Grootste date blunders

29-04-2017 13:07 521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vertel hier je aller ergste date blunders. Hoe genant,grappig,vreselijk,eng het maakt niet uit. Deel hier je leed met anderen!

Ik heb zelf helaas nog nooit een hele dramatische date gehad, ben benieuwd naar jullie verhalen!
Leuk verhaal muddy!
quote:Pieps2016 schreef op 29 april 2017 @ 23:23:

[...]

Goh dan heb je nou al helemaal niets meer te doen he? Dan maar het viva forum op he?Je moet je kapot schamen.
Fantastisch topic!

Ik heb er ook eentje!

Eigenlijk niet eens een date, want zo ver is het niet gekomen... we waren aan het chatten (tinder denk ik? Is al ruim 3.5 jaar geleden), toen hij mij een filmpje van AT5 doorstuurde. Hij werd daarin geïnterviewd en het ging over het Vondelpark of iets dergelijks. En een ongeluk of verkeersveiligheid ofzo. Hij woonde aan het park, dus klaarblijkelijk een expert ter plaatse. Zijn naam verscchijnt in beeld, én zijn leeftijd. 10 jaar hoger dan dat hij tegen mij zei, dus 37 ipv 27. Dealbreaker, dus dat gaf ik aan en liet het erbij.

Dag erna kreeg ik linkedin-berichtjes (hij had me blijkbaar gevonden...) van hem. Ik bleef volhouden dat ik niet wilde afspreken, waarop hij heel vaag reageerde. 'Ik wil verder geen contact', 'Ok, tot snel'. 'Nogmaals, ik laat het hierbij', 'We praten snel bij'. Heel ongemakkelijk werd ik ervan, want hij wist dus inmiddels waar ik sinds een week of werkte.

Ik vertel dit een dag later tegen één van mijn kersverse collega's, en grap nog dat als iemand naar mij vraagt en hij zus en zo heet, ik hier niet werk. Bij toeval neemt zij 's middags de telefoon op, wat voor mij blijkt te zijn. Vreemd, want werd
Sjongejonge, was het nou nodig om zo lang door te gaan over het aannemen van drankjes...

Ik had eens afgesproken in een kroeg met een man die ik via internet kende.

We hadden wel een gezellige avond, genoeg gespreksstof.

Zo rond middernacht ging ik naar huis. Hij vertelde toen dat hij in zijn auto een massage-tafel had en stelde voor om bij mij thuis mij een massage te geven.

Ik heb vriendelijk bedankt

Toen ik thuis was, kreeg ik nog een sms van hem. Hij was nog niet weg, zat nog in zijn auto, en vroeg weer of hij met zijn massage-tafel bij mij thuis mocht komen.

Wat dacht hij nou, dat ik zou zeggen, 'ja is goed joh, neem dat ding mee dan ga ik wel in mijn nakie erop liggen'
quote:Kelov schreef op 30 april 2017 @ 07:45:

Fantastisch topic!

Ik heb er ook eentje!

Eigenlijk niet eens een date, want zo ver is het niet gekomen... we waren aan het chatten (tinder denk ik? Is al ruim 3.5 jaar geleden), toen hij mij een filmpje van AT5 doorstuurde. Hij werd daarin geïnterviewd en het ging over het Vondelpark of iets dergelijks. En een ongeluk of verkeersveiligheid ofzo. Hij woonde aan het park, dus klaarblijkelijk een expert ter plaatse. Zijn naam verscchijnt in beeld, én zijn leeftijd. 10 jaar hoger dan dat hij tegen mij zei, dus 37 ipv 27. Dealbreaker, dus dat gaf ik aan en liet het erbij.

Dag erna kreeg ik linkedin-berichtjes (hij had me blijkbaar gevonden...) van hem. Ik bleef volhouden dat ik niet wilde afspreken, waarop hij heel vaag reageerde. 'Ik wil verder geen contact', 'Ok, tot snel'. 'Nogmaals, ik laat het hierbij', 'We praten snel bij'. Heel ongemakkelijk werd ik ervan, want hij wist dus inmiddels waar ik sinds een week of werkte.

Ik vertel dit een dag later tegen één van mijn kersverse collega's, en grap nog dat als iemand naar mij vraagt en hij zus en zo heet, ik hier niet werk. Bij toeval neemt zij 's middags de telefoon op, wat voor mij blijkt te zijn. Vreemd, want werdWat een cliffhanger
Wat denken sommige gasten toch?! Hoe kan je zo slecht in daten zijn

Fantastisch topic!

Ik heb er ook eentje!

Ik vertel dit een dag later tegen één van mijn kersverse collega's, en grap nog dat als iemand naar mij vraagt en hij zus en zo heet, ik hier niet werk. Bij toeval neemt zij 's middags de telefoon op, wat voor mij blijkt te zijn. Vreemd, want werdHahaha volgens mij was je nog niet klaar...

Fantastisch topic!

Ik heb er ook eentje!

Ik vertel dit een dag later tegen één van mijn kersverse collega's, en grap nog dat als iemand naar mij vraagt en hij zus en zo heet, ik hier niet werk. Bij toeval neemt zij 's middags de telefoon op, wat voor mij blijkt te zijn. Vreemd, want werd

Haha, ik dacht dat mijn hele reactie was verdwenen op mijn telefoon. En zo'n lang verhaal, dus even een oude laptop afgestofd, maar die had wat opstartproblemen.

Maargoed... er was dus telefoon voor mij, en het was iemand van ABN Amro. Toen werd ik al een beetje onrustig, want de context was gewoon gek, en een telefoontje van de ABN op mijn werk heel onlogisch. Ik neem 'm aan en jawel: Heeeey Kelov, met X! Volgens mij is dat het enige wat hij heeft kúnnen zeggen. Ik zat met met mijn 10 nieuwe collega's in één ruimte, iedereen luisterde mee, en ik heb (heel daadkrachtig) nog iets gezegd van: ik vind het heel erg vervelend dat je me op mijn werk belt, als je dat nog een keer doet schakel ik de politie in.

Wat schaamde ik me dood. Heel typisch, ruim een jaar geleden kreeg ik via Innercircle een berichtje, en ik dacht nog: ik ken jou ergens van. En jawel, de man in kwestie, nu met andere foto's, maar nog steeds 10 jaar jonger op zijn profiel dan hij daadwerkelijk was. Wat bezielt je dan? Alsof ik dan wél met je wil daten...
Oh, de man in kwestie werkte overigens helemaal niet bij de ABN. Hij had zich gewoon heel anders voorgedaan, tot hij mij aan de lijn kreeg...
Hier 1 keer een date gehad. We gingen wat doen en daarna eventueel wat drinken.

Tijdens het doe gedeelte, even wat drinken, kwam z'n levensverhaal... Dat hij een keer naar een spoor was gelopen, daar een tijd had gezeten en op een trein had gewacht.

Nu was hij heel blij dat hij dat niet gedaan had, want hij had mij leren kennen...

Uh.... Helaas zat ik niet erg goed in m'n vel... Kwam niet van 'm af, op mijn opmerkingen; dan moeten we maar eens naar huis gaan... Kreeg ik als antwoord: Oh, maar we kunnen nog wel een hapje eten! Ik rij achter je aan!!!

En ik wilde niet dat hij achter mij aan zou rijden naar huis... Dus zijn we nog een hapje gaan eten
En nog één, afgesproken met een jongen op een station, om daarna de stad in te gaan en een drankje te doen. Een van mijn eerste dates, en hartstikke zenuwachtig.

Toen ik aan kwam lopen, zag ik al dat het 'm niet ging worden. De foto's waren echt heel gunstig genomen, en er stond in plaats van een (mooie) man, een heel ielig en onzeker jongetje. Voelde het ongemak over heel mijn lichaam, maarja, afgesproken is afgesproken. Hij gaf aan dat zijn auto(nouja, die van zijn moeder) voor het station stond, en dat we die op moesten halen, want je mocht daar alleen kort parkeren. Helemaal niet handig, want je liep zo de stad in, maargoed. Ik kon deze wel aan, als hij gekke dingen zou gaan doen zodra ik ingestapt was ;) Uiteindelijk met de auto naar nog meer centrum van de stad gereden, en toen hij geld in de parkeermeter gooide zag ik het licht. Hij liet de eerste vier muntjes op de grond vallen van de zenuwen, en toen heb ik al mijn moed verzameld en iets gestameld dat het 'm niet ging worden en dat ik nog niet toe was aan een relatie. Gelukkig reageerde hij heel begripvol en bood me nog aan om me naar het station te brengen. Dat hoefde niet, ik ging wel lopen. Ik wilde gewoon heel graag weg. Achteraf ben ik nog een uur onderweg geweest, ik kende die stad niet, en kwam maar geen ov tegen. Uiteindelijk een bus gepakt, en nadat ik thuiskwam weer eens op mijn telefoon gekeken. 12 (!) gemiste oproepen, een zooi berichtjes en voicemails dat hij 'het' meteen voelde, niet wist dat liefde op het eerste gezicht bestond, en hij me alle ruimte zou geven totdat ik er wel aan toe was. Ik krijg het er nog warm van, ik vond dat allemaal heel overwhelming allemaal en vond het echt heel lastig om hem (nogmaals) af te wijzen. Inmiddels weet ik hoe dat soort zaken slimmer aan te pakken
quote:Fruity-Pebbles schreef op 30 april 2017 @ 08:32:

Hier 1 keer een date gehad. We gingen wat doen en daarna eventueel wat drinken.

Tijdens het doe gedeelte, even wat drinken, kwam z'n levensverhaal... Dat hij een keer naar een spoor was gelopen, daar een tijd had gezeten en op een trein had gewacht.

Nu was hij heel blij dat hij dat niet gedaan had, want hij had mij leren kennen...

Uh.... Helaas zat ik niet erg goed in m'n vel... Kwam niet van 'm af, op mijn opmerkingen; dan moeten we maar eens naar huis gaan... Kreeg ik als antwoord: Oh, maar we kunnen nog wel een hapje eten! Ik rij achter je aan!!!

En ik wilde niet dat hij achter mij aan zou rijden naar huis... Dus zijn we nog een hapje gaan eten Snap ik, had ik waarschijnlijk ook gedaan! Sowieso heel lastig soms om eigen grenzen te bewaken vs. de ander niet te willen kwetsen. Duidelijkheid is echt het beste, maar hoe assertief ik ook ben, dat vond ik echt lastig.
quote:Kelov schreef op 30 april 2017 @ 08:53:

[...]

Snap ik, had ik waarschijnlijk ook gedaan! Sowieso heel lastig soms om eigen grenzen te bewaken vs. de ander niet te willen kwetsen. Duidelijkheid is echt het beste, maar hoe assertief ik ook ben, dat vond ik echt lastig.Ja, dat was echt even heel lastig... Heb daarna nog flink wat berichten ontvangen van hem, heb het heel erg niet sjiek opgelost... Steeds minder terug sturen... Ik wilde niet degene zijn dat hij weer naar het spoor zou lopen...
quote:Muddy schreef op 30 april 2017 @ 00:38:

Ik heb 1 keer een bijna TE leuke date gehad. We ontmoeten elkaar op een druk verjaardagsfeestje van een wederzijdse vriendin. Ze hoefde ons niet eens te koppelen. Het klikte meteen. Ik ben niet zo’n held maar ik durfde haar dan ook gerust voor te stellen om met zijn tweeën een week later iets af te spreken. Ik had er echt naar uitgekeken en toen we elkaar opnieuw ontmoeten, zei ze dat zij dat ook had gedaan. We hadden ergens afgesproken waar we allebei nog nooit waren geweest. Iets wat altijd een gok is maar het pakte prima uit. Het eten was lekker. De sfeer was ontspannen en we raakten niet uitgepraat. Gelukkig maar, want door al dat gepraat kwamen we er halverwege de avond achter dat ze mijn achternichtje is. Mijn vaders oudste broer bleek haar opa te zijn. Haar moeder is mijn volle nicht. Hoe we elkaar zijn misgelopen op talloze visites en verjaardagen is nog steeds een raadsel.

Gelukkig konden we er allebei hartelijk om lachen (al baalde ik er op dat moment ook wel even heel erg van moet ik eerlijk toegeven) en zijn we fantastische vrienden geworden. We voelen ons nu volledig neef & nicht. Haar tegenwoordige echtgenoot, inmiddels ook een goede vriend en volledig op de hoogte, hoeft zich dan ook nergens zorgen over te maken Wat een leuke afloop!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
De internetdate die zijn rijbewijs kwijt was nadat hij een ongeluk veroorzaakte, een afwijking had aan zijn benen en daardoor moeilijk liep, me steevast mee wilde nemen naar de bioscoop en McDonalds, zichzelf dik vond maar niets anders deed dan liters cola drinken, begeleid woonde en fulltime op een beschutte werkplaats werkte, ondertussen nooit ergens geld voor had en seks wilde hebben in het bed van een van zijn vrienden, was ook geen blijvertje.
quote:chirpy schreef op 30 april 2017 @ 09:37:

De internetdate die zijn rijbewijs kwijt was nadat hij een ongeluk veroorzaakte, een afwijking had aan zijn benen en daardoor moeilijk liep, me steevast mee wilde nemen naar de bioscoop en McDonalds, zichzelf dik vond maar niets anders deed dan liters cola drinken, begeleid woonde en fulltime op een beschutte werkplaats werkte, ondertussen nooit ergens geld voor had en seks wilde hebben in het bed van een van zijn vrienden, was ook geen blijvertje. Aaah jakkes, sommige mannen.
Date 1: date afgezegd omdat ik doodziek in bed lag met de griep. Geen smoes. Ik woonde toen nog bij mijn ouders. Helaas was ik zo stom om de avond ervoor alvast mijn adres te appen want hij zou mij komen ophalen. Toen ik de volgende ochtend appte dat ik ziek was wilde hij toch perse komen. Ik natuurlijk aangegeven dat ik dat echt niet wilde. Half uur later staat meneer op de stoep en mijn moeder heeft hem weg moeten sturen. Super genant. Daarna niets meer van gehoord. En owja. Hij had mijn moeder een badeend meegegeven want ik heb een keer ergens in de app vertelt dat ik hou van sauna's, badderen enzo. Opzich heel attent en grappig maar op dat moment behoorlijk genant. Hij was ook wel leuk, alleen jammer dat hij mijn 'nee' niet accepteerde. Ongeveer 2 weken later hoorde ik ook dat hij terug was bij zijn ex. Dusja behoorlijk kansloos dan.

Date 2. Ik moest met de trein naar zijn woonplaats. Op zich niets mis mee dacht ik. Zouden dan ergens wat gaan eten. Tijdens het eten zei hij niet veel bijzonders. Gaf af en toe wat schunnige opmerkingen en had het vooral over zijn beroep als beginnend tattoeerder. Waar ik eigenlijk niets van wist. Niets mis mee maar niet echt mijn type. Ik besloot hem toch een kans te geven. Na een nogal ongemakkelijke date naar huis gegaan. Het station was op loopafstand maar hij besloot niet mee te lopen want dat was hem te ver....ik kan niet ontkennen dat ik een beetje hoffelijkheid wel stiekem van hem had verwacht want het was donker en een niet heel veilig station etc. Maargoed ik laat me niet kennen en ben gewoon naar het station gelopen. Dag erna appte hij dat hij het gezellig vond en vroeg of ik naar zijn thuisadres wilde komen. Ik aangegeven dat ik liever mijn woonplaats wilde laten zien en daar ergens wat leuks wilde gaan doen. Hij gaf ineens aan wat anders op de planning te hebben. Toen had ik al zoiets van: tja...graag ofniet. Later probeerde hij mij nog een keer naar zijn woonplaats toe te laten komen maar dat heb ik niet meer gedaan. Ik vond hem maar een luie donder. Zeker toen ik via via hoorde dat hij al die tijd in het bezit was van een auto. Uiteindelijk heb ik hem tig keer moeten afwijzen. En nu nog krijg ik soms vriendschapsverzoeken via social media van hem. Hij was denk ik maar op 1 ding uit en had niet echt de behoefte daar moeite voor te willen doen.

Date 3. Waar ik nu een koophuis mee heb en super gelukkig mee ben. Niet echt een date. We kenden elkaar +- 6 maanden. Gingen voor het eerst samen op vakantie en toen kreeg ik op dag 2 van de vakantie een noodlottig ongeluk waarbij hij mij letterlijk en figuurlijk moest ondersteunen met naar de wc gaan, aankleden etc. Heel genant. Maar hij was een schat en we zijn sindsdien onafscheidelijk.
Ooh ja ik heb nog een blunder van mijzelf.

Wij gingen uiteten en ik dacht dat ik alles had uitgezocht qua allergieën (ik heb coeliakie). Dus ik na veel vragen iets besteld wat volgens de bediening zeker weten glutenvrij was. Niet dus. Ik was dus de rest van de date ziek en aan de wc gekluisterd. Date was zo lief om mijn haar naar achter te houden, terwijl ik boven de wc hing en mijn maag uit mijn lijf overgaf.

Blijkbaar was het voor mij gênanter dan voor hem, want uiteindelijk werd hij mijn (inmiddels ex) verloofde.
quote:miranda31 schreef op 29 april 2017 @ 21:57:

Een keer uiteten geweest met iemand, kreeg 4 keer te horen hoe trots hij op mij was dat ik mijn bord had leeg gegeten

Nou dat was dus eenmalig...
Een verhaal van alweer een hele tijd geleden. Ik stond een keer gewoon overdag in een winkel, bij de cd's, toen er een jongen naast me kwam staan. We raakten aan de praat over muziek, en hij raadde me een bepaalde cd aan. Ik vond het een goede tip, en kocht de cd. Bij de uitgang van de winkel bleef hij op me staan wachten, en begon me complimenten te maken, over mijn uiterlijk en muzieksmaak. Ik praatte wel terug, maar ging er verder niet echt op in. Toen zei hij: 'Ik zal maar duidelijk zijn, ik doe dit omdat ik je wil versieren, en ik hoop dat je daarop in wilt gaan.'

Wel heel erg direct dus, maar op zich kan ik dat wel waarderen. Ik was in die periode ook net aan het ontdekken dat ik me voel aangetrokken tot vrouwen, en daar was ik niet blij mee, dus ik wilde hem ook echt leuk vinden. Hij vroeg me of ik een date met hem wilde. We moesten die middag allebei nog werken, en zouden ongeveer op dezelfde tijd weer klaar zijn. Hij stelde voor dat hij me die avond van mijn werk kwam halen, toen zei ik 'ik kom wel naar jouw werk' en dat vond hij goed. Zo geschiedde. Toen ik daar kwam waren ze net aan het afsluiten, het was een winkel, en zijn mannelijke collega's begonnen gelijk allerlei grappen en toespelingen te maken.

Daarna hebben die jongen en ik door de stad gelopen, en hebben ergens wat gedronken. Toen ik naar huis ging gaf ik hem een zoen op zijn mond, niet uitgebreid staan zoenen, maar zo'n vlugge.

Toen zei hij heel verrast en blij: 'Dat had ik niet verwacht!!!'

Toen dacht ik: Nou, blij dat ik je dag blijkbaar zo goed heb gemaakt.

Hoe het verder allemaal precies ging kan ik niet meer herinneren, maar we hadden in de weken daarna een paar dates en uiteindelijk belandde ik in zijn slaapkamer. We zoenden daar wat langer, en streelden elkaar, wel nog met onderkleding aan. Op een gegeven moment zei hij: 'Er groeit iets.'

Ik, nog bleu en naïef, dacht dat hij bedoelde tussen ons, dat er een band of klik groeide, maar hij bleek te bedoelen dat hij een stijve had. Om dat duidelijk te maken stelde hij voor dat ik even voelde op zijn broek. Dit deed ik, uit nieuwsgierigheid en zei sullig iets als: 'Oja, inderdaad zeg, goh, flink gegroeid inderdaad.'

Daarna zoenden we nog wat, maar opeens vielen we beiden in slaap, omdat we die dag allebei heel lang gewerkt hadden. Om drie uur 's nachts werd ik opeens wakker van zijn stem. Hij sprak met iemand door de telefoon. Hij vertelde zo van: 'Ja, ik heb iemand in mijn bed, ik ken haar al ene paar weken, we hebben een fijne avond gehad' etc. Een beetje op zo'n opschepperige, pocherige toon dus ik dacht hij heeft een maat aan de telefoon ofzo. Bleek het zijn ex te zijn die hij terug wilde, en mij als troef te hebben om haar jaloers te maken, later gaf hij ook min of meer toe dat hij vanaf het begin al die insteek had gehad.
quote:Dina80 schreef op 30 april 2017 @ 14:06:

Een verhaal van alweer een hele tijd geleden. Ik stond een keer gewoon overdag in een winkel, bij de cd's, toen er een jongen naast me kwam staan. We raakten aan de praat over muziek, en hij raadde me een bepaalde cd aan. Ik vond het een goede tip, en kocht de cd. Bij de uitgang van de winkel bleef hij op me staan wachten, en begon me complimenten te maken, over mijn uiterlijk en muzieksmaak. Ik praatte wel terug, maar ging er verder niet echt op in. Toen zei hij: 'Ik zal maar duidelijk zijn, ik doe dit omdat ik je wil versieren, en ik hoop dat je daarop in wilt gaan.'

Wel heel erg direct dus, maar op zich kan ik dat wel waarderen. Ik was in die periode ook net aan het ontdekken dat ik me voel aangetrokken tot vrouwen, en daar was ik niet blij mee, dus ik wilde hem ook echt leuk vinden. Hij vroeg me of ik een date met hem wilde. We moesten die middag allebei nog werken, en zouden ongeveer op dezelfde tijd weer klaar zijn. Hij stelde voor dat hij me die avond van mijn werk kwam halen, toen zei ik 'ik kom wel naar jouw werk' en dat vond hij goed. Zo geschiedde. Toen ik daar kwam waren ze net aan het afsluiten, het was een winkel, en zijn mannelijke collega's begonnen gelijk allerlei grappen en toespelingen te maken.

Daarna hebben die jongen en ik door de stad gelopen, en hebben ergens wat gedronken. Toen ik naar huis ging gaf ik hem een zoen op zijn mond, niet uitgebreid staan zoenen, maar zo'n vlugge.

Toen zei hij heel verrast en blij: 'Dat had ik niet verwacht!!!'

Toen dacht ik: Nou, blij dat ik je dag blijkbaar zo goed heb gemaakt.

Hoe het verder allemaal precies ging kan ik niet meer herinneren, maar we hadden in de weken daarna een paar dates en uiteindelijk belandde ik in zijn slaapkamer. We zoenden daar wat langer, en streelden elkaar, wel nog met onderkleding aan. Op een gegeven moment zei hij: 'Er groeit iets.'

Ik, nog bleu en naïef, dacht dat hij bedoelde tussen ons, dat er een band of klik groeide, maar hij bleek te bedoelen dat hij een stijve had. Om dat duidelijk te maken stelde hij voor dat ik even voelde op zijn broek. Dit deed ik, uit nieuwsgierigheid en zei sullig iets als: 'Oja, inderdaad zeg, goh, flink gegroeid inderdaad.'

Daarna zoenden we nog wat, maar opeens vielen we beiden in slaap, omdat we die dag allebei heel lang gewerkt hadden. Om drie uur 's nachts werd ik opeens wakker van zijn stem. Hij sprak met iemand door de telefoon. Hij vertelde zo van: 'Ja, ik heb iemand in mijn bed, ik ken haar al ene paar weken, we hebben een fijne avond gehad' etc. Een beetje op zo'n opschepperige, pocherige toon dus ik dacht hij heeft een maat aan de telefoon ofzo. Bleek het zijn ex te zijn die hij terug wilde, en mij als troef te hebben om haar jaloers te maken, later gaf hij ook min of meer toe dat hij vanaf het begin al die insteek had gehad.

Dit is wel erg zeg.. Eerlijk gezegd geen dateblunder, maar gewoon een lage streek..

Je bent daarna vast de vrouwen dan maar gaan ontdekken.

Wat kunnen wij mannen toch rare schepsels zijn.
Wat fijn dat alles steeds goed komt
quote:GV72 schreef op 30 april 2017 @ 14:13:

[...]

Dit is wel erg zeg.. Eerlijk gezegd geen dateblunder, maar gewoon een lage streek..

Je bent daarna vast de vrouwen dan maar gaan ontdekken.

Wat kunnen wij mannen toch rare schepsels zijn.

Nee, eigenlijk eerder een blunder voor hem, want voor zover ik weet is zijn ex niet bij hem teruggekomen.

Vier jaar later had ik mijn eerste date met een vrouw.
IK had een date met een vrouw... en 2 dagen daarvoor besloot ik nog effe m'n haar te verven. En dat was COMPLEET MISLUKT. Ik leek wel 'n clowntje! :D De dag erna maar snel een ander kleurtje eroverheen (ik probeerde het toen maar weer terug te verven naar mijn eigen kleur), maar het was toen nog steeds niet hetzelfde als mijn eigen haarkleur.

Mega- onzeker ging ik op mijn date af.... pffff!
quote:hevig schreef op 30 april 2017 @ 07:46:

Sjongejonge, was het nou nodig om zo lang door te gaan over het aannemen van drankjes...

Ik had eens afgesproken in een kroeg met een man die ik via internet kende.

We hadden wel een gezellige avond, genoeg gespreksstof.

Zo rond middernacht ging ik naar huis. Hij vertelde toen dat hij in zijn auto een massage-tafel had en stelde voor om bij mij thuis mij een massage te geven.

Ik heb vriendelijk bedankt

Toen ik thuis was, kreeg ik nog een sms van hem. Hij was nog niet weg, zat nog in zijn auto, en vroeg weer of hij met zijn massage-tafel bij mij thuis mocht komen.

Wat dacht hij nou, dat ik zou zeggen, 'ja is goed joh, neem dat ding mee dan ga ik wel in mijn nakie erop liggen' Sowieso hoe sommige mannen over masseren praten. Willen direct 'masseren' omdat ze denken dat het minder afschrikt dan wanneer ze zeggen dat ze meteen willen neuken
quote:butterfly8 schreef op 30 april 2017 @ 14:18:

IK had een date met een vrouw... en 2 dagen daarvoor besloot ik nog effe m'n haar te verven. En dat was COMPLEET MISLUKT. Ik leek wel 'n clowntje! :D De dag erna maar snel een ander kleurtje eroverheen (ik probeerde het toen maar weer terug te verven naar mijn eigen kleur), maar het was toen nog steeds niet hetzelfde als mijn eigen haarkleur.

Mega- onzeker ging ik op mijn date af.... pffff!

Dat soort dingen moet je ook nooit doen vlak voor een date. ;) Teveel risico. ;)

Zo durf ik nooit naar de kapper vlak voor een date of andere belangrijke dag. ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven