Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Sum hebben jullie NOOIT gebeld?
quote:Sam1973 schreef op 13 augustus 2009 @ 17:55:

@ Frizzy, tuurlijk hoor, je bijdrages zijn gewoonweg briljaaaant! Hoe je pretendeert happy te zijn. Ik wil dat ook!

@Summer

Ow nee dat zie je verkeerd, ik las namelijk gister dat een andere poster Frizz echt HELEMAAL doorhad.

Frizz, is een heel onzeker en bang meisje zonder leven....

Tsja....eigenlijk sneu
quote:Sam1973 schreef op 13 augustus 2009 @ 17:55:

@ Frizzy, tuurlijk hoor, je bijdrages zijn gewoonweg briljaaaant! Hoe je pretendeert happy te zijn. Ik wil dat ook!

@Summer

Hahahahaha inderdaad!

En bitterlijk eenzaam he, dat ook...

*doet nog even net alsof heppie de peppie*
Ik heb ook geen léven!

*sproeit tranen alle kanten op*
@Kym, ik denk het wel. Ik 'ken' jou alleen van christmas topic, geloof ik.

Haha, oke...fijn voor de beste man, in kwestie dat je hem nog niet de deur uitschopt. D's nou de invloed van Gewoon, lekker relativeren!
I am Spaaartaaacus.
quote:frizzy schreef op 13 augustus 2009 @ 17:56:

Sum hebben jullie NOOIT gebeld?

jawehelllllllllllll..

Na wat mailtjes over en weer had ik al aangeven dat ik niet zo'n mailer ben (komt mijn forummen in het gedrang namelijk)

Dus ik had mijn nummer toegeworpen.

En toen belde hij van de week, wilde gelijk wat afspreken maar hey,

Ik moet dan weer zo'n briljante opmerking maken als..

"hmm, ik heb mijn agenda ff niet in de buurt ik bel je van de week wel ff voor een afspraak

Nou ja ik had hem gebeld maar voicemail, ingesproken en toen begon het smssen

*zit in vergadering

*hoe is je dag

*ben je al verbrand

en dan net, ik kan vrijdag niet, wat dacht je van zaterdag.zondag dinsdag of vanavond?

maar heb goeie hoop voor vanavond
quote:frizzy schreef op 13 augustus 2009 @ 17:57:

[...]

Hahahahaha inderdaad!

En bitterlijk eenzaam he, dat ook...

*doet nog even net alsof heppie de peppie*

Gelukkig, je snapt m!

*moet nu ontzettend lachen*
I am Spaaartaaacus.
Zegguh Kym,ga jij je ook nog voorstellen
saaie smsjes, gezellig gedrag in het echte leven...

da's mijn ervaring!

Hoop voor jou het zelfde. Wij zullen het wel lezen aankomende vrijdag. Spannend.
I am Spaaartaaacus.
Hahahahaha doe maar stoer... Mevrouw kan geen afspraak maken zonder agenda.

Misschien is het een zuinige man met een onbeperkt-smsen-bundel. Ga je em in zijn eentje de rekening laten betalen zondag?
quote:frizzy schreef op 13 augustus 2009 @ 17:50:

Nou komt ie...

In oktober word ik 30, en daar verheug ik me niet op. Prima hoor, 30 jaar, maar ik stelde me altijd voor dat ik tegen die tijd een hele schare kinderen om me heen had dartelen. En das dus verre van het geval!

Woon in onze hoofdstad, heb bijna 6 jaar geleden een eigen (ontzettend schattig) huisje gekocht, inclusief ienieminituin. Was even van werkgever gewisseld maar dat bleek een foutje, ga dus per 1 september weer terug naar mijn oude werkplekje, waar ik me bezig houdt met zo'n beetje al het soort jongeren dat door onze maatschappij wordt uitgekotst.

Intussen bijna 5 jaar vrijgezel, single leven is wisselend verlopen. Moest eerst uit een heul diep dal klimmen, begon daarna flink te daten want ik wilde niet alleen zijn. Leidde nergens toe, natuurlijk. Laatste 3 jaar ben ik eigenlijk best erg gelukkig zo met mezelf. Alleen nu Mr X mijn hoofd op hol gebracht heeft is het wat lastiger. Maar ach...

Ik doe mijn best uit te vinden waaróm ik nou zo lang vrijgezel ben, maar ondanks verschillende theorieen geopperd door vrienden en afgewezen mannen weet ik het nog steeds niet.

Ben ik eng? Lelijk? Veeleisend? Bindingangstig? Te kritisch? Te bijdehand? Begeef ik me op de verkeerde plekken? Val ik op de verkeerde types? Heb ik verkeerde voorbeelden gehad? Of gewoon de juiste nog niet tegengekomen...?

Gewoon de juiste nog niet tegengekomen, op het goeie moment. Echt!

Believe it.
I am Spaaartaaacus.
oh ok, ik zal me ook even voorstellen! Ik ben sky 28 jaar en een fladderaar. Ik ga voor passie en voor minder wil ik niet gaan..Helaas voel ik niet zo snel passie voor iemand haha. Ik heb een heerlijk leven voor de rest en kan heel goed zonder man, misschien inmiddels een beetje te goed! Alhoewel ik nu toch wel toe ben aan leuke relatie. Heb een neus voor foute mannen. Zet 1000 mannen op een rij en ik pik precies die ene verkeerde haha. Maar daar kom je meestal later pas achter.

Ik ben best wel kieskeurig wat betreft mannen, maar als ik het voel dan kan ik mij moeilijk inhouden.(gebeurt dus zelden) En diegene denkt dan dat ik altijd zo makkelijk ben en dan zeg ik nee echt niet en dan kijken ze met zo'n blik van jaja. Arghhh, zo frustrerend! Herkennen jullie dit?

@sam ja dat klussen, ik was ook heel enthousiast begonnen, maar zit nu al maanden in een half opgeknapt huis. Voordeel van single zijn, als ik er mee kan leven dan is het goed.

Komt er gelijk een andere eigenschap van mij naar boven, ik ben lui!

Zo genoeg over mij.
quote:frizzy schreef op 13 augustus 2009 @ 18:02:

Hahahahaha doe maar stoer... Mevrouw kan geen afspraak maken zonder agenda.

Misschien is het een zuinige man met een onbeperkt-smsen-bundel. Ga je em in zijn eentje de rekening laten betalen zondag?

Ja toch....kijk hier mag men weten dat ik geen leven heb...

mannen moeten echter toch wel een beetje het gevoel krigen dat ik een vrouw ben met sociale contacten hihih....

Whoehahahaha......een onbeperkt smssen bundel

Ik weet eigenlijk niet eens of we gaan eten

Mijn voorkeur is gewoon ergens een drankje doen.

Ís het niets hoef ik ook niet nog 3 gangen door te worstelen....
quote:Sam1973 schreef op 13 augustus 2009 @ 18:03:

[...]

Gewoon de juiste nog niet tegengekomen, op het goeie moment. Echt!

Believe it.

Ik hoop héél erg dat je gelijk hebt.

*vraagt zichzelf nog steeds af of ze het zichzelf niet onmogelijk maakt een relatie aan te gaan*
(Godsklere, ik probeer al een kwartier wat te posten. Kutverbinding)

Ah, ik denk dacht dat je weleens meeschreef op Singles, Sam? Of heb ik nu de verkeerde voor me (ik had toen nog een andere nick trouwens)? Boeit ook verder niet zoveel trouwens.

Allemaal dertigers hier dus. Wel, ik niet. Ik ben een paar jaartjes jonger, enthousiast, direct, lief, maar ook vaak wel bot en geen allemansvriend. Ik ben kritisch wat mensen betreft. En paarden zijn mijn passie en reizen en mijn werk ook (behalve nu even dan).

Uhm, dat was het wel. Denk ik.

*ik had inderdaad lichte spierpijn van het rijden laatst Sum, maar nu nog meer, door het rennen gister*
Skye, voordeel van alleen zijn, alles zo inrichten wat ik zelf leuk vind.

In keuken een geverfde groene muurtje met getekende rozen (dat nog ingekleurd moet worden) er op. In de woonkamer witte meubels met blauw/groene tinten en zilverkleurige dingen. In de hal (nu bezig ermee!) oudgroene plinten, mieeeeerzooooete behang met roze/blauwe/groene bladeren, bloemetjes en vogeltjes enzo en ik vind het heerlijk!

Al doe ik er wel een paar jaar over. What the fuck!

Klussen heb ik ook beetje bij beetje moeten leren maar god wat voel ik mij trots en stoer als ik een rolgordijn heb ingekort en opgehangen met een boormachine, lampen kan aanzetten op het lichtnet en opgehangen aan het plafond.

Cool he!
I am Spaaartaaacus.
Moeilijk inhouden Sky? Bespring je em meteen?

Och trouwens, in mijn huis is ook nog steeds van alles niet af. Mijn vader dringt erop aan een hándige kerel aan de haak te slaan.

Sum was dat een tactische zet? Echt? Evil...!

Ja je hebt gelijk, drankje is altijd beter. Tenzij je behoorlijk zeker bent van je zaak.
*kijkt met grote ogen naar Sam*

Echt? Echt waar?
@Kym, ja ik ben het...volgens mij weet ik ook nog wie jij was. Ik vond dat jij altijd zo mooi nederlands schrijft in tegenstelling tot mij. Leuk dat wij hier weer een beetje contact hebben.
I am Spaaartaaacus.
vreselijk he?

Ach, laat mij maar goed voelen.
I am Spaaartaaacus.
quote:Sam1973 schreef op 13 augustus 2009 @ 18:09:

Klussen heb ik ook beetje bij beetje moeten leren maar god wat voel ik mij trots en stoer als ik een rolgordijn heb ingekort en opgehangen met een boormachine, lampen kan aanzetten op het lichtnet en opgehangen aan het plafond.

Watte????

Kan jij dat?

Das pas een stoere single zeg!

*valt van haar nog net niet lounge bank en gaat snel Summerhond uitlaten*
Ik heb het moeten leren!

Geen zin meer om nog eens te smeken of een vriendin d'r vent het kon doen voor mij. Vaak dacht ik ook nog 'Dat zou ik mooier/netter kunnen doen'. Mijn vader is te oud en kan niet meer de ladder op en neer lopen. En mijn vriendjes wilden/konden het niet.

Dus dacht ik op een gegeven moment, bekijk het heen en weer. Ik doe het zelf lekker wel.

I am Spaaartaaacus.
*geeft zichzelf ook een schop achter haar kont, straks met een vriendin naar theaterboulevard, daar weer lekker eten en drinken. Ik ben er eigenlijk te moe voor maar ik vind het best moeilijk om sociale afspraken af te zeggen. Vooral als vriendin er zo'n zin in heeft*
I am Spaaartaaacus.
Ah, dus toch. Het is inmiddels best lang geleden en volgens mij had jij ook een andere avator (ik zag er natuurlijk ook helemaal anders uit). Toen je schreef met welke kinderen je werkt begon er wat te dagen (snap je?)..

Zeker leuk je weer tegen te komen hier en ey, wat is mooi Nederlands? Je schrijft zelf perfect Nederlands, joh!

@sam: RESPECT, heel goed dat je je huisje zo leuk maakt. En idd probeer ik ook alles zoveel mogelijk zelf, al had ik wel een paar mannen uit de sportschool opgetrommeld haha. Maar in the end kan je altijd meer dan dat je zelf denkt.

@ frizzy; haha, nee ik bespring nooit uit mezelf, ik laat me dan bespringen haha. En ik val niet op verlegen types dus die doen dat ook met veel plezier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven