Graag jullie gedachten, gevoelens
zaterdag 27 december 2008 om 23:51
zondag 28 december 2008 om 01:42
Nou Meds, voor de meesten van ons is het net zo normaal als eten en drinken. Maar sommige hebben er absoluut geen behoefte aan en willen dat ook niet doen omdat een ander het zo normaal vind.
Op het moment dat iemand het vies of abnormaal vind is er wat (grondig) mis maar ik krijg niet het idee dat dat het geval bij TO is.
Dan vind ik ook niet dat ze gebaat is bij heel veel posts waarbij toch maar geadviseerd wordt om de hand aan haarzelf te slaan.
Op het moment dat iemand het vies of abnormaal vind is er wat (grondig) mis maar ik krijg niet het idee dat dat het geval bij TO is.
Dan vind ik ook niet dat ze gebaat is bij heel veel posts waarbij toch maar geadviseerd wordt om de hand aan haarzelf te slaan.
Ja, dat vind ik echt.
zondag 28 december 2008 om 01:42
quote:Source schreef op 28 december 2008 @ 01:39:
[...]
Ik vind het ook wel leuk en prettig als we het doen, maar ik heb geen behoefte om een paar vingers in mijn kut te stoppen. Dan neem ik die piemel van mijn vriend wel.
En met het openen van dit topic wilde ik graag weten wat jullie zouden doen in dat geval. Om te spiegelen aan jullie reacties.
Om me af te vragen of ik nou de enige ben die alleen een lekker bad wilde zonder dat sexueel getinte.
Bedankt vandaag voor de reacties. Ik ga naar bed. Welterusten
Vingers in je kut?????
Ahum, daar deed je toch niet aan??
[...]
Ik vind het ook wel leuk en prettig als we het doen, maar ik heb geen behoefte om een paar vingers in mijn kut te stoppen. Dan neem ik die piemel van mijn vriend wel.
En met het openen van dit topic wilde ik graag weten wat jullie zouden doen in dat geval. Om te spiegelen aan jullie reacties.
Om me af te vragen of ik nou de enige ben die alleen een lekker bad wilde zonder dat sexueel getinte.
Bedankt vandaag voor de reacties. Ik ga naar bed. Welterusten
Vingers in je kut?????
Ahum, daar deed je toch niet aan??
zondag 28 december 2008 om 01:43
quote:Source schreef op 28 december 2008 @ 01:39:
[...]
Meid er zijn hele andere manieren om plezier met jezelf te hebben. Allereerst zit een belangrijke erogene niet in je kut, maar erboven, het heet clitoris en is een uiterst werkzaam knopje.
Waarom maak je het zo banaal en grof?
Je weet nu het antwoord, je moet jezelf seksueel gaan "opleiden" want je hebt echt iets gemist in dit proces
Bedankt vandaag voor de reacties. Ik ga naar bed.
dat is een goede plek om wat te experimenteren.
Welterustenveel plezier
[...]
Meid er zijn hele andere manieren om plezier met jezelf te hebben. Allereerst zit een belangrijke erogene niet in je kut, maar erboven, het heet clitoris en is een uiterst werkzaam knopje.
Waarom maak je het zo banaal en grof?
Je weet nu het antwoord, je moet jezelf seksueel gaan "opleiden" want je hebt echt iets gemist in dit proces
Bedankt vandaag voor de reacties. Ik ga naar bed.
dat is een goede plek om wat te experimenteren.
Welterustenveel plezier
zondag 28 december 2008 om 01:44
quote:Mamasaar schreef op 28 december 2008 @ 01:42:
Nou Meds, voor de meesten van ons is het net zo normaal als eten en drinken.
Alle pubers doen het, en de meesten blijven het doen de rest van hun leven.
Maar sommige hebben er absoluut geen behoefte aan en willen dat ook niet doen omdat een ander het zo normaal vind.
nou dat idee heb ik wel, zoveel weerstand is echt niet normaal
Nou Meds, voor de meesten van ons is het net zo normaal als eten en drinken.
Alle pubers doen het, en de meesten blijven het doen de rest van hun leven.
Maar sommige hebben er absoluut geen behoefte aan en willen dat ook niet doen omdat een ander het zo normaal vind.
nou dat idee heb ik wel, zoveel weerstand is echt niet normaal
zondag 28 december 2008 om 01:46
quote:meds schreef op 28 december 2008 @ 01:33:
[...]
Ik vind dat echt heel erg gek, het is voor een vrouw heel belangrijk dat ze haar lichaam kent, zich vrij voelt, alleen dan kan je geniet van seks, en daar is seks voor bedoeld.
Geneer jij je voor seks? en voor jezelf?Helemaal mee eens, TO leg je weerstand eens uit.
[...]
Ik vind dat echt heel erg gek, het is voor een vrouw heel belangrijk dat ze haar lichaam kent, zich vrij voelt, alleen dan kan je geniet van seks, en daar is seks voor bedoeld.
Geneer jij je voor seks? en voor jezelf?Helemaal mee eens, TO leg je weerstand eens uit.
zondag 28 december 2008 om 01:46
Meds, kijk eens naar deze website, er zijn uitzonderingen.
http://www.nonlibidoisme.nl
Oh, en trouwens, ik ben niet een van die uitzonderingen
Ja, dat vind ik echt.
zondag 28 december 2008 om 01:47
quote:DarlingNikki schreef op 28 december 2008 @ 01:40:
Ik ben 20 jaar met mijn man en ik ben 33 jaar oud en ja ik doe het met mijzelf en mijn man ook, zo werkt het in de meeste relatie's
Dit topic is zo fake als het maar kan zijn! (wat mij betreft dus)
Mocht dit topic echt zijn, dan moet je echt praten met je partner! dat is DE enige echte tip die iemand kan geven.
Succes,DE
Ik ben 20 jaar met mijn man en ik ben 33 jaar oud en ja ik doe het met mijzelf en mijn man ook, zo werkt het in de meeste relatie's
Dit topic is zo fake als het maar kan zijn! (wat mij betreft dus)
Mocht dit topic echt zijn, dan moet je echt praten met je partner! dat is DE enige echte tip die iemand kan geven.
Succes,DE
zondag 28 december 2008 om 02:04
quote:Mamasaar schreef op 28 december 2008 @ 01:46:
Hoe respecloos is dit!!!!!!
dan is het niet zo gek dat TO niet meer reageert!
Hoe respecloos is dit!!!!!!
dan is het niet zo gek dat TO niet meer reageert!