Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
S-Meds schreef:
21-02-2020 10:48
Hoe gaat het met Be?
Ze had een sexy fotoshoot en ze was ready to kick some ass!
It's 5 o'clock somewhere
Billy_Mean schreef:
21-02-2020 09:14
Inmiddels vind ik met Monique meer mis dan met bridget .
Bridget handelde vanuit een alles overheersende verliefdheid en had denk ik amper idee van hoe gek ze deed.

Monique weet gewoon heel goed wie ze nu terugneemt en heeft dus blijkbaar nul eigenwaarde.

En dan dat kinderachtige gedoe op Instagram van allemaal. Blehh
Daar handel ze om de zoveel tijd vanuit dan heel haar omgeving vergetende inclusief kind wat het met hen doet. Daarbij denk ik dat verliefdheid bij haar ongeveer drie maanden duurt en dat ze dan haar gezond verstand niet meer kan negeren. Daarbij stond ze natuurlijk gigantisch voor paal op Curaçao waar Hazes al eerder had besloten dat hij weer behoefte had aan nieuw vlees en niet een extra moeder die als een hondje achter hem aanliep.

En haar sexy fotoshoot na de breuk onderstreept alleen maar haar ‘ik wil het middelpunt van de wereld zijn en alles moet daarvoor wijken”.
yasmijn schreef:
21-02-2020 09:36
Joppe de Ree
Die ben ik eens gaan googlen en ik lees dat Rachell twijfel heeft gezaaid of SR wel de echte vader is van Melvin.
Tis toch ook een smerig loeder zeg. Alles wat haar in de weg stond heeft ze gewoon af willen fikken. Rachell en ook haar moeder, de grootste viespeuken die SR maar om zich heen kon hebben, hebben die Ellen flink vernederd zeg.
SR, Rachell en haar ouders wat een smerige zooi was dat zeg.

Ook Annie heeft last gehad van die Rachell. Ik las ergens dat iemand hier een opmerking maakte omdat ze met de broer van SR getrouwd is. Ze zijn nog steeds getrouwd, kennelijk is dat toch de goede keuze geweest.

Ik heb met die hele Rachell geen medelijden. Het is een vals loeder. Spijtig wat haar als kind is overkomen, had niet mogen gebeuren. Maar de keuzes die ze op volwassen leeftijd heeft gemaakt, het verleden wegpoetsen en verdraaien praat ik ook niet goed.
En wb Monique, je hoeft het niet eens te zijn met de keuze van je zoon, maar het is wel de moeder van je kleinzoon. Gezien het laatste interview dat ze gaf aan RTLB, wat een valsheid. Wat dat betreft moet Bridget blij zijn dat ze niet meer in die familie Hazes zit maar er ver vandaan moet blijven. Met iemand als Rachell in je omgeving heb je geen vijanden meer nodig.
Cathy2020 schreef:
21-02-2020 12:03
Die ben ik eens gaan googlen en ik lees dat Rachell twijfel heeft gezaaid of SR wel de echte vader is van Melvin.
Tis toch ook een smerig loeder zeg. Alles wat haar in de weg stond heeft ze gewoon af willen fikken. Rachell en ook haar moeder, de grootste viespeuken die SR maar om zich heen kon hebben, hebben die Ellen flink vernederd zeg.

Ook Annie heeft last gehad van die Rachell. Ik las ergens dat iemand hier een opmerking maakte omdat ze met de broer van SR getrouwd is. Ze zijn nog steeds getrouwd, kennelijk is dat toch de goede keuze geweest.

Ik heb met die hele Rachell geen medelijden. Het is een vals loeder. Spijtig wat haar als kind is overkomen, had niet mogen gebeuren. Maar de keuzes die ze op volwassen leeftijd heeft gemaakt, het verleden wegpoetsen en verdraaien praat ik ook niet goed.
En wb Monique, je hoeft het niet eens te zijn met de keuze van je zoon, maar het is wel de moeder van je kleinzoon. Gezien het laatste interview dat ze gaf aan RTLB, wat een valsheid. Wat dat betreft moet Bridget blij zijn dat ze niet meer in die familie Hazes zit maar er ver vandaan moet blijven. Met iemand als Rachell in je omgeving heb je geen vijanden meer nodig.
rashel was toen 13 dus helemaal toerekeningvatbaar was ze niet en SR heeft haar gewoon misbruikt.
poppetje2006 schreef:
21-02-2020 11:00
Ze had een sexy fotoshoot en ze was ready to kick some ass!
toch niet met die lip?
Sjaantje37 schreef:
21-02-2020 11:34

En haar sexy fotoshoot na de breuk onderstreept alleen maar haar ‘ik wil het middelpunt van de wereld zijn en alles moet daarvoor wijken”.
Die photoshoot was gewoon werk. Foto's voor 'Hotter thans my daughter'.
lila01 wijzigde dit bericht op 21-02-2020 12:24
0.52% gewijzigd
En eerlijk is eerlijk: ik vind de reisvlogs van Brid leuk om naar te kijken (behalve die met Dre).
Ze doet dat echt leuk.
Toch raar dat ik Brid ineens een stuk sympathieker vind. Ze was even gek tijdens die verliefdheid, maar ze doet het best goed nu.
S-Meds schreef:
21-02-2020 12:19
rashel was toen 13 dus helemaal toerekeningvatbaar was ze niet en SR heeft haar gewoon misbruikt.

Dat zeg ik toch niet. Het is heel erg wat haar als kind is overkomen en de opname 2jaar geleden ofzo wat oa een mogelijk gevolg hiervan was dat wens ik haar zeker niet toe.

Daarentegen is ze wel verantwoordelijk voor de keuzes die ze maakte op volwassen leeftijd, het verleden wegpoetsen, de valsheid naar Monique bedoel ik dan oa.
bisto schreef:
20-02-2020 10:02
www.nu.nl/boek/3880101/martijn-fischer- ... grafie.amp

Slappe reactie van die Martijn want het ging erom dat de geschiedenis vervalst was waarbij belangrijke mensen ernstig tekort werd gedaan. Niet in de laatste plaats Ellen en haar zoon.
Ik denk dat de basis van zijn succes ligt eind jaren zeventig toen Ellen de kost voor hem verdiende om hem liedjes te laten schrijven. Ze verliet voor hem als minderjarige haar ouderlijk huis (vraag niet hoe!) en maakte haar studie niet af want dat vond hij onzin! Kon ze mooi gaan werken en de kost verdienen.
Ik vind het schandalig als je aan deze feiten voorbij gaat en likkebaardend achter raggel en consorten gaat staan.
ook die ellen was minderjarig voor zij met andre ging
want ellen was toch zijn tweede vrouw toch ?

Enorm Mosterd ben weer bij gelezen
mamsvan wijzigde dit bericht op 21-02-2020 12:57
2.05% gewijzigd
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
lila01 schreef:
21-02-2020 12:26
Toch raar dat ik Brid ineens een stuk sympathieker vind. Ze was even gek tijdens die verliefdheid, maar ze doet het best goed nu.
Ik vond haar voor André al niet leuk en nu nog minder. Wat zij haar zoon aandoet..heb daar geen begrip voor.
...
Voor die hele clan om die musical was maar een ding belangrijk: geld.

Het had beter geweest als de kaartverkoop geboycot was, gewoon er niet naar toe gaan zoals het nu werd gespeeld.

Wat dat betreft past het allemaal goed bij elkaar, Rachell, Joop vd Ende en de rest. Het geslijm van de cast bij Rachell, of ze heilig was. Bah iedereen deed er aan mee.

Money talks.
Pak alles wat je kan , die songtekst neemt Dré wel letterlijk .
Hij moet ook wel want hij valt op vrouwen die minstens 20 jaar ouder zijn en hij wordt ook niet jonger maar ouder.

Als ik Monique was wilde ik die jongen ook niet terug . Er wordt gesuggereerd , ik zag het op tv in een programma , dat ze voor aandacht , status en geld hem wel terug zou nemen ; want als ze niet met hem was geweest had ze nu maar 20 insta volgers ..werd letterlijk gezegd. :roll:
Ik denk dat ze goed in staat is voor zich zelf te zorgen en dat André goed in staat is om iig financieel er voor te zorgen dat zijn kind niks te kort komt.

Oudste zoon wilde geen Hazes geld en geen Hazes meeliftsucces ; dàt is klasse.
Hij heeft zelfs zijn achternaam veranderd.Zijn moeder had klasse .
Maar goed ; wie weet wat er naar buiten was gekomen als er internet was geweest in de tijd dat Hazes sr met kind Rachel aangepapt heeft. De ouders van Rachel hun kind offerden.

Ik denk dat Bridget wel op haar lip is getrapt ,als je goed kijkt zie je de bult ook . Dus neemt ze deze houding aan .Ze zal heus wel iets voelen , of het nu verdriet is of gekrenkte trots .Ze staat enorm voor schut . Maar zij zelf wilde de relatie bekend hebben na korte tijd en zij zelf wilde de alle aandacht hebben.
Gevalletje eigen schuld dikke bult ( zie de lip)
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
:-D

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... en-bridget
Dat gezeur op hazes en bridget mag nu wel eens ophouden!!! spuugzat ben ik het
Cathy2020 schreef:
21-02-2020 12:03

Moet je eens een foto van haar minnaar naast die van jr zetten, lijken heel erg op elkaar.
blauwe_emmer schreef:
21-02-2020 13:36
Moet je eens een foto van haar minnaar naast die van jr zetten, lijken heel erg op elkaar.
Jij bedoelt de minnaar van Rachel denk ik ? Daar zijn ook twijfels over of sr vader van jr is ,
Het stuk wat jij quote gaat over zoon Melvin van Ellen .
anoniem_642d224ec8888 wijzigde dit bericht op 21-02-2020 13:40
0.62% gewijzigd
lila01 schreef:
21-02-2020 12:26

Euhh... die verliefdheid is nog niet eens over hoor, dus ik snap deze niet.... of bedoel je dat ze sinds het 3 dagen geleden uit ging, het goed doet?
Gonnie85 schreef:
21-02-2020 13:32
:there:
Tenminste wel echte humor. :rofl:
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Gonnie85 schreef:

Die familie Hazes blijft op de een of andere manier intrigerend. En ik denk dat het mede komt omdat een aantal graag in de belangstelling wil blijven staan, voortborduren op de naam Hazes en hiermee alle schandalen in stand houden. Alle ingrediënten van een soap zitten erin van straatschoffie tot een valse weduwe met miljoenen op de bank, kinderen 1e leg, 2e leg en 3e leg die geen contact hebben met elkaar en ook nog eens allemaal verschillende levens leiden die niet op elkaar lijken, twijfels over een verwekker, cocaïnegebruik, valse lui, sympathieke lui, lui met een dikke lip, narcisten, overspel, scheidingen, bedreigingen, mysteries, leugens, en bedrog tot aan sex met een minderjarige aan toe.

In de jaren 80 had je Dynasty en Dallas, nu hebben we Hazes.

Ik zeg Videoland doe er iets mee. Ik garandeer heel veel leden erbij.
Keuken1987 schreef:
21-02-2020 09:29
Ja dat is een leuke man ( een vriend van mijn vader) Melvin noemt hem altijd zijn vader en André Hazes zijn verwekker.
Lijkt me idd een leuke man.

Als ik dat jonge koppie van Melvin op een oude foto zie, dan snap ik niet dat je je zoon in de steek kan laten. Wat voor een ongelooflijke lamlul ben je dan. En voor wat? Om met gezin 3 wel de ‘leuke’ vader uit te gaan hangen?
minnimouse wijzigde dit bericht op 21-02-2020 14:04
34.12% gewijzigd
minnimouse schreef:
21-02-2020 14:03
Lijkt me idd een leuke man.

Is hij ook zanger?
Cathy2020 schreef:
21-02-2020 14:04
Is hij ook zanger?
Wie?
Gonnie85 schreef:
Je hoeft hier niet te lezen hè Bridge.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven