Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Sjaantje37 schreef:
18-03-2020 17:49
Mooi vind ik ook hoe ze verzorgend Nederland een hart onder de riem steekt met natuurlijk een selfie!
Echt he waar slaat dat op idd
Ja zo van kijk mij eens goed bezig zijn.

Bridget heeft haar langste tijd op tv wel gehad denk ik.

Is ze eigenlijk al terug bij Boulevard?
Jojanneke12 schreef:
18-03-2020 21:43
Ja zo van kijk mij eens goed bezig zijn.

Bridget heeft haar langste tijd op tv wel gehad denk ik.

Is ze eigenlijk al terug bij Boulevard?
Nee.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Yasmeenah82 schreef:
18-03-2020 21:47
Nee.
Nou dat zegt al genoeg.
Ze zit ook weer lekker strak in de Botox...
Sjaantje37 schreef:
18-03-2020 17:49
Mooi vind ik ook hoe ze verzorgend Nederland een hart onder de riem steekt met natuurlijk een selfie!
Echt?? Zum kotzen weer.
Jojanneke12 schreef:
18-03-2020 21:48
Nou dat zegt al genoeg.
Zou wel dubbel zo hypocriet zijn als ze terug komt bij Boulevard. Ik denk dat ze ook niet meer terugkomt en dat zou beter zijn ook.
Want op Bridget haar instagram;:

Je was er niet bij en weet helemaal niks
Sjaantje37 schreef:
19-03-2020 08:41
Vandaar dat ze zorgend Nederland bedankt :hihi:
Stressed is just desserts spelled backwards
Yildizlar schreef:
18-03-2020 19:02
Echt he waar slaat dat op idd
Jennifer Lopez doet niet anders .. van die zwoele glamour foto’s .. “ thinking of you guys. Hope you all are safe” en ondertussen nog even haar schoenenlijn promoten . Walgelijk.
Calypso- schreef:
19-03-2020 10:51
Jennifer Lopez doet niet anders .. van die zwoele glamour foto’s .. “ thinking of you guys. Hope you all are safe” en ondertussen nog even haar schoenenlijn promoten . Walgelijk.
Dat vind ik dan ook een vreselijk over het paard getild mens. Vond haar ook heel slecht in de film Hustlers, heel die film vond ik bagger. Ze was ook echt teleurgesteld dat ze geen Oscar heeft gehad voor deze film omdat ze van alle kanten hoorde dat ze kans maakte.

Ook vond ik dat je in deze film gewoon kon zien dat ze een dame is rond de vijftig. HD liegt niet.
Sjaantje37 schreef:
19-03-2020 08:41
Dus?
Sjaantje37 schreef:
19-03-2020 11:35
HD liegt niet.

:rofl:
Sjaantje37 schreef:
19-03-2020 11:35
Dat vind ik dan ook een vreselijk over het paard getild mens. Vond haar ook heel slecht in de film Hustlers, heel die film vond ik bagger. Ze was ook echt teleurgesteld dat ze geen Oscar heeft gehad voor deze film omdat ze van alle kanten hoorde dat ze kans maakte.

Ook vond ik dat je in deze film gewoon kon zien dat ze een dame is rond de vijftig. HD liegt niet.
Haha ja dat vond ik ook opvallend dat ze er gewoon van rond de 50 uit zag.
Cathy2020 schreef:
19-03-2020 09:42
Zou wel dubbel zo hypocriet zijn als ze terug komt bij Boulevard. Ik denk dat ze ook niet meer terugkomt en dat zou beter zijn ook.
Want op Bridget haar instagram;:

[i]Je was er niet bij en weet helemaal niks[/i]
Serieus? :rofl: nou, dan is het inderdaad beter dat ze niet meer terug komt. Hypocrisie ten top.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Calypso- schreef:
Ik weet dat ze veel fans heeft maar ik vind haar vreselijk. Naar mens.
beetjegek schreef:
19-03-2020 11:51
Dus?
Heeft ze moeite met haar mimiek in het filmpje waar ze probeert de spulletjes uit haar winkel te promoten. Haar voorhoofd beweegt niet.
Billy_Mean schreef:
19-03-2020 13:46
Ik ook.
Billy_Mean schreef:
Eens.
Yasmeenah82 schreef:
19-03-2020 13:35
Serieus? :rofl: nou, dan is het inderdaad beter dat ze niet meer terug komt. Hypocrisie ten top.

Yep helemaal gelijk. Hypocrisie ten top.

Klik maar op de foto van Veronica magazine

https://www.instagram.com/bridgetmaasland/?hl=nl
O wow even door die instahel van Bridgjet gescrolld. Wat schiet de wereld op met telkens precies dezelfde foto met precies hetzelfde pruilmondje? Echt boeiend boeiend boeiend INTERESSAAAANT (not)
Sjaantje37 schreef:
Heeft ze moeite met haar mimiek in het filmpje waar ze probeert de spulletjes uit haar winkel te promoten. Haar voorhoofd beweegt niet.
Stoor je je daar aan dan?
'Je was er niet bij en weet helemaal niks'

Nou, het voelde wel alsof ik er bij was, met al die postings :P

Maar goed, ik vind het ook allemaal zo provocerend ook. LAAT het gewoon nu.
Het is net een pitbull die niet los kan laten.

Lik je wonden en ga verder. Er zijn belangrijkere dingen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik vraag me echt af of ze nog terug mag keren bij RTL boulevard
Calypso- schreef:

Bridget ook hoor.
"Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. Virus moet uitgeroeid, afstand bewaren bladiebla. Dus ga online shoppen".....met een link naar het winkeltje van haar moeder.

Wat een enge mensen. Lopen er rond zeg.
Ja, stom dat een dag niet gelachen. Juist nu... En dan die link naar dat smeltende potten winkeltje er bij.

Doe dan iets in ieder geval. Zoals Hanna Verboom nu iedereen tot 6 april gratis films laat kijken op cinetree ( is mede haar bedrijf)
Om de tijd wat door te komen.

Daar heb je meer aan dan telkens diezelfde selfies.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven