Gewoon, lekker relativeren!
donderdag 13 augustus 2009 om 00:06
Briljant,gewoonweg briljant!!
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 13 augustus 2009 om 01:01

donderdag 13 augustus 2009 om 04:39
Oooh Kym, ik weet precies hoe je je voelt. Ik zit nu ook in situatie met een man die vooral correct is in zijn antwoorden en niet vanuit zichzelf spreekt. Een fantastische man, die nu inderdaad zijn bagage aan het verkennen is en bang is om opnieuw gekwetst te worden. Vanaf begin af aan had ik het gevoel dat we elkaar te vroeg zijn tegengekomen en ook al zou ik het willen, te snel gaan is niet mogelijk. Ik leer hem nu beetje bij beetje (lees traag) kennen. Soms denk ik dat er niet veel meer in zit en dan verrast hij mij weer met uitspraken, dat ik weer bij mij zelf denk "goh hij is eigenlijk wel de moeite waard". Maar goed ik relativeer de situatie nu (blijf bezig ), want ik wil mijzelf niet nog een keer in verliezen (ezel, steen, tweede....je begrijpt het wel).
donderdag 13 augustus 2009 om 07:51
Ik ben ook aan het relativeren, ik had vriendin meegenomen en voorgesteld aan mijn vriendenclubje vorige week. Gisteravond was er een suprise-avond voor goede vrienden van mijn beste vriend. Het was georganiseerd door een vriend van mijn beste vriend. Zij was uitgenodigd en ik niet. Dus mijn vriendin, die niemand echt goed kent daar, had een leuk feestje met mijn kennissen en vrienden en ik zat thuis. Ik overweeg maar andere vrienden uit te zoeken haha.
donderdag 13 augustus 2009 om 09:58
En sex, ooooo pfff praat mij er niet van.
Ik heb er zin in maar ik doe het niet aangezien ik er geen beste ervaringen mee heb. Lees, ik kreeg onverhoopt verwachtingen die niet waargemaakt werden maar ik er wel in mijn maag mee zat.
Twee mannen (scharrels waar mee ik het afgelopen jaar mee omging) laten blijken dat ze nog steeds heel graag het bed willen delen met mij. En ik hou de boot steeds af. (als ik heb gedronken, veel moeite!). Tot nu toe is het mij gelukt.
Ik heb er zin in maar ik doe het niet aangezien ik er geen beste ervaringen mee heb. Lees, ik kreeg onverhoopt verwachtingen die niet waargemaakt werden maar ik er wel in mijn maag mee zat.
Twee mannen (scharrels waar mee ik het afgelopen jaar mee omging) laten blijken dat ze nog steeds heel graag het bed willen delen met mij. En ik hou de boot steeds af. (als ik heb gedronken, veel moeite!). Tot nu toe is het mij gelukt.
I am Spaaartaaacus.
donderdag 13 augustus 2009 om 10:12
Wow,wat zijn er nog een hoop relativerende mensen hier op het forum.
Je zou na de topics van afgelopen weken bijna anders gaan denken.
Frizz, ik val juist WEL op de gesjeesde zakenyup.
Om er dan vervolgens weer tegen aan te gaan schoppen
"waarom ben je zo druk, waarom heb je nooit tijd"
Ach het is een handicap
Je zou na de topics van afgelopen weken bijna anders gaan denken.
Frizz, ik val juist WEL op de gesjeesde zakenyup.
Om er dan vervolgens weer tegen aan te gaan schoppen
"waarom ben je zo druk, waarom heb je nooit tijd"
Ach het is een handicap
donderdag 13 augustus 2009 om 10:39
Jaa, ik vrees nu al dat ik dit topic wel ga kunnen gebruiken de komende weken! Ik had een tijdje geleden een date (ben echt al eeuwig single, voor het grootste gedeelte van de tijd overigens ook wel uit vrije wil), vanaf seconde 1 was het raak. Zoveel aantrekkingskracht, niet normaal. Binnen een paar uur gezoend, hij me nog helemaal met de auto naar huis gebracht (andere woonplaats) terwijl ik 'm al had verzekerd dat-ie echt niet kon blijven slapen (ben ik normaal nooit zo sterk in, maar ging de volgende dag op vakantie ) hij weer naar huis, ik een tikje in de wolken. Volgende dag een mail: Dat het internetdating-gebeuren voor hem niet werkte, en dat we elkaar maar niet meer moesten zien En dat ik het vooral niet persoonlijk op moest vatten, jaja.
Maargoed, time passes, ik nog een date gehad met iemand die perfect on paper was maar gewoon geen kriebels, en toen moest ik een bandje mixen wat ik samen met die date toendertijd had zien spelen, dus ik kon het niet laten hem dat te sms-en. Belt-ie meteen terug! Leuk gekletst, hij nog iets gemompeld met dat-ie toen zoveel aan z'n hoofd had, en of we niet weer wat af zouden spreken. Moest ik over nadenken, toch maar bedacht dat dat een plan was, en nu komt-ie maandag langs. En ik kan niet wachten, echt *bibber*
1 ding is zeker: Dat wordt seks. Maar verder heb ik echt geen idee, vadaar dat ik wel wat relativeerhulp zal kunnen gebruiken achteraf
SD, wanneer is je date nou? En hoe'st met je huis eigenlijk?
Maargoed, time passes, ik nog een date gehad met iemand die perfect on paper was maar gewoon geen kriebels, en toen moest ik een bandje mixen wat ik samen met die date toendertijd had zien spelen, dus ik kon het niet laten hem dat te sms-en. Belt-ie meteen terug! Leuk gekletst, hij nog iets gemompeld met dat-ie toen zoveel aan z'n hoofd had, en of we niet weer wat af zouden spreken. Moest ik over nadenken, toch maar bedacht dat dat een plan was, en nu komt-ie maandag langs. En ik kan niet wachten, echt *bibber*
1 ding is zeker: Dat wordt seks. Maar verder heb ik echt geen idee, vadaar dat ik wel wat relativeerhulp zal kunnen gebruiken achteraf
SD, wanneer is je date nou? En hoe'st met je huis eigenlijk?
donderdag 13 augustus 2009 om 10:49
Owwwww......Moosey, dat gaat natuurlijk helemaal mis, dat kan je inderdaad op je 10 vingers natellen
Als je heel eerlijk bent, wat denk je dat er daarna gaat gebeuren?
Huis gaat goed, woon er ondertussen.
Zit al 2 maanden met smart op mijn nieuwe uberhippe lounge bank te wachten, dat dan weer wel.
Pas als de bank staat kan ik verder meubels kopen want dat ding is zo allejesus groot
Maar helemaal heppie de peppie in de nieuwe casa.
Sam.,ik geloof dat we daar allemaal wel een beetje last van hebben....vallen op van die onbereikbare tiepjes..
Oja Moos....ik heb vrijdag DE date...
En nu aan de koffie met vriendinnetje
Als je heel eerlijk bent, wat denk je dat er daarna gaat gebeuren?
Huis gaat goed, woon er ondertussen.
Zit al 2 maanden met smart op mijn nieuwe uberhippe lounge bank te wachten, dat dan weer wel.
Pas als de bank staat kan ik verder meubels kopen want dat ding is zo allejesus groot
Maar helemaal heppie de peppie in de nieuwe casa.
Sam.,ik geloof dat we daar allemaal wel een beetje last van hebben....vallen op van die onbereikbare tiepjes..
Oja Moos....ik heb vrijdag DE date...
En nu aan de koffie met vriendinnetje
donderdag 13 augustus 2009 om 10:52
Ik voel me buitengesloten. Ik heb niets te relativeren, 't is al gerelativeerd en toch nog haske goed.
Mag ik jullie dan helpen met relativeren? Konten schoppen indien nodig? Tips geven? Wat dan ook?
Of komt er vandaag weer zo'n geweldig topic wat nergens op slaat?
Eigenlijk kan ik me dit verhuisontwijkendgedrag niet permiteren. Er moet nog veel gebeuren dus ik zit weinig bij mijn pc vandaag.
Mag ik jullie dan helpen met relativeren? Konten schoppen indien nodig? Tips geven? Wat dan ook?
Of komt er vandaag weer zo'n geweldig topic wat nergens op slaat?
Eigenlijk kan ik me dit verhuisontwijkendgedrag niet permiteren. Er moet nog veel gebeuren dus ik zit weinig bij mijn pc vandaag.
donderdag 13 augustus 2009 om 10:55
quote:Sam1973 schreef op 13 augustus 2009 @ 10:24:
Summerdance
Hier voornamelijk alleen maar jongere onbereikbare mannen. Waar komt dat complex nou vandaan....?
Maar goed ik heb ge re la ti veerd dat ik het ga loslaten.Complex? Joh, dat is hartstikke makkelijk. Goed voor je ego, je blijft er jong van, je hebt er geen last van, ze houden het nog lang vol, wat zal ik nog meer zeggen?
Summerdance
Hier voornamelijk alleen maar jongere onbereikbare mannen. Waar komt dat complex nou vandaan....?
Maar goed ik heb ge re la ti veerd dat ik het ga loslaten.Complex? Joh, dat is hartstikke makkelijk. Goed voor je ego, je blijft er jong van, je hebt er geen last van, ze houden het nog lang vol, wat zal ik nog meer zeggen?
donderdag 13 augustus 2009 om 11:21
Leuk topic !!
Sinds tijden een leuke vent ontmoet , gaat eigenlijk hardstikke lekker tussen ons. Vinden elkaar echt heul leuk !! Dikke verkering dus
Maar waarom , moet ik altijd weer naar beren zoeken die er niet zijn..
Probeer er echt van te genieten , maar ik geniet dan zo hard dat ik in slaap val terwijl hij naast mij zit
Sinds tijden een leuke vent ontmoet , gaat eigenlijk hardstikke lekker tussen ons. Vinden elkaar echt heul leuk !! Dikke verkering dus
Maar waarom , moet ik altijd weer naar beren zoeken die er niet zijn..
Probeer er echt van te genieten , maar ik geniet dan zo hard dat ik in slaap val terwijl hij naast mij zit
donderdag 13 augustus 2009 om 11:21
*gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap*
Lekker zeg, dat uitslapen. Relativeren hè, deden we hier.
Sum, gesjeesde zakenyup? Zo'n kakker? Die vroeger in het corps zat?
Ik raak helemaal in de war van je laatste post. Je zit op je bánk te wachten, begrijp ik nu. Je zit niet óp je bank te wachten (op iets...).
*wrijft de slaap uit de oogjes*
Lastig hè Sam.... Vraag me ook weleens af waarom seks en gevoelens nou niet 'gewoon' te scheiden zijn.
Moos wat een -piep!- zeg, die aantrekkingskracht-meneer! Mag ik ff vragen, waarom moet het nou perse seks worden met die man waar je geen kriebels bij hebt?
Madhe hou jij maar even een oogje in het zeil dan. Misschien kun je ons singletjes af en toe een hart onder de riem steken. Met vertellen dat jou vriend al een vriendin heeft, ofzo...
Lekker zeg, dat uitslapen. Relativeren hè, deden we hier.
Sum, gesjeesde zakenyup? Zo'n kakker? Die vroeger in het corps zat?
Ik raak helemaal in de war van je laatste post. Je zit op je bánk te wachten, begrijp ik nu. Je zit niet óp je bank te wachten (op iets...).
*wrijft de slaap uit de oogjes*
Lastig hè Sam.... Vraag me ook weleens af waarom seks en gevoelens nou niet 'gewoon' te scheiden zijn.
Moos wat een -piep!- zeg, die aantrekkingskracht-meneer! Mag ik ff vragen, waarom moet het nou perse seks worden met die man waar je geen kriebels bij hebt?
Madhe hou jij maar even een oogje in het zeil dan. Misschien kun je ons singletjes af en toe een hart onder de riem steken. Met vertellen dat jou vriend al een vriendin heeft, ofzo...
donderdag 13 augustus 2009 om 11:38
Wat doen wij het allemaal toch zo super, met dat relativeergedoedinges...
Madhe, je bent zeer welkom. Ik heb je nuchtere relativeervermogen nodig!
Sum en Moosey gaan dus daten, spannend! Krijgen wij allemaal date-verhalen te lezen die gerelativeerd moeten worden door ons allemaal.
Hm, Zespri.....zo genietend bezig dat je in slaap valt?!
Goedemorgen Frizzy!
Madhe, je bent zeer welkom. Ik heb je nuchtere relativeervermogen nodig!
Sum en Moosey gaan dus daten, spannend! Krijgen wij allemaal date-verhalen te lezen die gerelativeerd moeten worden door ons allemaal.
Hm, Zespri.....zo genietend bezig dat je in slaap valt?!
Goedemorgen Frizzy!
I am Spaaartaaacus.
donderdag 13 augustus 2009 om 11:42
Neeeeee, andersom, Frizzy. De aantrekkings-kracht-meneer komt langs, niet de geen-kriebels-meneer. Met de geen-kriebels-meneer werd het per definitie geen seks inderdaad.
En Sum, ik ga gewoon uit van 1 keer seks en dat dat het dan is, als het meer wordt, is dat alleen maar leuk meegenomen. Als de seks tenminste goed is, that is Want hoewel ik me natuurlijk nog veel genaaider () had gevoeld op het moment van het mailtje de vorige keer als ik toen wél met 'm in bed was beland, baalde ik aan de andere kant ook wel weer dat ik 't niet had gedaan. Ernstig geval van ikwillumikwillumikwillum, zeg maar
Goed, ik moet echt aan het werk, heb vreselijk veel te doen. En een beetje last van concentratiestoornissen
En Sum, ik ga gewoon uit van 1 keer seks en dat dat het dan is, als het meer wordt, is dat alleen maar leuk meegenomen. Als de seks tenminste goed is, that is Want hoewel ik me natuurlijk nog veel genaaider () had gevoeld op het moment van het mailtje de vorige keer als ik toen wél met 'm in bed was beland, baalde ik aan de andere kant ook wel weer dat ik 't niet had gedaan. Ernstig geval van ikwillumikwillumikwillum, zeg maar
Goed, ik moet echt aan het werk, heb vreselijk veel te doen. En een beetje last van concentratiestoornissen
donderdag 13 augustus 2009 om 11:43
quote:sky04 schreef op 13 augustus 2009 @ 07:51:
Ik ben ook aan het relativeren, ik had vriendin meegenomen en voorgesteld aan mijn vriendenclubje vorige week. Gisteravond was er een suprise-avond voor goede vrienden van mijn beste vriend. Het was georganiseerd door een vriend van mijn beste vriend. Zij was uitgenodigd en ik niet. Dus mijn vriendin, die niemand echt goed kent daar, had een leuk feestje met mijn kennissen en vrienden en ik zat thuis. Ik overweeg maar andere vrienden uit te zoeken haha.
I am Spaaartaaacus.
donderdag 13 augustus 2009 om 11:51
donderdag 13 augustus 2009 om 11:58
Komt ie voor deze ochtend.
Frizzy, slaperig? Is niet erg. Je hebt nog bijna een hele dag om wél wakker te zijn en dingen te gaan begrijpen. Komt goed dus.
Sum en Moosey gaan lekker gratis dineren. Doen jullie goed. Mocht het niets zijn, heb je in ieder geval een lekkere maaltijd binnen. You go girls!
En als je hem wilt Moosey, moet je hem gewoon nemen. Vind hij waarschijnlijk ook leuk. Hoor je daarna niets meer, heb je wel een goeie beurt gehad. Geen goeie beurt? Dan mis je er niets aan (al is de kans dan weer groter dat hij wel wat laat horen hahahha, snap je het nog?).
Sam druk bezig? Kun je niet nadenken. Heel goed!
Sky, genoeg vrienden overal. Dus je download toch gewoon nieuwe? Wel heel nuchter bedacht van je hoor
Frizzy, slaperig? Is niet erg. Je hebt nog bijna een hele dag om wél wakker te zijn en dingen te gaan begrijpen. Komt goed dus.
Sum en Moosey gaan lekker gratis dineren. Doen jullie goed. Mocht het niets zijn, heb je in ieder geval een lekkere maaltijd binnen. You go girls!
En als je hem wilt Moosey, moet je hem gewoon nemen. Vind hij waarschijnlijk ook leuk. Hoor je daarna niets meer, heb je wel een goeie beurt gehad. Geen goeie beurt? Dan mis je er niets aan (al is de kans dan weer groter dat hij wel wat laat horen hahahha, snap je het nog?).
Sam druk bezig? Kun je niet nadenken. Heel goed!
Sky, genoeg vrienden overal. Dus je download toch gewoon nieuwe? Wel heel nuchter bedacht van je hoor
donderdag 13 augustus 2009 om 12:06
quote:frizzy schreef op 13 augustus 2009 @ 12:03:
Madhe hebben Sum en Moos gezegd dat het een gratis dineetje wordt?
*denkt terug aan de date-meneer van RP die Frizz gewoon haar portemonnee liet trekken toen de rekening gepresenteerd werd*
Nee, maar daar ga ik vanuit. Als je date en je weet dat het niets wordt, dan moet je het goed doen ook!
Ik stond er altijd wel op mijn eigen deel te betalen. Mijn zelfstandigheid liet ik zo snel mogelijk blijken. Als ze me alles hadden willen laten betalen zou ik dat niet eens doen. Dan gaat ie maar aan de afwas. Je hebt hem toch wel geloosd he?
Madhe hebben Sum en Moos gezegd dat het een gratis dineetje wordt?
*denkt terug aan de date-meneer van RP die Frizz gewoon haar portemonnee liet trekken toen de rekening gepresenteerd werd*
Nee, maar daar ga ik vanuit. Als je date en je weet dat het niets wordt, dan moet je het goed doen ook!
Ik stond er altijd wel op mijn eigen deel te betalen. Mijn zelfstandigheid liet ik zo snel mogelijk blijken. Als ze me alles hadden willen laten betalen zou ik dat niet eens doen. Dan gaat ie maar aan de afwas. Je hebt hem toch wel geloosd he?
donderdag 13 augustus 2009 om 12:14
@frizzy; nou, zij wist niet wat de gelegenheid was, dus in zoverre neem ik het haar niet kwalijk. Maar goed, ze had inderdaad wel even kunnen bellen om te zeggen dat ik had moeten komen ipv achteraf gillen hoe gezellig het was en onbegrijpelijk dat ik er niet bij was haha. Tja, als ik niet wordt uitgenodigd. Ik voelde me echt heel rot gisteravond en vanochtend, maar nu heb ik alles GERELATIVEERD en kan het mij niet zoveel meer schelen. Graag of niet hoor. Het blijft een beetje vreemd allemaal. En wat je zegt wat betreft mannen dat heb ik ook. Ik word al maanden niet warm of koud van iemand! Zo vervelend. Ik probeer nu namelijk voor een normale, degelijke man te gaan ipv de foute. Ik heb er al een aantal gehad en dan voornamelijk de onbereikbare man. Want o die vind ik zo interessant blijkbaar. Zijn ook de enige mannen waar mijn hart een huppeltje van gaat maken. Mijn tactiek is, op tijd herkennen en niet op ingaan. Wel saai, maar beter voor mijn hart.
@Madhe, hahaha ja ik download wel weer even nieuwe vrienden! Probleem opgelost!
@Madhe, hahaha ja ik download wel weer even nieuwe vrienden! Probleem opgelost!
donderdag 13 augustus 2009 om 12:43
quote:Madhe schreef op 13 augustus 2009 @ 12:06:
[...]
Echt? Neeee das niet mijn aanpak. Dat ik zelfstandig ben merken ze wel op andere manieren. Zodra er betaald moet worden haal ik mijn portemonnee uit mijn tas. Een echte gentleman zal je verzoeken em terug te stoppen, een sufferd laat je de helft of alles betalen. Dan weet ik meteen: 'Not my kind of guy!'. Ik zet mijn pokerface op, maar we daten nóóit meer.
De echt galante mannen betalen overigens zonder dat je het door hebt, die lopen naar de bar of betalen als jij je neus aan het poederen bent, ofzo.
Emancipatie hartstikke leuk, maar I like to be treated like a lady.
De bewuste (gedownloade) meneer in dit voorbeeld had er ook 10 cm bijverzonnen (aan zijn totale lengte hoor, niet aan hetgeen in zijn broek zat) en was bloedje irritant. Na de rekening ben ik naar het station gerénd.
[...]
Echt? Neeee das niet mijn aanpak. Dat ik zelfstandig ben merken ze wel op andere manieren. Zodra er betaald moet worden haal ik mijn portemonnee uit mijn tas. Een echte gentleman zal je verzoeken em terug te stoppen, een sufferd laat je de helft of alles betalen. Dan weet ik meteen: 'Not my kind of guy!'. Ik zet mijn pokerface op, maar we daten nóóit meer.
De echt galante mannen betalen overigens zonder dat je het door hebt, die lopen naar de bar of betalen als jij je neus aan het poederen bent, ofzo.
Emancipatie hartstikke leuk, maar I like to be treated like a lady.
De bewuste (gedownloade) meneer in dit voorbeeld had er ook 10 cm bijverzonnen (aan zijn totale lengte hoor, niet aan hetgeen in zijn broek zat) en was bloedje irritant. Na de rekening ben ik naar het station gerénd.