Heb ik weer.....

23-06-2008 22:55 126 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Heb ik weer.......vind een man helemaal leuk, echt té leuk eigenlijk.

We hebben leuk contact, vrijdag voor het eerst samen weg geweest, was hartstikke gezellig!

Ik heb echt een super goed gevoel bij hem. We hebben het leuk, lekker lachen etc.. Verder is er trouwens nix gebeurd, hij heeft me thuis gebracht, keurige kusjes op de wang en dat was het.

Zoals gezegd, hij is echt errug leuk en ik voel me goed bij hem.

Té goed dus.

Maar nu komt het: hij is moslim, hartstikke getrouwd en 2 kiddies.

Pfffffffffffffffff, waarom heb ik dat nou weer???

Ik merk er overigens niets van hoor, dat hij moslim is. Hij eet geen varkensvlees, dat is het enige.

Maar dat getrouwde.......brrrrrrr. Aan de ene kant weet ik dat het gewoon gezellig moet blijven en verder nix, maar aan de andere kant snak ik naar meer!!!!!!!! Ik weet in me hoofd dat ik nu op dit moment, nu er nog nix is, al afstand moet gaan nemen. Maar ja, weten en doen is wat anders. Ik heb alweer met hem afgesproken en vind het nog leuk ook, kijk er al naar uit.

Waarom doen wij vrouwen ons dit zelf aan? Een getrouwde man leuk vinden, eigenlijk min of meer weten dat je ge- dan wel misbruikt wordt. Maar gewoon doorgaan hoor, niet naar je verstand luisteren.

Ik weet dat ik niet de enige ben, maar hoe moet ik hier mee omgaan? Gewoon over me heen laten komen en het lekker leuk hebben? Maar wat dan als er meer gevoel bij komt kijken? Dan is het te laat. Zit ik in tranen op me bank en hij lekker vrolijk bij z'n vrouw en kiddies. Goed verhaal! Ik baal er best van. Maar vind het toch ook wel leuk en spannend. Wat een tegenstrijd!

Grrrrrrrrrrrrr, wie heeft opbeurende woorden of advies???????
Ik doe even heel cynisch:

Jullie gaan niks op sexgebied met elkaar beginnen, hoewel je elkaar wel 'leuker' vindt dan andere bekenden, collega's e.d.

Jullie voelen meer, maar houden het vriendschappelijk, want hij is nou eenmaal geen vrije jongen.

En jullie gaan het daar wel moeilijk mee hebben.

Persoonlijk denk ik dat hij zijn plannen heeft bijgesteld.

Wat hij wil, bereikt hij toch wel, zij het met een omweg.

Dit kan nog een lang topic worden.

Straks ga je (gaan jullie) toch voor de bijl, het 'overkwam' je, het was zo 'puur en zuiver' en vooral van 'allebei de kanten', het was onvermijdelijk en het moest er gewoon van komen.

Laat je niet in de maling nemen, Cindy.
Ik ben het met voorgaande posters eens. Als jullie alleen vriendschap willen, betrek zijn vrouw er dan ook bij. Dat is ten eerste ook leuk voor haar (hoeft ze haar man niet elke keer te missen als hij met jou op stap is), ten tweede komen jullie dan ook niet in de verleiding om te ver te gaan. En ten derde merk je dan gauw genoeg of het hem echt oprecht om jouw vriendschap te doen is of dat hij toch nog op meer uit is waar hij zijn vrouw en kinderen niet bij wil hebben. Win-win-win dus!
Sluit me aan bij Tante Sjaan.

Is zijn vrouw inmiddels al op de hoogte van deze geweldige vriendschap met wederzijdse aantrekkingskracht?

Gaan jullie ook gezellig met zijn drieën stappen?

Verbaast me niets dat jullie elkaar blijven zien (ik had er een weddenschap op af kunnen sluiten), gewoon de kat op het spek binden tot een van de twee toehapt. Het is zelfs wetenschappelijk bewezen dat naarmate mensen elkaar vaker blijven zien, de verliefdheid niet zal afnemen maar zal toenemen.

En, ik ben verre van perfect, heb al heel wat meegemaakt en ook de nodige fouten in mijn leven gemaakt. Bovendien bekijk ik de boel door een heldere bril ipv een roze. Daarom denk ik dat jij of zeer naief bent voor iemand van 41 of je doet dingen bewust 'tegen beter weten in' of je bent tijdelijk verblind door je verliefdheid.
Perel weet het mooi te verwoorden.
Zo dat weet meneer ook weer, dat hij met sex niet bij jou hoeft te komen, dus gaat meneer toch op zoek naar een andere leuke vrouw, vriendin, collega oid?? Hij wil het zelf zegt ie...
...
Ach.. TO komt toch niet meer posten..

Ze heeft wel het lef om een gezin kapot te maken, maar niet om zich daar over te verantwoorden.
Wacht even.... in geval van vreemdgaan is HIJ degene die ZIJN gezin kapot maakt.
Zij doet daar net zo hard aan mee!
Ik vind niet dat dat gezin háár verantwoordelijkheid is.
Cyndi ; vriendschappen kun je nooit genoeg hebben , meid .

Maarrrrr ....... als het puur vriendschappelijk is dan ga ik er van uit dat je wordt voorgesteld aan zijn vrouw en kinderen en dat je bijv. het suikerfeest gezellig mee mag vieren bij hen thuis .

Mocht hij je nu angstvallig verborgen willen houden dán zou ik nog maar eens verzinnen of het geen langzame opbouw tot meer is .

In mijn ogen houdt vriendschap ook in dat je het beste voor een ander wilt ; dus afstand nemen als de ander zijn huwelijk op het spel lijkt te zetten , dat soort dingen .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Cyndi41 schreef op 24 juni 2008 @ 23:26:

Dus dames, ik ga geen huwelijk kapot maken (wat ook nooit mijn bedoeling is geweest) maar proberen een hele fijne vriendschap op te bouwen!Denk je dat zijn vrouw dat ook zo leuk vindt, dat een voor haar onbekende vrouw met haar man een fijne vriendschap op wil bouwen, terwijl er sprake is van wederzijdse aantrekkingskracht??
Goooooooeeeedemorgen!

@ TO: begrip heb ik altijd, tolerant is my middle name!

Echter (oh ja nu komt het...):

Je geeft aan dat er sprake is van wederzijdse gevoelens!

(jajaja, ik zat ernaast, but hey, it was worth trying..)

Als er wederzijdse gevoelens zijn, lijkt een platonische vriendschap mij enigzins gecompliceerd...

Het feit dat ook hij die gevoelens heeft, betekent ook dat hij eraan toegegeven heeft. Zoals ik al eerder zei: verliefd worden overkomt je, wat je er mee doet is een keus. Om die reden had de man in kwestie afstand moeten bewaren vanaf het begin! Op deze manier creeert hij toch de mogelijkheid van het eerder genoemde zwakke vlees... Waar er wordt gesproken dat TO niet verantwoordelijk is voor zíjn gezin, heb ik een andere mening. Er zijn nu gedeelde, wederzijdse gevoelens. Als TO en de man afspreken en deze gevoelens blijven (wat zeer ws is), blijft de mogelijkheid van het zwakke vlees bestaan! En wees eerlijk TO, je wilt toch niet 'die andere' vrouw zijn?

En, als het toch puur een vriendschap blijft (wat ik in tegenstelling tot mijn eerdere post met de nieuwe info nu ernstig betwijfel) dan lijkt het me des te gezelliger als ook de 'vrouw van' van jouw bestaan én jullie gevoelens naar elkaar toe weet. Ben benieuwd wat er dan nog over blijft van een vriendschap...

Lastig...

Pff... nu weer aan de scriptie ...

*fem geeft zich zelf een schop onder haar derriere *

Fem
Doordat een vrouw van 41 (of úit '41 ) 'niks' als 'nix' schrijft, krijg ik ook het idee dat het misschien wel een hoax is van een paar jonge meiden......

Excuses als ik er naast zit!
quote:Cyndi41 schreef op 24 juni 2008 @ 23:26:

Ik heb hem net nog gesproken en dat was een erg duidelijk gesprek. De aantrekkingskracht die ik bij hem voel is wederzijds. Zegt ie, en jullie zullen dat wel weer zien als slap gelul van hem, maar ik ken hem een beetje en ik geloof hem. En ja, hij was er niet voor weggelopen als er sex in het verhaal was geweest. Geeft ie gewoon toe, geloof ik ook gelijk (duh). Verder weet zijn vrouw van nix, er is ook nix. We hebben een leuke avond gehad, met een paar kuise kusjes op het eind en dat was het. Puur vriendschappelijk, zo was ook de bedoeling. Alleen vind ik hem dus té leuk en hij vind mij ook leuker dan mijn vriendin, collega of zijn vriendinnen of collega's, heeft ie ook gezegd. En dat merk ik ook, noem het een soort intuïtie, maar dan zal me wel verweten worden dat ik zweef of zo.

Eindstand is in ieder geval: we gaan er niet mee door, er komt geen sex o.i.d.. We gaan puur voor de vriendschap, want lachen etc. kunnen we goed samen. En die andere gevoelens moet ik maar uitschakelen, althans het proberen te negeren en hopen dat het overwaait.Maar ik weet nu dat het niet alleen van mijn kant ff moeilijk word. We gaan er wel voor iig, de pure vriendschap.

En het zal wel raar klinken, maar ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt.

Dus dames, ik ga geen huwelijk kapot maken (wat ook nooit mijn bedoeling is geweest) maar proberen een hele fijne vriendschap op te bouwen!

En nog iets: ik heb ook een hekel aan vreemdgangers, wil geen buitenvrouw zijn etc.

Maar in mijn omgeving gebeurt het wel heel veel.

Ik heb een hele goede vriend, een man dus, die een relatie heeft met vrouw die samenwoont...en hij is niet de enige. Dus niet alleen mannen gaan vreemd en houden er buitenvrouwen op na, vrouwen kunnen er ook wat van........maar ik zal wel de enige zijn die dat ziet en meemaakt. Het lijkt wel of vrouwen op dit forum allemaal perfect zijn en geen foutjes maken!!

Een platonische vriendschap opbouwen, terwijl er een sterke wederzijdse lichamelijke aantrekkingskracht is? Elkaar blijven zien, omdat je zo leuk met elkaar kan kletsen en lachen?

Onder het mom van vriendschap bouwen jullie heel hard aan een vriendschap die allesbehalve platonisch zal uitpakken. Wat iemand anders ook al zei, wat als je een avond een borrel teveel ophebt? Of die kuise kus op de wang ineens plotseling en heel per ongeluk op de mond terecht komt?

In mijn ogen probeer je jezelf steeds in te dekken. Ik heb die gevoelens, hij ook, die zullen ook weer overwaaien, want he, wij bouwen een hele mooie vriendschap op, en aan de andere kant sluit je af met een soort van ja, maar iedereen doet het zo ongeveer, dus waarom zouden wij het niet mogen doen?

Begrijp me niet verkeerd, ik veroordeel je niet, maar je klinkt naar mijn idee zo dubbel. Alsof je zegt dat er verder niets gaat gebeuren, maar aan de andere kant vanuit je tenen hoopt (en eigenlijk ook wel weet) dat het toch een keertje op seks uit gaat draaien.

Nee, je bent niet de enige die ziet dat er veel gerotzooid wordt. Er zijn ontzettend veel mensen die vreemd gaan, die af en toe eenmalig buiten de deur snoepen of echt een verhouding aangaan. Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen, soms is het gewoon spannend om een keer een ander naast je te hebben liggen. Niet alle forumdames zullen perfect zijn, dat beweert ook niemand.

Hier (klein dorp in de Alpen) gebeurt het zo veel dat je er bijna aan gewend raakt en het niets 'bijzonders' meer is. De vraag is alleen of je het moet willen en of je geweten het trekt. Je zult altijd tweede viool spelen, hij zal nooit helemaal voor jou zijn, je bent en blijft een leuk uitstapje voor hem, maar zit het grootste deel van de tijd in je eentje op de bank.

Naar mijn idee tuin je er met open ogen in. Verliefdheid schakel je niet uit en al helemaal niet als je elkaar blijft zien.
quote:moravia schreef op 25 juni 2008 @ 12:31:

Doordat een vrouw van 41 (of úit '41 ) 'niks' als 'nix' schrijft, krijg ik ook het idee dat het misschien wel een hoax is van een paar jonge meiden......

Excuses als ik er naast zit!

ook paranoianootjes gegeten ? Aanbieding ergens ?

Als ik msn of sms schrijf ik ook FF , nix , w8 .... En ook ik heb al 4 van die gezellige kruisjes .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 juni 2008 @ 14:06:

[...]

ook paranoianootjes gegeten ? Aanbieding ergens ?

Als ik msn of sms schrijf ik ook FF , nix , w8 .... En ook ik heb al 4 van die gezellige kruisjes .Ennnn.......weer een nieuw onderwerp voor een topic!!
quote:En nog iets: ik heb ook een hekel aan vreemdgangers, wil geen buitenvrouw zijn etc.

Maar in mijn omgeving gebeurt het wel heel veel.

Ik heb een hele goede vriend, een man dus, die een relatie heeft met vrouw die samenwoont...en hij is niet de enige. Dus niet alleen mannen gaan vreemd en houden er buitenvrouwen op na, vrouwen kunnen er ook wat van........maar ik zal wel de enige zijn die dat ziet en meemaakt. Het lijkt wel of vrouwen op dit forum allemaal perfect zijn en geen foutjes maken!!Oh wacht ff, in je omgeving gebeurt het wel heel veel, dat verklaart een hoop natuurlijk! Nee joh, dan maakt het niet uit hoor dat jullie elkaar het liefst zouden stuk trekken, gewoon gaan voor die platonische vriendschap, gaat vast lukken
Hai,

Een paar jaar geleden was ik best gelukkig met mijn vriend. Ik kwam een jongen tegen waar ik heel veel mee deelde, en waar ik hele warme gevoelens voor begon te ontwikkelen. Maar we hadden al snel besloten dat we daar niets mee konden, want ik had een relatie. Maar, we deelden zoveel! Dus we besloten wel vrienden te blijven.

5 dagen na dit we-blijven-vrienden besluit heb ik het uitgemaakt met mijn vriend. Want alles leuk en aardig, ik had een aardige relatie met een leuke man, maar deze jongen kon voor mij gewoon nooit in de bak friendship material vallen. Ik kon geen weerstand bieden aan de aantrekkingskracht, en kon moreel gezien geen bijman erbij hebben. En nu heb ik alweer 4 jaar een hele leuke relatie met hem.
O ja, de moraal van dit verhaal is dus dat in ieder geval bij mij bleek dat je nog zo graag alleen maar vrienden kan willen blijven, maar dat dat meestal niet echt succesvol is.

En in jouw geval lijk het me helemaal moeilijk, omdat hij geen probleem heeft met wat buitenechtelijk plezier. Dat betekent dat de verantwoordelijkheid voor het alleen vrienden blijven compleet op jouw schouders gaat rusten.
Zo, ik ben er weer om te reageren op jullie reacties:

Charlotte69, ik denk niet dat de verleiding weer zal toeslaan.

Ook niet met een paar glaasjes op; drinken allebei geen alcohol...

Wie weet kan de vriendschap idd zo opgebouwd worden dat zijn vrouw er ook bij betrokken raakt, maar zover is het het voorlopig nog niet.

Tante Sjaan, bedankt voor het vertrouwen! Ik heb hem vandaag toevallig even gezien en we hebben onze afspraak van "geen sex" face-to-face en met een handdruk bevestigd. Zegt misschien nix voor jou, maar betekent voor mij genoeg en put ik kracht uit om het ook echt te laten zoals het is.

Fleurtje, gelijk heb je: hij doet z'n gezin iets aan en zuiver gezien heb ik daar geen moer mee te maken. Maar aangezien ik toch wel iets van gevoel heb, trek ik het me wel aan. Voorop staat echter dat ik aan mijn eigenwaarde moet denken en geen nr. 2 wil zijn (en blijven!). Jullie hebben heus me ogen geopend!

Solita, me bril was roze maar is inmiddels behoorlijk helder. Nog niet 100%, dat geef ik toe, maar dat komt wel, al haal ik de 99% maar!

Yoyo, ik heb me gister verantwoord en doe ik nu weer.

Perel, het zal ook heus niet eenvoudig worden, dat ben ik me heus wel bewust. Maar ik ga wel voor de vriendschap zonder sex. En nee, ik ga niet voor de bijl.Ik weet heus wel dat het vlees zwak kan zijn maar ik weet ook dat ik mezelf kan vertrouwen.

Moravia, wat heeft leeftijd te maken met het schrijven van het woord nix? Is voor mij een gewone schrijfwijze die ik bijv. ook in sms gebruik. Wat een geneuzel om NIX!

Ine, er zijn meer mannen waar ik een gewone vriendschap mee heb en die ik, heel bewust, op de mond kus. Zal wel fout wezen maar daar zit ik niet mee.

Allen:

ik weet niet of zijn vrouw op de hoogte maar ik vind dat in 1e instantie zijn zaak en niet de mijne. Wat mij betreft is hij in de toekomst van harte welkom met z'n vrouw en kinderen. Ik vind dat nu nog te vroeg, eerst maar die vriendschap verder uitbouwen.

Buiten dat heb ik zelf ook nog niet de behoefte om hem nu al aan al mijn vrienden/familie voor te stellen. Volgens mij is dat ook nog niet nodig.

Verder kan ik melden dat de afspraak die ik met hem had is afgeblazen. We gaan nu met een groepje uit. En oja, iemand uit die groep woont bij mij om de hoek en brengt me thuis. Hoeft hij dat niet te doen, hoeven we niet samen in de auto te zitten, is de verleiding die er volgens jullie blijft bestaan ook niet aanwezig. En waarschijnlijk zal ik hem wel kussen aan het eind van de avond, kuis op z'n wang of brutaal op z'n mond.....................
Heeft hij een Nederlandse vrouw?

Niet echt van belang maar toch?
Goed bezig, Cyndi!

Denk je dat je zonder al deze reacties er anders mee omgesprongen was?
Charlotte, ik denk dat ik er uiteindelijk niet anders mee was omgegaan, alleen had het dan misschien iets langer geduurd. Enja, misschien was er dan wel wat meer gebeurd en waren dan pas mijn ogen open gegaan.

Ik heb dit topic ook geopend om de reacties te peilen. Ok, die waren allemaal zwaar negatief en daar ben ik wel van geschrokken. Terwijl ik zelf heus wel wist dat ik niet goed bezig was. Maar soms heb je net ff een stukje bevestiging nodig.

Overigens zijn er topics, o.a. op het sex forum, waar weer hele andere meningen naar voren komen.

Als ik die lees kan ik wel weer ff gaan twijfelen. Kan best leuk zijn, sex om de sex. Maar als je er teveel gevoel bij hebt wordt het een drama, daar hoef je geen helderziende voor te zijn.

Ik ben blij dat ik heb gehandeld zoals ik heb gehandeld, maar makkelijk is het niet. En twijfel steekt toch ook de kop op, maar ik moet gewoon proberen om orde in de chaos in me hoofd te krijgen. Gaat lukken hoor, misschien niet gelijk morgen als ik wakker word, maar over een tijdje.
quote:En waarschijnlijk zal ik hem wel kussen aan het eind van de avond, kuis op z'n wang of brutaal op z'n mond.....................Was die handdruk niet genoeg bezegeling van jullie vriendschap?
quote:fleurtje schreef op 25 juni 2008 @ 10:50:

Ik vind niet dat dat gezin háár verantwoordelijkheid is.

Even in het algemeen:

Een ieder is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Dus als jij een relatie aangaat met iemand die al een gezin heeft, ben jij net zo goed verantwoordelijk voor de pijn die je dat gezin aandoet. Je wist het van te voren en hebt er dus bewust voor gekozen.

Dus ja, degene met de relatie is fout, maar de minnares heeft ook zeker haar aandeel en dus haar verantwoordelijkheid.

De enige keer dat 'de andere vrouw' (of man) voor mij geen blaam treft, is wanneer deze echt niet weet dat er al een partner was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven