Gouden tips? Iemand?

09-03-2019 16:10 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben inmiddels 4 jaar samen met mijn partner.
Mijn partner’s familie is heel close. Mijn familie daarentegen.... Mijn vader en mijn broers (3) hebben nooit de moeite genomen om even kennis te maken. Ik denk dat het wel zo netjes is om jezelf even voor te stellen als vader van of broer van. (Dat verwachten ze ook) Mijn moeder heeft wel kennisgemaakt, omdat ik zo gepushed heb, maar daar bleef het dan ook bij. Met zijn familie kan ik niet echt goed opschieten. Ik heb het idee dat het komt omdat mijn familie geen interesse toont. En daardoor een slecht indruk heb gemaakt :cry:
Ik voel gewoon totaal geen support vanuit mijn kant. :cry:
Mn familie doet wel doodnormaal tegen mij, maar in mn relatie hebben ze geen interesse. Ik heb gekozen voor hem, moeten ze mee leren leven toch? Het is niet zo dat ze hem niet mogen, me vader en mn partner gingen samen fitnessen. We gingen geregeld bij mn vader op bezoek. Met mn broers was er geen probleem.

Maar ik mis toch iets en heb het gevoel dat het niet zo hoort......

Hoe kan ik hierop reageren?
lolapaloeza schreef:
09-03-2019 21:13
Maar waarom denk je dat het aan het (ontbreken van ) contact met jouw familie ligt? Het kan zijn dat ze je schoonzus gewoon makkelijker in de omgang vinden. Met de een klikt het gewoon beter dan met de ander daar doe je niks aan.
Omdat het in ons cultuur hoort dat de ouders elkaar ontmoeten.

Maar de mijne... geven geen reet erom..
vier gewoon je verjaardag een keer bij je thuis en nodig je schoonfamilie uit
het lijkt mij sterk dat je schoonfamilie je buitensluit vanwege het gedrag van jouw eigen familie. jij kan er ook niks aan doen dat jouw familie zo doet.
huur een weekend een huisje bij centerparks met zn alle
Vivavivi schreef:
11-03-2019 12:24
het lijkt mij sterk dat je schoonfamilie je buitensluit vanwege het gedrag van jouw eigen familie. jij kan er ook niks aan doen dat jouw familie zo doet.
Ja, goed idee. Klopt, kan er ook niets aan doen wT betreft mn familie.
Marie-Antoinettexx schreef:
11-03-2019 12:28
huur een weekend een huisje bij centerparks met zn alle
Jaaa doe ik!
Vivavivi schreef:
11-03-2019 12:24
Of die van mn partner?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven