Haat reacties Bridget Maasland op Instagram
zondag 10 november 2019 om 22:19
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
zaterdag 4 januari 2020 om 11:50
fashionvictim schreef: ↑04-01-2020 11:23Ja, klopt, maar dat is dan na een reactie wel weer klaar, het blijft niet zo'n eeuwigdurend issue als bij Bridget, maar ook Patricia Paay of Demi Moore bijvoorbeeld. Bij vrouwen met een veel jongere man wordt er ook veel meer gedaan alsof het iets heel vies is, zelfs voor dat filmpje deed men over Patricia Paay altijd heel lacherig en werd er bijvoorbeeld altijd "iiieeeeeuuuwwwww" gezegd als het over haar ging, alsof ze een heel vies mens is. Terwijl het enige "vieze" toen was dat ze een jonge man heeft.
Ik heb de relatie van Demi in haar keuze voor die jongere man nooit begrepen. Demi ziet er geweldig goed uit maar Ashton leek nog een jochie. Gelukkig blijven ze na hun scheiding gewoon voor altijd 'vrienden'. Maar niet heus.
https://www.elle.com/nl/lifestyle/lifes ... ila-kunis/

Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
zaterdag 4 januari 2020 om 12:34
Ik maak me niet druk om het leeftijdsverschil, maar meer de geestelijke gesteldheid van mevrouw Maasland fascineert me, verbaast me, laat mij me mijn wenkbrauw optrekken of je het noemen wilt.
Die hele Brandré-show is toch één en al gestoord gedrag? Ik geef toe dat ik naar aanleiding van dé rel als een ramptoerist de foto’s van dit wonderlijke setje bekijk. Maar joh, ik heb toch zoveel medelijden met Bridget die zichzelf zo te kakken zet dat ik me afvraag of het voor haar al tijd wordt voor een verplichte opname in een kliniek.
Zit ze daar met haar onsmakelijk verbouwde kop aan de lopende band in scène gezette foto’s te plaatsen. Dat je dan even goed moet kijken of je naar een foto van Patricia Paay, Connie Breukhoven of Estelle Cruyff zit te kijken of naar Bridget. Niet meer uit elkaar te houden toch die wassen beelden? Was er maar 1 plastisch chirurg beschikbaar voor hun budget?
Wat een aanstellerij die show op sociale media. Zo’n verbouwde troela met een kerel met z’n zwarte nagellak. En dat zijn dat ouders van kinderen. Best ernstig. Ze plaatsten laatst een foto met ‘last Christmas’ erbij. De eerste en de laatste ja. Dit jaar hing ze omhelsend bij ‘Rach’ om haar nek hangen om haar te vertellen dat ze zoveel van haar houdt. Volgend jaar hangt ze vast weer jankend aan de nek van een gay bestfriend en gaat ze weer op zoek naar een volgend ‘project’ om aandacht te krijgen en ervoor te zorgen dat ze niet vergeten wordt, want tja, er moet wel brood op de plank komen.
Voorderest lijkt het me een énig stel hoor
Die hele Brandré-show is toch één en al gestoord gedrag? Ik geef toe dat ik naar aanleiding van dé rel als een ramptoerist de foto’s van dit wonderlijke setje bekijk. Maar joh, ik heb toch zoveel medelijden met Bridget die zichzelf zo te kakken zet dat ik me afvraag of het voor haar al tijd wordt voor een verplichte opname in een kliniek.
Zit ze daar met haar onsmakelijk verbouwde kop aan de lopende band in scène gezette foto’s te plaatsen. Dat je dan even goed moet kijken of je naar een foto van Patricia Paay, Connie Breukhoven of Estelle Cruyff zit te kijken of naar Bridget. Niet meer uit elkaar te houden toch die wassen beelden? Was er maar 1 plastisch chirurg beschikbaar voor hun budget?
Wat een aanstellerij die show op sociale media. Zo’n verbouwde troela met een kerel met z’n zwarte nagellak. En dat zijn dat ouders van kinderen. Best ernstig. Ze plaatsten laatst een foto met ‘last Christmas’ erbij. De eerste en de laatste ja. Dit jaar hing ze omhelsend bij ‘Rach’ om haar nek hangen om haar te vertellen dat ze zoveel van haar houdt. Volgend jaar hangt ze vast weer jankend aan de nek van een gay bestfriend en gaat ze weer op zoek naar een volgend ‘project’ om aandacht te krijgen en ervoor te zorgen dat ze niet vergeten wordt, want tja, er moet wel brood op de plank komen.
Voorderest lijkt het me een énig stel hoor

zaterdag 4 januari 2020 om 12:44
Iedereen zegt dat het niet lang gaat duren, maar dat weet ik zo net nog niet hoor. Ik denk dat het stiekem al veel langer aan de gang is dan wij allemaal denken.
Waarom zou je anders alles zo etaleren (los van de aandacht die ze zo hard nodig hebben) met tattoo's, kettingen en nagels en alles in de media gooien. Dan moet je toch al aardig zeker zijn van elkaar toch? Het komt op mij over alsof ze nu blij zijn dat het niet meer geheim is.
Waarom zou je anders alles zo etaleren (los van de aandacht die ze zo hard nodig hebben) met tattoo's, kettingen en nagels en alles in de media gooien. Dan moet je toch al aardig zeker zijn van elkaar toch? Het komt op mij over alsof ze nu blij zijn dat het niet meer geheim is.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 4 januari 2020 om 12:56
Dat denk ik dus ook. ik vind ook echt dat Bridget zich gedraagt als de minnares die "gewonnen" heeft. Op de dag dat dat Insta berichtje van Monique de wereld in ging kondigde Bridget haar relatie met hem aan haar ouders, vrienden, kind en hele omgeving aan. Waarom zou je dat doen als je net 1 keer hebt liggen kezen, zeker als 45jarige die al eens gescheiden is weet je natuurlijk wel beter dan dat.Maleficent schreef: ↑04-01-2020 12:44Iedereen zegt dat het niet lang gaat duren, maar dat weet ik zo net nog niet hoor. Ik denk dat het stiekem al veel langer aan de gang is dan wij allemaal denken.
Die twee hebben al vijf jaar af en aan een affaire, mark my words.
Am Yisrael Chai!
zaterdag 4 januari 2020 om 14:03
Dat denk ik ook.fashionvictim schreef: ↑04-01-2020 12:56Dat denk ik dus ook. ik vind ook echt dat Bridget zich gedraagt als de minnares die "gewonnen" heeft. Op de dag dat dat Insta berichtje van Monique de wereld in ging kondigde Bridget haar relatie met hem aan haar ouders, vrienden, kind en hele omgeving aan. Waarom zou je dat doen als je net 1 keer hebt liggen kezen, zeker als 45jarige die al eens gescheiden is weet je natuurlijk wel beter dan dat.
Pathetisch gedrag van die 2.
Always look on the bright side of life

zaterdag 4 januari 2020 om 14:46
+1fashionvictim schreef: ↑04-01-2020 12:56Dat denk ik dus ook. ik vind ook echt dat Bridget zich gedraagt als de minnares die "gewonnen" heeft. Op de dag dat dat Insta berichtje van Monique de wereld in ging kondigde Bridget haar relatie met hem aan haar ouders, vrienden, kind en hele omgeving aan. Waarom zou je dat doen als je net 1 keer hebt liggen kezen, zeker als 45jarige die al eens gescheiden is weet je natuurlijk wel beter dan dat.

zaterdag 4 januari 2020 om 14:52
Nou dat gaat wel erg ver .

zaterdag 4 januari 2020 om 15:05
Liggen kezenfashionvictim schreef: ↑04-01-2020 12:56Dat denk ik dus ook. ik vind ook echt dat Bridget zich gedraagt als de minnares die "gewonnen" heeft. Op de dag dat dat Insta berichtje van Monique de wereld in ging kondigde Bridget haar relatie met hem aan haar ouders, vrienden, kind en hele omgeving aan. Waarom zou je dat doen als je net 1 keer hebt liggen kezen, zeker als 45jarige die al eens gescheiden is weet je natuurlijk wel beter dan dat.
zaterdag 4 januari 2020 om 15:06
Ik denk dat Andre over een paar jaar ‘gewoon’ een vrouw van zijn leeftijd aan de haak slaat en daar een gezin verder mee sticht. Volgens mij is dit gewoon een fase.
Monique en Andre hadden al vaak relatie problemen en zouden toch niet bijelkaar blijven. Ze vangt nu een lekker bedrag aan alimentatie, woont in een mooi huis en heeft naamsbekendheid gekregen. Zo slecht is ze er niet vanaf gekomen. Het blijft natuurlijk altijd een rot situatie, maar het is nou niet ze door deze break up elk dubbeltje moet omdraaien en in een sociaal huurhuis moet wonen. It could be worse.
Monique en Andre hadden al vaak relatie problemen en zouden toch niet bijelkaar blijven. Ze vangt nu een lekker bedrag aan alimentatie, woont in een mooi huis en heeft naamsbekendheid gekregen. Zo slecht is ze er niet vanaf gekomen. Het blijft natuurlijk altijd een rot situatie, maar het is nou niet ze door deze break up elk dubbeltje moet omdraaien en in een sociaal huurhuis moet wonen. It could be worse.
zaterdag 4 januari 2020 om 15:14
Is dit misschien de reden dat ze haar lippen op elkaar houdt? Want ik weet uit bronnen die haar kennen dat het best een pittige dame is, die allang Bridget de ogen had uitgekrabd. Of hoop ze dat André weer terugkeert naar haar als deze B fase voorbij is?LD199 schreef: ↑04-01-2020 15:06Ik denk dat Andre over een paar jaar ‘gewoon’ een vrouw van zijn leeftijd aan de haak slaat en daar een gezin verder mee sticht. Volgens mij is dit gewoon een fase.

zaterdag 4 januari 2020 om 15:45
Ze waren niet getrouwd dus het betreft alleen kinderalimentatie. Hoewel ik wel denk dat ze in dat huis mag blijven wonen zoals hun zoon bij haar woont. Mogelijk krijgt ze ook gewoon maandelijks een leuk bedrag want Monique op straat zetten met weinig geld zou André zijn reputatie wel eens weinig goed kunnen doen.
zaterdag 4 januari 2020 om 16:01
Waarom zou Monique hem dan nog terug willen?Sjaantje37 schreef: ↑04-01-2020 15:14Is dit misschien de reden dat ze haar lippen op elkaar houdt? Want ik weet uit bronnen die haar kennen dat het best een pittige dame is, die allang Bridget de ogen had uitgekrabd. Of hoop ze dat André weer terugkeert naar haar als deze B fase voorbij is?
zaterdag 4 januari 2020 om 16:03
Ammiedammie schreef: ↑04-01-2020 12:34Ik maak me niet druk om het leeftijdsverschil, maar meer de geestelijke gesteldheid van mevrouw Maasland fascineert me, verbaast me, laat mij me mijn wenkbrauw optrekken of je het noemen wilt.
Voorderest lijkt het me een énig stel hoor![]()
![]()

zaterdag 4 januari 2020 om 17:31
Ja.
12.500 euro per 30 minuten optreden.
Reclame maken voor energie.
En weet-ik-veel-wat-nog-meer.
zaterdag 4 januari 2020 om 18:04
Hij schijnt 9 miljoen waard te zijn dus dat zou het triomfantelijke gezicht van Bridget ook kunnen verklaren.
Am Yisrael Chai!
zaterdag 4 januari 2020 om 18:11
Ja want geld maakt natuurlijk echt gelukkig. Denk dat Bidget prima verdient om een comfortabel leven te hebben.fashionvictim schreef: ↑04-01-2020 18:04Hij schijnt 9 miljoen waard te zijn dus dat zou het triomfantelijke gezicht van Bridget ook kunnen verklaren.
zaterdag 4 januari 2020 om 18:15
Verschrikkelijk. Dat droeg ik samen met mijn vriendje toen ik een jaar of 16 was. Ook heel slecht i know.

'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.