Ghosting
maandag 4 mei 2020 om 11:02
maandag 4 mei 2020 om 11:09
Dit. De meesten wedden niet op 1 paard en laten je direct voor wat het is als een ander leuker wordt bevonden. Fatsoen is ver te zoeken.
maandag 4 mei 2020 om 11:10
Het is toch duidelijk? Hij heeft er een eind aan gebreid. Hij heeft het weliswaar niet gecommuniceerd, maar deze niet-communicatie is ook communicatie. Hij zegt, door niets te zeggen: 'ik heb geen zin meer, doei'. Dat kon beleefder en concreter, maar het kon ook stukken onbeleefder. Sluit het af en ga verder.
maandag 4 mei 2020 om 11:17
wedden dat hij dat appt:VelvetVolvo schreef: ↑04-05-2020 11:16Hij is met meerdere meiden tegelijk bezig. Hij heeft nu de voorkeur voor een andere , maar als dat niks wordt, dan wil hij jou alsnog graag proberen.
"oh joh, het was gekkenhuis op mijn werk! je appjes was ik uit het oog verloren, maar heb veel aan je gedacht"
maandag 4 mei 2020 om 11:22
Dit, soms moet je gewoon accepteren dat een kerel een lul is.
Plus TO je verdiend gewoon beter dan dit toch? Wil je iemand die je zo laat zitten (ongeacht wat de reden is) nog mee op date? Kom op meid, er zijn meer leuke kerels in de wereld hoor.
maandag 4 mei 2020 om 11:25
Nee, niet zelf meegemaakt maar wel eens iemand geghost toen er nog geen hip Engels woord voor was. De desbetreffende jongen wilde te graag, dat benauwde me, wat ik niet durfde te zeggen.
Ik zou dan ook niets meer appen en er geen energie in steken. Houd de eer aan jezelf: graag of niet. Super naar dat het zo loopt TO, en het is zeker niet netjes van hem, maar je doet er niks tegen.
Ik zou dan ook niets meer appen en er geen energie in steken. Houd de eer aan jezelf: graag of niet. Super naar dat het zo loopt TO, en het is zeker niet netjes van hem, maar je doet er niks tegen.
maandag 4 mei 2020 om 11:46
wat een onzin
bij leuke mannen kun je gerust de eerste nacht blijven slapen, die verliest zijn interesse niet
Een leuke man wordt geen eikel, als je snel met hem neukt, dat was al een eikel
Eigenlijk is snel neuken juist slim, dan komen de eikels letterlijk en figuurlijk het snelst boven
maandag 4 mei 2020 om 11:52
Je wil toch geen man die op de eerste date met jou de koffer induikt en daarna afhaakt omdat hij dat niet ok vindt? Dat is nog eens een afknapper.
maandag 4 mei 2020 om 12:19
lilalinda schreef: ↑04-05-2020 11:46wat een onzin
bij leuke mannen kun je gerust de eerste nacht blijven slapen, die verliest zijn interesse niet
Een leuke man wordt geen eikel, als je snel met hem neukt, dat was al een eikel
Eigenlijk is snel neuken juist slim, dan komen de eikels letterlijk en figuurlijk het snelst boven
Nou het is duidelijk wat voor leuke man het is he?
En slim om direct met een vreemde naar bed te gaan?! Ik vind daar niets slims aan, vind het vooral ranzig, maar ja... ik ben dan ook wel vies van mensen. Wil eerst weten of hij net zo hygiënisch is als ik ben.
maandag 4 mei 2020 om 12:23
1. we weten niet of er geneukt is he?
2. het is zeker geen leuke man
3. Leuke mannen dumpen nooit een leuke vrouw, als ze (te) snel seks met hem heeft
4. Jij hoeft niet snel seks met een man hoor, zolang je maar niet gelooft, dat door seks af te houden je de kans op een relatie/leuke vent vergroot. Want dat is klinkklare onzin
maandag 4 mei 2020 om 12:44
Wat lief dat jullie allemaal met me meedenken!! Ik ga er inderdaad geen energie meer in steken. Nog een berichtje nasturen lijkt me overbodig, ik kan zien dat hij actief is op social media waardoor ik weet dat hij niet ziek is.
Hij kiest er blijkbaar actief voor mijn berichten niet te openen of te beantwoorden.
Wat betreft de discussie of je snel met iemand moet slapen of niet, naar mijn mening (en in mijn ervaring) moet je gewoon naar je gevoel luisteren of je dit wel of niet doet. Ik denk ook niet dat er een wetmatigheid bestaat wat bepaald dat seks automatisch leidt tot verlies van interesse. Als dit als de reden is dat iemand interesse verliest is dat echt een sukkel.
Ik denk gevoelsmatig niet dat er iets mis is met hoe onze klik was of misschien loog hij zelfs wel niet toen hij zei dat hij me weer wilde zien. Ik denk inderdaad dat er misschien iets speelt in de zin van een ander meisje, geen mentale ruimte voor, interesse die toch afgezwakt is.
Hoe dan ook, ik waardeer het dat jullie meedenken en ik ga het een plekje geven en verder
Hij kiest er blijkbaar actief voor mijn berichten niet te openen of te beantwoorden.
Wat betreft de discussie of je snel met iemand moet slapen of niet, naar mijn mening (en in mijn ervaring) moet je gewoon naar je gevoel luisteren of je dit wel of niet doet. Ik denk ook niet dat er een wetmatigheid bestaat wat bepaald dat seks automatisch leidt tot verlies van interesse. Als dit als de reden is dat iemand interesse verliest is dat echt een sukkel.
Ik denk gevoelsmatig niet dat er iets mis is met hoe onze klik was of misschien loog hij zelfs wel niet toen hij zei dat hij me weer wilde zien. Ik denk inderdaad dat er misschien iets speelt in de zin van een ander meisje, geen mentale ruimte voor, interesse die toch afgezwakt is.
Hoe dan ook, ik waardeer het dat jullie meedenken en ik ga het een plekje geven en verder
maandag 4 mei 2020 om 12:47