Grootste date blunders

29-04-2017 13:07 521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vertel hier je aller ergste date blunders. Hoe genant,grappig,vreselijk,eng het maakt niet uit. Deel hier je leed met anderen!



Ik heb zelf helaas nog nooit een hele dramatische date gehad, ben benieuwd naar jullie verhalen!
Alle reacties Link kopieren
Trouwens ik heb wel iets akeligs een keer mee gemaakt maar dat was nog niet tot een date gekomen.. gelukkig! Was een jongen via tinder en het leek een hele nette jongen maar toch kwamen bepaalde dingen vreemd over. Ik wilde het contact verbreken en had dat vriendelijk gezegt, toen begon de ellende hij bleef mij bellen en ik had hem geblokt. Had hij vervolgens mijn telefoonnummer aan vele andere door gegeven die mij maar bleven bellen en mijn voicemail in bleven spreken en appjes stuurden. Ik had ze allemaal geblokt en uiteindelijk hield het op na een paar dagen. Ben ik blij dat het niet tot een date is gekomen, wat een creep was dat..
quote:eva333 schreef op 29 april 2017 @ 13:22:

Er is al (ergens hier op t forum) een langlopend topic met alle dateblundersWie wil zijn meest afgrijselijke date ervaring kwijt?
quote:Blondie456 schreef op 29 april 2017 @ 14:51:

Ik ben zo opgevoed dat je niet de hele avond van een ander gaat zitten zuipen. Als je geen geld hebt dan blijf je thuis maar ga niet mooi zitten wezen aan de bar en zuipen van een ander. Als ik een drankje kreeg van een man dan gaf ik daarna weer een drankje terug. Ik wil niet profiteren van een ander. Dit past wel in het topic gierige acties.Ik ben het zowaar een keer met je eens! Ik kende ze vroeger ook wel: van die meiden die zonder een cent op zak gingen stappen en zich de hele avond lieten trakteren. Ik vind dat nogal berekenend overkomen en inderdaad behoorlijk gierig.
quote:Blondie456 schreef op 29 april 2017 @ 19:00:

[...]



Dan kom ik toch weer op opvoeding. Ik ging vanaf mijn 14de elk weekend uit en ik nam niet zo maar drankjes aan van mannen. Ja ik nam ze aan maar dan gaf ik het volgende rondje een drankje terug. Ik kan me ook wel voor stellen dat je naief bent als je 17 bent maar ik was dat was dat betreft dus niet dankzij mijn ouders. Als je de hele avond drankjes van iemand aan neemt dan wek je wel de indruk dat je hem op zijn minst leuk vind. Ik kreeg ook drankjes aangeboden maar ik gaf dat gelijk terug. En zonder geld moet geen mens weg gaan.Grappig dat jij daar nu zo over door blijft zeuren, terwijl jij ook overal het hardste roept dat het zo fijn is dat je nooit meer hebt hoeven werken omdat jouw man het inkomen voor zijn rekening nam.
quote:Tr0tter schreef op 29 april 2017 @ 19:38:

[...]



Ik ben het zowaar een keer met je eens! Ik kende ze vroeger ook wel: van die meiden die zonder een cent op zak gingen stappen en zich de hele avond lieten trakteren. Ik vind het dat nogal berekenend overkomen en inderdaad behoorlijk gierig.Als je zonder geld op stap gaat, dan is dat ook zo. Als je op speciaal verzoek nog wat blijft hangen nadat je portomonnaie leeg is en je dat ook netjes hebt verteld, dan ligt het iets genuanceerder.
quote:Tr0tter schreef op 29 april 2017 @ 19:38:

[...]



Ik ben het zowaar een keer met je eens! Ik kende ze vroeger ook wel: van die meiden die zonder een cent op zak gingen stappen en zich de hele avond lieten trakteren. Ik vind het dat nogal berekenend overkomen en inderdaad behoorlijk gierig.Als je zonder geld op stap gaat, dan is dat ook zo. Als je op speciaal verzoek nog wat blijft hangen nadat je portomonnaie leeg is en je dat ook netjes hebt verteld, dan ligt het iets genuanceerder.
Ooo nog een..Ik zat op een soort van datingsite.Had wat oppervlakkig contact met iemand.Maar hij was gewoon niks voor mij.Toen ik zei dat hij niet mijn type was, kreeg ik allerlei verwensingen naar mijn hoofd.Hij zou me doodmaken en blablabla.



Ik was uiteraard niet onder de indruk maar dacht wel wtf??Hij woonde ook in mijn woonplaats.Later kwam ik erachter dat hij de broer van een kennis was.Kennis was inmiddels overleden.Totaal geschift.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mutsie2017 schreef op 29 april 2017 @ 20:00:

Ooo nog een..Ik zat op een soort van datingsite.Had wat oppervlakkig contact met iemand.Maar hij was gewoon niks voor mij.Toen ik zei dat hij niet mijn type was, kreeg ik allerlei verwensingen naar mijn hoofd.Hij zou me doodmaken en blablabla.



Ik was uiteraard niet onder de indruk maar dacht wel wtf??Hij woonde ook in mijn woonplaats.Later kwam ik erachter dat hij de broer van een kennis was.Kennis was inmiddels overleden.Totaal geschift.Ook enig idee hoe die kennis overleden is? Creepy verhaal, haha.
quote:NDD93 schreef op 29 april 2017 @ 20:20:

[...]





Ook enig idee hoe die kennis overleden is? Creepy verhaal, haha.Ja,ze heeft helaas zelfmoord gepleegd.Had verder niet zoveel met hem te maken..
quote:Eleonora-1 schreef op 29 april 2017 @ 14:35:

'je brak mijn hart,

je ziel is zwart,

je bent geen elf

maar satan zelf'

Alle reacties Link kopieren
quote:Mutsie2017 schreef op 29 april 2017 @ 20:23:

[...]





Ja,ze heeft helaas zelfmoord gepleegd.Had verder niet zoveel met hem te maken..



O jeetje :(. Sorry heb dit topic gelijk super zwaar gemaakt met die vraag.



Maar goed dat je niet met hem afgesproken hebt!
Ohh nog eeen.Had meerdere dates al gehad met dezelfde persoon.Uiteindelijk in bed beland met teveel alcohol.Aangezien ik niet zo goed tegen drank kan ,was ik kotsmisselijk.Ik heb het meerdere keren gezegd tegen hem.Toen hij bij mij bezig was kon ik het niet meer in houden

Ik kotste over zijn matras,over hem en ik zelf zat onder.Ohhhh wat schaamde ik me: whoops:



Maar ja,daarna nog een keer gezien en nu heeft hij al jarenlang een relatie met iemand die bij mijn moeder in de klas heeft gezeten.Ik gun hem het beste hoor want hij was wel aardig.Beetje vaag maar daar hield ik toen van.
quote:NDD93 schreef op 29 april 2017 @ 20:30:

[...]





O jeetje :(. Sorry heb dit topic gelijk super zwaar gemaakt met die vraag.



Maar goed dat je niet met hem afgesproken hebt!Nee geeft niet.Kon jij toch niet weten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tr0tter schreef op 29 april 2017 @ 19:35:

[...]



Wie wil zijn meest afgrijselijke date ervaring kwijt?

Ja deze ja! Er had gewoon in deze verder geschreven kunnen worden



Ik heb gelukkig geen hele vreemde dateervaringen.Ik spreek pas af als ik enigszins via mail of app een gevoel hebdat ik een leuke avond zou kunnen hebben. Dat iemand humor heeft, vragen stelt en zinnen langer dan vier woorden kan typen Maar goed, ondanks dat kun je natuurlijk altijd nog pech hebben. Gelukkig nog niet gebeurt.



Wel merk ik dat ik sommige dingen die in principe gewoon onbeleefd zijn al normaal begin te vinden omdat het zo vaak gebeurt..mannen die niets meer laten horen na een date (soms zelfs na weken of maanden daten), mannen waarmee je afspreekt voor een bepaalde avond en dan opeens niet meer reageren wanneer je een tijd voorstelt etc



Het lijkt wel alsof bepaalde fatsoensnormen gewoon aan het verdwijnen zijn.

(En ja, daar vind ik hele avond drankjes aannemen van iemand (of dat nou een vriendin is of een vreemde) ook onder vallen eerlijk gezegd).
Nou en,toen ik jong was en iemand erop stond om mijn drankjes te betalen.. dacht ik dus????Ik ga geen overeenkomst aan als ik ze accepteer!

Diegene strooit toch met geld?!



Overigens zou ik het nu niet meer doen.Maar toen was toen.En spijt??Nee,ik kan er alleen maar om lachen.Hoe dom ben je als je weet dat iemand geen verdere intresse heeft?
Wat ik lastig vind aan daten met vrouwen is: Wie neemt bloemen mee? Wie betaalt er? Wie houdt de deuren open?
quote:eva333 schreef op 29 april 2017 @ 20:35:

[...]

Het lijkt wel alsof bepaalde fatsoensnormen gewoon aan het verdwijnen zijn.

(En ja, daar vind ik hele avond drankjes aannemen van iemand (of dat nou een vriendin is of een vreemde) ook onder vallen eerlijk gezegd).Nou, als een vriendin krap bij kas zit en op mijn uitnodiging evengoed meegaat om ergens wat te drinken of een hapje te eten, of zelfs op vakantie, dan vind ik daar helemaal niets onfatsoenlijks aan. Gezellig juist! Ik zou het zelfs doodzonde vinden als we dat soort dingen niet meer konden doen, alleen omdat vriendin toevallig wat minder te besteden heeft.
quote:Dina80 schreef op 29 april 2017 @ 20:50:

Wat ik lastig vind aan daten met vrouwen is: Wie neemt bloemen mee? Wie betaalt er? Wie houdt de deuren open?Degene die een galante indruk achter wil laten
Alle reacties Link kopieren
Een keer uiteten geweest met iemand, kreeg 4 keer te horen hoe trots hij op mij was dat ik mijn bord had leeg gegeten



Nou dat was dus eenmalig...
anoniem_331217 wijzigde dit bericht op 29-04-2017 21:57
Reden: Typefout
% gewijzigd
quote:miranda31 schreef op 29 april 2017 @ 21:57:

Een keer uiteten geweest met iemand, kreeg 4 keer te horen hoe trots hij op mij was dat ik mijn bord had leeg gegeten



Nou dat was dus eenmalig...







Zo'n feeder
Alle reacties Link kopieren
1x kopje koffie gaan drinken met date. Hij had van tevoren wel eens gevraagd of ik hakken droeg en hoe hoog dan. Tijdens date bleek dat een ware fetish voor hem te zijn en was ik even bang om met kwijl bedrupte schoenen of zelfs zonder thuis te komen. Hij keek werkelijk alleen naar mijn schoenen en bleef maar zeggen hoe moou ze waren en hoe geil hij daar van werd. Na 20 minuten werd ik er een beetje lacherig van en heb ik de date afgebroken en verteld dat ik niet dacht dat t ging werken. Hij heeft daarna nog regelmatig geappt of ik een foto van m'n schoenen wilde sturen
quote:Tr0tter schreef op 29 april 2017 @ 19:38:

[...]



Ik ben het zowaar een keer met je eens! Ik kende ze vroeger ook wel: van die meiden die zonder een cent op zak gingen stappen en zich de hele avond lieten trakteren. Ik vind dat nogal berekenend overkomen en inderdaad behoorlijk gierig.Haha, dat vind ik ook. Ik vind het oprecht leuk dat wij het een keer eens zijn met elkaar. High fife.
quote:Blondie456 schreef op 29 april 2017 @ 19:00:

[...]



Dan kom ik toch weer op opvoeding. Ik ging vanaf mijn 14de elk weekend uit en ik nam niet zo maar drankjes aan van mannen. Ja ik nam ze aan maar dan gaf ik het volgende rondje een drankje terug. Ik kan me ook wel voor stellen dat je naief bent als je 17 bent maar ik was dat was dat betreft dus niet dankzij mijn ouders. Als je de hele avond drankjes van iemand aan neemt dan wek je wel de indruk dat je hem op zijn minst leuk vind. Ik kreeg ook drankjes aangeboden maar ik gaf dat gelijk terug. En zonder geld moet geen mens weg gaan.Wat een onzin. Ik had in studietijd heel vaak niet geld voor drankjes en ging dan gewoon uit voor gezelligheid en dansen. Kan prima.
Alle reacties Link kopieren
tvp :-)
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
quote:-NummerZoveel- schreef op 29 april 2017 @ 19:39:

[...]





Grappig dat jij daar nu zo over door blijft zeuren, terwijl jij ook overal het hardste roept dat het zo fijn is dat je nooit meer hebt hoeven werken omdat jouw man het inkomen voor zijn rekening nam.Wat een domme reactie. Ja, mijn man nam het inkomen voor zijn rekening en kon volop carriere maken en ik zorgde ervoor dat hier alles op rolletjes liep. Dat is een heel andere dicussie hoor. Ik had het over jong zijn en weinig geld hebben en profiteren van je mooi en jong zijn. Ik ging vroeger volop uit en ja toen werkte ik wel maar nooit geprofiteerd van een man.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven