Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:stroller schreef op 27 augustus 2009 @ 12:18:

Zondag voor 21:00 staat genoteerd !!

Klinkt bijzonder, ik ga zo eens even googlen naar dat boek...Wat ook een leuke tip is het boek: Het korte maar wonderbaarlijke leven van Oscar Wao. Het is gewoon een roman, maar meesterlijk! Vooral de voetnoten zijn geweldig!! Heb zo gelachen om het boek; heeft overigens de Pullitzerprijs (terecht) gewonnen.
Hahaha, voel ik mij de klusjesvrouw hier. Helaas niet die Ty van extreme home make over. Vind ik zo'n hyperoveractieve lekker stuk.

Zo Stroller, cool hoor. Je baan opzeggen en gaan met banaan. Lijkt mij een onwijze super ervaring.

Ja, Summer...hopelijk voelt ze zich wat beter.

Hm, Kym ik zei het al, het is bij jou nooit saai. X D

Dank je, Pompiedoe, noteer ik ook even op mijn *nog te lezen boeken lijst*. Een ongewoon gesprek met God.

Sneezeweazel, dat foldertje heb ik ook ontvangen. Goed dat je je ziek meldt. Heb ik het ook altijd moeilijk gevonden, mij ziekmelden als ik toch moest gaan werken. Maar in dat foldertje staat er duidelijk...voel je je ziek, thuisblijven! En niet meteen contact opnemen met de huisarts. Eerst even paar dagen uitzieken. Mocht het erger worden, dan bellen naar de dokter.

*weer doen de smileys niet bij mij, irritant!*
I am Spaaartaaacus.
Wanneer wil je vertrekken Stroller?
ik zie nu pas dat het sneezeweasel is en niet sneezeweazel. Hoe kwam je aan je nicknaam? Heb ik mij vaker afgevraagd.
I am Spaaartaaacus.
...
anoniem_78638 wijzigde dit bericht op 27-08-2009 12:43
Reden: Was eigenlijk van geen toegevoegde waarde
% gewijzigd
Volgend jaar juni/juli...

Alleen het nadeel daar van is , dan begint het regen seizoen in Thailand ....

Dus moet even kijken hoe ik dit ga aanpakken, misschien andersom beginnen eers Nieuw Zeeland en Australie...

Maargoed het definitieve plan heb ik dus nog niet,daar kan ik me (omdat het toch zo rustig is hier) me lekker in verdiepen.
quote:stroller schreef op 27 augustus 2009 @ 12:31:

Volgend jaar juni/juli...

Alleen het nadeel daar van is , dan begint het regen seizoen in Thailand ....

Dus moet even kijken hoe ik dit ga aanpakken, misschien andersom beginnen eers Nieuw Zeeland en Australie...

Maargoed het definitieve plan heb ik dus nog niet,daar kan ik me (omdat het toch zo rustig is hier) me lekker in verdiepen.Niet druk maken om dat regenseizoen. Dat stelt niet zoveel voor (vind ik). Juist lekker, af en toen een bui!
Pom, iedereen is áltijd welkom in de tempel. Of we nou op die zaterdag gaan, of op een dinsdagochtend. Ik ben wel te vinden op wat foto's hoor, maar er zijn er ook zóveel!

Op die zaterdag staat niets gepland hoor, dat is de zondag. En op die zondag is het óók leuk om te komen, dan is het feest!

Ja Kym, die dagen ken ik ook. Maar het is echt anders om zo lang helemaal niets te eten en te drinken hoor.

Inderdaad Stroller, valt best mee met die regen.

Pom ik wil die boeken ook onthouden. Moet het ergens opschrijven he...

Hee maar als MI nou weer een actie verzint, doe je dan dat deurtje weer open?
quote:Kym schreef op 27 augustus 2009 @ 12:11:

Hm ja, ik 'heb' dan wel een local, maar eigenlijk zou ik die Fransoos op den duur ook wel willen. Ga ik even wat op bedenken.

Jij sloerie...X-D

Wat raar dat je nog steeds niets gehoord heb van MB zeg!

Ik kom je helpen schoppen hoor als je weer in Nederland bent.

Hij laat niet alleen jou maar ook het halve forum in het onmgewisse

Frizz, jankt ze al

Sneez, verstandig, je ziek melden.

heb ik gister gedaan, voel me nog niet 100% maar kan weer functioneren

Heb alleen al een dikke week echt knetterende pijn aan mijn kop.

Mailmeneer en ik gaan vandaag MSNnen (tenminste das het plan)

MAAR....er heeft zich een heel appetijtelijk hapje gemeld op mijn RP profiel

Hij is alleen pas 29...kan best wel toch???

verder even echt geen tijd om op iedereen te reageren

Ik heb het gewoon zowaar ineens druk (soort van)

Doedelsssssssssssssssss
Hi Summeke

29? Kan gerust!

Ach. MB. Wat zal ik zeggen.

Het voelt nog steeds goed, haha!

Jij aan de MSN met leukemailmeneer. Hmm, ben benieuwd!
quote:Sam1973 schreef op 27 augustus 2009 @ 12:29:

ik zie nu pas dat het sneezeweasel is en niet sneezeweazel. Hoe kwam je aan je nicknaam? Heb ik mij vaker afgevraagd.

Poeh... ik weet het niet meer precies. Nou ja ik weet het nog wel, maar t is een beetje vaag!

Toen ik vorig jaar in het buitenland was heb ik een ontzettend leuke tijd gehad met 2 australiers en iemand uit Estonia. Bijzonder weinig van het land gezien, heel veel cappuccino's gedronken en carrot cake gegeten. En vooral heel veel gelachen en diepzinnige gesprekken gevoerd. En vooruit toegegeven vaker nog onzinnige gesprekken gevoerd. Gesprekken over magie, geluk, je depressief voelen, kunst en muziek, reizen en er achter komen wat je nu wilt in het leven. Tijdens meerdere gesprekken ging het over Sneezeweasels, we vonden het allemaal een mooi goed verzonnen woord, het klinkt wel oke. Als ik aan een Sneezeweasel denk, dan denk ik aan een hobbit. Oke dit verhaal klinkt enorm vaag, maar goed Sneezeweasel heeft voor mij een bijzondere betekenis gekregen omdat het me doet denken aan de goede tijd die ik daar met betrekkelijke vreemden heb gehad.
Hey, wat een bijzonder verhaal Sneeze. Dat zijn geluksmomentjes!
quote:sneezeweasel schreef op 27 augustus 2009 @ 13:40:

[...]

Poeh... ik weet het niet meer precies. Nou ja ik weet het nog wel, maar t is een beetje vaag!

Toen ik vorig jaar in het buitenland was heb ik een ontzettend leuke tijd gehad met 2 australiers en iemand uit Estonia. Bijzonder weinig van het land gezien, heel veel cappuccino's gedronken en carrot cake gegeten. En vooral heel veel gelachen en diepzinnige gesprekken gevoerd. En vooruit toegegeven vaker nog onzinnige gesprekken gevoerd. Gesprekken over magie, geluk, je depressief voelen, kunst en muziek, reizen en er achter komen wat je nu wilt in het leven. Tijdens meerdere gesprekken ging het over Sneezeweasels, we vonden het allemaal een mooi goed verzonnen woord, het klinkt wel oke. Als ik aan een Sneezeweasel denk, dan denk ik aan een hobbit. Oke dit verhaal klinkt enorm vaag, maar goed Sneezeweasel heeft voor mij een bijzondere betekenis gekregen omdat het me doet denken aan de goede tijd die ik daar met betrekkelijke vreemden heb gehad.Grappig sneeze weasel (beestje was uiteraard een wezel) ken ik juist weer uit de (oude) tekenfilms van BBC...dacht ook dat je het daar vandaan had...
Is dat niet de Sneezing Weasel, bedoel je die? Want daar heb ik ook wel eens een filmpje van gezien
quote:sneezeweasel schreef op 27 augustus 2009 @ 13:47:

Is dat niet de Sneezing Weasel, bedoel je die? Want daar heb ik ook wel eens een filmpje van gezien

Die film bestaat ook, duurt iets van 10 minuten ofzo.

Maar kan me een tekenfilm van BBC herinneren over beesten in het bos en dat de wezel met zijn kornuiten het bos wil overnemen. Uiteraard zegevieren de andere beesten (volgens mij was de hoofdrol voor Toe (een pad)).
Ze jankt nog niet! Heb haar dan ook nog niet gesproken. Zie wel een bloemetje in de keuken staan?

Sum 29 is een prachtige leeftijd! Gewoon doen!

Ik ga ook ff aan de slag, moet nog wel wat dingen doen (los van dat halfjaarverslag dat ik helaas niet af ga krijgen...).

Tot laterzzz!
Nee die tekenfilm ken ik niet.Het filmpje waar ik het over heb gaat over een wezel die kuikentjes (weet niet zeker of het kuikentjes waren) probeert op te eten. Maar dat lukt hem natuurlijk niet. De beestjes zijn veel te slim en de wezel doet niets anders dan sneezen vanwege een verkoudheidje.
[quote]frizzy schreef op 27 augustus 2009 @ 13:52:

Ze jankt nog niet! Heb haar dan ook nog niet gesproken. Zie wel een bloemetje in de keuken staan?

Sneeze zingt met schorre stem: Huilen is voor jou te laat mijn lieve schat

ennuhh die bloemen hebben wij even voor je laten bezorgen op je werk, jouw laatste werkdag daar mag natuurlijk niet onopgemerkt voorbij gaan!
*krijgt tranen in haar ogen*

Wat lief!!!

*veegt tranen weg... is toebehouden aan leidinggevenden*
quote:frizzy schreef op 27 augustus 2009 @ 12:53:

Hee maar als MI nou weer een actie verzint, doe je dan dat deurtje weer open?Eerlijk? Nee, ik denk niet dat het deurtje opengaat *zeg nooit nooit*.

Met mijn ex had/heb ik een liefdevolle relatie en ondanks dat hij reteintelligent is (heeft in alle 13 vakken examen gehaald op VWO), miste ik de intellectuele uitdaging (ex was gewoon niet in geïnteresseerd, maar is wel reuze sociaal vaardig; kan een boek schrijven over de dingen die wij hebben meegemaakt, waarvoor we uitgenodigd werden, etc. ...maar ook gewoon over de leuke dingen die we samen hadden).

Bij MI is het juist andersom. Ik heb een waanzinnige intellectuele connectie met hem, maar hij mist de sociale vaardigheid die ik belangrijk vind te hebben in een relatie. Hij leeft echt zijn eigen leven en sluit zich ook af voor anderen (en niet enkel bij mij, maar ook bij anderen). Het is ook moeilijk voor hem, zijn ex sloot haar leven ook voor hem af en anderen hebben zijn manier van doen ook altijd geduld. Ik ben anders en ik doe ook anders; hij weet nu niet hoe met mij om te gaan, maar ik weet ook niet hoe met hem om te gaan.

Het feit dat ik zo goed klik met iemand op intellectueel gebied, iemand die net zo snel (eigenlijk sneller dan ik) en op zelfde wijze verbanden legt als ik, vind ik nog steeds heel bijzonder. Alleen ik ga niet voor een relatie die minder is dan die ik heb gehad met mijn ex. Het moet minimaal gelijk zijn en het liefst beter. En juist de betrokkenheid en verbondenheid met iemand te hebben, maakt een relatie zo speciaal en uniek. Voor mij dan...
@Sum....ik heb zelf altijd een beetje moeite met jongere mannen, maar dat is mijn beperktheid. En 29 jaar is gewoon een man en niet een puisterige puber. Gewoon met volle vaart ingaan en het moment pakken. Nu heeft hij nog de energie om het lang vol te houden .

verheugt zich nu al op de komende Keek op de Weekjes!
ploft met honingtheetje op de bank, misschien nog even dutje doen en proberen mijn boek uit te lezen... tot later!
Hebben jullie trouwens dat topic gelezen over jeugdliefdes? Zo herkenbaar de bakvissenmentaliteit Dagboeken schrijven, te pas en te onpas 'ik houd van hem' roepen, hartjes tekenen....zucht toen was alles nog zó eenvoudig
Pom, je bent nou eenmaal een bijzonder mens. Daar hoort een bijzondere kerel bij!

Och ja, die verliefdheden van toen!!! Je schrift VOL met zijn naam... Dat waren nog eens tijden!

Heb trouwens een liefdesbekentenis uit Laos. Zal em als ik meer tijd heb even hier plakken...
Ik vind mijn dagboeken van toen heerlijk om weer door te lezen

Oww wat ben ik verliefd op jaap

Hij heeft vandaag wel 3x naar me gekeken ik weet het zeker.

Ik denk dat we gaan trouwen.

Frizz, de uurtjes tikken weg voor je

Jankt ze nu al dan?

Ik verwacht op zijn minst een stortvloed aan tranen van die muts.

Eens met Frizz Pom, je bent een bijzonder mens.

Ik ken je (nog) niet maar ben zo ontzettend benieuwd naar je

Dus daar hoort ook een dijk van een kerel naast.

gek is dat he, dat sommige ontzettend slimme mannen je toch niet weten te boeien.

En ik met mijn 29 jarige...voorlopig stuurde hij alleen een hartje hoor.

Heb een eem kek mailtje teruggestuurd met de vraag of hij wellicht wat origineler uit de hoek kan komen

Sneez, gaat het een beetje met je?

*vraagt zich inene af waar MI ook alweer voor stond*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven