19 oktober 2009 om 22:00
quote:sneezeweasel schreef op 19 oktober 2009 @ 21:10:
Lieve Sum,
Ik krijg gewoon tranen in mijn ogen van je verhaal.
Wat mag jij trots op jezelf zijn!
Wees maar niet zo trots op me hoor.
Het universum heeft besloten een vuil spelletje met me te spelen.
een paar uur geleden kreeg ik een smsje van VWM (Ver Weg Meneer)
een meneer die me een aantal maanden geleden ook zo hard raakte net als RM
Ik heb het toen, om dezelfde redenen als nu met RM uitgemaakt
Met als fabelachtig excuus de afstand.
Toevallig zei ik eergister tegen mijn beste vriend dat ik dat toen niet zo sjiek heb aangepakt en dat ik daar soms wel een beetje spijt van heb
Prompt staat er nu op mijn beeldschermpje van mijn telefoon:
Ik krijg je niet uit mijn gedachten, ik mis je en zou je graag weer zien....
na jaaaaaaaaaaaaaaaaa......
Lieve Sum,
Ik krijg gewoon tranen in mijn ogen van je verhaal.
Wat mag jij trots op jezelf zijn!
Wees maar niet zo trots op me hoor.
Het universum heeft besloten een vuil spelletje met me te spelen.
een paar uur geleden kreeg ik een smsje van VWM (Ver Weg Meneer)
een meneer die me een aantal maanden geleden ook zo hard raakte net als RM
Ik heb het toen, om dezelfde redenen als nu met RM uitgemaakt
Met als fabelachtig excuus de afstand.
Toevallig zei ik eergister tegen mijn beste vriend dat ik dat toen niet zo sjiek heb aangepakt en dat ik daar soms wel een beetje spijt van heb
Prompt staat er nu op mijn beeldschermpje van mijn telefoon:
Ik krijg je niet uit mijn gedachten, ik mis je en zou je graag weer zien....
na jaaaaaaaaaaaaaaaaa......
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 19 oktober 2009 om 22:04
He getver Sum! The universe sucks!
Kijk, dat je het toendertijd niet sjiek hebt aangepakt staat nu buiten de situatie denk ik. Heeft er evn niets mee te maken.
Je moet bekijken wat JIJ wilt en als je VWM niet wilt zien, dan niet. Pech voor hem, hij is volwassen, hij komt er wel weer overheen.
Prioriteit nr.1 is nu Sum zelf. Niet VWM, niet RM, maar jij.
Kijk, dat je het toendertijd niet sjiek hebt aangepakt staat nu buiten de situatie denk ik. Heeft er evn niets mee te maken.
Je moet bekijken wat JIJ wilt en als je VWM niet wilt zien, dan niet. Pech voor hem, hij is volwassen, hij komt er wel weer overheen.
Prioriteit nr.1 is nu Sum zelf. Niet VWM, niet RM, maar jij.
Huts!
maandag 19 oktober 2009 om 22:26
maandag 19 oktober 2009 om 23:23
maandag 19 oktober 2009 om 23:40
Gossiemikkie wat een stoere meiden weer hier!
Goed gedaan Sneeze!
Ah ja Sum, knap he, dat mannen dat toch altijd zo goed weten uit te kienen!
Gewoon ff lekker laten zitten.
Volgens een aantal van mijn vrienden betekenen zulk soort smsjes over het algemeen dat ze vooral in hebben in seks gewoon even aan je dachten.
Bell joh, toch wel balen die pijn!
Hee Pom hoe is het eigenlijk?
Ik lees je alleen maar over praktische dingen, maar hoe is het in je koppie?
Ik ben weer lekker thuis, vandaag gelukkig weer lekker in het velletje.
Misschien ben ik toch ineens vatbaar voor hormonen gerelateerd aan de ongesteldheid, want sinds die is doorgebroken voel ik me weer kiplekker en is ook de tiet-pijn verdwenen.
Kreeg vandaag helemaal onverwacht een telefoontje van een jongeman.
Denk niet dat het iets romantisch-achtigs is, maar ik voelde me toch even gevleid.
Niks van PT gehoord trouwens.
Goed gedaan Sneeze!
Ah ja Sum, knap he, dat mannen dat toch altijd zo goed weten uit te kienen!
Gewoon ff lekker laten zitten.
Volgens een aantal van mijn vrienden betekenen zulk soort smsjes over het algemeen dat ze vooral in hebben in seks gewoon even aan je dachten.
Bell joh, toch wel balen die pijn!
Hee Pom hoe is het eigenlijk?
Ik lees je alleen maar over praktische dingen, maar hoe is het in je koppie?
Ik ben weer lekker thuis, vandaag gelukkig weer lekker in het velletje.
Misschien ben ik toch ineens vatbaar voor hormonen gerelateerd aan de ongesteldheid, want sinds die is doorgebroken voel ik me weer kiplekker en is ook de tiet-pijn verdwenen.
Kreeg vandaag helemaal onverwacht een telefoontje van een jongeman.
Denk niet dat het iets romantisch-achtigs is, maar ik voelde me toch even gevleid.
Niks van PT gehoord trouwens.
maandag 19 oktober 2009 om 23:43
Ik heb geen idee natuurlijk of ie nog weet wie ik ben. daarom vond ik ook dat ik mijn mail niet te lang meer kon uitstellen...
maarruh ik blijf t een beetje raar vinden hoor, zo brutaal zijn.
Maar nu ik toch in een brutale mood ben stuur ik meteen nog even een sms-je naar een andere potentiele date meneer!
Pom jij hebt goede dagen in de sneeuw gehad las ik. Fijn hoor!
maarruh ik blijf t een beetje raar vinden hoor, zo brutaal zijn.
Maar nu ik toch in een brutale mood ben stuur ik meteen nog even een sms-je naar een andere potentiele date meneer!
Pom jij hebt goede dagen in de sneeuw gehad las ik. Fijn hoor!
dinsdag 20 oktober 2009 om 08:09
Goedenmorgen meisjes...
Sneeze wat stoer.. dat je toch een berichtje hebt gestuurd ..
Sum , Ohja joh ??? heb jij dat weer ? haha heb je hem nog terug gesmst ??
En Pom , Nope geen idee , wel een goed idee een jurk gewoon na te laten maken , hoop voor je dat je vriend in Thailand wat weet , een goed adres ...
Bel is ook vervelend dat je nog last van je nek hebt ben benieuwd wat er uit de uitslag gaat komen..
Hey Moos have fun in Duitsland ...
En verder vergeet ik wat/of iemand ??
Ik heb slaapgebrek heb een heerlijke nacht met collega gehad , hij kan het toch haha....
Eerst maar eens koffie halen ....
Sneeze wat stoer.. dat je toch een berichtje hebt gestuurd ..
Sum , Ohja joh ??? heb jij dat weer ? haha heb je hem nog terug gesmst ??
En Pom , Nope geen idee , wel een goed idee een jurk gewoon na te laten maken , hoop voor je dat je vriend in Thailand wat weet , een goed adres ...
Bel is ook vervelend dat je nog last van je nek hebt ben benieuwd wat er uit de uitslag gaat komen..
Hey Moos have fun in Duitsland ...
En verder vergeet ik wat/of iemand ??
Ik heb slaapgebrek heb een heerlijke nacht met collega gehad , hij kan het toch haha....
Eerst maar eens koffie halen ....