Haat reacties Bridget Maasland op Instagram
zondag 10 november 2019 om 22:19
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??

dinsdag 4 februari 2020 om 20:46

dinsdag 4 februari 2020 om 23:06
Ach we gaan het zien, maar het zou mij enorm verbazen. Lees trouwens net dat de Borsato’s uit elkaar gaan. Nou dan denk ik dat de roddelbladen zich meer op Marco en Leontien storten de komende tijd en wat minder met Brazes gate.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.

woensdag 5 februari 2020 om 21:04
Ondertussen schijnt ze ook al te kijken naar een trouwjurk..
https://www.ditjesendatjes.nl/andre-en- ... l-trouwen/

woensdag 5 februari 2020 om 21:43
GinnyJones schreef: ↑05-02-2020 21:04Ondertussen schijnt ze ook al te kijken naar een trouwjurk..

'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.

donderdag 6 februari 2020 om 13:44
Een soort Toppers meets het Piratenfestijn.Jojanneke12 schreef: ↑06-02-2020 05:09Waarom krijg ik nu direct een beeld van een bruiloft met veel gezuip, foute voordrachten van vrienden en familie en ordinaire vrijgezellenfeesten?
donderdag 6 februari 2020 om 14:27
En toch denk ik dat ze erachter aan vliegt of hem kapot gaat controleren....liefie2003 schreef: ↑06-02-2020 13:30Dre vliegt heerlijk naar Curacao nu met zijn band. Ik denk dat het te ver is voor Bridget om hem te 'verrassen'.
vrijdag 7 februari 2020 om 12:46
Vergis je niet.....liefie2003 schreef: ↑06-02-2020 13:30Dre vliegt heerlijk naar Curacao nu met zijn band. Ik denk dat het te ver is voor Bridget om hem te 'verrassen'.

vrijdag 7 februari 2020 om 16:24
Las idd net dat ze heen en weer vliegt. En Mo is ook gezellig op het eiland.
vrijdag 7 februari 2020 om 20:08
Dit meen je niet?liefie2003 schreef: ↑07-02-2020 16:24Las idd net dat ze heen en weer vliegt. En Mo is ook gezellig op het eiland.

zaterdag 8 februari 2020 om 18:57

zaterdag 8 februari 2020 om 19:25
Als ze dat doet is ze echt heel sneu. Wat een gebrek aan vertrouwen. Fijn dat Monique en André er samen willen zijn voor hun zoon. Respect dat Monique zo in het belang van haar zoon kan denken.liefie2003 schreef: ↑07-02-2020 16:24Las idd net dat ze heen en weer vliegt. En Mo is ook gezellig op het eiland.

zaterdag 8 februari 2020 om 19:31
Bridget Maasland (45) wordt een dagje ouder, maar toch probeert ze haar twintig jaar jongere vriend André Hazes bij te houden. Dat lijkt niet vanzelf te gaan, want onlangs was de presentatrice ziek. Een anonieme collega denkt alleen dat het geen griepje was…..
‘Kater en niet ziek’
Een foto op Instagram was het bewijs: Bridget Maasland was geveld door de griep. Ze keek moe in de lens terwijl ze het knopje indrukte om een foto te maken. ,,Ziek op de bank”, schreef ze erbij. De griep kwam nét na de concerten van Vrienden van Amstel Live, waar André avond na avond optrad. Een collega vindt het wel héél opmerkelijke dat Bridget net na al dat gefeest ziek was.
,,Leuk dat zij zich nu ineens ziek meldt, maar misschien moet zij het in haar privéleven gewoon wat rustiger aan doen”, zegt een collega van Bridget tegen weekblad Weekend. ,,Niet zo raar dat je je niet lekker voelt als je de hele week laat naar bed gaat omdat je bij je vriendje wilt zijn en ‘s morgens weer vroeg op moet voor televisiewerk. Volgens mij had ze meer last van een kater dan van de griep.”
https://www.ditjesendatjes.nl/collega-h ... aar-kater/
‘Kater en niet ziek’
Een foto op Instagram was het bewijs: Bridget Maasland was geveld door de griep. Ze keek moe in de lens terwijl ze het knopje indrukte om een foto te maken. ,,Ziek op de bank”, schreef ze erbij. De griep kwam nét na de concerten van Vrienden van Amstel Live, waar André avond na avond optrad. Een collega vindt het wel héél opmerkelijke dat Bridget net na al dat gefeest ziek was.
,,Leuk dat zij zich nu ineens ziek meldt, maar misschien moet zij het in haar privéleven gewoon wat rustiger aan doen”, zegt een collega van Bridget tegen weekblad Weekend. ,,Niet zo raar dat je je niet lekker voelt als je de hele week laat naar bed gaat omdat je bij je vriendje wilt zijn en ‘s morgens weer vroeg op moet voor televisiewerk. Volgens mij had ze meer last van een kater dan van de griep.”

zaterdag 8 februari 2020 om 22:01
Wat een zooitje... Lekker ook voor de kinderen en Monique.Jojanneke12 schreef: ↑08-02-2020 19:31Bridget Maasland (45) wordt een dagje ouder, maar toch probeert ze haar twintig jaar jongere vriend André Hazes bij te houden. Dat lijkt niet vanzelf te gaan, want onlangs was de presentatrice ziek. Een anonieme collega denkt alleen dat het geen griepje was…..
‘Kater en niet ziek’
![]()
zaterdag 8 februari 2020 om 22:21
Lekker goed voor het milieu al dat heen en weer gevlieg door de rich and the famous.liefie2003 schreef: ↑07-02-2020 16:24Las idd net dat ze heen en weer vliegt. En Mo is ook gezellig op het eiland.

zondag 9 februari 2020 om 12:19

zondag 9 februari 2020 om 12:23
Of ze had al geboekt voor ze uit elkaar zijn of ze doet het voor de kleine.balteriootje schreef: ↑09-02-2020 12:19Ik snap het ff niet. Had Dre met zijn band een optreden daar? Dit is toch niet een week geleden gepland denk ik.
Dan is Monique in dit geval toch heel 'berekenend' bezig door juist nu daar op vakantie te gaan. Hoewel ze natuurlijk zelf mag weten waar en wanneer ze ergens naar toe gaat.

zondag 9 februari 2020 om 12:23
Of ze had al geboekt voor ze uit elkaar zijn of ze doet het voor de kleine.balteriootje schreef: ↑09-02-2020 12:19Ik snap het ff niet. Had Dre met zijn band een optreden daar? Dit is toch niet een week geleden gepland denk ik.
Dan is Monique in dit geval toch heel 'berekenend' bezig door juist nu daar op vakantie te gaan. Hoewel ze natuurlijk zelf mag weten waar en wanneer ze ergens naar toe gaat.