heel raar, alles gelogen?

28-09-2008 23:26 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
vorige week postte ik een onderwerp over een man die ik via een datingsite heb ontmoet en met wie het hemel op aarde was....tot vorige week. Dit onderwerp heb ik laten verwijderen omdat ik hem met nickname en al bekend had gemaakt en dat leek me toch niet zo slim.

Goed, we hebben het tijdens onze 'relatie' over van alles gehad, oa over het feit dat mijn vader is overleden. Hij gaf aan dat zijn ouders alive and kicking zijn.Toen ik de eerste keer bij hem zou komen, moest eerst zijn moeder komen schoonmaken, vond ik vertederend. Hij wilde mijn moeder ontmoeten maar ook nog even wachten voordat ik zijn ouders zou ontmoeten.

We zouden dit weekend een etentje hebben met zijn ouders erbij maar hij heeft me dus vorige week op vage wijze gedumpt.

Ik kan er niks aan doen maar heb hem net gegoogled. Daar kwam zijn stamboom naar boven incl. naam exvrouw, kind, broer en neefje en nichtje, dus dat klopt..... alleen..... volgens de stamboom zijn zijn ouders al een aantal jaar overleden.

Ik vind dit zo raar, heb ik met iemand met enorme psychologische problemen te maken gehad, die zeg maar in een droomwereld leeft of worden er wel eens fouten gemaakt in stambomen op internet... pfff, weet het niet meer. Ik weet wel dat ik me er niet meer druk om zou moeten maken maar toch laat het me niet los.
Je weet zeker dat het zijn stamboom is ? Er zijn namelijk meer hondjes die Fikkie heten .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

ja, kan niet anders... de namen van hem, zijn ex vrouw, hun dochtertje, zijn broer, zijn neefje, woonplaats, alles klopte...

bizar hè!
je hebt toch geen contact meer met hem. dus lekker boeiend.

ik zou het trouwens een afknapper vinden als bij een volwassen man zijn moeder nog zijn huis komt schoonmaken.
Idd bizar! Maar als alles klopt, waar twijfel je dan aan? En hoe plaats jij een smiley??
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 september 2008 @ 23:32:

Je weet zeker dat het zijn stamboom is ? Er zijn namelijk meer hondjes die Fikkie heten .

Een hondje op een pleintje bij mijn omaatje heet ook Fikkie.. dus.

Ja kan foutje in googelen zijn ja. Maar was jij de persoon tegen wie hij heeft gezegd "nog niet aan relatie toe" en later toch weer online op een relatiesite actief verder zocht?

Blijf er in dat geval bij dat je volgens mij het lekker los moet laten en moet proberen te accepteren dat hij JOU gewoon niet wilde. Hij zal het niet te bot hebben willen maken en daarom een "ben er nog neit aan toe" cliche hebben gebruikt maar ik vind het nogal freaky dat je er nog steeds mee bezig bent en nu zelfs een "stamboomonderzoek" doet (nou jaaah beetje overdreven oke). Zo vind je altijd wel problemen.

Gewoon: leek leuk, hij vond het niet leuk genoeg, heeft je min of meer gedumpt, klaaaaaar.

Lekker verder gaan met leuke mensen zoeken en dit laten rusten. Hij wil niet dus je komt er waarschijnlijk toch niet meer achter hoe het allemaal zit. Waarom jezelf hier maar mee bezig blijven houden.

Uhmmm en in het geval dat je niet die persoon bent uit het vorige topic waar je zei dat hij "er niet aan toe was" en zo... heb ik zojuist voor jan lul zitten typen
Als je het durft gioia71 zou je dat hem direct kunnen zeggen.

Iets in de trant van"hey, het leek me leuk om je even te googlen en wat schetst mijn verbazing??? Er zittgen fouten in je stamboom!!!"

Maar ik zou het niet durven, zou te veel verraden dat ik iemands zit door te spitten. Terwijl als je er bij stil staat, het eigenlijk heel gezond is dat je iemand even scant voordat je met die persoon in zee gaat....toch? Ik ga het in ieder geval vaker doen en me er niet schuldig over voelen. Better safe than sorry.
quote:gioia71 schreef op 28 september 2008 @ 23:37:

Zo grappig was het nou ook weer niet..
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Er worden zeker vreemde fouten gemaakt in stambomen op internet. Vaak pluizen mensen als hobby hun familiegeschiedenis uit. Ze nemen niet altijd de moeite om gegevens die ze via via hebben gekregen te checken op het waarheidsgehalte, voor ze deze op hun site plaatsen. Zo kreeg ik zelf ooit een heel ander geboortejaar achter mijn naam.

Ik zou er niet te veel achter zoeken.
En zo is het toevallig ook nog eens een keer
misschien zijn zijn ouders gemumificeerd en is het nog een tyfus zooi in huis....
twompie, dat was ik inderdaad.

Maar na die posting is hij langsgeweest en hebben we lang gepraat.. en was het weer goed en gingen we ervoor. En opeens kreeg ik deze week een berichtje dat het over was.

Ik heb er nogal verdriet van en heb hem waarschijnlijk daarom ook gegoogled. Niet uit een of ander soort sadomasochisme, maar meer omdat ik het allemaal niet begrijp. En toen kwam dit eruit..............
quote:gioia71 schreef op 28 september 2008 @ 23:54:

twompie, dat was ik inderdaad.

Maar na die posting is hij langsgeweest en hebben we lang gepraat.. en gesext, waarschijnlijk? en was het weer goed en gingen we ervoor.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
nee, dat dan weer niet
wanneer zijn zijn ouders overleden ?

Kan toch zijn dat hij bij pleegouders terecht is gekomen en die hem verder opgevoed hebben en hij die nu als *ouders* beschouwd..
denk je dat je met googlen er achter komt waarom ie het heeft uitgemaakt dan.
nee Vleermuis, heb zijn fotoalbum gezien tot een paar jaar geleden... en dat waren dezelfde mensen als bij zijn geboorte

En Heyjij, nee, met googlen kom ik daar niet achter... maar in een moment van traantjes heb ik dat wel gedaan..........
quote:Heyjij schreef op 29 september 2008 @ 00:06:

denk je dat je met googlen er achter komt waarom ie het heeft uitgemaakt dan.whahahahhahhahhahhahahhaaaa
Zou het zo kunnen zijn dat hij al een ander liefje heeft/ al samenwoont?
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
nee, ben bij hem thuis geweest en ook bij zijn vrienden...

Misschien wel een ander liefje inmiddels, maar dan blijft wel dit verhaal van zijn ouders heel raar...........
Tja zou me er maar niet al te druk over maken en verder gaan met je leven.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Ik snap wel dat je het heel raar vindt, maar je moet het toch echt achter je laten. Hoe het ook zit, waar zijn ouders wel of niet zijn, of hij wel of niet een nieuwe vriendin heeft, hij heeft jou eerlijk verteld dat hij niets met je wil. Dan moet je dat ook respecteren. En dat is pijnlijk, maar je nu druk gaan maken om dit soort dingen verandert daar helemaal niets aan. Het is alleen maar jezelf kwellen, en dat is echt niet goed voor je.

Ga verder met je leven, er zijn nog meer mensen op deze wereld!
Ik snap dat niet he, als je een blauwtje loopt is dat toch geen schande? Maar nee, er moet vast iets geks met diegene zijn die jou niet wil!
dat is nou juist het probleem waar ik mee zit yellowlove, de ene dag is hij gek op me en wil hij met me de toekomst in.. en de dag erna een smsje dat hij niet meer verliefd is. Dat is nou juist waardoor ik zo pieker en waardoor ik het nog niet los kan laten.. en als ik dan dit lees.........

Als het echt waar is heeft hij een heel groot probleem waar hij kennelijk niet mee om kan gaan... en hij was me te dierbaar geworden om me dit niet aan te trekken, los van het feit dat hij me verdriet heeft gedaan.. zo ben ik nou eenmaal
Ik snap ook echt wel dat het je verdriet gedaan heeft, maar iedereen hier heeft wel een beetje gelijk.

Je maakt het ook gewoon heel erg moeilijk voor jezelf!

Hij is het niet, echt niet. Hij is niet de ware. Geloof ons nou maar, op dit moment is hij het niet.

Op dit moment is het beter voor je als je verder gaat met je leven, hoe moeilijk dat ook is. En ik weet hoe moeilijk dat is, ik zit er ook in, maar dit heeft gewoon totaal geen nut. Je doet alleen jezelf pijn.

Verder gaan! Je hebt idd een blauwtje gelopen, hardstikke pijnlijk, snap ik, maar nu moet je hem achter je laten
[quote]Heyjij schreef op 28 september 2008 @ 23:40:

je hebt toch geen contact meer met hem. dus lekker boeiend.

ik zou het trouwens een afknapper vinden als bij een volwassen man zijn moeder nog zijn huis komt schoonmaken.[/quote]

Je bent me voor, wilde precies hetzelfde zeggen! Hoezo vertederend?! Ik vind het echt een enorme afknapper, bah.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven