Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ohjee ...

mexicaanse griep ??? Denk je ??
Hi Sneeze!! ben je ziek ja? Hm, beterschap...

Ih en Frizz: succes ja met je laatste dag! Geniet ervan ;-)!
Gossie mikkie wat leven jullie mee! Bedankt hoor! Heb besloten dat ik vandaag ook al mijn spullen daar wil inleveren, dus ik heb maar tot 17 uur om dat verslag te maken. Jammer he... Dat ik het dan niet afkrijg...

*gniffel gniffel*

Inderdaad, morgen ga ik beginnen met vasten. Maar als ik het dan niet de hele dag volhou ga ik eerder eten. Zaterdag ga ik er helemaal voor! Ben benieuwd hoor! Dankje hoor Sam.

Heyjij jeetje wat heftig zeg, elkaar meteen zoveel zien! Doe je dat vaker, je er helemaal in storten?

Ik zou dat niet kunnen hoor.

Sneeze, goed van je. Even rust pakken! Ik kreeg gister een folder in de bus over griep. Je heoft niet perse naar de dokter, maar wel thuis blijven zodat je niemand kan besmetten.

Lukt het een beetje om die vriendin werknemer los te laten?

Hahahaha wat leuk zeg dat die Fransoos zo'n lekker ding is. Met hoeveel mensen zitten jullie daar? Ik neem aan dat er ook vaak relaties ontstaan tussen collega's, als je met elkaar in een ander land zit...

Maak je je er druk om dat je niets hebt gehoord van MB?

Kym, wat belangrijk is om te weten:

- duimen voor Madhe en Boemen, die hebben beiden iets belangrijks vanmiddag en onze steun nodig;

- Pom heeft MI gemaild en er een punt achter gezet;

- Sam klust zich rot;

- Sum voelde zich gister ook niet lekker, vandaag weet ik ff niet;

- de rest... gaat allemaal wel geloof ik.
Ik wil beginnen in Thailand, en van daar uit een beetje de omringende landen bekijken , Maleisie,Laos,misschien Vietnam... Dan door naar Australie, en daarna Nieuw Zeeland..

Weet nog niet precies hoe en wat , maar zoiets gaat het worden...

Oh heb je een date met WS?? Hoe sta je daar nu in eigenlijk ?

En vervelend dat je nog niks gehoord hebt van MB, misschien zelf anders een leuk/luchtig mailtje sturen??
Ga jij 1 dagje ramadannen Frizz? Waarom dan?

En ja, zeer teleurstellend dat je dat verslag zo afraffelt

Maare:

Madhe en Boemen: veel succes!! (met welk spannnends er ook te gebeuren staat)

Sam: nog altijd aan de klus, goed goed! Wordt het mooi?

Pom: Jee, een punt? Knap zeg. En heeft ie al gereageerd?

Ik leef hier met zeven mensen. En ja, in het expatwereldje schijnt veel te gebeuren...
Vergeet Frizz gewoon het belangrijkste! Frizz heeft gezoend en hardcore geviezevozeld met MX!!
quote:stroller schreef op 27 augustus 2009 @ 11:53:

Ik wil beginnen in Thailand, en van daar uit een beetje de omringende landen bekijken , Maleisie,Laos,misschien Vietnam... Dan door naar Australie, en daarna Nieuw Zeeland..

Weet nog niet precies hoe en wat , maar zoiets gaat het worden...

Oh heb je een date met WS?? Hoe sta je daar nu in eigenlijk ?

En vervelend dat je nog niks gehoord hebt van MB, misschien zelf anders een leuk/luchtig mailtje sturen??

Hey, cool Strol. Hoe lang wil je gaan in totaal?

Heb je al vaker (lang) gereisd en ga je alleen?

WS is gewoon leuk, lief en lekker, dus hoe sta ik erin? Goed! (maar niet hoteldebotel ofzo)

En nee, ik ga MB dus echt niet nog een keer mailen. Dan wordt het zo wanhopig he. En kom ik zo over?

Ach nee, ik wacht wel af. En anders zie ik 'm over een paar maanden en kick ik z'n ass.

jeetje Frizz , toch knap dat je het gaat proberen.

Ik denk dat ik het met het eten niet zo heel moeilijk zou hebben , maar wel met het niets mogen drinken.ik drink heel wat water per dag namelijk.

Lekker gevoel zeker dat dit je laatste dagje is daar?? en heel erg jammer dat je dat verslag nou niet afkrijgt..... hihi

Hoe was het bij de tandarts ??
Nee ik heb nog niks gehoord van MI. Volgens mij zit hij nu ook ergens in een Franstalig gebied. Hem kennende reageert hij (als hij nog gaat reageren) op dit soort berichten pas over 2 of 3 weken (Sjesis ik ken hem inmiddels al te goed ). Het is zo als het is, heb geen verwachtingen meer. Zit trouwens een superboek te lezen, kan me echt steeds maar met heel veel moeite van afrukken. Hoe gaat het met je Kym? Hoe voel je nou met al die mannenperikelen om je heen? Hoe is het trouwens met die vriendin afgelopen die in september toch maar niet zou komen?
Hoe lang ?? mm zo lang als mijn geld het volhoud?? haha

Minimaal 6 maanden, en max ?? tja tot mijn geld op is denk ik ..

En nee nog nooit gedaan alleen reizen,maar wil dit al heel lang doen , en nu zijn mijn omstandigheden zo , dat ik zonder al te veel moeite mn rugzak kan pakken en weg kan gaan...

Dus ik vind vanmezelf dat ik door moet zetten en gaan nu het nog kan.....
Hahahaha Pom dat wist Kym toch al! Hardcore geviezelovozeld... Hahahaha dus zó noemen we dat tegenwoordig.

Jeetje Stroller, hoe lang ga je weg dan?

Logisch natuurlijk dat er heel wat gebeurd tussen expats. Maar Kym kiest gewoon een local. Ook leuk.

Jeeeeeeeeeeetje Kym, wat goed dat je zo relaxt bent wat MB betreft. Keep up the good work!
Hey Pom ...

Dus afwachten maar .. wel goed van je dat je hem gemaild hebt hoor.

Welk boek ben je aan het lezen dan ??
@ Kym zou hem nu ook niet mailen, t is nu weer aan hem vind ik...

Gave plannen Strol: ben ook benieuwd hoe lang je weg wil, en hoe ga je dat regelen met je werk?

Ik weet niet of ik de Mexicaanse variant heb, heb geen koorts, dus daarom ben ik geneigd om te denken, nee is een ander griepje. Verwacht wel dat huisarts zal zeggen, ziek maar gewoon uit...
Oh en @ friz: ik probeer dat gedoe met collega maar even los te laten, ik heb het goed aangepakt vind ik.
Wat héérlijk Stroller! Ik zit nog vol met goeie tips voor Laos hoor.

Oh ja Kym vroeg waarom ik ga Ramadannen. Nou ik heb in mijn omgeving (zowel werk als prive) erg veel moslims. Ben vaak de enige Hollander. Ik wil ook eens ervaren hoe het is! Ben erg nieuwsgierig geworden namelijk, en er heerst ook zo'n saamhorigheidsgevoel tijdens de Ramadan, daar wil ik lekker van meegenieten.

Natuurlijk zie ik het ook wel als een spiritueel iets, ik moet de mentale kracht in mijzelf zoeken om het vol te houden. Daar heb ik trouwens wel vertrouwen in, maar ik denk dat ik het lichamelijk gezien heel zwaar ga krijgen. Ben erg benieuwd!

Misschien ga ik de komende tijd nog wel meer dagen vasten.

Niet drinken lijkt me heel lastig, maar ik verwacht ook veel hoofdpijn en duizeligheid.
Je hebt gelijk Sneeze. Let it go!

Als je geen koort hebt is het gewoon een ander virusje. Of een teken van je lijf dat je je te druk hebt gemaakt en eens even aandacht aan jezelf moet besteden...
Goed besluit Stroll! Je zult er geen spijt van krijgen, zulke ervaringen zijn uniek! En de voorbereidingen zijn leuk

Pom: God, wat lastig allemaal zeg met die MI. Is de knop om in je hoofd? Het deurtje? Is ie echt dicht, op slot? Of toch nog een kiertje?

Hm ja, ik 'heb' dan wel een local, maar eigenlijk zou ik die Fransoos op den duur ook wel willen. Ga ik even wat op bedenken.
Mm sneeze .. tja gewoon lekker uitzieken dan maar ...

Nouja tussen een half jaar en een jaartje dus ( ben dus nu flink ah sparen )

Mijn baan zeg ik gewoon op,want onbetaald verlof ga ik nooit krijgen, zeker niet voor zo`n lange periode.
Ben ik ook benieuwd naar Pom.

Hahahahaha die Kym! Beetje hebberig hoor...

Heb je geen concurrentie van het de volledige vrouwelijke expat-bevolking?
Het spijt me zeer Frizz, maar lijkt je 1 dag vasten echt zwaar? Zou voor mij totaal geen probleem zijn en daarom moet ik eerlijk zeggen dat ik 1 dag meedoen aan de Ramadan dan ook niet echt een meerwaarde vind hebben.
@ Iedereen maar speciaal voor Stroller en Heyjij: willen jullie de voortgang van jullie dates voor zondag 21.00 uur hier melden, zodat weer een kloppende Keek op de Week gemaakt kan worden? .

@Stroller, boek heet "Een ongewoon gesprek met God". Het is geen theologisch gebeuren, maar juist theosofisch. Dus geen dogma's, geloofsbelijdenis, etc. maar juist een leidraad bij individueel zelfonderzoek. Ik heb gewoon het idee dat ik nu wetenschap heb gekregen van een geheim. Daarbij is het waanzinnig scherp en met een humoristische inslag (dit doet altijd goed bij Pom )) geschreven.
Hahahahahaha Pom, ik krijg de neiging nog meer uit te spoken, alleen voor die KodW van jou!

Kym, heb je weleens gevast dan? Van 4.15 tot 20.45 uur? (weet niet de precieze tijd op dit moment, maar zoiets is het)
quote:Kym schreef op 27 augustus 2009 @ 12:11:

Pom: God, wat lastig allemaal zeg met die MI. Is de knop om in je hoofd? Het deurtje? Is ie echt dicht, op slot? Of toch nog een kiertje?

Deurtje is aardig dicht, niet op slot, maar geen kier. Heb wel het gevoel dat hij nog contact op gaat nemen en dan zien we het wel. 1 Ding is wel duidelijk zoals het tot nu toe is gegaan, zo gaat het niet meer.

@Frizz, zag dat de tempel een huiskamergebeuren is (heb nog op de foto naar je gespeurd, maar kwam alleen maar Thais ogende dames tegen ) en die zaterdag is het familiefeest. Weet je zeker dat het geen probleem is als ik/we meega(an)?
Zondag voor 21:00 staat genoteerd !!

Klinkt bijzonder, ik ga zo eens even googlen naar dat boek...
quote:frizzy schreef op 27 augustus 2009 @ 12:18:

Hahahahahaha Pom, ik krijg de neiging nog meer uit te spoken, alleen voor die KodW van jou!

Kym, heb je weleens gevast dan? Van 4.15 tot 20.45 uur? (weet niet de precieze tijd op dit moment, maar zoiets is het)Niet officieel. Maar genoeg dagen dat ik nauwelijks drink en/of eet. Dus ik baseer het een beetje daar op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven