Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ben ook erg benieuwd naar jullie. Blij ook dat ik niet hoeft te wachten tot einde oktober, maar dat het al over 1,5 week is.

MI staat voor Man met Issues.

Ik was overigens verliefd op Rutger, Martijn, Dave, Xander, Sander, David, Govert, Jesse (dat was een lekker ding!!!!, stoere surf- en snowboarddude), Niels 1 t/m 3, tja ga zo maar door..
Ojaaaaa.....man met issues.

*gaat maar niet eens beginnen met het noemen van al haar verliefdheden, de grootste was toch wel George Michael*

Serieus, ik ben met mijn zusje ooit naar een Wham concert geweest en we wisten het zeker!!!

Hij had ons gezien in het publiek.

het was een kwestie van tijd dat hij ons mij uit het publiek zou trekken en we zouden samen oud worden.

Groot was de desillusie dat hij homo bleek te zijn.

Daarna is het met mij en de mannen nooit meer helemaal goe dgekomen
Moet mijn dagboeken ook weer eens gaan zoeken!

Mijn eerste liefde was Daan. Toen... Dennis, Olaf, Joost, Mark, Lennart, Jeroen... En toen ein-de-lijk kwam mijn eerste vriendje: Jasper!

Nee Sum, ze heeft niet gehuild, MAAR ze kwam net naar me toe, keek me aan en zei: "Staat het huilen je nou nader dan het lachen?" Whuahahahahahahhaha! Ik keek haar aan en zei: "Met mij gaat het prima hoor."

Keek ze heel zorgelijk en zei dat ik naar huis mocht gaan als ik het verslag af had. Goh... Alsof ik zou blijven zitten daarna zeg!
Hey dames!! ben ik weer, jullie ondertussen alweer vier paginas verder!..

Zucht ik zit hier echt te janken.. Het is zoooo K*T geweest!!!

Ik heb me wel staande gehouden... Maar o jee... gossiemijne...

Nog steeds brokken in mijn keel en uber misselijk..

Zij reageerde ook heftig, vrij emotioneel.. Op een gegeven moment dacht ik echt : O nee straks gaat ze nog huilen!! dat kan ik er helemaal niet bij hebben..

Ik heb haar een aantal vragen gesteld.. die ze niet kon beantwoorden, of alleen slappe antwoorden...

Ze zegt dat ze mij niet kan geven wat ik verwacht..

Ik zei haar dat ik alleen verwacht dat zij zich gedraagt naar de positie die zij heeft...

Zij zegt dat ze dit niet kan, dat ze me niet kan geven wat ik verwacht..

Ik word helemaal gek hier, want ben nu nog steeds niets opgeschoten!!!

zit helemaal te shaken hier.. van verdriet EN boosheid...

* gaat ondertussen jullie andere posts van de afgelopen uren terug te lezen zodat ze weer bij is*
Och lieve Boemen...

Kom hier...*roept Frizz* even een grouphug...

Huil maar even lekker uit.

Even die opgekropte stress eruit.

Wat ontzettend klote voor je meis dat je het gevoel hebt nog niets opgeschoten te zijn.

Maar ergens geeft ze wel duidelijkheid toch?

Ze kan je niet geven wat jij ervan verwacht

Ze geeft slappe antwoorden...

Meissie....je moet haar helemaal niet eens willen

Ik weet wel dat dat nu lekker makkelijk gekletst is vanaf de zijlijn maar je verdoend verdorie iemand die niet 100 maar 150% voor je gaat!

*gaat kopje Kamille thee zetten voor Boe*
*grouphug!*

Meissie toch!

Snapt ze het dan niet? Ze hoeft niet voor jou te gaan, maar dan moet ze zich toch professioneel opstellen? En als ze dat niet kan, dan moet toch op zijn minst haar collega er iets van zeggen? Kun je niet een klacht indienen? Niet dat je daar its mee opschiet, maar toch...

Ben het trouwens niet met je eens dat je niks bereikt hebt. Je hebt je grens aangegeven, bent voor jezelf opgekomen, je hebt haar eens flink de waarhid gezegd!

Nee, je hebt niet bereikt wat je het allerliefst wilde, maar vindt wel dat je een heel eind gekomen bent hoor...

Nog een knuffel!
Eensch met Frizz, ik kon het alleen niet zo mooi opschrijven!
Ahh Boem, kop op. Je hebt je mond open gedaan waar menig ander dat niet zou hebben gedaan!

En daarbij, als iemand zich niks aantrekt van wat je verder zegt of niet, rest je nog maar één ding. Accepteren.

Daar helpen wij je wel bij!!!

Sum, wil jij nog eens op mijn tandvleestopic kijken? Kreeg leuk nieuws maarnietheus.

Ik heb net een bloemetje gekregen, iedereen met de billen samengeknepen van de spanning.

Directrice is vertrokken zonder ooit een gesprek met me te hebben, ik ga nu weg hier. Alles opgeruimd, verslag soort van af(geraffeld) en afwezigheidsassistent aan.

I MADE IT! En ik heb niet eens iemand vermoord... Wie had dat gedacht...?
Frizz: wat een HEER-LIJK gevoel he!

Op naar je lievelingsbaan!
Frizz, gauw weg daar, nu boeltje pakken, wegwezen en nu kan je je andere baan nog meer waarderen.

Boemen, wat ontzettend kut dat het zo is gegaan. Maar wat Frizz ook zei, je hebt een mijlpaal bereikt en daarmee al zo'n ontzettende stap vooruit gezet! Je kan trots zijn op jezelf!
Ik sta geloof ik deze hele week in de off-work-modus... krijg het nauwelijks voor elkaar! En schuldig dat ik me voel!
@Kym, dat kan ik mij voorstellen, vooral omdat je daar naar toe bent gegaan om een doel te bewerkstelligen. Maarja je bent ook maar een mens, er is veel gebeurd deze week (mag je daar alsjeblief van onder de indruk zijn, de boog hoeft niet altijd gespannen te zijn). Nu weet je dat je werk eronder te lijden heeft gehad, vanaf nu ga je dat weer oppakken en de balans (jaja Oprah komt weer om de hoek zeilen) tussen privé en werk beter in de gaten houden.

En volgens mij is het helemaal niet zo verkeerd om je nu wat meer op je werk te concentreren ....val je des meer op bij de leuke Fransoos .

Komt allemaal goed meisje! Niet zo streng zijn voor jezelf. Je weet het nu en nu kan je ernaar handelen.

X
Hm, ik zit ook met zo'n verslag dat ik moet afronden (beetje Frizz-style), maar dat is gewoon best lastig om te schrijven, want ik ben gewoon nog niet voldoende op de hoogte van 't reilen en zeilen hier. En ik sta er ook nog eens vrij alleen voor (run een hele afdeling hier). Naja, kortom: soms heb ik er gewoon even geen zin in.

En ja, dan zeg je precies het goede: schuldgevoel, omdat ik hierheen ben gekomen om iets goed te doen. En niet veel doen voelt niet goed.

Fransoos ziet me trouwens niet, want die is druk met zijn eigen dingetjes en niet op deze plek nu.

Nou ja, misschien zeur ik wel teveel.

Dank je wel in elk geval, Pom...
Is het echt het schrijven van het plan (inhoud) waar je nu moeite mee hebt? Of de layout en indeling? In het laatste geval zou ik je misschien nog kunnen helpen..
Hummm onder indruk van jou raken middels het verzetten van goed en veel werk, daarvoor hoeft de Fransoos niet voor aanwezig te zijn....heb inmiddels wel genoeg ervaring in om te kunnen vertrouwen dat de tamtam ervoor zorgt dat het zijn oren bereikt .
Hm, nee, het gaat echt om de inhoud inderdaad Pom. Een maandelijks rapport. En het lutk wel aardig, maar toch. Verder moet ik nog alle vakanties plannen het team en roosteren, een heel gepuzzel!

Uhm..en wat je met je laatste post bedoelt snap ik geloof ik niet zo goed..:-|
Yesssssssssssssssss..................Frizz is klaar bij de Jankertjes!

Lekker gevoel zeker

Kym, je hebt een off week.

kan de beste gebeuren meissie, echt de spirit komt wel weer.

Haha, wat Pom bedoeld is dat je natuurlijk na 2 maanden gewoon al berucht bent in de rimboe..*grijns*

Hier ook weer een dag afwisselend druk en zenuwslopend rustig geweest op de praktijk.

Ik had hele kekke schoentjes aan, maar nu een HEULE grote blaar op mijn kleine teen (auw,auw,auw)

Nog even drie dagen niet sporten en dan is de nieuwe sportschool klaar.

Ik denk dat ik in de vakantie echt zeker 4 kilo ben aangekomen

Al mijn kleren zitten strak

*missie voor de komende maanden....5 kilo kwijt zien te raken*
Lieve dames,

Wou jullie effe laten weten...

Ben bang dat ik weinig mogelijkheid zie tot relativeren, cq. meekletsen op dit super gezellige topic.

Ben sinds vorige week begonnen met invalklus in een groep 8... en het is hels.

Het is een beruchte groep, ze hebben lang gelee met elkaar besloten dat het feest is wanneer iemand anders ervoor staat dat de vaste juf.

De meeste zijn éigenlijk lief. Maar er is een harde kern die een tweede kring meetrekt in het zieken.

Het is bijna niet te doen. Gelukkig word ik goed gesteund en geholpen door collega's.

Ben doodmoe en heb geen tijd / energie om veel op het forum te zitten, helaas!!

Verder heeft vriend bedacht een tijdje bij mij te slapen. Dat vond ik op zich wel een goed plan, 'tis of er echt voor gaan, óf ermee kappen. Maar qua forummen, dat kan 's avonds dus ook niet meer zonder pottekijker.

Hoe dan ook, ik lees af en toe mee, maar helemaal op de hoogte zijn van alle wel en wee, laat staan reageren, ik red het niet!!

Zodra ik kan, doe ik heel graag mee.

Ga mezelf nu naar bed slepen om effe 10 minuten te liggen, voor het koken, wat ook nog moet.
quote:Summerdance schreef op 27 augustus 2009 @ 17:30:

Haha, wat Pom bedoeld is dat je natuurlijk na 2 maanden gewoon al berucht bent in de rimboe..*grijns*

Hihi ik bedoelde het iets anders. Kym gaf aan dat ze op het werk niet bij Fransoos kon opvallen, want hij is ergens anders. Met mijn opmerking bedoelde ik eigenlijk, dat als Kym zich op haar werk stort en goed werk aflevert, dat dat soort 'nieuwtjes' vanzelf de Fransoos ten oren komt en zij daardoor opvalt bij hem ook al ziet hij haar niet.

Ik had ooit bij een opdrachtgever zo'n waanzinnig lekkere consultant ontmoet, alleen qua werk niks met hem te maken en hem ook maar 2 minuten gezien (maar dat was voor mij al voldoende om onder de indruk van hem te zijn). Heb toen na 3 maanden een project opgezet voor deze opdrachtgever en succesvol afgerond. Na een jaar ofzo (toen was het uit met mijn ex) kwam ik hem weer tegen bij een andere opdrachtgever. Bleek dat hij had gehoord van mijn succes, was daar toch wel onder de indruk van en daarmee ook van mijn persoontje...

*waarom was het ook alweer bij een fling van een paar maanden gebleven?...Oja hij ging naar China toe voor werk, dat was het*

Maar misschien is Kym inderdaad al berucht en is hij misschien al onder de indruk van haar...
Ahh lieve Windows, zorg goed voor jezelf. En laat je niet gek maken door dat clubje kids! (fijn dat je steun hebt van je collega's in elk geval!)

Geniet ook van het samenzijn met vriendlief.
*vond mijn verklaring eigenlijk leuker Pom*
quote:Summerdance schreef op 27 augustus 2009 @ 17:53:

*vond mijn verklaring eigenlijk leuker Pom*

dan houden we die aan

Heeft iemand al wat van Madhe gehoord?
Ja ik, maar ik laat het liever aan haarzelf om het hier op te schrijven...
Maar ' berucht' zijn klinkt wel erg negatief zeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven