Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Alle reacties Link kopieren
Misschien wil Bridget gewoon niet zoveel van haar werkende leven en van haar zoon delen, en post ze daarom selfies.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
05-04-2020 20:46
Misschien wil Bridget gewoon niet zoveel van haar werkende leven en van haar zoon delen, en post ze daarom selfies.
Nou die zoon inclusief vriendjes waren veelvuldig met instanaam te zien in haar instastory’s de afgelopen weken . Ik zou daar als ouder van zo’n vriendje niet blij mee zijn.
Yildizlar schreef:
05-04-2020 21:00
Nou die zoon inclusief vriendjes waren veelvuldig met instanaam te zien in haar instastory’s de afgelopen weken . Ik zou daar als ouder van zo’n vriendje niet blij mee zijn.
Dat dacht ik ook gelijk toen ik die tags zag.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
05-04-2020 20:46
Misschien wil Bridget gewoon niet zoveel van haar werkende leven en van haar zoon delen, en post ze daarom selfies.
Maar dan kan je toch ook gewoon niets posten?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie net dat de kritische reactie onder de post van Nathalie weg is. Iemand had geplaatst dat deze post (waarschijnlijk een sneer naar Bridge) lullig was voor Mees.

Ongeacht hoe en wat Bridge op Insta plaatst, ik vind dit eigenlijk wel een extreem gestoorde post van N, er vanuitgaande dat het over BM gaat, maar dat lijkt me wel. Al snap ik niet helemaal waarom ex Pepijn dit bericht liked.


Ja, de verveling slaat toe hier :roll:
Het is geen nette post van Nathalie maar we weten niet wat zich precies allemaal afspeelt tussen Nathalie, Pepijn en Bridget. Als Hans Klok ook maar een klein beetje de waarheid spreekt dan zijn die drie mensen in ieder geval niet met elkaar in gesprek. Wie weet hoe vaak Nathalie en Pepijn Mees hebben opgevangen toen Bridget aan het genieten was van André. En misschien weigert Bridget nu wel een stapje extra te zetten nu Nathalie zo ziek is. Of zijn Nathalie en Pepijn wel heel lastig richting Bridget. We zullen het waarschijnlijk nooit weten maar misschien verklaart de post van Nathalie en hoop als we het wel zouden weten.
Alle reacties Link kopieren
SonjaS schreef:
06-04-2020 11:45
Ik zie net dat de kritische reactie onder de post van Nathalie weg is. Iemand had geplaatst dat deze post (waarschijnlijk een sneer naar Bridge) lullig was voor Mees.

Ongeacht hoe en wat Bridge op Insta plaatst, ik vind dit eigenlijk wel een extreem gestoorde post van N, er vanuitgaande dat het over BM gaat, maar dat lijkt me wel. Al snap ik niet helemaal waarom ex Pepijn dit bericht liked.


Ja, de verveling slaat toe hier :roll:
Zag ik ook inderdaad. Sjongejonge, dus zo'n reactie weghalen maar die post wel gewoon laten staan :nope:
Wat een treurigheid.
Raar dat er hier ook nog zoveel mensen allerlei redenen aandragen waarom dit gerechtvaardigd zou zijn.
Nothing happens for a reason
SonjaS schreef:
06-04-2020 11:45
Ik zie net dat de kritische reactie onder de post van Nathalie weg is. Iemand had geplaatst dat deze post (waarschijnlijk een sneer naar Bridge) lullig was voor Mees.

Ongeacht hoe en wat Bridge op Insta plaatst, ik vind dit eigenlijk wel een extreem gestoorde post van N, er vanuitgaande dat het over BM gaat, maar dat lijkt me wel. Al snap ik niet helemaal waarom ex Pepijn dit bericht liked.


Ja, de verveling slaat toe hier :roll:
Waar deze post dan? Ik zie het niet staan op de instagram van Nathalie. :sherlock:
Flower350 schreef:
06-04-2020 20:17
Waar deze post dan? Ik zie het niet staan op de instagram van Nathalie. :sherlock:
Zij heeft meerdere accounts deze staat bij die waar magic ook in accountnaam staat
Yildizlar schreef:
06-04-2020 20:20
Zij heeft meerdere accounts deze staat bij die waar magic ook in accountnaam staat
Ah gevonden. Thanks. ;)
Alle reacties Link kopieren
Chique... als je dit over de moeder van je stiefzoon schrijft..
Alle reacties Link kopieren
Ik vond dit topic leuker toen B en A nog bij elkaar waren. :cry:
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Bulbul schreef:
06-04-2020 21:30
Ik vond dit topic leuker toen B en A nog bij elkaar waren. :cry:
Ik ook en stiekem mis ik ze ook als setje. A en M zijn zo gezapig en B alleen steeds alleen of met Mees en vriendjes op de foto is vrij saai.

Ik mis de filmpjes in de kroeg en de foute nagellak en de deep throat lebbers.
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
07-04-2020 08:10
Ik ook en stiekem mis ik ze ook als setje. A en M zijn zo gezapig en B alleen steeds alleen of met Mees en vriendjes op de foto is vrij saai.

Ik mis de filmpjes in de kroeg en de foute nagellak en de deep throat lebbers.
Heeft dit niet te maken met de huidige omstandigheden? Intelligente lockdown, geen optredens meer, niet uit kunnen gaan etc etc? Het is saai nu inderdaad maar dat geldt voor de meeste mensen.
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren
Ja maar stel je eens voor dat André en Bridget met elkaar in de lockdown hadden gezeten! Dan hadden we toch een stroom aan selfies en filmpjes gekregen!
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
poppetje2006 schreef:
07-04-2020 08:15
Heeft dit niet te maken met de huidige omstandigheden? Intelligente lockdown, geen optredens meer, niet uit kunnen gaan etc etc? Het is saai nu inderdaad maar dat geldt voor de meeste mensen.
Denk dat A en B vanuit een lockdown nog best hele foute dingen op insta hadden gegooid hoor😬
Bulbul schreef:
07-04-2020 08:16
Ja maar stel je eens voor dat André en Bridget met elkaar in de lockdown hadden gezeten! Dan hadden we toch een stroom aan selfies en filmpjes gekregen!

:rofl:
Ja dat kan niet anders!
Petitietje starten om ze weer bij elkaar te laten komen dan maar?
Alle reacties Link kopieren
Ja, zou dat kunnen?

Of we moeten ons op een ander veelbelovend showbizzkoppel richten. Iemand een idee?
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Bulbul schreef:
07-04-2020 09:01
Ja, zou dat kunnen?

Of we moeten ons op een ander veelbelovend showbizzkoppel richten. Iemand een idee?
Marco Borsato met Samantha de Jong ?
Billy_Mean schreef:
07-04-2020 09:09
Marco Borsato met Samantha de Jong ?
Ik denk dat dat zelfs voor Marco te ver gaat.
Volgens mij is zij trouwens gisteren weer opgenomen in het ziekenhuis door een zelfmoordpoging?
Gisselle schreef:
06-04-2020 21:28
Chique... als je dit over de moeder van je stiefzoon schrijft..
Zeer zeker niet chique gedaan vanuit emotie denk ik . Hans klok had laatst een boekje open gedaan dat B nul reactie of empathie voor Nathalie en/of haar ziekte had .
Alle reacties Link kopieren
poppetje2006 schreef:
07-04-2020 08:15
Heeft dit niet te maken met de huidige omstandigheden? Intelligente lockdown, geen optredens meer, niet uit kunnen gaan etc etc? Het is saai nu inderdaad maar dat geldt voor de meeste mensen.
Zelfs de foute nagellak van Hazes is verdwenen.
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
07-04-2020 09:01
Ja, zou dat kunnen?

Of we moeten ons op een ander veelbelovend showbizzkoppel richten. Iemand een idee?
Gordon en Jamai.
Marco en Bridget.
Leontine en Rick Engelkes.
Alle reacties Link kopieren
Gordon en Jamaiiiiiiiii, iiiiiieeee!
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Ik begrijp echt niet waarom Monique zoveel likes krijgt als ze haar gezicht laat aflikken door een van de adopteerde honden,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven