Heb ik weer hoor.....
woensdag 25 mei 2011 om 19:27
Hoi hoi lady's
Ik ben nieuw hier en kwam toevallig op de site.
Toen dacht ik, wie weet weten ze hier wel wat ik hiermee aan moet.
Ik weet ook niet of het hier thuis hoort.
De situatie: ik ben single maar ik kom sinds ong 2 maanden iedere dag een leuke man tegen en groeten elkaar steeds meer lachend
Hij loopt en ik fiets altijd langs m.
Maar ja...daar blijft het bij, en nu wil het dat ik m erg leuk begint te vinden, aarghhhh!
Een vriendin zei, stoute schoenen aan trekken en geef m een briefje met je e mail en wachtten tot hij mailt.
Maar nu zit ik mezelf gek te maken, ik wil het wel doen maar...stel dta hij getrouwd is en we wonen in dezelfde stad dus kans dat we elkaar ergens anders tegen komen ..
Oftewel, ik durf niet eigenlijk , bang voor een flater.
Wat zouden jullie doen of kunnen jullie nog andere adviezen geven?
Thx alvast voor het lezen
Ik ben nieuw hier en kwam toevallig op de site.
Toen dacht ik, wie weet weten ze hier wel wat ik hiermee aan moet.
Ik weet ook niet of het hier thuis hoort.
De situatie: ik ben single maar ik kom sinds ong 2 maanden iedere dag een leuke man tegen en groeten elkaar steeds meer lachend
Hij loopt en ik fiets altijd langs m.
Maar ja...daar blijft het bij, en nu wil het dat ik m erg leuk begint te vinden, aarghhhh!
Een vriendin zei, stoute schoenen aan trekken en geef m een briefje met je e mail en wachtten tot hij mailt.
Maar nu zit ik mezelf gek te maken, ik wil het wel doen maar...stel dta hij getrouwd is en we wonen in dezelfde stad dus kans dat we elkaar ergens anders tegen komen ..
Oftewel, ik durf niet eigenlijk , bang voor een flater.
Wat zouden jullie doen of kunnen jullie nog andere adviezen geven?
Thx alvast voor het lezen
woensdag 25 mei 2011 om 20:15
quote:flowerlady schreef op 25 mei 2011 @ 19:48:
[...]
Ja ach zal best en nee ben niet verliefd(nog) maar ben onzeker type en niet zo n durf al. En na paar ellendige relaties ben ik wat voorzichtiger geworden. Denk ook snel negatieve reactie van zo n iemand maar ja
Dit heb ik zelf nooit meegemaakt zo .
Maar denk idd Summerdance wel het duidelijkste is, nu nog het lef zien te vinden ahumVolgens mij is de theorie eenvoudiger dan de praktijk.
"Gewoon aanspreken" klinkt heel aardig maar geloof
nooit dat ik dat bijvoorbeeld in de praktijk zou durven.
Overigens als ik hier de draden lees "Hoe heb je je
partner ontmoet" lees ik nergens: Voor zijn fiets gesprongen
maar veelal braaf, via internet, collega's, in de kroeg, wederzijdse vrienden e.d.
[...]
Ja ach zal best en nee ben niet verliefd(nog) maar ben onzeker type en niet zo n durf al. En na paar ellendige relaties ben ik wat voorzichtiger geworden. Denk ook snel negatieve reactie van zo n iemand maar ja
Maar denk idd Summerdance wel het duidelijkste is, nu nog het lef zien te vinden ahumVolgens mij is de theorie eenvoudiger dan de praktijk.
"Gewoon aanspreken" klinkt heel aardig maar geloof
nooit dat ik dat bijvoorbeeld in de praktijk zou durven.
maar veelal braaf, via internet, collega's, in de kroeg, wederzijdse vrienden e.d.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
woensdag 25 mei 2011 om 20:21
quote:hollebollegijs schreef op 25 mei 2011 @ 20:15:
Euhmmm...wil je echt weten hoe ik mijn lief heb ontmoet?
Ik was toeschouwer op een groot sportevenement waarbij een triatlon een van de onderdelen was.
Aangezien ik nooit oplet VOOR ik iets doe en ik aan de overkant van de weg een bekende zag loop ik dus zonder kijken de weg op...
Had me even niet gerealiseerd dat bij een triatlon fietsen VOOR het rennen kwam en dat fietsers ook veel sneller een bocht om komen zeilen dan bijvoorbeeld een hardloper...
Tis dat ik snel opzij sprong anders had ik echt onder zijn fiets gelegen..
Zijn openingszin:
Zeg blondie....misschien is het een tip om net als in het echte leven voortaan eerst naar links, dan naar rechts, en vervolgens weer naar links te kijken
Of je moet er een gewoonte van willen maken fietsers het hart op hol te brengen
Niet verzonnen.....echt gebeurd vorig jaar
Euhmmm...wil je echt weten hoe ik mijn lief heb ontmoet?
Ik was toeschouwer op een groot sportevenement waarbij een triatlon een van de onderdelen was.
Aangezien ik nooit oplet VOOR ik iets doe en ik aan de overkant van de weg een bekende zag loop ik dus zonder kijken de weg op...
Had me even niet gerealiseerd dat bij een triatlon fietsen VOOR het rennen kwam en dat fietsers ook veel sneller een bocht om komen zeilen dan bijvoorbeeld een hardloper...
Tis dat ik snel opzij sprong anders had ik echt onder zijn fiets gelegen..
Zijn openingszin:
Zeg blondie....misschien is het een tip om net als in het echte leven voortaan eerst naar links, dan naar rechts, en vervolgens weer naar links te kijken
Of je moet er een gewoonte van willen maken fietsers het hart op hol te brengen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 25 mei 2011 om 20:24
Thx hollebollegijs, dat is het m nu juist maar ja , ik zal toch, als ik wat wilt weten ff mn moed bij elkaar moeten schrapen.
Voorbeelden zat gelezen nu, ff kijken wat het handigste is, in iedergeval, hoi en heb je even? ik vroeg me af heb je zin in drankje?
En idd dan hoor ik het van zelf wel. Dan maar snel door fietsen hahahaha.
Dank je voor de reactie's allemaal!
Voorbeelden zat gelezen nu, ff kijken wat het handigste is, in iedergeval, hoi en heb je even? ik vroeg me af heb je zin in drankje?
En idd dan hoor ik het van zelf wel. Dan maar snel door fietsen hahahaha.
Dank je voor de reactie's allemaal!
woensdag 25 mei 2011 om 20:27
woensdag 25 mei 2011 om 20:29
Snap je probleem. Ben ook single en had vroeger behoorlijk wat problemen met de rechtstreekse benadering. Nu heb ik daar geen last meer van.
Hou hem een keer aan en maak een praatje (weer/fiets/werk).
En zeg: we zijn elkaar nu al zo vaak tegengekomen, is het een idee uit het werk een keer samen wat te gaan drinken (anytime)?
De weersverwachting is gunstig volgens mij.
Idd what's there to lose?
Het gevoel wat nu bij je leeft is "de wanhopige single"
Maar wie weet kom je er achter dat hij bezet is of dat als hij zijn mond opentrekt hij ontzettend tegenvalt. Zolang je geen actie onderneemt zul je dat nooit weten.
En hé, je vraagt toch niet of ie met je wil trouwen...
Blijf niet rondlopen met de vraag "what if". Handel.
Hou hem een keer aan en maak een praatje (weer/fiets/werk).
En zeg: we zijn elkaar nu al zo vaak tegengekomen, is het een idee uit het werk een keer samen wat te gaan drinken (anytime)?
De weersverwachting is gunstig volgens mij.
Idd what's there to lose?
Het gevoel wat nu bij je leeft is "de wanhopige single"
Maar wie weet kom je er achter dat hij bezet is of dat als hij zijn mond opentrekt hij ontzettend tegenvalt. Zolang je geen actie onderneemt zul je dat nooit weten.
En hé, je vraagt toch niet of ie met je wil trouwen...
Blijf niet rondlopen met de vraag "what if". Handel.
woensdag 25 mei 2011 om 20:33
quote:Summerdance schreef op 25 mei 2011 @ 20:21:
[...]
Hahahahahaha dat is leuk maar had je ook op hem
af durven stappen?
Gewoon als hij op weg is naar de AH?
Vind het altijd mooi zulke verhalen, heb mijn relaties altijd
heel traditioneel opgeduikeld, wederzijdse vrienden, collega's,
horeca en een zus van een ex.
[...]
af durven stappen?
Vind het altijd mooi zulke verhalen, heb mijn relaties altijd
heel traditioneel opgeduikeld, wederzijdse vrienden, collega's,
horeca en een zus van een ex.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
woensdag 25 mei 2011 om 20:36
quote:hollebollegijs schreef op 25 mei 2011 @ 20:33:
[...]
af durven stappen?
Ja hoor, ik ben niet zo heel verlegen aangelegd
Ik denk alleen dat al was ik hem tegen gekomen onderweg naar de AH, ik hem naar alle waarschijnlijkheid niet eens had opgemerkt...
Maar nu in de setting van modder, zweet en sport vond ik hem woest aantrekkelijk
Nu ook hoor, als we samen naar de AH lopen
[...]
af durven stappen?
Ik denk alleen dat al was ik hem tegen gekomen onderweg naar de AH, ik hem naar alle waarschijnlijkheid niet eens had opgemerkt...
Maar nu in de setting van modder, zweet en sport vond ik hem woest aantrekkelijk
Nu ook hoor, als we samen naar de AH lopen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 25 mei 2011 om 20:43
quote:Summerdance schreef op 25 mei 2011 @ 20:36:
[...]
Ja dat scheelt natuurlijk wel, bij mij is het probleem altijd
dat ik geen zin heb in "gedoe" dus bijvoorbeeld als ik een
nummer krijg en ik sms een keer en er komt geen respons
wis ik het nummer.
Dan hoor je later weer dat sommige gasten wel 100x sms-en
en dat het nog succes heeft ook.
Misschien ben ik te bescheiden
[...]
Ja dat scheelt natuurlijk wel, bij mij is het probleem altijd
dat ik geen zin heb in "gedoe" dus bijvoorbeeld als ik een
nummer krijg en ik sms een keer en er komt geen respons
wis ik het nummer.
Dan hoor je later weer dat sommige gasten wel 100x sms-en
en dat het nog succes heeft ook.
Misschien ben ik te bescheiden
woensdag 25 mei 2011 om 20:53
quote:Summerdance schreef op 25 mei 2011 @ 20:46:
Ik vind flirten NOOIT gedoe
Hahahahaha maar 100 sms'jes sturen wel.
Als ik het af en toe hoor van vrijgezelle vriendinnen,
sommige mannen zijn echt wanhopig.
Ik vind flirten NOOIT gedoe
Hahahahaha maar 100 sms'jes sturen wel.
Als ik het af en toe hoor van vrijgezelle vriendinnen,
sommige mannen zijn echt wanhopig.
woensdag 25 mei 2011 om 20:56
quote:flowerlady schreef op 25 mei 2011 @ 19:48:
[...]
Maar denk idd Summerdance wel het duidelijkste is, nu nog het lef zien te vinden ahum
Grapje tussendoor ik vond je OP zo luchtig geschreven, geen ellende etc., dus ik dacht dat t geen kwaad kon. En ik begrijp je onzekerheid hoor, na schade en schande wordt je ook voorzichtiger idd...
Zet m op meid! Je vind hem leuk, probeer de adviezen in praktijk te brengen en "nooit geschoten is altijd mis" dat weet je. Ik hoop dat er iets leuks uitkomt voor je!!
[...]
Maar denk idd Summerdance wel het duidelijkste is, nu nog het lef zien te vinden ahum
Grapje tussendoor ik vond je OP zo luchtig geschreven, geen ellende etc., dus ik dacht dat t geen kwaad kon. En ik begrijp je onzekerheid hoor, na schade en schande wordt je ook voorzichtiger idd...
Zet m op meid! Je vind hem leuk, probeer de adviezen in praktijk te brengen en "nooit geschoten is altijd mis" dat weet je. Ik hoop dat er iets leuks uitkomt voor je!!
woensdag 25 mei 2011 om 21:11
quote:panter308 schreef op 25 mei 2011 @ 20:58:
[...]
Deze vind ik eigenlijk ook best ok. Lekker direct, en als je m op een leuke/spontane manier weet over te brengen zou het kunnen werken denk ik.
Haha ja zal best maar is wel te direct pffff.
En ja het was luchtig geschreven omdat dit weer nieuw is, heb dat nooit mee gemaakt zo op straat
En Geen grapje is nooit weg haha.
Adviezen zat idd, nu de volgende keer maar aanspreken......
[...]
Deze vind ik eigenlijk ook best ok. Lekker direct, en als je m op een leuke/spontane manier weet over te brengen zou het kunnen werken denk ik.
Haha ja zal best maar is wel te direct pffff.
En ja het was luchtig geschreven omdat dit weer nieuw is, heb dat nooit mee gemaakt zo op straat
En Geen grapje is nooit weg haha.
Adviezen zat idd, nu de volgende keer maar aanspreken......
woensdag 25 mei 2011 om 21:15
quote:Summerdance schreef op 25 mei 2011 @ 20:56:
Euhh...Gijs, je bent je bewust dat er een wezenlijk verschil zit tussen 1 enkele sms en 100 smsjes hè?
Ja maar vind het zo wanhopig staan, als ik iets sms en
je krijgt geen reactie denk ik altijd, oke, zal wel niet in
de smaak vallen.
Het is een kleine moeite om terug te sms-en he
Maar goed, misschien ben ik ook wel makkelijk omdat ik
vrijgezel ook een leuk leven vind.
Euhh...Gijs, je bent je bewust dat er een wezenlijk verschil zit tussen 1 enkele sms en 100 smsjes hè?
Ja maar vind het zo wanhopig staan, als ik iets sms en
je krijgt geen reactie denk ik altijd, oke, zal wel niet in
de smaak vallen.
Het is een kleine moeite om terug te sms-en he
Maar goed, misschien ben ik ook wel makkelijk omdat ik
vrijgezel ook een leuk leven vind.
woensdag 25 mei 2011 om 21:17
Doen wat je niet durft: afstappen en vragen of hij zin heeft in een kop koffie. (vooral als je op dat moment tijd heb om ff op een terras neer te ploffen)
Toen ik nog een verlegen mutsje van 17 was heb ik dat ook eens gedaan bij een veel te leuke jongen op de markt. asl ik dat durf kan jij het ook.
Veel plezier!!!!
Toen ik nog een verlegen mutsje van 17 was heb ik dat ook eens gedaan bij een veel te leuke jongen op de markt. asl ik dat durf kan jij het ook.
Veel plezier!!!!
woensdag 25 mei 2011 om 21:32
Als hij ook naar jou lacht en steeds spontaner reageert als hij je ziet, dan lijkt het me dat hij jou ook wel op zn minst een vrolijke verschijning vind. Het lijkt me dan niet moeilijk of 'dom' overkomen om hem op zn minst eens te begroeten. Begin eens met een snelle 'hoi!', wie weet begint hij dan ook wel meteen een gesprek.
woensdag 25 mei 2011 om 21:37
quote:lostsoulsforever schreef op 25 mei 2011 @ 21:32:
Als hij ook naar jou lacht en steeds spontaner reageert als hij je ziet, dan lijkt het me dat hij jou ook wel op zn minst een vrolijke verschijning vind. Het lijkt me dan niet moeilijk of 'dom' overkomen om hem op zn minst eens te begroeten. Begin eens met een snelle 'hoi!', wie weet begint hij dan ook wel meteen een gesprek.
Ja dat gebeurd al haha
Maar het probleem is dat we weinig tijd hebben eigenlijk want hij is op weg naar zn werk en ik moet zorgen dat mijn zoon op tijd op school komt
Ja dat gebeurd al haha
Maar het probleem is dat we weinig tijd hebben eigenlijk want hij is op weg naar zn werk en ik moet zorgen dat mijn zoon op tijd op school komt