Heeft date nog wel interesse?
maandag 24 juni 2019 om 17:38
Weer één van de vele ‘date issues’ topics op dit forum.
2,5 maand geleden heb ik via Tinder een man ontmoet. We zijn vrij snel wat gaan drinken en hadden af en toe contact.
Inmiddels zijn we nog maar 3 dates verder en is de laatste al meer dan een maand geleden. We spreken elkaar niet dagelijks via whatsapp, maar zo af en toe. Daarnaast bellen we 2/3 keer per week. Dit contact komt zowel van zijn als mijn kant.
Echter begin ik nu wel te twijfelen. Ik heb hem inmiddels 3 keer gevraagd of hij weer kan afspreken, maar steeds heeft hij andere plannen. Hij is inmiddels verhuisd, een week op vakantie geweest en heeft het druk met zijn werk. Toch vind ik het vreemd dat hij geen moeite doet.
Ik heb hem dan ook op de man af gezegd dat hij het gewoon kan aangeven als hij niet meer wil afspreken. Dit omdat ik niet van onduidelijkheid houd.
Hij gaf aan dat hij me leuk vindt, maar even tijd nodig heeft om dingen te regelen etc.
Nu de vraag of en zo ja, hoeveel tijd moet ik hem geven?
Ik ben echt niet enorm aanhankelijk en hoef hem niet wekelijks te zien, heb een druk eigen leven. Wel wil ik hem kunnen vertrouwen en dat doe ik nu niet helemaal.
Overigens zijn we vrienden op Social Media en weet ik dus vrijwel zeker dat hij geen relatie heeft. Daarnaast ben ik ook 1x bij hem thuis geweest.
Wat denken jullie? Hem voor het blok zetten en aangeven dat ik dit vervelend vind en het wil afkappen, of nog geduld hebben?
Ik vind hem echt heel erg leuk en het telefonische contact dat we wel hebben is altijd heel gezellig.
2,5 maand geleden heb ik via Tinder een man ontmoet. We zijn vrij snel wat gaan drinken en hadden af en toe contact.
Inmiddels zijn we nog maar 3 dates verder en is de laatste al meer dan een maand geleden. We spreken elkaar niet dagelijks via whatsapp, maar zo af en toe. Daarnaast bellen we 2/3 keer per week. Dit contact komt zowel van zijn als mijn kant.
Echter begin ik nu wel te twijfelen. Ik heb hem inmiddels 3 keer gevraagd of hij weer kan afspreken, maar steeds heeft hij andere plannen. Hij is inmiddels verhuisd, een week op vakantie geweest en heeft het druk met zijn werk. Toch vind ik het vreemd dat hij geen moeite doet.
Ik heb hem dan ook op de man af gezegd dat hij het gewoon kan aangeven als hij niet meer wil afspreken. Dit omdat ik niet van onduidelijkheid houd.
Hij gaf aan dat hij me leuk vindt, maar even tijd nodig heeft om dingen te regelen etc.
Nu de vraag of en zo ja, hoeveel tijd moet ik hem geven?
Ik ben echt niet enorm aanhankelijk en hoef hem niet wekelijks te zien, heb een druk eigen leven. Wel wil ik hem kunnen vertrouwen en dat doe ik nu niet helemaal.
Overigens zijn we vrienden op Social Media en weet ik dus vrijwel zeker dat hij geen relatie heeft. Daarnaast ben ik ook 1x bij hem thuis geweest.
Wat denken jullie? Hem voor het blok zetten en aangeven dat ik dit vervelend vind en het wil afkappen, of nog geduld hebben?
Ik vind hem echt heel erg leuk en het telefonische contact dat we wel hebben is altijd heel gezellig.
maandag 24 juni 2019 om 18:05
Ja we hebben seks gehad tijdens de tweede date. Derde keer, terwijl hij toen bij mij thuis was niet.
Normaliter zou ik er al lang klaar mee zijn.
Hij heeft nogal wat emotionele dingen meegemaakt de laatste maanden, die ik wegens herkenbaarheid niet kan vertellen. Hierdoor twijfel ik dus ook of mijn twijfels wel terecht zijn.
Overigens belt hij me vaker dan ik hem, bespreken we alles met elkaar. Toch vind ik het raar dat hij geen tijd heeft.
Misschien kan ik hem vanavond of morgen bellen, vragen of hij volgend weekend kan. (Dit weekend kan ik niet). Zo niet, leg ik hem dan uit dat ik niet aan hem wil trekken en we er dan beter mee kunnen stoppen...
Bah, mannen...
Hij heeft nogal wat emotionele dingen meegemaakt de laatste maanden, die ik wegens herkenbaarheid niet kan vertellen. Hierdoor twijfel ik dus ook of mijn twijfels wel terecht zijn.
Overigens belt hij me vaker dan ik hem, bespreken we alles met elkaar. Toch vind ik het raar dat hij geen tijd heeft.
Misschien kan ik hem vanavond of morgen bellen, vragen of hij volgend weekend kan. (Dit weekend kan ik niet). Zo niet, leg ik hem dan uit dat ik niet aan hem wil trekken en we er dan beter mee kunnen stoppen...
Bah, mannen...
maandag 24 juni 2019 om 18:08
O.a. Verhuizing en overlijden van ouder.
maandag 24 juni 2019 om 18:10
Je hoeft zijn issues niet op te lossen hè? Je kent m nog maar net en nauwelijks.alexandra03 schreef: ↑24-06-2019 18:05Ja we hebben seks gehad tijdens de tweede date. Derde keer, terwijl hij toen bij mij thuis was niet.
Bah, mannen...
Dit klinkt als een project op een doodlopende weg.
En hou jezelf niet aan het lijntje door je beslissing uit te stellen tot het weekend na dit weekend. Hak gewoon de knoop door.
**edit ik had niet gezien wat de oorzaak is**
bonnieux wijzigde dit bericht op 24-06-2019 20:00
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
2.25% gewijzigd
maandag 24 juni 2019 om 18:16
Oke op zich zijn dat wel heftige dingen waardoor ik het kan begrijpen dat hij niet wil afspreken. Ik zou het toch nog wat tijd geven (misschien naïef maar ach, wat ga je anders doen? Een ander daten?).
maandag 24 juni 2019 om 18:27
Toevallig had een vriendin van mij laatst exact hetzelfde verhaal.
maandag 24 juni 2019 om 18:40
Hij woont een uur rijden bij me vandaan, dus bellen is een stuk makkelijker dan afspreken.
Daarnaast ben ik bij hem thuis geweest en kan op Social Media alles van hem zien. Hij heeft geen (serieuze) relatie en is niet getrouwd.
Een ander daten zou kunnen.
maandag 24 juni 2019 om 18:42
Ja, misschien naïef.. dat wil ik dus eigenlijk niet zijn.kopjechino schreef: ↑24-06-2019 18:16Oke op zich zijn dat wel heftige dingen waardoor ik het kan begrijpen dat hij niet wil afspreken. Ik zou het toch nog wat tijd geven (misschien naïef maar ach, wat ga je anders doen? Een ander daten?).
En nee, zou dan geen ander gaan daten. Althans, niet bewust. Mocht ik iemand tegenkomen, zeg ik er geen ‘nee’ tegen. Ben niet heel hard opzoek naar een relatie. We hadden gewoon een klik en daardoor wil ik hem graag beter leren kennen.
maandag 24 juni 2019 om 18:42
Het is niet omdat ie geen foto's op zijn social media zet, dat er geen vrouw is.alexandra03 schreef: ↑24-06-2019 18:40Hij woont een uur rijden bij me vandaan, dus bellen is een stuk makkelijker dan afspreken.
Daarnaast ben ik bij hem thuis geweest en kan op Social Media alles van hem zien. Hij heeft geen (serieuze) relatie en is niet getrouwd.
Een ander daten zou kunnen.
Ik ken mensen zat die dat niet doen.
En dat ene avondje bij hem thuis kan zijn vrouw ook bij een vriendin gezeten hebben, gaan sporten zijn, voor haar werk weggeweest zijn, ...
Of het kan zelfs zijn dat het zijn huis niet was, maar dat van een vriend.
Hij wacht waarschijnlijk weer op een avond dat zijn vrouw gegarandeerd buitenshuis is.
Of voor haar werk een week in pakweg Parijs zit.
maandag 24 juni 2019 om 18:45
Ja dat is wel heftig, een ouder die overlijdt.
Maar ook daar kun je hem niet bij helpen. Jullie kennen elkaar eigenlijk nog niet.
Laat hem eerst maar alles op een rijtje krijgen en dan kan hij later zien of jij nog vrij bent.
maandag 24 juni 2019 om 18:56
maandag 24 juni 2019 om 19:03