Grootste date blunders

29-04-2017 13:07 521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vertel hier je aller ergste date blunders. Hoe genant,grappig,vreselijk,eng het maakt niet uit. Deel hier je leed met anderen!

Ik heb zelf helaas nog nooit een hele dramatische date gehad, ben benieuwd naar jullie verhalen!
@Pieps, bizar!
quote:Pieps2016 schreef op 29 april 2017 @ 13:41:

Ik heb als 16 jarige een keer een date met een jongen gehad die veel ouder was. 28 ofzo, het was best een gezellige date en heb echt gelachen alleen het einde werd nogal bizar. Ik wilde geen seks met hem, hij kreeg toen een driftbui en reed hard weg in zijn Corvette. Diezelfde nacht stond hij strontlazarus bij mijn ouders aan de deur dat IK zijn Corvette moest betalen want vanwege mij had hij hem in de prak gereden. Hoe dat is opgelost weet ik niet meer maar mijn vader en broers waren echt woest.Wat een griezel
quote:Dina80 schreef op 29 april 2017 @ 13:20:

Ik heb ook een keer voor iemand zo'n sneu bosje bloemen van de AH meegenomen, omdat ik in de zenuwen geen echte bloemenzaak kon vinden. Nu ben ik onzeker dat diegene dat dan ook stom vond. ;)

Heb ik met jou gedate?

Ik heb één keer een blind date gedaan (gekoppeld door een vriendin). Ik stelde voor om eerst maar een koffie te gaan doen. Hij stelde voor om af te spreken bij de Hema, daar ging het al mis eigenlijk Ik kreeg 10 minuten voor de blind date een smsje van wat voor een bloemen ik hield. Ehm... ik heb toen niet gereageerd geloof ik. Hij kwam aanzetten met een zielig bosje van de Ah om de hoek, onder het motto: "Ja ik wist niet wat je mooi vond, dus heb deze maar gekocht." Vervolgens haalde hij een blikje energydrink uit zijn tas die hij daar ging opdrinken, want hij luste geen koffie of thee en had ook geen geld.

Als 17 jarige uitgaan en de hele avond van iemand drankjes krijgen. Prima hoor, hele leuke avond gehad tot ik naar huis wou gaan. Hij helemaal uit zijn stekker dat ik wel 12 drankjes van hem heb gehad en ik niet eens wou zoenen laat staan verder wou gaan...uiteindelijk is hij door de uitsmijter de kroeg uitgegooid en ben ik via de achteruitgang weg gegaan.

Jaren later was ik met 1 van mijn broer in diezelfde kroeg, ik kreeg dus drankjes van mijn broer. Toen ik naar de wc was is die gozer dus naar mijn broer gegaan om hem te waarschuwen voor mij " ja die drankjes neemt ze wel aan maar neuken ho maar". Jullie kunnen dus al raden hoe erg hij uitgelachen werd.

En afgelopen Koningsdag met een andere broer in diezelfde kroeg, ook hij is door die gozer aangesproken hahahaha.

En moet je nagaan he! Het is nu 5 jaar later, zit hem schijnbaar nog steeds dwars maar schijnbaar straal ik seks uit ofzo.
Haha, dat had ik dus ook gedaan; een paar minuten voor de aanvang van de date bloemen kopen. En in de haast en zenuwen kon ik alleen een AH vinden om bloemen te kopen.

Maar ik heb geen energydrink gedronken op de date, hoor! Ik keek wel link uit, ik stond zo al stijf van de stress genoeg. ;)
quote:dr0pje schreef op 29 april 2017 @ 13:17:

Ik had een keer een spontane date met een mafkees die ons chatten zó leuk vond, dattie spontaan in de auto was gestapt en in mijn woonplaats op me wachtte.. was al creepy, maar ik ben toch gegaan. Stond ie daar met een sneu bosje gele AH tulpen.. voortaan beter op de voortekenen letten, want z'n trotse foto van z'n kookkunsten wees er ook al op dat het niet de meest verzorgde was.. :-)

Dat wat jij dat als 'creepy' en 'sneu' betitelt, zou ik juist spontaan en attent hebben gevonden. Leuk, iemand die gewoon eens een impulsieve actie onderneemt en daarbij ook nog een bloemetje voor je meeneemt. Daar zou ik best warm van worden hoor.

Was het niet zo dat dat de date in kwestie zèlf niet geheel jouw smaak was en je daarom zijn inspanningen niet waardeerde?
quote:iemand_anders schreef op 29 april 2017 @ 14:01:

[...]

Dat wat jij dat als 'creepy' en 'sneu' betitelt, zou ik juist spontaan en attent hebben gevonden. Leuk, iemand die gewoon eens een impulsieve actie onderneemt en daarbij ook nog een bloemetje voor je meeneemt. Daar zou ik best warm van worden hoor.

Was het niet zo dat dat de date in kwestie zèlf niet geheel jouw smaak was en je daarom zijn inspanningen niet waardeerde? Ik vind dat soort dingen ook heel lief. Met een vakantie een jongen ontmoet op de laatste avond maar hij wist niets over mij behalve dat ik pieps heet, uit Rotterdam kom en in die kroeg werk. 2 weken later belde mijn baas mij op ( kroeg-eigenaar) dat er een jongen stond die helemaal vanuit Friesland voor mij was gekomen en aan iedereen vroeg of ze mijn telefoon nummer hadden haha. Ben gelijk naar die kroeg gegaan en vond het zo lief. Is nooit iets geworden hoor maar ik vond het zo lief.
@ Pieps whahaha

@ Dina, ik vind het ook wel schattig hoor haha!
Als 18 jarige had ik een keer een date met een jongen die blijkbaar tot over z'n oren verliefd was op mij. Date werd niets (zelfde als de dierentuin date) en hij kon dat niet aan. Hij heeft mij dus nog weken achtervolgt en bestookt met berichten tot het moment dat mijn vader (formaat flinke bouwvakker) zo boos voor zijn deur stond en duidelijk maakte dat ik hem niet moest. Daarna was ik gelukkig van hem af.

Wat een griezel was dat.
Ik had eens een date via internet.Hij zag er echt super leuk uit op de foto s.En kwam ook heel leuk over in onze gesprekken.

Toen ik aan kwam lopen, en hem zag staan dacht ik al gelijk : dit gaat het niet worden.Ik vond het sneu om gelijk weg te lopen dus ben toch met hem meegegaan.

Toen ik in de auto stapte moest hij eerst blazen.(alcoholslot) Dat vond ik meteen weer een enorme afknapper.

We zijn maar ergens wat gaan drinken.Op een gegeven moment ging hij vertellen over zijn dode poes.En het hele verhaal daarvoor.Tuurlijk is dat sneu maar de manier waarop hij praatte en de afknappers die ik al had kreeg ik ineens enorm de slappe lach.

Ik probeerde aan erge dingen te denken maar ik bleef er maar in hangen.Ik vond het echt wel heel lullig van mezelf.

Daarna gezegd dat ik weg moest.

Ik stelde voor om de drankjes te betalen.Dat vond hij direct goed.Ik was doodsbang dat hij mij bij het afscheid zou zoenen dus ik wist niet hoe snel ik weg moest komen.

Eenmaal thuis appte hij wat ik ervan vond en dat hij mij wel erg zag zitten.Ik heb het op een vriendelijke manier afgekapt en toch maar gezegd dat ik het niet zag zitten.
quote:Pieps2016 schreef op 29 april 2017 @ 13:56:

Als 17 jarige uitgaan en de hele avond van iemand drankjes krijgen. Prima hoor, hele leuke avond gehad tot ik naar huis wou gaan. Hij helemaal uit zijn stekker dat ik wel 12 drankjes van hem heb gehad en ik niet eens wou zoenen laat staan verder wou gaan...uiteindelijk is hij door de uitsmijter de kroeg uitgegooid en ben ik via de achteruitgang weg gegaan.

Jaren later was ik met 1 van mijn broer in diezelfde kroeg, ik kreeg dus drankjes van mijn broer. Toen ik naar de wc was is die gozer dus naar mijn broer gegaan om hem te waarschuwen voor mij " ja die drankjes neemt ze wel aan maar neuken ho maar". Jullie kunnen dus al raden hoe erg hij uitgelachen werd.

En afgelopen Koningsdag met een andere broer in diezelfde kroeg, ook hij is door die gozer aangesproken hahahaha.

En moet je nagaan he! Het is nu 5 jaar later, zit hem schijnbaar nog steeds dwars maar schijnbaar straal ik seks uit ofzo.
quote:Pieps2016 schreef op 29 april 2017 @ 13:56:

Schandalig natuurlijk dat die jongen zo tekeer ging dat hij er uiteindelijk uitgezet moest worden maar ik vraag me, los daarvan, wel af waarom je zoveel drankjes van hem aan nam?

Ikzelf maakte op die leeftijd bij aangeboden drankje 1 al duidelijk dat er verder niks ging gebeuren en of hij dan nog steeds mij dat drankje wilde aanbieden. 2 drankjes was voor mij dan ook wel de max.

begrijp me overigens niet verkeerd hoor een man moet verbaal en fysiek zich aanhouden tegen je ook al heeft hij 100 drankjes voor je gekocht.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Oh wácht, ik heb toch wel een super gênante date gehad. Eentje.

Een man die me -als verrassing- op de eerste date meenam naar de dierentuin. Het was een of andere aanbieding geweest zei hij. De weg daarheen heeft hij verteld wat voor goedkope aanbieding zijn schoenen waren geweest, klaagde hij over zwartrijders (ik reis zelf nooit zwart, nooit gedaan ook, maar vind je een enorme muggenziftende moraalridder als je je daar druk om maakt) en vertelde hij dat hij vaak in een heel goedkoop restaurant onbeperkt biefstuk gaat eten.

Eenmaal in de dierentuin leek het alsof ik met een verstandelijk beperkte cliënt op stap was: hij zong hardop, ging compleet zijn eigen gang, praatte door me heen en ging overal stilstaan om de bordjes te lezen. Toen we bepaalde verblijven inliepen, hield hij de plastic "flappen" bij de ingang niet voor me open, die kreeg ik dus in mijn gezicht!

Ook had hij een broodtrommel zo groot als een XXL schoenendoos vol boterhammen mee genomen zodat hij geen lunch hoefde te kopen. Maar hij bood mij geen broodje aan.

Op WhatsApp leek hij super sociaal en gezellig. In het echt was hij dat totaal niet. En ik was juist altijd super galante mannen gewend (die IRL op mij af komen) die precies lijken te weten wat ik wil. Dit was dus echt een hele bizarre ervaring, ik had echt spijt dat ik met hem had afgesproken. Daarom ontmoet ik mensen veel liever spontaan dan via apps. Dit is trouwens dé giller van de eeuw geweest voor veel vriendinnen en vrienden van me, we kunnen er nog steeds om lachen!

Edit: hij had een Batman vest aan!
quote:Mutsie2017 schreef op 29 april 2017 @ 14:06:

Toen ik in de auto stapte moest hij eerst blazen.(alcoholslot) en dat hij mij wel erg zag zitten.OMG. Dat je dan voorstelt om met de auto te gaan
quote:Lotus90 schreef op 29 april 2017 @ 14:10:

Oh wácht, ik heb toch wel een super gênante date gehad. Eentje.

Een man die me -als verrassing- op de eerste date meenam naar de dierentuin. Het was een of andere aanbieding geweest zei hij. De weg daarheen heeft hij verteld wat voor goedkope aanbieding zijn schoenen waren geweest, klaagde hij over zwartrijders (ik reis zelf nooit zwart, nooit gedaan ook, maar vind je een enorme muggenziftende moraalridder als je je daar druk om maakt) en vertelde hij dat hij vaak in een heel goedkoop restaurant onbeperkt biefstuk gaat eten.

Eenmaal in de dierentuin leek het alsof ik met een verstandelijk beperkte cliënt op stap was: hij zong hardop, ging compleet zijn eigen gang, praatte door me heen en ging overal stilstaan om de bordjes te lezen. Toen we bepaalde verblijven inliepen, hield hij de plastic "flappen" bij de ingang niet voor me open, die kreeg ik dus in mijn gezicht!

Ook was hij sinds een tijdje op dieet en sportte hij veel. Hij had een broodtrommel zo groot als een XXL schoenendoos vol boterhammen mee genomen zodat hij geen lunch hoefde te kopen. Maar hij bood mij geen broodje aan.

Op WhatsApp leek hij super sociaal en gezellig. In het echt was hij dat totaal niet. En ik was juist altijd super galante mannen gewend (die IRL op mij af komen) die precies lijken te weten wat ik wil. Dit was dus echt een hele bizarre ervaring, ik had echt spijt dat ik met hem had afgesproken. Daarom ontmoet ik mensen veel liever spontaan dan via apps. Dit is trouwens dé giller van de eeuw geweest voor veel vriendinnen en vrienden van me, we kunnen er nog steeds om lachen!

Hebben wij dezelfde dierentuin date gehad?
quote:Filee_ schreef op 29 april 2017 @ 14:12:

[...]

Hebben wij dezelfde dierentuin date gehad?Eerste letter van zijn naam?! Oh nee, ik ben zn naam serieus al vergeten..
quote:Lotus90 schreef op 29 april 2017 @ 14:15:

[...]

Eerste letter van zijn naam?! Oh nee, ik ben zn naam serieus al vergeten.. Ooh dan moet ik even goed nadenken. Ik heb die date uit mijn gedachten verbannen.
Een keer afgesproken met een jongen die een enorme gay stem bleek te hebben. Dat was toch even schakelen, je koppelt toch vaak een stem bij de persoon met wie je praat.
quote:Filee_ schreef op 29 april 2017 @ 14:17:

[...]

Ooh dan moet ik even goed nadenken. Ik heb die date uit mijn gedachten verbannen.Wat gebeurde er dan allemaal?
quote:Lotus90 schreef op 29 april 2017 @ 14:22:

[...]

Wat gebeurde er dan allemaal?

Bij elk dier ratelde hij feitjes op, hij bleef bij elk bordje staan en ging die hardop voorlezen, in het restaurant dacht hij voor mij te kunnen bestellen en bestelde hij het allergoedkoopste en op het laatst stelde hij voor om te blijven slapen

En er waren nog meer dingen, maar die ga ik niet hier schrijven
quote:Pieps2016 schreef op 29 april 2017 @ 13:41:

Ik heb als 16 jarige een keer een date met een jongen gehad die veel ouder was. 28 ofzo, het was best een gezellige date en heb echt gelachen alleen het einde werd nogal bizar. Ik wilde geen seks met hem, hij kreeg toen een driftbui en reed hard weg in zijn Corvette. Diezelfde nacht stond hij strontlazarus bij mijn ouders aan de deur dat IK zijn Corvette moest betalen want vanwege mij had hij hem in de prak gereden. Hoe dat is opgelost weet ik niet meer maar mijn vader en broers waren echt woest.

Zo had ik een keer een date met een balletdanseres. Ik had haar al een keer eerder gezien, maar deze keer zou ik met haar mee naar huis gaan en een stuk samen met de trein reizen. In de trein stak ze een enorm bla-bla verhaal af over dure diners en allerlei dingen voor een echte 'dame'. Ik knapte steeds meer af en eenmaal op het station aangekomen wilde ik weggaan maar dat vond ik te onbeschoft.

Dus ik ging maar mee haar woning in (haar bedoeling was dat ik er bleef slapen), daar knapte ik nog meer af, een heel lelijke design stijl in een 'mooi grachtenpand'.

Toen viel bij haar het kwartje 'dat we toch niet zo goed bij elkaar pasten'. Wat een opluchting.
quote:IBIopviva schreef op 29 april 2017 @ 14:09:

[...]

Schandalig natuurlijk dat die jongen zo tekeer ging dat hij er uiteindelijk uitgezet moest worden maar ik vraag me, los daarvan, wel af waarom je zoveel drankjes van hem aan nam?

Ikzelf maakte op die leeftijd bij aangeboden drankje 1 al duidelijk dat er verder niks ging gebeuren en of hij dan nog steeds mij dat drankje wilde aanbieden. 2 drankjes was voor mij dan ook wel de max.

begrijp me overigens niet verkeerd hoor een man moet verbaal en fysiek zich aanhouden tegen je ook al heeft hij 100 drankjes voor je gekocht.

Eens. Als je als vrouw op stap gaat en iemand van het andere geslacht er meerdere drankjes voor je betaalt, ga je op een manier een verbintenis aan dat die man en jij voor die avond 'iets hebben', zeker als hij 12 drankjes dus meer dan €30 aan je besteedt. Als je hem maar een griezel vindt, toch de drankjes aanneemt en uiteindelijk gewoon weggaat, snap ik wel dat de man in kwestie dit niet leuk vindt. (hoe hij reageerde is natuurlijk uit den boze)

Dateblunder: ik was 16 en een jongen had me uitgevraagd naar de bioscoop. Naïef en a-feministisch als ik toen ik was, ging ik er maar van uit dat hij mijn ticket zou betalen. Aangekomen aan de ticketbalie betaalt hij doodleuk zijn eigen ticket en kijkt me verbaasd aan wanneer ik hem vertel amper geld bij te hebben voor mijn ticket. Vet kut. Met mijn en zijn kleingeld heb ik uiteindelijk toch nog mijn ticket kunnen betalen, maar de sfeer zat er niet meer in

Edit: nu ben ik ouder en wijzer en betaal ik steevast mijn eigen ticket/eten/drinken zelf, al stel ik het op prijs als de man voorstelt voor mij te betalen. Wat ik dan afwijs.
Veritas vos liberabit
quote:Filee_ schreef op 29 april 2017 @ 14:25:

[...]

Bij elk dier ratelde hij feitjes op, hij bleef bij elk bordje staan en ging die hardop voorlezen, in het restaurant dacht hij voor mij te kunnen bestellen en bestelde hij het allergoedkoopste en op het laatst stelde hij voor om te blijven slapen

En er waren nog meer dingen, maar die ga ik niet hier schrijven

Hahahaha!!! Jouw date lijkt inderdaad akelig veel op de mijne.

Degene waar ik het over heb is een Surinaamse jongen, maar opgevoed door zijn Nederlandse stiefvader. Dat kon ik aan alles merken.

Jammer dat je niet meer wil schrijven.
Een echte blunder was het niet maar memorabel absoluut.

Ik was een jaar of 19 en had al een vrij lange tijd een oogje op de, in mijn ogen, mooiste vrouw ter wereld. Een complicerende factor was dat ze de zus van een goede vriend was. Enfin, in die tijd druk met studeren, werken en weekenden doorhalen. Iets wat natuurlijk zijn tol moest eisen.

Zoals het lot vaker beslist deed zich plotseling een kans voor, nadat haar date zich had afgemeld, om als galante ridder te paard de dame te redden van een saaie zaterdagavond. Echter, ik was gebroken na 48 uur geen slaap. Toch gegaan want een dame in nood.....

Na een geweldig diner vol goede moed naar de bioscoop waar ik na 5 minuten in slaap ben gevallen en zo hard gesnurkt heb dat toen ik bijkwam uit mijn narcose, een bedankje op mijn schoot vond van mijn droomdate waarin ze mij bedankte voor de poging maar het waarschijnlijk niets ging worden.

Nog jaren aangehoord....
Age is nothing but Numbers but Numbers count

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven