Heb ik weer.....

23-06-2008 22:55 126 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Heb ik weer.......vind een man helemaal leuk, echt té leuk eigenlijk.

We hebben leuk contact, vrijdag voor het eerst samen weg geweest, was hartstikke gezellig!

Ik heb echt een super goed gevoel bij hem. We hebben het leuk, lekker lachen etc.. Verder is er trouwens nix gebeurd, hij heeft me thuis gebracht, keurige kusjes op de wang en dat was het.

Zoals gezegd, hij is echt errug leuk en ik voel me goed bij hem.

Té goed dus.

Maar nu komt het: hij is moslim, hartstikke getrouwd en 2 kiddies.

Pfffffffffffffffff, waarom heb ik dat nou weer???

Ik merk er overigens niets van hoor, dat hij moslim is. Hij eet geen varkensvlees, dat is het enige.

Maar dat getrouwde.......brrrrrrr. Aan de ene kant weet ik dat het gewoon gezellig moet blijven en verder nix, maar aan de andere kant snak ik naar meer!!!!!!!! Ik weet in me hoofd dat ik nu op dit moment, nu er nog nix is, al afstand moet gaan nemen. Maar ja, weten en doen is wat anders. Ik heb alweer met hem afgesproken en vind het nog leuk ook, kijk er al naar uit.

Waarom doen wij vrouwen ons dit zelf aan? Een getrouwde man leuk vinden, eigenlijk min of meer weten dat je ge- dan wel misbruikt wordt. Maar gewoon doorgaan hoor, niet naar je verstand luisteren.

Ik weet dat ik niet de enige ben, maar hoe moet ik hier mee omgaan? Gewoon over me heen laten komen en het lekker leuk hebben? Maar wat dan als er meer gevoel bij komt kijken? Dan is het te laat. Zit ik in tranen op me bank en hij lekker vrolijk bij z'n vrouw en kiddies. Goed verhaal! Ik baal er best van. Maar vind het toch ook wel leuk en spannend. Wat een tegenstrijd!

Grrrrrrrrrrrrr, wie heeft opbeurende woorden of advies???????
quote:Cyndi41 schreef op 25 juni 2008 @ 22:13:

En waarschijnlijk zal ik hem wel kussen aan het eind van de avond, kuis op z'n wang of brutaal op z'n mond.....................Als je dan niet het respect voor jezelf hebt, heb dan tenminste respect genoeg voor zijn vrouw en kinderen en stop met het contact.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven