Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
the_Wicked_Witch schreef:
16-11-2019 17:00
Ik vind dat vrij veelzeggend over jou eigenlijk. En over Saskia N (die moet gewoon eens een flinke beurt, die columns gaan áltijd over seks).

Rare reactie.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Fleurtje_5 schreef:
18-11-2019 00:15
Rare reactie.

:rofl:
iones schreef:
17-11-2019 20:26
De manier hoe mensen met z'n allen inhakken op beroemde mensen, vind ik illustratief voor de mensheid. Geef mij maar honden.
Nou hè. Wat een ongelooflijke tristesse toch ook.
ikBedoelHetGoed schreef:
17-11-2019 20:38
Het gaat met name om het feit dat met name vrouwen als schuldige worden genoemd. Grappig hoe jij dat in jouw hypothetische voorbeeld ook doet!
:idee:
Ook dat valt me inderdaad op. Echt gênant hoe seksistisch mensen stiekem nog zijn. En het dan ook niet doorhebben van zichzelf.

Er zijn in celibrityland zo ontzettend veel oudere mannen die een relatie hebben met een jong blaadje. Daar is totaal geen ophef over.
Dan doet een oudere vrouw het eens met een jongere man en dat is het ineens headlines overal. En dan is zij ook nog de kwaaie. Hoe sneu is dat eigenlijk.
Anárion schreef:
17-11-2019 20:54
Je bent wel echt aan het zoeken zeg..
Nou, ik zie het ook. Luid en duidelijk trouwens.
Lachattenoir schreef:
18-11-2019 11:16
Nou hè. Wat een ongelooflijke tristesse toch ook.
Mensen hakken niet eens alleen in op BN’ers hoor. Überhaupt op mensen met een andere mening dan zijzelf. Zie ook allerlei maatschappelijke discussies waarop standaard doodsbedreigingen volgen.
Lachattenoir schreef:
18-11-2019 11:21
Ook dat valt me inderdaad op. Echt gênant hoe seksistisch mensen stiekem nog zijn. En het dan ook niet doorhebben van zichzelf.

Er zijn in celibrityland zo ontzettend veel oudere mannen die een relatie hebben met een jong blaadje. Daar is totaal geen ophef over.
Dan doet een oudere vrouw het eens met een jongere man en dat is het ineens headlines overal. En dan is zij ook nog de kwaaie. Hoe sneu is dat eigenlijk.
Ik heb anders ook ophef voorbij zien komen over Tiësto, om maar eens wat te noemen. En Giel Beelen, wat minder recentelijk, maar wel twee keer.

De ophef gaat volgens mij ook meer over het 'afpakken'. Wat natuurlijk onzinnig is, maar daar ging de ophef vooral over.
Oeh maar hebben jullie die reactie van Rachel gezie over Bridget :

We appen en bellen met elkaar", vertelt Hazes. "Ze is echt leuk, ik zou goed met haar kunnen leven, Bridget gaat ook kerst vieren met Rachel en Andre..... oei oei oei wat moet dit pijnlijk zijn voor Monique, zeker nu haar oma haar steun en toeverlaat is komen te ontvallen.

Bridget heeft Rachel natuurlijk helemaal in the pocket, dus ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Miskotto schreef:
09-12-2019 15:19
Oeh maar hebben jullie die reactie van Rachel gezie over Bridget :

We appen en bellen met elkaar", vertelt Hazes. "Ze is echt leuk, ik zou goed met haar kunnen leven, Bridget gaat ook kerst vieren met Rachel en Andre..... oei oei oei wat moet dit pijnlijk zijn voor Monique, zeker nu haar oma haar steun en toeverlaat is komen te ontvallen.

Bridget heeft Rachel natuurlijk helemaal in the pocket, dus ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Ze zijn bijna even oud, scheelt 3 jaar dus dezelfde levensfase Bridget en Rachel.....ik vind die Hazes wel een beetje dommig...25 jaar maar nog een puber...
Ik vind haar altijd dommig overkomen in programma's
Sjaantje37 schreef:
09-12-2019 19:10
Ze zijn bijna even oud, scheelt 3 jaar dus dezelfde levensfase Bridget en Rachel.....ik vind die Hazes wel een beetje dommig...25 jaar maar nog een puber...
Wow dat had ik nog niet eens opgezocht. Kan me er echt niets bij voorstellen dat je een relatie hebt met iemand die ongeveer even oud is ala 1 van je ouders
Zat net even het filmpje te bekijken maar die Bridget en moeder Hazes, moet er een beetje om lachen want die Bridget heeft echt haar roze bril op....ze gaan veel te hard en hardlopers zijn doodlopers....als de verliefdheid is weggeëbd dan ben ik erg benieuwd of ze die André nog steeds zo leuk vindt want ik kan hem niet op heel veel intelligentie betrappen.

Verliefdheid doet rare dingen met een mens.
Ach, leven en laten leven. Bridget en Andre zijn volwassen.

John Ewbank zijn vrouw is ook 20 jaar jonger. Hoor je niemand over.
linnylow schreef:
10-11-2019 22:26
Ik bedoel vooral dat ik niet snap waarom je met opzet mensen gaat kwetsen en vernederen, zeg dan gewoon niks als je niks liefs te zeggen hebt vind ik.
Misschien omdat zij met opzet een relatie met een man met kind en net aan ex ten toon spreid? Als zij niets had gezegd (gepost geschreven naar buiten gebracht) had ze ook niet zoveel commentaar gekregen :lampje:
Het is niet zo dat de een van alles de wereld in mag smijten maar dat de wereld niet mag reageren hé. Actie reactie.
Sjaantje37 schreef:
09-12-2019 19:19
Zat net even het filmpje te bekijken maar die Bridget en moeder Hazes, moet er een beetje om lachen want die Bridget heeft echt haar roze bril op....ze gaan veel te hard en hardlopers zijn doodlopers....als de verliefdheid is weggeëbd dan ben ik erg benieuwd of ze die André nog steeds zo leuk vindt want ik kan hem niet op heel veel intelligentie betrappen.

Kun je Bridget daar wel op betrappen dan? Ik bedoel het niet zo onaardig als het er staat maar ik denk echt dat Bridget meer van de Hazes niveau is dan Monique, die van een ander kaliber is.
Sjaantje37 schreef:
09-12-2019 19:10
Bridget ziet er echt veel jonger en knapper uit.
Sophiever schreef:
10-12-2019 03:33
Bridget ziet er wel uit als 45 vind ik, maar Rachel lijkt wel 60. Bridget haar hele hoofd zit vol fillers, en bij Rachel duidelijk niet
Always look on the bright side of life
Louise70 schreef:
10-12-2019 01:09

John Ewbank zijn vrouw is ook 20 jaar jonger. Hoor je niemand over.
Niet meer nee, maar hij is destijds wel uitgebreid besproken hoor.
Stressed is just desserts spelled backwards
aloha66 schreef:
10-12-2019 02:58
Misschien omdat zij met opzet een relatie met een man met kind en net aan ex ten toon spreid? Als zij niets had gezegd (gepost geschreven naar buiten gebracht) had ze ook niet zoveel commentaar gekregen :lampje:
Het is niet zo dat de een van alles de wereld in mag smijten maar dat de wereld niet mag reageren hé. Actie reactie.
Eh, social media is ervoor gemaakt om datgene wat zich afspeelt in je leven te delen, vroeg of laat zou het toch naar buiten komen dat ze een relatie heeft met Andre en dan ?
En hoezo een man met een kind en net aan ex?? Deze snap ik even niet ?
Hij was toch gewoon netjes uit elkaar met Monique of niet? het moment dat je vrijgezel bent dan mag je een relatie met iemand anders aangaan ook al is dat een uur later, of is er een tijdsbestek waarin je niet aan een nieuwe relatie mag beginnen nadat je vrijgezel bent geworden ?
Ik vind het zo sneu voor die Monique he.. Iets meer subtiliteit van het nieuwe happy couple (en happy schoonmoeder) zou ze sieren.
Sjaantje37 schreef:
09-12-2019 19:19

Precies dit !! Een die uitspraak van Rachel dat ze belt en appt met Bridget en dat ze bridget echt leuk vind dat is natuurlijk een sneer naar Monique he ,Maar Rachel en Bridget zijn natuurlijk 2 goedgebekte hittepettitjes, dus als dat elkaar "leuk" vinden doorzet dan zou er een vriendschap voor het leven kunnen ontstaan, maar mocht om welke reden dan ook de vlam in de pan slaan, dan word het ook gelijk een enorme steekvlam.

Trouwens : Hoe zit het met Rachel en Roxanne dan ? Want in den beginne ten tijde van de ruzie toen was het Rox en Rachel tegen de Andre, maar nu is Andre weer terug in het leven van Rachel en ik heb een beetje het idee dat Rox naar de achtergrond is geschoven, ik heb haar wel een keer tijdens een interview horen zeggen dat mocht er ooit weer ruzie zijn dat ze dan niet meer zo snel achter haar moeder zal gaan staan, ook vertelde ze dat nadat Rachel en Andre het hadden bijgelegd, kwam ze Andre tegen, zij wilde een praatje aanknopen denkende dat alles koek en ei was en hij zei alleen hai en liep door, en dat terwijl ze zwanger was, dus is het nu zo dat nu Andre weer in de picture is dat Rox naar de achtergrond is geschoven ? Ik vind deze soap echt geweldig.
Ik meende ergens gelezen te hebben dat het tussen Rox en Rachel niet goed loopt. Of ze ruzie hebben weet ik niet.
Rox vind ik wel een leuke meid moet ik zeggen.
Sophiever schreef:
10-12-2019 03:33
Mwah.
Ze moeten doen wat ze niet laten kunnen maar ik vind hoe Bridget het allemaal aanpakt echt niet chique. Ze vindt het allemachtig lekker om het er allemaal even extra in te wrijven, ze had het gewoon ook iets meer low profile kunnen houden de eerste tijd. Dit komt allemaal niet echt empathisch of volwassen over. Maar goed, ik wens ze een heerlijke drie maanden samen. >:)
anoniem_64e625faf160e wijzigde dit bericht op 11-12-2019 14:12
0.13% gewijzigd
Vief74 schreef:
10-12-2019 11:09
Ze moeten doen wat ze niet laten kunnen maar ik vind hoe Bridget het allemaal aanpakt echt niet chique. Ze vind het allemachtig lekker om het er allemaal even extra in te wrijven, ze had het gewoon ook iets meer low profile kunnen houden de eerste tijd. Dit komt allemaal niet echt empathisch of volwassen over. Maar goed, ik wens ze een heerlijke drie maanden samen. >:)

Nou, dit dus. Niet chique maar vooral ook geen rekening houdend met hun kinderen. Die van André zal er nog wel niet veel van meee krijgen maar die zoon van Bridget des te meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven