Heb ik weer hoor.....

25-05-2011 19:27 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi lady's

Ik ben nieuw hier en kwam toevallig op de site.

Toen dacht ik, wie weet weten ze hier wel wat ik hiermee aan moet.

Ik weet ook niet of het hier thuis hoort.

De situatie: ik ben single maar ik kom sinds ong 2 maanden iedere dag een leuke man tegen en groeten elkaar steeds meer lachend

Hij loopt en ik fiets altijd langs m.

Maar ja...daar blijft het bij, en nu wil het dat ik m erg leuk begint te vinden, aarghhhh!

Een vriendin zei, stoute schoenen aan trekken en geef m een briefje met je e mail en wachtten tot hij mailt.

Maar nu zit ik mezelf gek te maken, ik wil het wel doen maar...stel dta hij getrouwd is en we wonen in dezelfde stad dus kans dat we elkaar ergens anders tegen komen ..

Oftewel, ik durf niet eigenlijk , bang voor een flater.

Wat zouden jullie doen of kunnen jullie nog andere adviezen geven?

Thx alvast voor het lezen
Zou je niet gewoon eens een gesprekje met hem aangaan? Een briefje vind ik zo groep 6-achtig overkomen.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ja inderdaad!

Een praatje is zo gemaakt toch?
Jah maar ja hoe spreek je zo n onbekende aan....???????

Waarover??

Hij loopt altijd en groet en ik fiets als ik mijn zoontje naar school moet brengen.
Je moet haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai zeggen.
Band leeg laten lopen en op de stoep gaan klungelen.... ?
quote:flowerlady schreef op 25 mei 2011 @ 19:33:

Jah maar ja hoe spreek je zo n onbekende aan....???????

Waarover??

Hij loopt altijd en groet en ik fiets als ik mijn zoontje naar school moet brengen.

Je ziet hem aankomen

Je stapt van je fiets

Je houdt hem staande

En zegt:

Zeg na maanden van hoi en dag zeggen ben ik wel toe aan de volgende stap, heb je zin in een drankje...

Zegt tie nee, gaat hij het zeker wel waarderen dat je zo assertief bent

Doet hij dat niet....dan is het een eikel!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ja ja altijd makkelijk praten zo ene kant en kan ook wle zeggen haaaaaaaaii heb je even? Hij natuurlijk ja hoor waarvoor? dan sta ik dus al met een mond vol tanden dus..uhhmmm
quote:TaraD schreef op 25 mei 2011 @ 19:35:

Band leeg laten lopen en op de stoep gaan klungelen.... ? Ja en dan naar huis lopen zeker? Oeffff
quote:flowerlady schreef op 25 mei 2011 @ 19:36:

Ja ja altijd makkelijk praten zo ene kant en kan ook wle zeggen haaaaaaaaii heb je even? Hij natuurlijk ja hoor waarvoor? dan sta ik dus al met een mond vol tanden dus..uhhmmmDoe even normaal. Je kunt toch wel gewoon met onbekenden praten? Hierboven is al een duidelijk voorbeeld gegeven. Vraag hem gewoon of hij iets met je wil drinken. En bedenk zelf ook even of je daar dan ter plekke tijd voor hebt, of dat je dat op een ander moment wil doen.
Gewoon een praatje niks, mooi weer, slecht weer, he jij alweer weer, of grappend derde keer trakteren, of complimentje geven.

Doe wat in je op komt zou ik zeggen.
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
Net doen of je ergens anders naar kijkt en dan zgn. per ongeluk recht op hem afrijden. Of hem gewoon omver rijden (wel zonder kind op de fiets).
Cum non tum age
" Ik vind je leuk, hoe vind je mij? "
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:EvyBlissy schreef op 25 mei 2011 @ 19:30:

Zou je niet gewoon eens een gesprekje met hem aangaan? Een briefje vind ik zo groep 6-achtig overkomen.Vond de OP eigenlijk al zo groep-6 achtig
Advies van summerdance is waarschijnlijk wat trefzekerder dan dat van mij. Hou dat maar aan. Klinkt als succes verzekerd!
quote:panter308 schreef op 25 mei 2011 @ 19:40:

[...]

Vond de OP eigenlijk al zo groep-6 achtig

Nou zeg.... Gewoon een verliefde vrouw.

Dan raak je een tikje uit balans
Je moet er natuurlijk wel iets voor over hebben flowerlady Ik zou gewoon (zonder lege band) op de stoep gaan lopen en hem aanspreken. Wel je stoute schoenen aan doen zou mijn zoontje zeggen haha
quote:noa schreef op 25 mei 2011 @ 19:39:

Net doen of je ergens anders naar kijkt en dan zgn. per ongeluk recht op hem afrijden. Of hem gewoon omver rijden (wel zonder kind op de fiets).
quote:panter308 schreef op 25 mei 2011 @ 19:40:

[...]

Vond de OP eigenlijk al zo groep-6 achtig

Ja ach zal best en nee ben niet verliefd(nog) maar ben onzeker type en niet zo n durf al. En na paar ellendige relaties ben ik wat voorzichtiger geworden. Denk ook snel negatieve reactie van zo n iemand maar ja

Dit heb ik zelf nooit meegemaakt zo .

Maar denk idd Summerdance wel het duidelijkste is, nu nog het lef zien te vinden ahum
quote:TaraD schreef op 25 mei 2011 @ 19:42:

Je moet er natuurlijk wel iets voor over hebben flowerlady Ik zou gewoon (zonder lege band) op de stoep gaan lopen en hem aanspreken. Wel je stoute schoenen aan doen zou mijn zoontje zeggen hahaHaha ja ene kant wle en scheelt , is niet zover bij mijn huis vandaan, misschien wilt ie mn band wel op pompen
quote:flowerlady schreef op 25 mei 2011 @ 19:48:

Maar denk idd Summerdance wel het duidelijkste is, nu nog het lef zien te vinden ahum

Maar hoezo lef?

Wat is het allerergste dat er kan gebeuren?

Dat je je baan kwijtraakt?

Dat je uit je huis gezet wordt?

(dat vind ik namelijk risicovolle dingen en daar zou ik lef voor moeten verzamelen)

Je vraagt hem iets te gaan drinken hoor, of was je van plan in je trouwjurk voor hem te gaan staan?

Een drankje...een vrijblijvend drankje

Je vraagt hem geen verkering, geen relatie,je vraagt hem niet samen te tekenen voor een nieuwe hypotheek..je wil wat gaan drinken

En als het heel gek loopt wordt het misschien nog wel gezellig ook!

Das toch niet iets waar je moed voor moet verzamelen?
Je vraagt hem iets te gaan drinken hoor, of was je van plan in je trouwjurk voor hem te gaan staan?

Uhhh nee maar wel een optie:-)) (geintje hoor)

Ja je hebt gelijk, 'Wat is het allerergste dat er kan gebeuren?

Dat je je baan kwijtraakt?

Dat je uit je huis gezet wordt?'

Zal dat in mn achterhoofd houden, dan valt alles wel mee als je zo nadenk..; -)

Zat ook te denken voor ik drankje vraag of ie gebonden is ja of nee, zou dat vreemd staan?
Zou ik niet doen, komt daarna wel

Misschien stinkt hij wel heel erg.

Offe...hij slurpt

Of hij smakt tijdens het eten van een bitterbal

Of hij heeft tijdens het drankje een heel irritant wiebelend dingetje onder zijn neus hangen

Allemaal redenen waarom je volledig kan afknappen, en als jij dan al hebt gevraagd of hij single is denkt hij misschien al wel...

Whoehoedoeoeoeoe.....potentieeltje!!!

en kom je straks niet meer van hem af
Dat staat vreemd. Dan zou ik het neutraler houden en eerst gewoon eens aanspreken met dat je elkaar nu zo vaak tegengekomen bent, dat je wel nieuwsgierig bent geworden wie hij is en waarom hij daar elke dag loopt. Als je al een gesprekje hebt, kun je daarna altijd nog uitnodigen voor een drankje. (En dan is het handig om telefoonnummers uit te wisselen, want dat spreekt wat handiger af).

Meteen uitnodigen voor een drankje zou ik niet doen eerlijk gezegd. Eerst eens kijken of je een beetje soepel gesprek op gang krijgt daar op de stoep. Wat drinken kan altijd nog. (En pompen ook. )
Enne Flower, zo denk ik eigenlijk altijd als ik iets niet durf

Bij het flirten, bij relaties, tijdens mijn werk..

Wat is het allerergste wat er kan gebeuren...

Werkt heel verhelderend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven