Ghosters
zondag 2 september 2018 om 10:03
Ik erger me al jaren aan mensen die opeens niet meer reageren. Kunnen potentiele partners zijn, maar ook ' vrienden' die je opeens negeren. En vaak gaat er niks bijzonders aan vooraf. Geen ruzie, uit het niks zijn ze stil.
Op Tinder wordt ook geghost. Vaak hebben ze dan iemand gevonden. Verwijder je account gewoon denk ik dan...
Op Tinder wordt ook geghost. Vaak hebben ze dan iemand gevonden. Verwijder je account gewoon denk ik dan...
zondag 2 september 2018 om 10:14
Nou met alle topics die jij opent over het gedrag van andere mensen vraag ik me dat af.Koffiekopjes schreef: ↑02-09-2018 10:12Zal best een aandeel hebben maar ik vind negeren nog triester.
Ik erger me hier minder aan dan jullie aan mij hoor![]()
zondag 2 september 2018 om 10:25
zondag 2 september 2018 om 10:26
Dat wil niet zeggen dat ze de waarheid spreken. Waarschijnlijk is het makkelijker om te zeggen dat ze iemand anders hebben dan dat ze jou niet leuk vinden.
zondag 2 september 2018 om 10:33
Kan best, vaak zeggen ze alleen hoi en daarna niks meer. Ontmatch dan! Ik ontmatch meteen als iets me niet aanstaat. Vind ik netter dan negeren.
zondag 2 september 2018 om 10:33
zondag 2 september 2018 om 10:34
zondag 2 september 2018 om 10:35
Geobsedeerd nog wel.Koffiekopjes schreef: ↑02-09-2018 10:26Ik erger mij hier aan, maar bepaalde forummers lijken wel geobsedeerd door mijn topics.
Niet echt hoor, bij mij is het zowel vermaak als verwondering waar jij je zoal aan ergert.
OT, Tinder ken ik niet dus dat daar geghost wordt neem ik zondermeer aan, maar verder gebeurt het me zelden dat ik geen antwoord krijg op een berichtje.
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 2 september 2018 om 10:36
Als vrienden ('vrienden') dit meer dan eens gedaan hebben lijk jij me de gemene deler hoor. Kun je echt niet terughalen wat mogelijke oorzaken zijn dat ze klaar met je zijn?Koffiekopjes schreef: ↑02-09-2018 10:34Ik erger mij meer aan real life ghosters. Te laf om te zeggen wat hun probleem is.
zondag 2 september 2018 om 10:37
Spreek je die ook aan?Koffiekopjes schreef: ↑02-09-2018 10:34Ik erger mij meer aan real life ghosters. Te laf om te zeggen wat hun probleem is.
Ik denk dat je daar ook nooit een eerlijk antwoord zal krijgen. Mensen zijn vaak erg egocentrisch en met hun eigen dingen bezig. Dat ghosten is dan niet perse een bewust iets.
zondag 2 september 2018 om 10:40
Lijkt mij ook inderdaad.Koffiehagedis schreef: ↑02-09-2018 10:36Als vrienden ('vrienden') dit meer dan eens gedaan hebben lijk jij me de gemene deler hoor. Kun je echt niet terughalen wat mogelijke oorzaken zijn dat ze klaar met je zijn?
Zelf date ik al jaren en ben nog nooit geghost.
Lijkt me sowieso zinvol om wat meer zelfreflectie in jouw leven te integreren.
zondag 2 september 2018 om 10:49
Ik buiten Tinder om ook niet. Maar wel eens gehad dat een ex niet reageerde. Of mensen waar het mee verwaterd was. Ik zeg het altijd als ik je niet meer leuk vind.
zondag 2 september 2018 om 10:55
Gezellig, he ik vind je niet meer leuk in omgang, het is maar dat je het weet.Koffiekopjes schreef: ↑02-09-2018 10:49Ik buiten Tinder om ook niet. Maar wel eens gehad dat een ex niet reageerde. Of mensen waar het mee verwaterd was. Ik zeg het altijd als ik je niet meer leuk vind.
Krijgen ze ook te weten hoe en waarom?