Heeft iedereen een type?

23-09-2019 20:01 90 berichten
Geloven jullie in het hebben van een type? Ookal beweren sommige dat ze geen type hebben?

En zullen mannen snel iets willen van iemand die ze bijvoorbeeld wel aantrekkelijk vinden maar niet hun type is?
Alle reacties Link kopieren
Nee. Niet qua uiterlijk althans. Mijn type is iemand waar ik mee kan praten, die me begrijpt, waar ik mee kan lachen. Op den duur kan ik zo iemand ook fysiek aantrekkelijk gaan vinden. Andersom werkt het meestal niet zo.

En ik mag hopen dat er ook mannen zijn voor wie het zo werkt. Dat type-denken vind ik zo iets vreemds, ik kan er persoonlijk niks mee.
foechoer wijzigde dit bericht op 23-09-2019 20:07
97.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik wel ja,

Maar ik heb voor serieuze relatie ander type dan voor scharrel
Alle reacties Link kopieren
Om op je tweede vraag antwoord te geven:

Wij willen neuken. Altijd.

(Maar dont stick your dick in crazy)
Ik heb geen vast type, en een enigszins spannend, lekker, fout type kan voor mij best leuk voor de neuk zijn.
anoniem_6407abae851fb wijzigde dit bericht op 23-09-2019 20:08
5.61% gewijzigd
Nee, ik heb wel bepaalde voor- en afkeuren, maar dat is niet doorslaggevend.
Alle reacties Link kopieren
ik heb iets met een stem, zo'n zware stem zoals alan rickman bv does the tric
Alle reacties Link kopieren
Qua uiterlijk heb ik geen type.
Geen idee maar altijd iets voor kale mannen Gehad :flirting:
Alle reacties Link kopieren
cranberryjuice schreef:
23-09-2019 20:12
Geen idee maar altijd iets voor kale mannen Gehad :flirting:
Joehoe
Westerpaviljoen schreef:
23-09-2019 20:12
Joehoe

Kale koppen niet te stoppen
Intelligent, passende normen en waarden.
En heel oppervlakkig: goed haar. Al zou ik nog steeds zielsveel van mijn man houden als hij morgen kaal wakker zou worden, natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Qua uiterlijk heb ik geen type nee.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
cranberryjuice schreef:
23-09-2019 20:14
Kale koppen niet te stoppen
180 bpm
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hele lange mannen (langer dan 2 meter) met donker haar en een baard vaak aantrekkelijk. Mijn ex zag er ook zo uit.

Maar ben getrouwd met een grijze man (met baard!) die zelfs iets kleiner is dan ik ben, dus ja :rofl:

Maar ik vind dat ‘type’ nog steeds wel aantrekkelijk.
Zolang het een hartslag had was ik al tevreden.
Alle reacties Link kopieren
Ik val niet op 'zachte', te lievige mannen. En groot en stoer vind ik gewoon leuk. Baarden en snorren hou ik weer niet van. Maar dat heeft allemaal gewoon met smaak te maken zeg maar.
Beter een half motto....
Alle reacties Link kopieren
Ik weet nog dat ik de vraag kreeg van een kale man, of ik nou van “harige mannen” hield of niet. Hij was (niet zo) subtiel aan het vissen.

Zo simpel ligt het voor mij niet en al was het zo geweest, wat maakt het nou uit op welk aspect je wordt afgewezen? Je gaat jouw type toch niet veranderen, meestal gaat het om zaken die je niet eens kunt veranderen. Hij had heus niet ineens zijn haar kunnen laten aangroeien. Zijn uiterlijk was het probleem overigens niet.

Voor mannen geldt innerlijk ook als eis, ik heb eens naar mijn hoofd gekregen dat hij “me zou doen als ik niet zo’n kutkarakter had”. Was ik even blij met mijn karakter :mrgreen: .
Alle reacties Link kopieren
Heb zeer verschillende typen scharrels/ons gehad voor mijn huidige relatie, maar mijn eerste voorkeur gaat toch wel naar "Hollandse boeren jongens". Blond haar, blauwe ogen, lang, liefst een beetje stevig gebouwd.
Vriend voldoet hier uitstekend aan :)
Gatekeeper* schreef:
23-09-2019 20:21
Zolang het een hartslag had was ik al tevreden.
Inderdaad. Zak over het hoofd en voor vlag en vaderland.
Ik heb wel een type maar op de een of andere manier eindig ik altijd met dames die niet mijn type zijn. ;-D Geen idee wat dat betekent.
Nope, ik geloof er niet in.
Alle reacties Link kopieren
mijn type is toch die hoog intelligente man ;-)
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
RikM schreef:
23-09-2019 20:42
Ik heb wel een type maar op de een of andere manier eindig ik altijd met dames die niet mijn type zijn. ;-D Geen idee wat dat betekent.
Hoe weet je dan wat je type is?
Alle reacties Link kopieren
Iemand die helemaal voor mij gaat, die mij het gevoel geeft voor hem bijzonder te zijn. Verder val ik heel erg op donkere ogen, maar wel Europees.
Maar ondertussen weet ik het zelf ook niet meer zo goed. Ben ook wel verkikkerd geweest op blank, blauwe ogen, blond.
Het gaat toch om de klik, iets bijzonders voelen. En in bed moet het ook lekker gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven