Goede relaties

29-10-2019 23:20 27 berichten
Is het tegenwoordig nog makkelijk om een goede relatie te hebben met een goede man die je respecteert?
Een goede relatie met een goede man is makkelijk als je zelf een goede vrouw bent.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is zeker mogelijk, makkelijk weet ik niet.
Een relatie is nooit alleen maar makkelijk. Mensen die dat wel zo willen zijn zelf niet makkelijk.
Niet meer of minder makkelijk dan vroeger.
Een relatie is nooit volledig picture perfect of instaproof.

Het gras is elders zelden groener. En een relatie is altijd je best dien voor elkaar.
Daarbij leuke mannen hebben vaak een relatie met leuke vrouwen en visa versa.
Ja hoor, heb ik al 30 jaar.
ik geef mn bek ook maar een douw
Mijn relatie is niet altijd super makkelijk... Maar wel.goed en fijn... En veilig...

Maar je doet t samen en communicatie is heel belangrijk.
Onmogelijk
Makkelijk en mogelijk. Ik heb m al sinds 1990. Geven en nemen en vooral meer geven.
Jazeker. Hier een makkelijke relatie. Wat overigens niet inhoudt dat we geen moeilijke tijden hebben en hebben gehad. Maar dit komt dan door externe factoren, gedoe op werk, met familie enz. Wij met zijn tweeën is een hele relaxte situatie :-)
Nee, onmogelijk.
Ja, hoor dat kan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Als het niet redelijk makkelijk is, is het niet goed
Ja, met mijn man. :heart:
Yup, dat kan.

Vanwaar je vraag?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Het kan. Had ik met mijn man. Maar nu hij niet meer leeft ga ik er niet meer naar op zoek. Want de juiste/goede man vinden is nu een stuk lastiger dan vroeger toen ik nog jong en ongebonden zonder kinderen was. En eigenlijk vind ik ook gewoon geen enkele man goed genoeg voor mijn kinderen. Hij zou daar bijna gekker op moeten zijn dan op mij. Wil ik interesse hebben.

Als je zo’n goede relatie met zo’n goede man hebt geniet er dan vooral van. Er kan zomaar een dag komen dat hij niet meer thuiskomt.
Ja hoor, moet je wel iemand uitzoeken die hetzelfde voor ogen heeft bij de term 'goede relatie'.
Ik heb een erg goede relatie, maar erg anders dan die van de buurvrouw of vriendinnen
lilalinda schreef:
30-10-2019 06:32
Ja hoor, moet je wel iemand uitzoeken die hetzelfde voor ogen heeft bij de term 'goede relatie'.
Ik heb een erg goede relatie, maar erg anders dan die van de buurvrouw of vriendinnen

Dit! Er zijn meerdere vormen van goed. Als je dat weet hoef je alleen nog maar de partner te zoeken die dezelfde vorm van goed zoekt.
Ja ik heb ook een goede relatie volgens mij. Ook alweer 14 jaar.
Met mij lukt het wel, misschien ligt het probleem niet bij de man ...............
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
MevrKakel schreef:
29-10-2019 23:22
Een goede relatie met een goede man is makkelijk als je zelf een goede vrouw bent.
En wat is de definitie van een goede vrouw?

Er zijn genoeg vrouwen die geslagen worden en bedrogen en geestelijk mishandeld, is dit dan omdat ze geen goede vrouw is?
Blijf in jezelf geloven !
05-2019 schreef:
30-10-2019 08:02
En wat is de definitie van een goede vrouw?

Er zijn genoeg vrouwen die geslagen worden en bedrogen en geestelijk mishandeld, is dit dan omdat ze geen goede vrouw is?
wel een vrouw, die verkeerde keuzes maakt
lilalinda schreef:
30-10-2019 08:04
wel een vrouw, die verkeerde keuzes maakt
Maar is ze daarom slecht ?

Ik kom net zelf uit een slechte relatie en heb verkeerde keuzes gemaakt. Ik heb me ontzettend laten bespelen en in eerste instantie niet door gehad.

Ben ik dan een slechte vrouw?
Blijf in jezelf geloven !
lilalinda schreef:
30-10-2019 06:32
:) ik vraag dat niet zo aan de buuf.

Maar ben wel nieuwsgierig: hoe anders?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven