Goede relaties
dinsdag 29 oktober 2019 om 23:44
woensdag 30 oktober 2019 om 06:26
woensdag 30 oktober 2019 om 06:31
Het kan. Had ik met mijn man. Maar nu hij niet meer leeft ga ik er niet meer naar op zoek. Want de juiste/goede man vinden is nu een stuk lastiger dan vroeger toen ik nog jong en ongebonden zonder kinderen was. En eigenlijk vind ik ook gewoon geen enkele man goed genoeg voor mijn kinderen. Hij zou daar bijna gekker op moeten zijn dan op mij. Wil ik interesse hebben.
Als je zo’n goede relatie met zo’n goede man hebt geniet er dan vooral van. Er kan zomaar een dag komen dat hij niet meer thuiskomt.
Als je zo’n goede relatie met zo’n goede man hebt geniet er dan vooral van. Er kan zomaar een dag komen dat hij niet meer thuiskomt.
woensdag 30 oktober 2019 om 06:55
Dit! Er zijn meerdere vormen van goed. Als je dat weet hoef je alleen nog maar de partner te zoeken die dezelfde vorm van goed zoekt.
woensdag 30 oktober 2019 om 08:02
En wat is de definitie van een goede vrouw?
Er zijn genoeg vrouwen die geslagen worden en bedrogen en geestelijk mishandeld, is dit dan omdat ze geen goede vrouw is?
Blijf in jezelf geloven !
woensdag 30 oktober 2019 om 08:04
woensdag 30 oktober 2019 om 08:11
Maar is ze daarom slecht ?
Ik kom net zelf uit een slechte relatie en heb verkeerde keuzes gemaakt. Ik heb me ontzettend laten bespelen en in eerste instantie niet door gehad.
Ben ik dan een slechte vrouw?
Blijf in jezelf geloven !
woensdag 30 oktober 2019 om 08:15