Haat reacties Bridget Maasland op Instagram
zondag 10 november 2019 om 22:19
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??

dinsdag 7 april 2020 om 10:44
Marco en Bridget zou wel smullen zijn!
Ik gun ze elkaar wel. (Maar B vindt hem te oud)

dinsdag 7 april 2020 om 11:20
Ik begrijp sowieso niet waarom ze zoveel likes krijgt.
Het zelfrespect en haar eigenwaarde zijn ver te zoeken en dan nog wordt ze een powervrouw genoemd

Ik dacht eerst dat het kwam omdat ze zo hard aan de kant was gegooid door Hazes maar ondanks dat ze hem terug heeft genomen, blijft ze mateloos populair.

dinsdag 7 april 2020 om 11:31

dinsdag 7 april 2020 om 11:35

dinsdag 7 april 2020 om 17:00
Rick Engelkes vind ik zo’n vieze vent.

dinsdag 7 april 2020 om 17:35
Heel vroeger in GTST was het wel een knappe man vind ik.
Ik wist eigenlik niet eens dat hij nu vrijgezel is. Hij had een hele leuke vrouw.
dinsdag 7 april 2020 om 18:16
Oh die is al jaren bij zijn vrouw weg toch? Of liever gezegd, zij bij hem.Billy_Mean schreef: ↑07-04-2020 17:35Heel vroeger in GTST was het wel een knappe man vind ik.
Ik wist eigenlik niet eens dat hij nu vrijgezel is. Hij had een hele leuke vrouw.
Iets te vaak vreemdgegaan geloof ik

Vroeger vond ik het ook een lekker ding inderdaad, maar het is nu zo'n man geworden die iets te krampachtig jong wil blijven.
Nothing happens for a reason
dinsdag 7 april 2020 om 18:22
Ja die is al lang van de moeder van zijn kind af.Billy_Mean schreef: ↑07-04-2020 17:35Heel vroeger in GTST was het wel een knappe man vind ik.
Hij ging idd vreemd.
Jammer, hij had een goed imago.
Die kerel van Babette van Veen ging toch ook vreemd? Bas Westerweel.
Misschien kan Babette het opnieuw aanleggen met haar ex Koen Wauters. Die is sinds kort ook weer vrijgezel.
dinsdag 7 april 2020 om 18:33
Ja klopt. Dit bleek het al tijden met de buurvrouw te doen als ik me goed herinner.minnimouse schreef: ↑07-04-2020 18:22Ja die is al lang van de moeder van zijn kind af.
Hij ging idd vreemd.
Jammer, hij had een goed imago.
Die kerel van Babette van Veen ging toch ook vreemd? Bas Westerweel.
Misschien kan Babette het opnieuw aanleggen met haar ex Koen Wauters. Die is sinds kort ook weer vrijgezel.
En Rick Engelkes heeft twee dochters trouwens (waarom weet en onthoud ik dit soort dingen in godsnaam allemaal

dinsdag 7 april 2020 om 19:19
dinsdag 7 april 2020 om 20:05
Teddy is de oudste, dat weet ik wel. Die jongste had een dubbele naam, maar kan er niet opkomen (en ik wil niet googelen want zo kan iedereen het natuurlijk

dinsdag 7 april 2020 om 20:31
Maar waar zie je hem dan tegenwoordig nog? Doet hij nog iets op tv of in theater ?
Heel onaantrekkelijk, dat krampachtig jong willen blijven.
dinsdag 7 april 2020 om 20:34
dinsdag 7 april 2020 om 21:05
De laatste keer dat ik hem op TV zag was in "Bloedverwanten" (serie van een jaar of wat geleden). En volgens mij heeft ie een eigen theaterproductiebedrijf. Ik lijk wel een fanBilly_Mean schreef: ↑07-04-2020 20:31Maar waar zie je hem dan tegenwoordig nog? Doet hij nog iets op tv of in theater ?
Heel onaantrekkelijk, dat krampachtig jong willen blijven.

woensdag 8 april 2020 om 08:15
Ah nu wil ik het ook weten zonder te googelen, ik kan er ook niet opkomen maar ik wist dit ooit!!
Bridge heeft wel een leuk huis hè (tuurlijk reclame voor die winkel van hun maar ik vind het gezellig ingericht)
It's 5 o'clock somewhere