Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Effe geduld? EFFE GEDULD?!

Ben in oktober 5 (vijf!) jaar vrijgezel. Geduldig genoeg lijkt mij...
Dat komt nog? Nee, dat denk ik niet. Ik ben niet blij met een situatie als deze en word dat ook niet (hij is het immers waard). Ermee kunnen dealen is wat anders. Dat zal wel moeten.
quote:Kym schreef op 13 augustus 2009 @ 16:52:

Dat komt nog? Nee, dat denk ik niet. Ik ben niet blij met een situatie als deze en word dat ook niet (hij is het immers waard). Ermee kunnen dealen is wat anders. Dat zal wel moeten.Je wordt weer blij met andere dingen joh! Dat bedoelde ik.
quote:Kym schreef op 13 augustus 2009 @ 16:37:

God Allejezus, wat gaat het hard hier.

Even vluchtig door de pagina's heengebladerd en wat ziet mijn oog: allerlei mensen met relativerings-issues. Welkom!

Ik heb heerlijk geslapen vannacht en ben per vandaag een nieuw leven gestart. Namelijk eentje zonder MB (meneer-bagage).

Of ik blij ben? Mwah.

MB

Vind hem weer leuk gevonden Kym

Ik vind het dapper van je, maar ga je hem nu gewoon nooit meer smssen?

Daar gaat hij natuurlijk helegaar niets van snappen ben ik bang.

En Frizz...ik van niet op gladjakkers hoor,moet wel een beetje vent zijn.

Maar op een of andere manier vind ik mannen in pak gewoon ubersexy!

*vind best dat dit topic goed loopt met al die relativiteits balansen hiero*

Kym, had je nog spierpijn van het paardrijden zat ik me van de week ineens af te vragen
Oh, ja, dat is ook zo. Het is ook niet dat ik er doodongelukkig van word. Hell no. Had 't alleen liever net ietsje anders gezien.

Maar ach!

Ik wilde eerst BM doen, Sum, maar dat maakt het allemaal onnodig ingewikkeld , dus toen maar MB, wat ie is.

Nooit meer smsen? Weet je, ik zou echt bij God niet weten wat ik nog moet zeggen. Ik heb al zoveel tegen hem gezegd! Zoveel deurtjes geopend! Ik wacht in elk geval even af, hij mag nu ook wel eens. Zo niet, dan is het ook een vrij duidelijke kwestie. (en dat zou ik zelfs ook wel begrijpen)

*Sum, ik trommel Anoukske even op, die moet zich hier natuurlijk ook nog aansluiten!*
Mannen in pak ZIJN sexy Sum. Werkte vroeger vlak bij WTC, echt leuk. Tenminste iets om naar te kijken onderweg naar je werk/huis...

Kunnen we over iets anders praten dan smsjes? Krijg sms-drang, en heb niet eens zijn nummer.
Iets anders...uhm?

Wat dachten jullie van een voorstelrondje?
*had gister op topic van Anouske al een oproepje gegooid*

Ok Kym ik zal me ook even voorstellen

Summer, 36,dromer, valler en weer opstaander

Valt standaard op debielen, en workoholics.

Maar.....heeft het eigenlijk prima naar dr zin zo

In bezit van, Summerhond,leuke baan en tomeloze energie.
quote:frizzy schreef op 13 augustus 2009 @ 17:20:

Mannen in pak ZIJN sexy Sum. Werkte vroeger vlak bij WTC, echt leuk. Tenminste iets om naar te kijken onderweg naar je werk/huis...

Kunnen we over iets anders praten dan smsjes? Krijg sms-drang, en heb niet eens zijn nummer.

handig....

*sjucht*

Mannen in pakken.

Oja....WAAROM bellen gedownloade mannen niet gewoon?

Ik loop nu per sms een afspraak te maken voor zondag.

Plaats,tijd,enz

Heb maar gesmst, bel maar als je thuis bent vanavond, ben niet zo'n smsser....

Zou ik nou weer te assertief doen?
R E L A T I V E E R B A L A N S

Helaas niet gevonden vanmiddag. Wel misselijk want te veel gedaan en gedronken afgelopen week. Lekker rustig in een of andere burgerlijke winkelcentrumpje met vriendin gegeten en gedronken. Wel goed.

He, Kym, ik vind het prima. Gezellig als wij ons voorstellen.

In oktober ben ik zes jaar single. en heb zo het idee dat het wel veel langer zal / kan duren.

Hm hm hm, wat werd er ook al nog meer gezegd..ohja betalen van de eetrekening. Ik vind het geen probleem om mijn eigen deel te betalen mits wij het samen hebben afgesproken om uit eten te gaan. Liever juist wel. Ik voel mij opgelaten als hij de hele rekening betaalt.

Twee jaar geleden heb ik gedate en gesext met een hele keurige aardige man dat in de zakenmarkt zat. Hij betaalde alles en ik voelde mij er niet lekker bij...Ach ja, ondanks dat hij bijna alles had, geen klik met hem.

Kan gebeuren.

He he, ondanks dat ik me niet zo lekker voel, beurt dit topic mij op.
I am Spaaartaaacus.
Sam....als ik zo het jaartal zie.....ook 36?

*vind 1973 een prima bouwjaar trouwens*

En hallo....je hebt vandaag het woord relativiteits balans pas verzonnen hoor, het zou onbegonnen werk zijn het NU al onder de knie te hebben
Oh Summer is begonnen met d'r voorstelrondje. Oke, ik ga verder...

Ik ben 36 jaar, woon in 's Hertogenbosch. Geboren in Haarlem, opgegroeid in Amstelveen en overal en nergens gewoond. Over drie weken ga ik studeren en werken aangezien ik de balen van heb om zes jaar te hebben gewerkt in de zorg met wisselende diensten met dove kindekes en jongeren met gedragsproblemen en leerstoornissen. Oh thuis een lieve oude kater rondlopend en k woon in een hele grote huurhuis dat ik moet opknappen van top tot teen. Soms leuk, soms baaaaah! Nu is rot werk gedaan en begin ik aan de leuke klusjes.

Vaak ook het idee dat ik eigenlijk gewoon gelukkig ben maar iets in mij dat tegenhoudt....!
I am Spaaartaaacus.
Sum, die man van jou durft niet te bellen denk.

Maar die assertiviteit is juist wel goed lijkt mij.

Ben blij dat ik zijn nummer niet heb. Dat heb ik dus gewist voor dit soort momenten. Aan mailen/hyven /msnen hebben we nooit gedaan, dus dat scheelt weer een frustratie.

*gaat even nadenken over voorstel-tekst*
Relativeerbalans, ah, oke. Mijn intentie is wel goed bedoeld he? Zoals ik eerder ergens van Frizzy heb gelezen. Als je bedoelingen maar goed zijn.

Goed voorbeeld doet volgen, ofzo!
I am Spaaartaaacus.
quote:[message=3717420,noline]frizzy schreef op 13 augustus 2009 @ 17:39[/message]:

Sum, die man van jou durft niet te bellen denk.

Maar die assertiviteit is juist wel goed lijkt mij.

Hmmm....als ie dat al niet durft,...

NEXT!!!
haha, echt...heb je hem dan al afgeserveerd?
I am Spaaartaaacus.
psssst, Kym...hoe is het in Afrika?

Ja ik was een stille meelezeres van jullie topic.
I am Spaaartaaacus.
neuh, nog niet...lat hem eerst maar eens bellen vanavond

Weg smashen kan altijd nog
Nou komt ie...

In oktober word ik 30, en daar verheug ik me niet op. Prima hoor, 30 jaar, maar ik stelde me altijd voor dat ik tegen die tijd een hele schare kinderen om me heen had dartelen. En das dus verre van het geval!

Woon in onze hoofdstad, heb bijna 6 jaar geleden een eigen (ontzettend schattig) huisje gekocht, inclusief ienieminituin. Was even van werkgever gewisseld maar dat bleek een foutje, ga dus per 1 september weer terug naar mijn oude werkplekje, waar ik me bezig houdt met zo'n beetje al het soort jongeren dat door onze maatschappij wordt uitgekotst.

Intussen bijna 5 jaar vrijgezel, single leven is wisselend verlopen. Moest eerst uit een heul diep dal klimmen, begon daarna flink te daten want ik wilde niet alleen zijn. Leidde nergens toe, natuurlijk. Laatste 3 jaar ben ik eigenlijk best erg gelukkig zo met mezelf. Alleen nu Mr X mijn hoofd op hol gebracht heeft is het wat lastiger. Maar ach...

Ik doe mijn best uit te vinden waaróm ik nou zo lang vrijgezel ben, maar ondanks verschillende theorieen geopperd door vrienden en afgewezen mannen weet ik het nog steeds niet.

Ben ik eng? Lelijk? Veeleisend? Bindingangstig? Te kritisch? Te bijdehand? Begeef ik me op de verkeerde plekken? Val ik op de verkeerde types? Heb ik verkeerde voorbeelden gehad? Of gewoon de juiste nog niet tegengekomen...?
quote:Sam1973 schreef op 13 augustus 2009 @ 17:49:

psssst, Kym...hoe is het in Afrika?

Ja ik was een stille meelezeres van jullie topic.JIJ stiekemerd
quote:Sam1973 schreef op 13 augustus 2009 @ 17:42:

Relativeerbalans, ah, oke. Mijn intentie is wel goed bedoeld he? Zoals ik eerder ergens van Frizzy heb gelezen. Als je bedoelingen maar goed zijn.

Goed voorbeeld doet volgen, ofzo!Goh... iemand onthoud wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 13 augustus 2009 @ 17:47:

[...]

Hmmm....als ie dat al niet durft,...

NEXT!!!Neeh misschien heeft ie gewoon geen tijd, of teveel lawaai om hem heen. Give the man a chance!
Hah, leuk! God Sum, hij zegt zijn afspraak alweer af. Sorry hoor, ik zou er alweer de kriebels van krijgen (maar wie ben ik).

*Sam, ken ik jou soms toevallig nog van het Single-topic van jaren geleden?*
jajajajajaja........dat smssen loopt ook al een paar dagen heur

ZO ongeduldig ben ik nou ook weer niet

*tssssssssssssssk, ze denken wel heul slecht hier over moi hier op het relativiteits topic*
@ Frizzy, tuurlijk hoor, je bijdrages zijn gewoonweg briljaaaant! Hoe je pretendeert happy te zijn. Ik wil dat ook!

@Summer
I am Spaaartaaacus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven