Haat reacties Bridget Maasland op Instagram
zondag 10 november 2019 om 22:19
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
vrijdag 21 februari 2020 om 14:21
Had het idee dat jij hem beter kent vandaar mij vraag aan jou. Nouja doet er ook niet toe. Als het hem is dan is het een zanger die niet perse in de showbizz hoeft want treedt op voor kleinere gezelschappen. Is het niet dezelfde persoon dan wil hij ws gewoon in de anonimiteit bliven. Dus laat ik het hierbij.
anoniem_395863 wijzigde dit bericht op 21-02-2020 14:27
0.24% gewijzigd
vrijdag 21 februari 2020 om 14:26
minnimouse schreef: ↑21-02-2020 14:03Lijkt me idd een leuke man.
Als ik dat jonge koppie van Melvin op een oude foto zie, dan snap ik niet dat je je zoon in de steek kan laten. Wat voor een ongelooflijke lamlul ben je dan. En voor wat? Om met gezin 3 wel de ‘leuke’ vader uit te gaan hangen?
Weggehaald ivm privacy (en dat in een roddel topic
anoniem_395863 wijzigde dit bericht op 21-02-2020 20:19
38.41% gewijzigd
vrijdag 21 februari 2020 om 14:32
Niet alleen om aandacht vragen als het goed uitkomt hè. Dat ze andere reacties hadden verwacht dat is te begrijpen maar het heeft iets anders uitgepakt dan ze gehoopt hadden.
anoniem_395863 wijzigde dit bericht op 21-02-2020 14:44
1.40% gewijzigd
vrijdag 21 februari 2020 om 14:39
Ja, maar quote het geheel. Daarin werd gezegd dat Rachel over Melvin de roddel in de wereld heeft gebracht. Dit was een respons daarop, dat ze zelf mogelijk nog wat lijken in de kast heeft.
vrijdag 21 februari 2020 om 14:52
vrijdag 21 februari 2020 om 16:05
Ja, die Friedel leek nogal een eigen en aparte invulling te geven aan de rol van schoonmoeder.
Zo'n type van: "als mijn dochter hoofdpijn heeft wil ik je wel van dienst zijn!"
Ik geloof ook echt dat Rachel bijna haar hele leven een marionettenpop is geweest, en Friedel had de touwtjes in handen.
Rachel heeft toch ook gebroken met Friedel na de dood van Hazes sr??
Zo'n type van: "als mijn dochter hoofdpijn heeft wil ik je wel van dienst zijn!"
Ik geloof ook echt dat Rachel bijna haar hele leven een marionettenpop is geweest, en Friedel had de touwtjes in handen.
Rachel heeft toch ook gebroken met Friedel na de dood van Hazes sr??
vrijdag 21 februari 2020 om 16:25
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... werpers-op
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 21 februari 2020 om 16:50
Dat ze niet moe van zichzelf wordt, kijk mij eens sterk zijn...ik voel niets. Ze doet in ieder geval haar reputatie van ijskonijn eer aan. En natuurlijk wordt zoonlief ook hier weer in meegesleurd. Echt bijna ziekelijk....
Hetro mannen in Amsterdam onder de 30 jaar kijk uit, Bridget is alweer op jacht....moeders houdt uw zonen binnen!!!!
vrijdag 21 februari 2020 om 17:28
Wat wordt Hazes senior hier oa afgeblaft zeg.
Tsjonge, t waren andere tijden en dergelijken...Een 'bepaalde' achtergrond, Amsterdam 3 hoog achter, armoede in allerlei vormen, alcoholisme, patserige macho cultuur, plat Amsterdams, niet anders weten etc.
Geen heilig boontje op bepaald vlak maar overdrijven over iets wat in de jaren 70, 80 is gebeurd en van mijn part tot zijn dood, pff beetje sneu.
Nooit wat meegemaakt ofzo..
Tsjonge, t waren andere tijden en dergelijken...Een 'bepaalde' achtergrond, Amsterdam 3 hoog achter, armoede in allerlei vormen, alcoholisme, patserige macho cultuur, plat Amsterdams, niet anders weten etc.
Geen heilig boontje op bepaald vlak maar overdrijven over iets wat in de jaren 70, 80 is gebeurd en van mijn part tot zijn dood, pff beetje sneu.
Nooit wat meegemaakt ofzo..
vrijdag 21 februari 2020 om 17:35
Altijd handig om anderen de schuld te kunnen geven. Of je geniet in stilte om zo te zien of je samen verder wil. Zij wilden juist dat iedereen kon zien hoe verliefd ze waren. Als je niet voedt kan er ook niets van gevonden worden. Bovendien was de start al discutabel, een ex die niet weg te poetsen is en die aanwezig is op social media. Zij hebben nooit kans gehad.