Heb ik weer.....

23-06-2008 22:55 126 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Heb ik weer.......vind een man helemaal leuk, echt té leuk eigenlijk.

We hebben leuk contact, vrijdag voor het eerst samen weg geweest, was hartstikke gezellig!

Ik heb echt een super goed gevoel bij hem. We hebben het leuk, lekker lachen etc.. Verder is er trouwens nix gebeurd, hij heeft me thuis gebracht, keurige kusjes op de wang en dat was het.

Zoals gezegd, hij is echt errug leuk en ik voel me goed bij hem.

Té goed dus.

Maar nu komt het: hij is moslim, hartstikke getrouwd en 2 kiddies.

Pfffffffffffffffff, waarom heb ik dat nou weer???

Ik merk er overigens niets van hoor, dat hij moslim is. Hij eet geen varkensvlees, dat is het enige.

Maar dat getrouwde.......brrrrrrr. Aan de ene kant weet ik dat het gewoon gezellig moet blijven en verder nix, maar aan de andere kant snak ik naar meer!!!!!!!! Ik weet in me hoofd dat ik nu op dit moment, nu er nog nix is, al afstand moet gaan nemen. Maar ja, weten en doen is wat anders. Ik heb alweer met hem afgesproken en vind het nog leuk ook, kijk er al naar uit.

Waarom doen wij vrouwen ons dit zelf aan? Een getrouwde man leuk vinden, eigenlijk min of meer weten dat je ge- dan wel misbruikt wordt. Maar gewoon doorgaan hoor, niet naar je verstand luisteren.

Ik weet dat ik niet de enige ben, maar hoe moet ik hier mee omgaan? Gewoon over me heen laten komen en het lekker leuk hebben? Maar wat dan als er meer gevoel bij komt kijken? Dan is het te laat. Zit ik in tranen op me bank en hij lekker vrolijk bij z'n vrouw en kiddies. Goed verhaal! Ik baal er best van. Maar vind het toch ook wel leuk en spannend. Wat een tegenstrijd!

Grrrrrrrrrrrrr, wie heeft opbeurende woorden of advies???????
Ik zelf ben woedend achter de vrouwen aan gegaan en ze stuk voor stuk gesproken. Allemaal dezelfde types. Eigenlijk dezelfde types als ik zelf. Jawel, ze schaamden zich. En jawel, ze voelden zich net zo speciaal als ik dat deed. En wat bleek? Dat het niet de bitches waren waar ik ze zo graag van wilde beschuldigen. Schuld bij hun kunnen leggen zodat ik het gedrag van mijn partner kon behapstukken omdat geloven dat hij dat deed meer zeer deed. Ik neem het geen van hun kwalijk en dat heb ik ze ook verteld. Ik leg de verantwoording waar hij hoort. Bij mijn partner. Hij heeft me bedrogen, die meiskes mogen verantwoording afleggen naar zichzelf en eventueel eigen partners.
Zoooo, dat zijn duidelijke reacties.

Bedankt Miepie81, jouw reactie ervaar ik toch als positief.

Lotte74, ik zal dan wel geen eigenwaarde hebben en een triest geval zijn, maar ik heb wel gevoel. En gevoel kan je niet met een druk op de knop uitzetten.Als jij daar de gebruiksaanwijzing voor hebt hou ik me aanbevolen.

Charlotte69, ik wil helemaal geen gezinnetje uit elkaar trekken. Daar kan je mij op aan vallen, maar dat is helemaal niet aan de orde. Denk je dat ik geen realist ben of zo, ik begrijp heus wel dat ik een nr. 2 word en zal blijven.

Estessie, ik sta zo niet in het leven. Het overkomt me...

Poeh, wat een negatieve reacties, word totaal afgebrand. En dat voor iemand die 0 dagen lid is!!!!

Allemaal wel begrijpelijk, zeer zeker. Ik weet zelf ook wel dat het superfout is maar het gevoel dat ik bij hem heb is zo verdomd goed. Overigens wil ik wel gemeld hebben dat de eerste stapjes door hem gezet zijn en niet door mij. Niet dat het wat helpt, maar ik ben niet zó fout dat ik het zelf heb opgezocht. Nogmaals, dit overkomt me en ik weet dat het fout is. Afspraak die ik met hem heb gaat zeker door en dan ga ik het gesprek maar aan. Afkappen inderdaad voor het een stap verder gaat. Moeilijk maar ik ga er voor!!!!!!....
Kom op pak jezelf bij de kladden en kappen hiermee, komt alleen maar ellende van en dat weet je donders goed.

Waarom dan toch doorgaan tegen beter weten in?

Afkappen die hap en je verstand gebruiken.
Dit overkomt je helemaal niet.

Je láát het je overkomen.
Je gevoel overkomt je. Het is inderdaad wat je ermee doet.

Er is nog niets fout, tot je zelf de foute stap eventueel zet.

Hij maakte de eerste move. Zie mijn tekst eerder. En nee, hij is niet bijzonder. Mijn verhaal is niet bijzonder. Mensen zijn simpele wezens en deze komen ook in standaard uitvoering. Helaas, maar waar.

Sterkte met je gevoel, want ik weet hoe een man je kan laten voelen. Zo sterk, dat je alles zou opgeven voor zo een persoon indien je ermee inlaat. Nu ben je nog op tijd.
Cyndi41 schreef op 23 juni 2008 @ 22:55:

Ik heb alweer met hem afgesproken en vind het nog leuk ook, kijk er al naar uit.

Waarom doen wij vrouwen ons dit zelf aan? Een getrouwde man leuk vinden, eigenlijk min of meer weten dat je ge- dan wel misbruikt wordt. Maar gewoon doorgaan hoor, niet naar je verstand luisteren.

Wij vrouwen? Zeg, wil je oa. mij er even buiten laten!

Niet iedere vrouw vertoont dit soort gedrag!

En het waarom? Blijkbaar vind je het toch lekker spannend, want wat fout en stout is is natuurlijk wel heel erg leuk en aantrekkelijk.

En als jij hier instapt, word je niet ge- of misbruikt. Je doet het namelijk zelf. De enige die misbruikt wordt is zijn vrouw...

Maar wat wil je nou eigenlijk horen? Je geeft zelf al aan dat je uitkijkt naar de volgende ontmoeting.
anoniem_6109 wijzigde dit bericht op 24-06-2008 00:43
Reden: laat ik aardig blijven :-)
% gewijzigd
Charlotte69, ik ben 41, ben een zelfverzekerde vrouw die midden in het leven staat met heel veel lieve vrienden en familie.

Ik snak niet naar aandacht en erkenning, die krijg ik toch wel.

En ja, ook van single mannen. Maar juist doordat ik zelfverzekerd ben weet ik ook heel goed wat ik wil. En die single mannen waar ik aandacht van krijg, hebben hét dan niet.

En deze getrouwde man heeft hét wel.

domnaiefmutsje, ik ben niet onzeker en zeker niet naief.

Het lijkt wel of ik de enige in de wereld ben die het overkomt om een getrouwde man leuk te vinden.

En idd, hij heeft geen pistool op z'n hoofd gehad. Hij heeft verantwoording af te leggen en moet zichzelf in de spiegel kunnen blijven aankijken.
Maar jij draagt hier ook een aandeel in als je ermee door zou gaan.

Kun jij jezelf dan nog wel in de spiegel aankijken?

Overigens; je bent zeker niet de enige die een getrouwde man leuk vindt.

Velen zijn je voorgegaan en het loopt bijna nooit goed af.
Nee je bent niet de enige. En ja je bent wel naief.

Er is niets mis mee trouwens, om een getrouwde man leuk te vinden. Zolang je er maar niets mee doet. Als je vol zelfvertrouwen bent dan constateer je dit en vindt jij jezelf hier te goed voor en gaat verder op zoek naar een vrijgezel.

Deze getrouwde man heeft het net wel, omdat hij precies weet in te spelen op jouw gevoel en weet exact wat hij moet zeggen om in te spelen in jouw benodigdheden.

Toch maar iets langer wachten op de single die HET wel heeft?
Oh ja, dat hij niet gedwongen wordt om met jou in zee te gaan en dat ik al die vrouwen wel begrijp, neemt de verantwoording niet weg. Zeker niet omdat jij zo midden in het leven vol zelfvertrouwen staat. Dan weet je wel beter, toch?
Cyndi opent dit topic

a) omdat het niet waar is en als zodanig leuk tijdverdrijf

b) omdat ze verliefd is en als je verliefd bent, wil je dat de hele wereld vertellen.

In geval van optie a) is de beste strategie: negeren.

In geval van optie b), verliefdheid hou je in stand door in gedachten met het object van je liefde bezig te blijven, erover te praten, in je dagboek schrijven etc. Het krijgt de kans om over te gaan als je er geen aandacht meer aan schenkt. In geval van optie b) is de beste strategie: negeren.

Ergo: topic rustig laten doodbloeden en mogelijk een huwelijk redden.

Een strategie die op meer topics van toepassing is.
Dus je bent een tevreden single, die hét niet vindt bij andere singles maar wel bij een getrouwde man met kinderen. En dan moet ik geloven dat jij genoegen zal nemen met zijn nr. 2 worden? Zo begint het meestal. En dan gaat hij bij jou klagen hoe zijn vrouw altijd zeurt, dat ze frigide is etc. etc.

Gaandeweg komen jullie tot de conclusie dat de echtgenote het over zichzelf afroept en ben jij vol begrip en altijd beschikbaar (lees: de hele dag hopen dat hij belt en even stiekem contact met je heeft). Maar daar word jij niet gelukkig van, zelfstandig en zelfverzekerd als je bent.

Dat kan toch nooit goed gaan, zeg nou zelf! Dat er hier mensen gekwetst gaan worden als je hier niet mee stopt, lijkt mij duidelijk.

Sorry Lente, ik ben bang dat ze het meent en moet dus nog even reageren in de hoop dat ze zelf inziet dat ik dit niet zeg om haar te pesten of te beledigen. Jammer dat ze het op die manier oppikt.

@domnaiefmutsje: ik vind ook dat de man in dit verhaal (nog) fouter is dan TO maar het heeft niet zoveel zin om me op hem te richten want hij leest hier niet mee.
quote:Cyndi41 schreef op 23 juni 2008 @ 22:55:

Ik merk er overigens niets van hoor, dat hij moslim is. Hij eet geen varkensvlees, dat is het enige.

Nee, en jij zal ook vast niets merken van zijn vrouw en kinderen. Dat jij een gezin aan het stuk maken bent, daar voel je verder niets van. Dus spreek lekker met hem af en ga lekker een kipsateetje met hem eten!
quote:Cyndi41 schreef op 23 juni 2008 @ 22:55:

Hoi allemaal,

Heb ik weer.......vind een man helemaal leuk, echt té leuk eigenlijk.

We hebben leuk contact, vrijdag voor het eerst samen weg geweest, was hartstikke gezellig!

Ik heb echt een super goed gevoel bij hem. We hebben het leuk, lekker lachen etc.. Verder is er trouwens nix gebeurd, hij heeft me thuis gebracht, keurige kusjes op de wang en dat was het.

Zoals gezegd, hij is echt errug leuk en ik voel me goed bij hem.

Té goed dus.

Maar nu komt het: hij is moslim, hartstikke getrouwd en 2 kiddies.

Pfffffffffffffffff, waarom heb ik dat nou weer???

Maar dat getrouwde.......brrrrrrr. Aan de ene kant weet ik dat het gewoon gezellig moet blijven en verder nix, maar aan de andere kant snak ik naar meer!!!!!!!! Ik weet in me hoofd dat ik nu op dit moment, nu er nog nix is, al afstand moet gaan nemen. Maar ja, weten en doen is wat anders. Ik heb alweer met hem afgesproken en vind het nog leuk ook, kijk er al naar uit.

Ik weet dat ik niet de enige ben, maar hoe moet ik hier mee omgaan? Gewoon over me heen laten komen en het lekker leuk hebben? Maar wat dan als er meer gevoel bij komt kijken? Dan is het te laat. Zit ik in tranen op me bank en hij lekker vrolijk bij z'n vrouw en kiddies. Goed verhaal! Ik baal er best van. Maar vind het toch ook wel leuk en spannend. Wat een tegenstrijd!

Grrrrrrrrrrrrr, wie heeft opbeurende woorden of advies???????Ik quote het verhaal maar even
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik begrijp dat je zo'n "leuke" man niet wil laten gaan. Maar hoe leuk is hij eigenlijk, dat hij dit doet terwijl hij een vrouw en kinderen heeft? Wil je wel samen zijn met zo'n man? Want dat is de keerzijde dit je zelf nog niet helemaal beseft hebt. Ik zou geen genoegen nemen met een man die niet 100% voor mij kiest. Ik gun ook niemand een man die niet 100% voor haar gaat. Wil je het echt zo ver laten komen? Dat jij zijn sv'tje bent en hij idd ondertussen thuis gewoon zijn vrouw en kinderen heeft? Ik zou zeggen: je kan veel beter krijgen dan dit! Kap het af en kom een man tegen die jou wel de moeite waard vindt om helemaal voor je te gaan!
En nog 1 dingetje, het leven overkomt je niet. Je kan heel goed zelf keuzes maken. En als jij kiest om nummer 2 te zijn, dan doe je dat zelf! Je moet alleen voor jezelf kijken of dat goed genoeg is voor jou. Bedenk ook hoe je toekomstbeeld er dan uit ziet, wil je dat hij zijn vrouw en kinderen in de steek laat voor jou? Want ook al vindt jij dat het niet jouw verantwoordelijkheid is, het is het zeker wel. Jij kiest er bewust voor om het met haar man en hun vader aan te leggen terwijl je van hun bestaan weet. Denk daar wel heel goed over na voor je iets doet.
quote:domnaiefmutsje schreef op 24 juni 2008 @ 00:51:

Oh ja, dat hij niet gedwongen wordt om met jou in zee te gaan en dat ik al die vrouwen wel begrijp, neemt de verantwoording niet weg. Zeker niet omdat jij zo midden in het leven vol zelfvertrouwen staat. Dan weet je wel beter, toch?

Zeg Domnaiefmutsje....zou jij je naam niet veranderen?

Je bent helemaal niet dom en naief!

Cyndi, voor jou heb ik geen advies eigenlijk. Je bent 41, je weet zelf wel hoe het allemaal zit. Zo niet, dan zul je het denk ik nooit weten.

Good luck!
Meng me ook even in het gesprek....

Verliefdheid overkomt je niet, dat LAAT je gebeuren!

Op het moment dat je kriebels voelt heb je nog tijd zat om weg te lopen

Je kiest er zelf voor om dat niet te doen.

Tsja, dan moet je genoegen nemen met het nummer 2 zijn, want geloof me dat blijf je

En niet blijven hangen in "waarom overkomt mij dit nou weer"

Het antwoord daarop is simpel...omdat je je het LAAT overkomen

Je hebt de regie over je eigen leven hoor.

Kies je a dan loop je weg

Kies je b, dan ga je genieten van de gestolen momenten

In beide gevallen succes!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Je had al gelijk niet met hem moeten afspreken.
AFBLIJVEN!

En ik vind de bewoording "het overkomt me" een zeer zwak excuus!!!
Fijn dat je mijn reactie als positief ervaart, maar de situatie is echter niet positief! Dat je verliefd wordt op een getrouwde man kan gebeuren, maar het gaat er om wat je er verder mee doet!

En wat de anderen ook zeggen, wil je wel iets beginnen met een man die alle normen en waarden zo overboord gooit voor zijn eigen plezier? Die man heeft de verantwoordelijkheid voor twee kindjes, vergeet dat niet! Die zoekt bij jou wel de lusten, maar niet de lasten!

Een vriendin van mij zit al 4 jaar in een situatie waarbij de man zijn vrouw en kids ook niet verlaat. Ook zij weet dat ze fout bezig is, maar zij heeft niet op tijd ingegrepen en het afgekapt. Inmiddels heeft ze er na 4 jaar eindelijk een punt achter gezet omdat het toch niet veranderde. Hoeveel verdriet zij niet heeft gehad de afgelopen jaren! Kan alleen maar zeggen, doe je zelf dat niet aan!!
quote:Cyndi41 schreef op 24 juni 2008 @ 00:35:

Zoooo, dat zijn duidelijke reacties.

Bedankt Miepie81, jouw reactie ervaar ik toch als positief.

Lotte74, ik zal dan wel geen eigenwaarde hebben en een triest geval zijn, maar ik heb wel gevoel. En gevoel kan je niet met een druk op de knop uitzetten.Als jij daar de gebruiksaanwijzing voor hebt hou ik me aanbevolen.

Charlotte69, ik wil helemaal geen gezinnetje uit elkaar trekken. Daar kan je mij op aan vallen, maar dat is helemaal niet aan de orde. Denk je dat ik geen realist ben of zo, ik begrijp heus wel dat ik een nr. 2 word en zal blijven.

Estessie, ik sta zo niet in het leven. Het overkomt me...

Poeh, wat een negatieve reacties, word totaal afgebrand. En dat voor iemand die 0 dagen lid is!!!!

Allemaal wel begrijpelijk, zeer zeker. Ik weet zelf ook wel dat het superfout is maar het gevoel dat ik bij hem heb is zo verdomd goed. Overigens wil ik wel gemeld hebben dat de eerste stapjes door hem gezet zijn en niet door mij. Niet dat het wat helpt, maar ik ben niet zó fout dat ik het zelf heb opgezocht. Nogmaals, dit overkomt me en ik weet dat het fout is. Afspraak die ik met hem heb gaat zeker door en dan ga ik het gesprek maar aan. Afkappen inderdaad voor het een stap verder gaat. Moeilijk maar ik ga er voor!!!!!!....

Zo te lezen probeer je het voor jezelf alleen maar goed te praten. Je weet dat je fout zit, maar je schuift alles op je gevoel af en dan moet het maar opeens oke zijn?

Je kan nog zo hevig verliefd zijn, dat wil dan nog niet zeggen dat je er iets mee moet doen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 juni 2008 @ 23:02:

Zeg maar ; wat heb je liever ; iets opbeurends of advies ?
Je weet zelf heel goed wat je moet doen. Dus doe dat dan!!!
Blijf bij die man weg.

Hij is getrouwd.

Hij gaat echt zijn vrouw en kinderen niet verlaten voor jou.

Jij bent alleen leuk voor erbij/tussendoor.

Erg jammer voor je, maar er is vast nog wel ergens een leuke man die niet gebonden is waar je het leuk mee kunt hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven