Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nah, deze is ook goed. We relativeren het wel weer

Dikke tieten op je trouwdag?? Jij bent de eerste die ik daar over hoor klagen, en je aanstaande zal het ook wel tof vinden, niet dan? Werkt je jurk een beetje verdoezelend? Anders moet je gauw een nieuwe bestellen. Als bruid mag dat!! Gewoon doen

Of relope.. trouw stiekem. Niemand die het ziet. Of zorg dat er iets mis is met de camera van de fotograaf, dan is er geen bewijs voor je pens. Of is het bij nader inzien allemaal toch niet zo belangrijk??

Frizz, leuk kaartje he! Had je gezien dat mijn adres er helemaal niet opstaat Goed he Rebelse bui hehehe.

Hoe het is? Effe helemaal er doorheen, zit afleiding te zoeken op het forum want de tranen zitten hoog. Spanning he, deze week (vaag ivm herkenbaarheid) het kort geding

Relativeer die shit maar even voor me
Stroller,

Leek mij wel in de trant van gewoon, lekker relativeren, a la:

"Ik heb zaterdag -na weken daten- seks gehad met een jongen. Hij heeft niks meer van zich laten horen..

Eikel --> next." (van Siepeltrien)

Niet dus??
Haha ...

Ja als je het zo bekijkt .. Heb je helemaal gelijk...

Ga je binnenkort trouwen ??
En voor de rest ...

Hoi,,

Zal ik me maar even netjes voorstellen ook ?? Ik lees namelijk vanaf dag 1 alles mee , en kan vreselijk lachen om jullie..

Herken er ook veel in , Ben nu 28 , al ruim 3 jaar vrijgezel, flink wat afgedate, kom de "ware"maar niet tegen .. ens als ik eindelijk eens vlinders krijg ... rent de meneer in kwestie weer keihard weg....

Best vermoeiend zeg maar ....
Welneeeeeee wij kunnen alles relativeren op het gebied van relaties. En een huwelijk hoort onder de pijler relaties, dus Stroller zit hier helemaal goed!

Kaloo, uit dat prachtige lijf, dat het helemaal goed doet, heb je een mooi kindje gekregen! Je man zal beretrots op je zijn, en die heeft heus niet minder zin in de trouwerij, enkel en alleen omdat er nu méér Kaloo is. Misschien vindt hij het juist geweldig zo.

Die foto's, ja das lastig. Ik ben het eens met Madhe, als je er echt mee zit zou ik gewoon die camera pikken vlak voor het einde van de avond.

Maar even serieus, kom op, tis je trouwdag. Dat draait toch niet om een paar pondjes? Gaat toch om de liefde?

Ja hij is echt goed. Tekst ook leuk! Weet je Madhe, jouw situatie wil ik niet relativeren. Tis namelijk gewoon zwaar en kut. MAAR ik weet echt zeker dat het goed komt. Mijn gevoel zegt dat, en dan is het zo. Heb er nou maar gewoon vertrouwen in, het moet volgens mij heel raar lopen wil de beslissing in niet in jouw voordeel zijn. Komt goed meid.
*kijkt Stroller streng aan*

Al die tijd stiekem meelezen en niks zeggen? Foei!

Wegrennende mannen en vlinders... Daar zit op de een of andere manier vaak een verband tussen he?
@ Madhe: shit dat je je zo voelt, ik begrijp dat je er niet teveel over kunt zeggen. Ik ben mijn relativeerknopje kwijt, maar wil je wel even een knuffel geven! En misschien die tranen maar gewoon laten komen!

@ Kaloo: ikke niet snappe nie, ben je nu zwanger, ga je trouwen of ben je aan het daten?? Of allemaal?

@ Stroller: hoi!
Friz wrijf die soep eens uit je ogen, je haalt Stroller en Kaloo door elkaar.
Sorry ...

Shame on me .. maar vraag me dan altijd af of mijn ellende wel toegevoegde waarde heeft op zo`n topic.. dus lees ik maar stiekum mee ..

Alleen je haalt wel twee mensen door elkaar nu ... Ik heb nog geen kindertjes hoor .. en ga al helemaal niet trouwen haha...
Frizz, fout!

Stroller is niet degene van de bruiloft joh! En heb jij een foto gezien van dat kindje? Mooi kindje..tsskkk, de meeste kindjes zijn oerlelijk bij geboorte hoor!

Kaloo, dit is absoluut niet persoonlijk bedoeld, kan best dat jij één van de weinig wel mooie babietjes hebt hoor!!!!! Het moest gewoon even gerelativeerd. Ik bedoel, er zitten wel pondjes aan nu he!

Welkom Stroller!

Sneezeweasel, bedankt voor de knuffel. Misschien moet ik even lekker janken ja, maar er veranderd niets door dus ik zie het nut niet zo. Ik leg het nog wel uit als het achter de rug is.
Zet het op je checklist Stroller;

De ware;

* is spontaan (voor als je die download via rp, dan kom je er niet onderuit)

* heeft humor

* is zelfstandig

* is eerlijk

* kan niet rennen

* heeft passies

* emotioneel volwassen

* koopt mooie schoenen voor me

* moet er erg lekker uitzien

* heeft een auto

* zet de vuilnis buiten

* heeft ambities

* draagt me op handen

etc etc

Ik moest trouwens mijn checklist (die niet op bovenstaande lijkt) verscheuren van vriend, want hij gaf van te voren al aan dat hij er toch niet aan kon voldoen. Ik heb nog geen punten gevonden waar hij niet aan voldoet, dus ik ben nog op zoek (mag wel opschieten ondertussen). Belachelijk, want ik had ooit een lijst gemaakt voor de duidelijkheid en die was 2 A4tjes lang .
@ Madhe...

Janken kan wel even opluchten ....en daarna jezelf even vermanend toespreken ... Diep in en uit ademen en proberen weer dingen positief te bekijken..

Is een beetje moeilijk wat opbeurends te zeggen zonder bepaalde info..

Maar hoop dat het allemaal goed uitpakt voor je (jullie)
Ik denk dat Kaloo een poging tot relativeren doet.
Heb het al verbeterd jongens. Ik gooide de námen alleen door elkaar hoor, de mensen niet.

Nou... er zijn échtwel mooie babietjes. En moeders vinden die van huh áltijd mooi. Zal wel door de hormonen komen ofzo...

Stroller, onzin met je toegevoegde waarde. Hup, gewoon schrijven!

Madhe er staan belachelijke dingen op je lijstje. Hij kan niet rennen? Niet WEGrennen bedoel je?
quote:Madhe schreef op 25 augustus 2009 @ 11:35:

Zet het op je checklist Stroller;

De ware;

* is spontaan (voor als je die download via rp, dan kom je er niet onderuit)

* heeft humor

* is zelfstandig

* is eerlijk

* kan niet rennen

* heeft passies

* emotioneel volwassen

* koopt mooie schoenen voor me

* moet er erg lekker uitzien

* heeft een auto

* zet de vuilnis buiten

* heeft ambities

* draagt me op handen

etc etc

Ik moest trouwens mijn checklist (die niet op bovenstaande lijkt) verscheuren van vriend, want hij gaf van te voren al aan dat hij er toch niet aan kon voldoen. Ik heb nog geen punten gevonden waar hij niet aan voldoet, dus ik ben nog op zoek (mag wel opschieten ondertussen). Belachelijk, want ik had ooit een lijst gemaakt voor de duidelijkheid en die was 2 A4tjes lang .....

Hahaha .. grappig dit lijstje ...

Heb aankomend weekend weer een date met een leuke meneer .... Die voldoet wel redelijk aan het lijstje ...

Nu eens kijken hoe lang het leuk blijft gaan .... Dit wordt inmiddels date nummer 3 , en stiekum denk ik dat ik vlinders ga krijgen ( of heb maar ze heel ver weg stop)

Maar ben zo bang dat het dan weer "fout" gaat ....En ik te horen ga krijgen.. Joh meid hardstikke gezellig dit , maar een echte relatie ? en dan met zo blik er bij als of ik ze zou zien vliegen
Ja, natuurlijk bedoel ik dat. Maar ik noemde ook maar wat. Ik weet de wensen van Stroller natuurlijk niet :-)

Stroller, lief dat je een poging doet me op te beuren.
(Oops, reactie een pagina te laat)
Mijn eisen ???

Oh dear ... heb er vast teveel,vandaar dat ik nog steeds vrijgezel ben haha....

Nee hoor gewoon pech, denk ik maar zo .. De mannen waar ik op val zijn gewoon van die standaard foute "ik ben nog niet toe aan een relatie"mannen ....

De mannen die mij dan weer zien zitten .. tsja, die vind ik dan weer niet leuk genoeg ..

Niemand heeft het echt druk op zijn werk zeker?? ( ik in elk geval niet)
Niet bang zijn! Als je bang bent vergeet je te genieten!

Go with the flow. Als het ophoudt, over 3 dates, over 3 jaar, over 30 jaar, heb je het toch in ieder geval leuk gehad?
Ja, Stroller en ik werden beetje door elkaar gehaald. Stroller als single lady. En ik straks zwaar gebonden (man, kind).

Thx voor jullie relativerend vermogen. Ik doe weer even vrolijk mee: ik heb nog geen trouwjurk, dus kies er één uit waarbij m'n tieten eruit puilen (haha), want die heb ik nog nooit gehad en die zullen vast ook weer verdwijnen als ik stop met borstvoeding. Zal de fotograaf vragen er op in te zoemen ;) en de hele dag arrogant (trots!? haha, maar net hoe we het benoemen he! ;) )met m'n neus in de lucht lopen, valt die onderkin wat minder op.

En Madhe, ik wens je ook veel sterkte! Hoop dat je de boel (als het zo allemaal voorbij is en goed is afgelopen) weer kan relativeren, en simpelweg kan zeggen: "wat was dat allemaal zwaar k*t!! Maar nu is alles gelukkig weer goed!" Oké, zal klein beetje proberen te relativeren voor nu dan: "het kan in ieder geval niet veel erger worden, dus the only way is UP!" Sterkte!
Ik heb mijn leidinggevende alweer aan het huilen gemaakt. Gekke boel hier. Krijg steeds meer zin om me ziek te melden voor de resterende 2 dagen.

Oh ja, nu klink ik echt als een cold hearted bitch he? Maar ben te lui om het hele verhaal neer te typen, sorry.
Zie je nou Kaloo! Het valt allemaal best mee!
Maak jij je leidinggevende aan het huilen ?? OHHH slecht hoor ..(grapje)

Maar Frizz je gaat daar toch al weg, dus ik zou me als ik jou was lekker ziek melden inderdaad .....
Enne... die lijstjes zijn erg grappig en nuttig! Houden zo!

Heb nooit geloofd dat er daadwerkelijk een man zou zijn die aan al mijn eisen voldoet. En heb er wonder-boven-wonder één gevonden die zelfs boven verwachting voldoet.

Als het mij (en Madhe) is gelukt, MOET het jullie ook lukken!

Alleen bij mij kwam hij uit heel onverwachte hoek. Dus vergeet niet je ogen open te houden! ;)
Stroller

Welkom!!

Een stuk in NRCnext over hoe man-vrouw verhoudingen zijn neergezet in de performances op Lowlands:

vrouwen pantseren zich, de mannen zijn kwetsbaar.

Is dat waar?

Vrouwen pantseren zich, vanwege de kwetsbaarheid die komt kijken bij het willen hechten aan één partner.

En mannen zijn in hun zoektocht naar vrouwen afhankelijk van die aanlokkelijke, onbegrijpelijk wezens, en dus kwetsbaar.

Uiteindelijk hoeft het maar één keer wederzijds raak te zijn, en je bent (voorlopig) onder de pannen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven