Heeft date nog wel interesse?
maandag 24 juni 2019 om 17:38
Weer één van de vele ‘date issues’ topics op dit forum.
2,5 maand geleden heb ik via Tinder een man ontmoet. We zijn vrij snel wat gaan drinken en hadden af en toe contact.
Inmiddels zijn we nog maar 3 dates verder en is de laatste al meer dan een maand geleden. We spreken elkaar niet dagelijks via whatsapp, maar zo af en toe. Daarnaast bellen we 2/3 keer per week. Dit contact komt zowel van zijn als mijn kant.
Echter begin ik nu wel te twijfelen. Ik heb hem inmiddels 3 keer gevraagd of hij weer kan afspreken, maar steeds heeft hij andere plannen. Hij is inmiddels verhuisd, een week op vakantie geweest en heeft het druk met zijn werk. Toch vind ik het vreemd dat hij geen moeite doet.
Ik heb hem dan ook op de man af gezegd dat hij het gewoon kan aangeven als hij niet meer wil afspreken. Dit omdat ik niet van onduidelijkheid houd.
Hij gaf aan dat hij me leuk vindt, maar even tijd nodig heeft om dingen te regelen etc.
Nu de vraag of en zo ja, hoeveel tijd moet ik hem geven?
Ik ben echt niet enorm aanhankelijk en hoef hem niet wekelijks te zien, heb een druk eigen leven. Wel wil ik hem kunnen vertrouwen en dat doe ik nu niet helemaal.
Overigens zijn we vrienden op Social Media en weet ik dus vrijwel zeker dat hij geen relatie heeft. Daarnaast ben ik ook 1x bij hem thuis geweest.
Wat denken jullie? Hem voor het blok zetten en aangeven dat ik dit vervelend vind en het wil afkappen, of nog geduld hebben?
Ik vind hem echt heel erg leuk en het telefonische contact dat we wel hebben is altijd heel gezellig.
2,5 maand geleden heb ik via Tinder een man ontmoet. We zijn vrij snel wat gaan drinken en hadden af en toe contact.
Inmiddels zijn we nog maar 3 dates verder en is de laatste al meer dan een maand geleden. We spreken elkaar niet dagelijks via whatsapp, maar zo af en toe. Daarnaast bellen we 2/3 keer per week. Dit contact komt zowel van zijn als mijn kant.
Echter begin ik nu wel te twijfelen. Ik heb hem inmiddels 3 keer gevraagd of hij weer kan afspreken, maar steeds heeft hij andere plannen. Hij is inmiddels verhuisd, een week op vakantie geweest en heeft het druk met zijn werk. Toch vind ik het vreemd dat hij geen moeite doet.
Ik heb hem dan ook op de man af gezegd dat hij het gewoon kan aangeven als hij niet meer wil afspreken. Dit omdat ik niet van onduidelijkheid houd.
Hij gaf aan dat hij me leuk vindt, maar even tijd nodig heeft om dingen te regelen etc.
Nu de vraag of en zo ja, hoeveel tijd moet ik hem geven?
Ik ben echt niet enorm aanhankelijk en hoef hem niet wekelijks te zien, heb een druk eigen leven. Wel wil ik hem kunnen vertrouwen en dat doe ik nu niet helemaal.
Overigens zijn we vrienden op Social Media en weet ik dus vrijwel zeker dat hij geen relatie heeft. Daarnaast ben ik ook 1x bij hem thuis geweest.
Wat denken jullie? Hem voor het blok zetten en aangeven dat ik dit vervelend vind en het wil afkappen, of nog geduld hebben?
Ik vind hem echt heel erg leuk en het telefonische contact dat we wel hebben is altijd heel gezellig.
maandag 24 juni 2019 om 19:23
Dat heb ik reeds gedaan. Hij heeft aangegeven dat hij graag wil afspreken, maar het ontzettend druk heeft met sociale verplichtingen en werk. Daarnaast heeft hij ook tijd af en toe tijd ‘alleen’ nodig.
maandag 24 juni 2019 om 19:33
Vaag verhaal. Ik denk dat hij je een oor aan naait.alexandra03 schreef: ↑24-06-2019 19:03Hij krijgt over een maand de sleutel van z’n nieuwe huis. Zit nu tijdelijk bij familie, maakt het er natuurlijk ook niet makkelijker op.
Lekker laten gaan. Hier komt niets goeds uit voor jou.
maandag 24 juni 2019 om 19:34
Jij bent het niet voor hem.alexandra03 schreef: ↑24-06-2019 19:23Dat heb ik reeds gedaan. Hij heeft aangegeven dat hij graag wil afspreken, maar het ontzettend druk heeft met sociale verplichtingen en werk. Daarnaast heeft hij ook tijd af en toe tijd ‘alleen’ nodig.
maandag 24 juni 2019 om 19:37
Nou...mannen zijn wat dat betreft heel gemakkelijk. Hij geeft aan dat hij wat tijd nodig heeft om te regelen. En raad eens.....dan is dat ook zo.
Gezien de verhuizing en overlijden van zijn moeder lijken mij echt zaken die tijd kosten en zeker ook energie. Geef het even de tijd maar maak hem ook duidelijk dat het uiteraard ook ergens stopt.
Succes.
Gezien de verhuizing en overlijden van zijn moeder lijken mij echt zaken die tijd kosten en zeker ook energie. Geef het even de tijd maar maak hem ook duidelijk dat het uiteraard ook ergens stopt.
Succes.
maandag 24 juni 2019 om 20:09
maandag 24 juni 2019 om 20:24
Inmiddels zijn we nog maar 3 dates verder en is de laatste al meer dan een maand geleden. ....OMG nee geen interesse...maar waarom blijf jij maar bedelen om aandacht en verklaringen? Heb je geen andere opties?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
maandag 24 juni 2019 om 20:27
Oh boe wat zielig...violen....alexandra03 schreef: ↑24-06-2019 18:05\
Hij heeft nogal wat emotionele dingen meegemaakt de laatste maanden,
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
maandag 24 juni 2019 om 20:53
Onzin.
Als iemand je echt leuk vindt, dan kan hij altijd wel een gaatje vrij maken. TO heeft hem nu al een maand niet gezien.
maandag 24 juni 2019 om 21:32
Dat ben ik eigenlijk wel met je eens.minnimouse schreef: ↑24-06-2019 20:53Onzin.
Als iemand je echt leuk vindt, dan kan hij altijd wel een gaatje vrij maken. TO heeft hem nu al een maand niet gezien.
Echter is hij in de maand naar een andere stad verhuisd, een week op vakantie geweest en heeft hij last gehad van een jetlag.
Ik merk dat ik zijn houding goed praat en dat wil ik ook weer niet...
Zal hem morgenavond bellen en het concreet aan hem vragen. Mocht hij weer een ‘smoes’ hebben laat ik hem weten dat ik dit niet meer wil.
maandag 24 juni 2019 om 21:40
Laat toch zitten. Hij weet hoe hij jou kan bereiken.
In date-land hoef je echt niet altijd alles formeel af te sluiten hoor. Soms zit het er gewoon niet in, prima toch? Wat wil je nou van hem horen.
Ik ben het niet eens met de mensen die zeggen dat als hij je écht leuk vond, dat hij dan wel voor je ging. Soms is het oprecht zo dat je hoofd er niet naar staat ook al vind je iemand echt wel leuk. Maar feit blijft dat de omstandigheden er nu niet naar zijn. Dus laat lekker gaan.
In date-land hoef je echt niet altijd alles formeel af te sluiten hoor. Soms zit het er gewoon niet in, prima toch? Wat wil je nou van hem horen.
Ik ben het niet eens met de mensen die zeggen dat als hij je écht leuk vond, dat hij dan wel voor je ging. Soms is het oprecht zo dat je hoofd er niet naar staat ook al vind je iemand echt wel leuk. Maar feit blijft dat de omstandigheden er nu niet naar zijn. Dus laat lekker gaan.
maandag 24 juni 2019 om 21:45
Dan ben jij het niet voor hem of heeft hij echt te veel aan zijn hoofd en moet nu gewoon niet daten. En meisjes aan het lijntje houden.alexandra03 schreef: ↑24-06-2019 19:23Dat heb ik reeds gedaan. Hij heeft aangegeven dat hij graag wil afspreken, maar het ontzettend druk heeft met sociale verplichtingen en werk. Daarnaast heeft hij ook tijd af en toe tijd ‘alleen’ nodig.
maandag 24 juni 2019 om 22:26
Die meisjes kunnen het toch zelf afkappen als ‘t ze allemaal te lang duurt?Lucifer2018 schreef: ↑24-06-2019 21:45Dan ben jij het niet voor hem of heeft hij echt te veel aan zijn hoofd en moet nu gewoon niet daten. En meisjes aan het lijntje houden.
maandag 24 juni 2019 om 22:40
Ik heb hem net gesproken, en ja; hij belde zelf.
Hij heeft uitgelegd waarom hij zo druk is en dat hij tijd nodig heeft. Hoe naïef ik misschien ook klink, ik ga hem dat een tijdje geven. Hoef geen ander en hoef het ook niet persé af te kappen omdat hij even tijd voor zichzelf nodig heeft.
Mocht ik een ander tegenkomen zal het een ander verhaal worden, maar ben daar niet concreet naar opzoek.
Bedankt allemaal voor jullie feedback!
Hij heeft uitgelegd waarom hij zo druk is en dat hij tijd nodig heeft. Hoe naïef ik misschien ook klink, ik ga hem dat een tijdje geven. Hoef geen ander en hoef het ook niet persé af te kappen omdat hij even tijd voor zichzelf nodig heeft.
Mocht ik een ander tegenkomen zal het een ander verhaal worden, maar ben daar niet concreet naar opzoek.
Bedankt allemaal voor jullie feedback!