Ghosters

02-09-2018 10:03 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me al jaren aan mensen die opeens niet meer reageren. Kunnen potentiele partners zijn, maar ook ' vrienden' die je opeens negeren. En vaak gaat er niks bijzonders aan vooraf. Geen ruzie, uit het niks zijn ze stil.

Op Tinder wordt ook geghost. Vaak hebben ze dan iemand gevonden. Verwijder je account gewoon denk ik dan...
Uhh, dat heb ik nou nooit.
Zeker weten, dat je zelf geen aandeel hebt?
Goh weer iets om je aan te ergeren.
Zal best een aandeel hebben maar ik vind negeren nog triester.

Ik erger me hier minder aan dan jullie aan mij hoor 🤣
Haha echt he. Man wat zul jij je vreselijk in je vel voelen met zoveel ergernis en zwartgallige kijk op het leven. Vermoeiend.
Koffiekopjes schreef:
02-09-2018 10:12
Zal best een aandeel hebben maar ik vind negeren nog triester.

Ik erger me hier minder aan dan jullie aan mij hoor 🤣
Nou met alle topics die jij opent over het gedrag van andere mensen vraag ik me dat af.
Als jij je niet ergert vanwaar dan dit topic?
oke waarvan akte.
Vaak hebben ze dan iemand gevonden.
Hoe weet je dat?
"Op Tinder wordt ook geghost. Vaak hebben ze dan iemand gevonden. Verwijder je account gewoon denk ik dan..."

Ik zou Tinder sowieso niet serieus nemen ..
elviva wijzigde dit bericht op 02-09-2018 10:27
2.88% gewijzigd
Leer van gisteren , droom van morgen, maar leef vandaag
zimi schreef:
02-09-2018 10:24
Hoe weet je dat?
Ik heb ooit aan alle tinderghosters die vraag gesteld.
ywtje schreef:
02-09-2018 10:14
Als jij je niet ergert vanwaar dan dit topic?
Ik erger mij hier aan, maar bepaalde forummers lijken wel geobsedeerd door mijn topics.
Koffiekopjes schreef:
02-09-2018 10:25
Ik heb ooit aan alle tinderghosters die vraag gesteld.
Dat wil niet zeggen dat ze de waarheid spreken. Waarschijnlijk is het makkelijker om te zeggen dat ze iemand anders hebben dan dat ze jou niet leuk vinden.
En als je geghost bent geven ze wel antwoord op die ene vraag?

Ghosten/zeggen dat ze iemand anders zeggen is natuurlijk makkelijker dan dat er geen interesse meer is.
zimi schreef:
02-09-2018 10:27

Ghosten/zeggen dat ze iemand anders zeggen is natuurlijk makkelijker dan dat er geen interesse meer is.
Kan best, vaak zeggen ze alleen hoi en daarna niks meer. Ontmatch dan! Ik ontmatch meteen als iets me niet aanstaat. Vind ik netter dan negeren.
zimi schreef:

Ik had 5 antwoorden in totaal en allemaal in die richting.
Ik erger mij meer aan real life ghosters. Te laf om te zeggen wat hun probleem is.
zimi schreef:

Ik had 5 antwoorden in totaal en allemaal in die richting.
Koffiekopjes schreef:
02-09-2018 10:26
Ik erger mij hier aan, maar bepaalde forummers lijken wel geobsedeerd door mijn topics.
Geobsedeerd nog wel.
Niet echt hoor, bij mij is het zowel vermaak als verwondering waar jij je zoal aan ergert.

OT, Tinder ken ik niet dus dat daar geghost wordt neem ik zondermeer aan, maar verder gebeurt het me zelden dat ik geen antwoord krijg op een berichtje.
There is always something happening, and it's usually right now
Koffiekopjes schreef:
02-09-2018 10:34
Ik erger mij meer aan real life ghosters. Te laf om te zeggen wat hun probleem is.
Als vrienden ('vrienden') dit meer dan eens gedaan hebben lijk jij me de gemene deler hoor. Kun je echt niet terughalen wat mogelijke oorzaken zijn dat ze klaar met je zijn?
Koffiekopjes schreef:
02-09-2018 10:34
Spreek je die ook aan?

Ik denk dat je daar ook nooit een eerlijk antwoord zal krijgen. Mensen zijn vaak erg egocentrisch en met hun eigen dingen bezig. Dat ghosten is dan niet perse een bewust iets.
Koffiehagedis schreef:
02-09-2018 10:36
Als vrienden ('vrienden') dit meer dan eens gedaan hebben lijk jij me de gemene deler hoor. Kun je echt niet terughalen wat mogelijke oorzaken zijn dat ze klaar met je zijn?
Lijkt mij ook inderdaad.
Zelf date ik al jaren en ben nog nooit geghost.
Lijkt me sowieso zinvol om wat meer zelfreflectie in jouw leven te integreren.
ywtje schreef:
02-09-2018 10:40
Lijkt mij ook inderdaad.
Zelf date ik al jaren en ben nog nooit geghost.
Lijkt me sowieso zinvol om wat meer zelfreflectie in jouw leven te integreren.
Ik buiten Tinder om ook niet. Maar wel eens gehad dat een ex niet reageerde. Of mensen waar het mee verwaterd was. Ik zeg het altijd als ik je niet meer leuk vind.
Iemand die jou ghost is geen toekomstige partner.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Koffiekopjes schreef:
02-09-2018 10:49
Ik buiten Tinder om ook niet. Maar wel eens gehad dat een ex niet reageerde. Of mensen waar het mee verwaterd was. Ik zeg het altijd als ik je niet meer leuk vind.
Gezellig, he ik vind je niet meer leuk in omgang, het is maar dat je het weet.
Krijgen ze ook te weten hoe en waarom?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven