Grootste date blunders

29-04-2017 13:07 521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vertel hier je aller ergste date blunders. Hoe genant,grappig,vreselijk,eng het maakt niet uit. Deel hier je leed met anderen!



Ik heb zelf helaas nog nooit een hele dramatische date gehad, ben benieuwd naar jullie verhalen!
Alle reacties Link kopieren
Na de derde date vertelde ik hem dat het voor mij daar bij mocht blijven. Ik zag er geen toekomst in. Hij vond het jammer, maar begreep me. Vroeg daarna of ik hem dan toch wel even wilde pijpen?
quote:Charlotte717 schreef op 29 april 2017 @ 14:28:

[...]

Eens. Als je als vrouw op stap gaat en iemand van het andere geslacht er meerdere drankjes voor je betaalt, ga je op een manier een verbintenis aan dat die man en jij voor die avond 'iets hebben', zeker als hij 12 drankjes dus meer dan €30 aan je besteedt. Sorry hoor, maar ik ben toch echt niet voor 30 euro te koop! Het idee, zeg! Natuurlijk drink je niet een hele avond van een ander als die ander een onbekende is. Maar als je nog heel jong en naïef bent, dan is dat m.i. juist reden te meer voor een man om daar helemaal niets voor terug te verwachten.
quote:aankleefsjaan schreef op 29 april 2017 @ 15:13:

Na de derde date vertelde ik hem dat het voor mij daar bij mocht blijven. Ik zag er geen toekomst in. Hij vond het jammer, maar begreep me. Vroeg daarna of ik hem dan toch wel even wilde pijpen?

Mannen zijn zo vreselijk bizar! Mijn vriendin is uit elkaar gegaan maar ze hebben wel 4 kinderen samen. Mijn vriendin heeft weinig geld maar haar ex zei nou dan gaan we met zijn allen een dagje naar de Efteling. Hartstikke leuk gehad, aan het einde vd dag vroeg hij haar ook om seks toen ze weigerde was dat onzin want ze hadden al zovaak seks gehad ( ja toen ze nog samen waren) en toen zei hij doodleuk nou dan geef ik je toch 50 euro wat een moeilijk gedoe.



Echt bizar zeg, mannen.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik net om ging met man, nam hij mij mee naar Schiphol voor een bakkie koffie bij Starbucks. Wij komen zelf uit 010 en hebben geen Starbucks. Afijn helemaal leuk natuurlijk. Het was een soort van spontane actie dus ik heb mijn hond bij me, gaat die hond een partij op Schiphol zitten schijten, niet normaal, stinken als een malle. Ik met het schaamrood op de kaken met een servetje die drollen opgeraapt en kokhalzend zo de prullenbak in gemieterd. Man kon er gelukkig heel hard om lachen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn allereerste date via internet, had ik afgesproken bij date thuis. Ik ging met de trein en sms'te hem in de trein hoe laat ik zou aankomen, hij zou mij afhalen van het station. Op het station stond date er niet. Ik hem bellen, hij moest nog van huis vertrekken. Een kwartier later was hij er en we liepen naar zijn huis toe.

Eenmaal binnen op de bank, begon ik mij te beseffen dat het wel ongelofelijk stom was om een eerste date bij een onbekende thuis te hebben .

Ik zat steeds minder op mijn gemak en was rond aan het kijken waar de gang/voordeur ook alweer was en had mijn handtas naast mij op de bank gelegd zodat ik hem ermee kon meppen als hij vervelend zou worden...

Hij was erg aardig en schonk een drankje in en vroeg mij naar mijn interesses, maar merkte natuurlijk al snel dat ik erg zenuwachtig was en niet op mijn gemak zat.

Plotseling strekte hij zijn armen in de lucht, gaapte overdreven en zei tegen mij: " Goh, is het al zo laat? Ik denk dat ik ga slapen ( het was half 3 smiddags! )"

Ik was erg opgelucht, heb hem welterusten gewenst en ben met de eerstvolgende trein naar huis gegaan.

Nooit meer van de date gehoord. En bij iemand thuis afspreken op de eerste date heb ik nooit meer gedaan!
Niemand meer blunders?
quote:Blondie456 schreef op 29 april 2017 @ 14:51:

[...]



Ik ben zo opgevoed dat je niet de hele avond van een ander gaat zitten zuipen. Als je geen geld hebt dan blijf je thuis maar ga niet mooi zitten wezen aan de bar en zuipen van een ander. Als ik een drankje kreeg van een man dan gaf ik daarna weer een drankje terug. Ik wil niet profiteren van een ander. Dit past wel in het topic gierige acties.Eens
Alle reacties Link kopieren
quote:Pieps2016 schreef op 29 april 2017 @ 13:56:

Als 17 jarige uitgaan en de hele avond van iemand drankjes krijgen. Prima hoor, hele leuke avond gehad tot ik naar huis wou gaan. Hij helemaal uit zijn stekker dat ik wel 12 drankjes van hem heb gehad en ik niet eens wou zoenen laat staan verder wou gaan...uiteindelijk is hij door de uitsmijter de kroeg uitgegooid en ben ik via de achteruitgang weg gegaan.



Jaren later was ik met 1 van mijn broer in diezelfde kroeg, ik kreeg dus drankjes van mijn broer. Toen ik naar de wc was is die gozer dus naar mijn broer gegaan om hem te waarschuwen voor mij " ja die drankjes neemt ze wel aan maar neuken ho maar". Jullie kunnen dus al raden hoe erg hij uitgelachen werd.



En afgelopen Koningsdag met een andere broer in diezelfde kroeg, ook hij is door die gozer aangesproken hahahaha.



En moet je nagaan he! Het is nu 5 jaar later, zit hem schijnbaar nog steeds dwars maar schijnbaar straal ik seks uit ofzo.Hahaha geweldig dat hij je broer aan ging spreken wat een sukkel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotus90 schreef op 29 april 2017 @ 14:10:

Oh wácht, ik heb toch wel een super gênante date gehad. Eentje.



Een man die me -als verrassing- op de eerste date meenam naar de dierentuin. Het was een of andere aanbieding geweest zei hij. De weg daarheen heeft hij verteld wat voor goedkope aanbieding zijn schoenen waren geweest, klaagde hij over zwartrijders (ik reis zelf nooit zwart, nooit gedaan ook, maar vind je een enorme muggenziftende moraalridder als je je daar druk om maakt) en vertelde hij dat hij vaak in een heel goedkoop restaurant onbeperkt biefstuk gaat eten.



Eenmaal in de dierentuin leek het alsof ik met een verstandelijk beperkte cliënt op stap was: hij zong hardop, ging compleet zijn eigen gang, praatte door me heen en ging overal stilstaan om de bordjes te lezen. Toen we bepaalde verblijven inliepen, hield hij de plastic "flappen" bij de ingang niet voor me open, die kreeg ik dus in mijn gezicht!



Ook had hij een broodtrommel zo groot als een XXL schoenendoos vol boterhammen mee genomen zodat hij geen lunch hoefde te kopen. Maar hij bood mij geen broodje aan.



Op WhatsApp leek hij super sociaal en gezellig. In het echt was hij dat totaal niet. En ik was juist altijd super galante mannen gewend (die IRL op mij af komen) die precies lijken te weten wat ik wil. Dit was dus echt een hele bizarre ervaring, ik had echt spijt dat ik met hem had afgesproken. Daarom ontmoet ik mensen veel liever spontaan dan via apps. Dit is trouwens dé giller van de eeuw geweest voor veel vriendinnen en vrienden van me, we kunnen er nog steeds om lachen!



Edit: hij had een Batman vest aan!
quote:aankleefsjaan schreef op 29 april 2017 @ 15:13:

Na de derde date vertelde ik hem dat het voor mij daar bij mocht blijven. Ik zag er geen toekomst in. Hij vond het jammer, maar begreep me. Vroeg daarna of ik hem dan toch wel even wilde pijpen? Hahaha tja, je kan het altijd proberen
Alle reacties Link kopieren
mijn laatste date was nogal geheimzinnig over zijn auto en over de manier waarop hij op de dates kwam.

of hij zat er al of hij bleef nog hangen als ik vertrok.

hele leuke, boeiende man trouwens, maar je voelde gewoon dat er iets niet klopte.



dus per toeval , ik werd nieuwsgierig, zag ik hem na onze laatste date in een Maserati met chauffeur stappen.

en icm sommige dingen die hij verteld had snapte ik dat hij met een soort lijfwacht op stap moest.

gelukkig had ik hem verteld dat ik niet op zoek was naar een vaste relatie , dus toen hij me weer appte voor een date kon ik dat afkappen.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Lotus, wat erg!!!

Hahahahahahahahahaha, die broodtrommel!
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 29 april 2017 @ 16:20:

mijn laatste date was nogal geheimzinnig over zijn auto en over de manier waarop hij op de dates kwam.

of hij zat er al of hij bleef nog hangen als ik vertrok.

hele leuke, boeiende man trouwens, maar je voelde gewoon dat er iets niet klopte.



dus per toeval , ik werd nieuwsgierig, zag ik hem na onze laatste date in een Maserati met chauffeur stappen.

en icm sommige dingen die hij verteld had snapte ik dat hij met een soort lijfwacht op stap moest.

gelukkig had ik hem verteld dat ik niet op zoek was naar een vaste relatie , dus toen hij me weer appte voor een date kon ik dat afkappen.Is niet zo raar toch? Stel ik zou echt heel erg rijk zijn dan zou ik dat ook aan niemand vertellen, al is een chauffeur wel heel erg overdreven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie456 schreef op 29 april 2017 @ 14:51:

[...]



Ik ben zo opgevoed dat je niet de hele avond van een ander gaat zitten zuipen. Als je geen geld hebt dan blijf je thuis maar ga niet mooi zitten wezen aan de bar en zuipen van een ander. Als ik een drankje kreeg van een man dan gaf ik daarna weer een drankje terug. Ik wil niet profiteren van een ander. Dit past wel in het topic gierige acties.

Mja, ik ben opgevoed met het idee dat als je iets voor een ander doet dat je dat doet omdat je dat zelf wil en niet om iets terug te krijgen. Geen weegschaal en dergelijke.



Ik vind het juist goed dat zo'n man het meemaakt dat vrouwen niet allemaal hoeren zijn, en dat een meisje zich niet verplicht voelt iets te doen omdat een man denk dat vrouwen hoeren zijn en zij zich daarnaar hoort te gedragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:[Pieps2016 schreef op 29 april 2017 @ 16:22[/message]:

[...]



Is niet zo raar toch? Stel ik zou echt heel erg rijk zijn dan zou ik dat ook aan niemand vertellen, al is een chauffeur wel heel erg overdreven.





ik denk dat je eerder aan crimineel rijk moet denken.

die chauffeur was er ook niet alleen voor het rijden, vermoed ik.
wij slapen nooit.
quote:Annelleke schreef op 29 april 2017 @ 16:22:

[...]



Mja, ik ben opgevoed met het idee dat als je iets voor een ander doet dat je dat doet omdat je dat zelf wil en niet om iets terug te krijgen. Geen weegschaal en dergelijke.



Ik vind het juist goed dat zo'n man het meemaakt dat vrouwen niet allemaal hoeren zijn, en dat een meisje zich niet verplicht voelt iets te doen omdat een man denk dat vrouwen hoeren zijn en zij zich daarnaar hoort te gedragen.Idd en nogmaals, had uren daarvoor al aangegeven weg te gaan omdat ik geen geld had, als hij dan constant zegt nee joh het is zo gezellig blijf lekker hier en hier heb je nog een drankje dan vind ik dat ook niet echt profiteren meer.
quote:valentinamaria schreef op 29 april 2017 @ 16:24:

[...]





ik denk dat je eerder aan crimineel rijk moet denken.

die chauffeur was er ook niet alleen voor het rijden, vermoed ik.ben ik dus nog steeds naïef haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pieps2016 schreef op 29 april 2017 @ 16:26:

[...]



Idd en nogmaals, had uren daarvoor al aangegeven weg te gaan omdat ik geen geld had, als hij dan constant zegt nee joh het is zo gezellig blijf lekker hier en hier heb je nog een drankje dan vind ik dat ook niet echt profiteren meer.Nee inderdaad, hij probeerde te profiteren, jij bent hier niet de profiteur.
quote:Pieps2016 schreef op 29 april 2017 @ 16:22:

[...]



Is niet zo raar toch? Stel ik zou echt heel erg rijk zijn dan zou ik dat ook aan niemand vertellen, al is een chauffeur wel heel erg overdreven.Ik dat hij er een handeltje op na hield en die chauffeur zijn lijfwacht was.
quote:Annelleke schreef op 29 april 2017 @ 16:22:

[...]



Mja, ik ben opgevoed met het idee dat als je iets voor een ander doet dat je dat doet omdat je dat zelf wil en niet om iets terug te krijgen. Geen weegschaal en dergelijke.



Ik vind het juist goed dat zo'n man het meemaakt dat vrouwen niet allemaal hoeren zijn, en dat een meisje zich niet verplicht voelt iets te doen omdat een man denk dat vrouwen hoeren zijn en zij zich daarnaar hoort te gedragen.Mijn punt is niet dat een man wat mag terug verwachten maar mijn punt is dat je niet een hele avond van een ander gaat zitten zuipen dus profiteren van een ander. Als je zo nodig wilt zuipen betaal er dan ook voor. Ik vind het niet netjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie456 schreef op 29 april 2017 @ 16:30:

[...]



Mijn punt is niet dat een man wat mag terug verwachten maar mijn punt is dat je niet een hele avond van een ander gaat zitten zuipen dus profiteren van een ander. Als je zo nodig wilt zuipen betaal er dan ook voor. Ik vind het niet netjes.Ze wilde naar huis omdat ze geen geld had, hij zei dat ze moest blijven omdat het zo gezellig was. Wat is er hier niet netjes? Hij biedt het toch zelf aan? Ze profiteerde niet.
Ik heb kortstondig via internet gedate. Heb een paar rampzalige dates gehad voordat ik mijn echtgenoot mocht ontmoeten.



Een paar herinneringen: een loser die foto's op z'n profiel had gezet van heel iemand anders. Hij leek er niet eens op. De foto op het profiel was bij wijze van spreken een 8 terwijl hij zelf niet eens een 4 was. wat een sneuneus was dat. Echt categorie 150 kg aan de haak, zweetvlekken onder de oksels, broek tot aan de oksels etc. Heb direct bedankt voor de eer. Liegen over je uiterlijk echt een no-go.



Date no 2. Beetje hipster type, goede kop wel. Bleek echter gigantisch te stinken naar zweet. Maar echt als een bunzing, ik zat er echt kokkend naast. Bleek een fervent aanhanger te zijn van de voor mij tot op dat moment onbekende "no-poo" levensstijl (geen shampoo, zeep, wasmiddel, deo). Heb m'n koffie serieus niet opgedronken en heb kokkend buiten gestaan.



Date 3. Ik heb zelf een bepaald beroep met een bepaald aanzien wat ik niet ga noemen ivm herkenbaarheid. Deze gepekop had op zijn profiel staan dat hij dit beroep uitoefenende. Omdat het verder ook een leuke match leek, sprak ik af. Ik had mijn beroep niet op mijn profiel staan en had er in het voorafgaande mailcontact ook niets over gezegd. Bleek bij de koffiedate dat hij niet alleen gelogen had over zijn beroep, maar hij bleef het ook echt volhouden in een soort bizar toneelstukje. Incl foutief gebruik van vaktermen etc etc. Hij werd op een gegeven moment ook gebeld met een zgn zakelijk telefoontje. Het was alsof je naar een weergave van hoe een kind naar dat beroep kijkt zat te luisteren. Tenenkrommend. Ik heb de ballen uit m'n blouse gelachen en ben zelfs nog voor een broodje gebleven vanwege het hoge Comedy gehalte.
Helaas heb ik meer een (vrij lullige) blunder van mijn kant.

Even wat voorinformatie: een paar maanden na de nogal heftige break-up met mijn ex was ik weer gaan daten. Degene met wie ik aan het daten was, vond ik aardig en het was gezellig alleen het klikte toch niet helemaal, vond ik. Maar om de een of andere reden vond ik het allemaal wel prima en bleef ik met hem afspreken



Ik had al een stuk of 5 dates met diegene gehad toen hij me uitnodigde om bij hem thuis te komen eten. Die avond zouden we ook nog uitgaan en ik kon bij hem blijven slapen. Eenmaal bij hem op de bank met een biertje, begon hij te praten over "ons over een paar maanden" en zodra hij dat zei, triggerde dat iets bij mij waardoor ik half lachend en net iets te hard zei: ja maar het gaat toch helemaal nooit iets worden tussen ons!

Normaal denk ik wel goed na voordat ik iets zeg maar blijkbaar moest dit gewoon gezegd worden o.i.d. . Ik kan je wel vertellen dat de rest van de avond niet zo heel gezellig meer was maar ik kon niet meer naar huis gezien ik al een aantal biertjes op had.



Achteraf snap ik trouwens ook echt niet dat ik nog zo'n tijd met hem gedate heb terwijl ik er (blijkbaar) nog niet klaar voor was en hem niet leuk genoeg vond. Maar dit zal me in ieder geval nooit meer gebeuren
Dat je dan nog blijft slapen, ik was denk ik met OV of taxi naar huis gegaan of had me door een vriendin laten ophalen.
quote:Annelleke schreef op 29 april 2017 @ 16:33:

[...]



Ze wilde naar huis omdat ze geen geld had, hij zei dat ze moest blijven omdat het zo gezellig was. Wat is er hier niet netjes? Hij biedt het toch zelf aan? Ze profiteerde niet.Dan had ze naar huis moeten gaan. Je hoeft geen drank aan te nemen hoor. Dan was ze ook gelijk duidelijk geweest dat ze verder niks van hem wilde behalve zijn geld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven