Gewoon, lekker relativeren!
donderdag 13 augustus 2009 om 00:06
Briljant,gewoonweg briljant!!
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 25 augustus 2009 om 11:59
Ik ben erg opgevoed met het idee dat je altijd je plichten dient na te komen. Ziek melden mag alleen als je van de hoge koorts je bed niet uit kan.
MX heeft me gister keihard uitgelachen dat ik ben gegaan, en me belachelijk gemaakt toen ik zei dat ik heel misschien woensdag en donderdag niet ga. Hij zei: "Ja tuurlijk, je gaat gewoon de hele week wél, wedden?"
Straks heb ik overdrachtsgesprek. De directrice negeert me. Echt leuk hier...
*houdt ogen wagenwijd open na advies van Kaloo*
MX heeft me gister keihard uitgelachen dat ik ben gegaan, en me belachelijk gemaakt toen ik zei dat ik heel misschien woensdag en donderdag niet ga. Hij zei: "Ja tuurlijk, je gaat gewoon de hele week wél, wedden?"
Straks heb ik overdrachtsgesprek. De directrice negeert me. Echt leuk hier...
*houdt ogen wagenwijd open na advies van Kaloo*
dinsdag 25 augustus 2009 om 12:02
quote:windowsvista schreef op 25 augustus 2009 @ 11:53:
Stroller
Welkom!!
Een stuk in NRCnext over hoe man-vrouw verhoudingen zijn neergezet in de performances op Lowlands:
vrouwen pantseren zich, de mannen zijn kwetsbaar.
Is dat waar?
Vrouwen pantseren zich, vanwege de kwetsbaarheid die komt kijken bij het willen hechten aan één partner.
En mannen zijn in hun zoektocht naar vrouwen afhankelijk van die aanlokkelijke, onbegrijpelijk wezens, en dus kwetsbaar.
Uiteindelijk hoeft het maar één keer wederzijds raak te zijn, en je bent (voorlopig) onder de pannen...
Das ook een manier om het te bekijken ..
Maar ik ben er nog niet over uit of ik het er mee eens ben...
En ja inderdaad je hoeft maar 1 keer de juiste tegen het lijf te lopen ....
Stroller
Welkom!!
Een stuk in NRCnext over hoe man-vrouw verhoudingen zijn neergezet in de performances op Lowlands:
vrouwen pantseren zich, de mannen zijn kwetsbaar.
Is dat waar?
Vrouwen pantseren zich, vanwege de kwetsbaarheid die komt kijken bij het willen hechten aan één partner.
En mannen zijn in hun zoektocht naar vrouwen afhankelijk van die aanlokkelijke, onbegrijpelijk wezens, en dus kwetsbaar.
Uiteindelijk hoeft het maar één keer wederzijds raak te zijn, en je bent (voorlopig) onder de pannen...
Das ook een manier om het te bekijken ..
Maar ik ben er nog niet over uit of ik het er mee eens ben...
En ja inderdaad je hoeft maar 1 keer de juiste tegen het lijf te lopen ....
dinsdag 25 augustus 2009 om 12:24
Gezellig, Stroller en Kaloo er bij.
Ik kan werkelijk heel moeilijk niets gaan doen op mijn stoel. Ben zo'n type dat uit haar dak gaat om van alles tegelijk te doen en regelen.
Frizzy, knap dat je je contract netjes afmaakt. Ook fijn dat niemand nu op je vingers nakijkt.
Ik heb net de voordeur gebeitst! Het resultaat ziet er niet uit. Misschien dat de volgende laag het pas aantoonbaar maakt? Wel lekker om weer iets te doen.
Ik kan werkelijk heel moeilijk niets gaan doen op mijn stoel. Ben zo'n type dat uit haar dak gaat om van alles tegelijk te doen en regelen.
Frizzy, knap dat je je contract netjes afmaakt. Ook fijn dat niemand nu op je vingers nakijkt.
Ik heb net de voordeur gebeitst! Het resultaat ziet er niet uit. Misschien dat de volgende laag het pas aantoonbaar maakt? Wel lekker om weer iets te doen.
I am Spaaartaaacus.
dinsdag 25 augustus 2009 om 12:28
Heb maandag mijn laatste vrije dag. Begin dinsdag op mijn nieuwe werk. Nee, niks te doen, behalve de overdracht. En morgen een onbelangrijke afspraak. Mijn clienten zijn allemaal al op de hoogte en heb ik afgerond. Nieuwe clienten neem ik (stiekem) niet meer aan sinds ik een andere baan heb. Ik maak geen beloftes die ik niet kan nakomen, verwijs ze liever naar een ander die het wel kan.
Weet je, ik doe niet eens opstandig (ookal ben ik daar wel erg goed in). Maar ik weiger iets te doen dat in het nadeel is van clienten, maar in het voordeel van de cijfers. Zij neemt mij over en zij moet ook de taak waar we het nu over oneens zijn doen, omdat dat nou eenmaal beter is voor de clienten.
Zo ben ik altijd geweest, maar mijn leidinggevende kan het gewoon allemaal niet meer aan... Rot voor haar, maar niet mijn probleem.
Weet je, ik doe niet eens opstandig (ookal ben ik daar wel erg goed in). Maar ik weiger iets te doen dat in het nadeel is van clienten, maar in het voordeel van de cijfers. Zij neemt mij over en zij moet ook de taak waar we het nu over oneens zijn doen, omdat dat nou eenmaal beter is voor de clienten.
Zo ben ik altijd geweest, maar mijn leidinggevende kan het gewoon allemaal niet meer aan... Rot voor haar, maar niet mijn probleem.
dinsdag 25 augustus 2009 om 12:29
Ja hoor kom maar op ..
Als ik ergens niet tegen kan is het maar doelloos hier te zitten ...
Ik denk inderdaad dat het er na de tweede keer beitsen vast beter uitziet .
Als ik thuis ben kan ik ook heel slecht tegen het niets doen hoor,op mijn werk eigenlijk ook niet , maar heb gewoon geen keuze,ben al wat collega`s bij langs gegaan , maar iedereen heeft een beetje hetzelfde probleem ,het is gewoon te rustig .......(en dan duren je dagen lang)
Als ik ergens niet tegen kan is het maar doelloos hier te zitten ...
Ik denk inderdaad dat het er na de tweede keer beitsen vast beter uitziet .
Als ik thuis ben kan ik ook heel slecht tegen het niets doen hoor,op mijn werk eigenlijk ook niet , maar heb gewoon geen keuze,ben al wat collega`s bij langs gegaan , maar iedereen heeft een beetje hetzelfde probleem ,het is gewoon te rustig .......(en dan duren je dagen lang)
dinsdag 25 augustus 2009 om 12:30
dinsdag 25 augustus 2009 om 12:36
Oke roept u maar:
ik heb functioneringsgesprekken in de aanbieding, gespreksverslagen schrijven. Verder nog even een pedagogisch beleidsplannetje schrijven.
Ik zoek eigenlijk iemand die een beetje gestructureerd is, ben zelf enigszins chaotisch en verzuip soms in mijn eigen rommel...
Maar snap jullie wel, ben zelf best blij dat het altijd druk is, van niets doen zou ik helemaal simpel worden.
Frizz: eigen website maken= goed idee. Heb helaas geen idee hoe, dus kan je er niet bij helpen.
@ Sam is het in jouw deel van Den Bosch wel zonnig?
ik heb functioneringsgesprekken in de aanbieding, gespreksverslagen schrijven. Verder nog even een pedagogisch beleidsplannetje schrijven.
Ik zoek eigenlijk iemand die een beetje gestructureerd is, ben zelf enigszins chaotisch en verzuip soms in mijn eigen rommel...
Maar snap jullie wel, ben zelf best blij dat het altijd druk is, van niets doen zou ik helemaal simpel worden.
Frizz: eigen website maken= goed idee. Heb helaas geen idee hoe, dus kan je er niet bij helpen.
@ Sam is het in jouw deel van Den Bosch wel zonnig?