heel raar, alles gelogen?

28-09-2008 23:26 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
vorige week postte ik een onderwerp over een man die ik via een datingsite heb ontmoet en met wie het hemel op aarde was....tot vorige week. Dit onderwerp heb ik laten verwijderen omdat ik hem met nickname en al bekend had gemaakt en dat leek me toch niet zo slim.

Goed, we hebben het tijdens onze 'relatie' over van alles gehad, oa over het feit dat mijn vader is overleden. Hij gaf aan dat zijn ouders alive and kicking zijn.Toen ik de eerste keer bij hem zou komen, moest eerst zijn moeder komen schoonmaken, vond ik vertederend. Hij wilde mijn moeder ontmoeten maar ook nog even wachten voordat ik zijn ouders zou ontmoeten.

We zouden dit weekend een etentje hebben met zijn ouders erbij maar hij heeft me dus vorige week op vage wijze gedumpt.

Ik kan er niks aan doen maar heb hem net gegoogled. Daar kwam zijn stamboom naar boven incl. naam exvrouw, kind, broer en neefje en nichtje, dus dat klopt..... alleen..... volgens de stamboom zijn zijn ouders al een aantal jaar overleden.

Ik vind dit zo raar, heb ik met iemand met enorme psychologische problemen te maken gehad, die zeg maar in een droomwereld leeft of worden er wel eens fouten gemaakt in stambomen op internet... pfff, weet het niet meer. Ik weet wel dat ik me er niet meer druk om zou moeten maken maar toch laat het me niet los.
misschien kan je hier een goede les uit halen. Luister niet naar de mooie woorden die iemand uitspreekt, maar kijk naar hoe hij doet.
quote:gioia71 schreef op 29 september 2008 @ 00:37:

dat is nou juist het probleem waar ik mee zit yellowlove, de ene dag is hij gek op me en wil hij met me de toekomst in.. en de dag erna een smsje dat hij niet meer verliefd is. Dat is nou juist waardoor ik zo pieker en waardoor ik het nog niet los kan laten.. en als ik dan dit lees.........

Als het echt waar is heeft hij een heel groot probleem waar hij kennelijk niet mee om kan gaan... en hij was me te dierbaar geworden om me dit niet aan te trekken, los van het feit dat hij me verdriet heeft gedaan.. zo ben ik nou eenmaal

Als hij inderdaad "een groot probleem " heeft, en gelogen heeft over zijn ouders zou ik nog eens extra blij zijn dat je van hem af bent. En dat hij je dierbaar is, nou in dat geval ken je hem helemaal niet en weet je niet wat waar of onwaar is van al de dingen die hij gezegd heeft. Dus wie is je dan zo dierbaar?

Verder is het misschien een idee om, als je niet zo goed tegen gedumpt worden kunt (wie wel) , te voorkomen dat dezelfde persoon je 2 keer dumpt. Scheelt een hoop stress en gegoogle.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
quote:Heyjij schreef op 28 september 2008 @ 23:40:

je hebt toch geen contact meer met hem. dus lekker boeiend.

ik zou het trouwens een afknapper vinden als bij een volwassen man zijn moeder nog zijn huis komt schoonmaken.Ik sluit me hier bij aan! inderdaad een afknapper en wat zou het je nog boeien?
quote:Maricke schreef op 29 september 2008 @ 09:50:

[...]

Ik sluit me hier bij aan! inderdaad een afknapper en wat zou het je nog boeien?Inderdaad zeg! Een man die niet zelf z'n huis kan/wil onderhouden is toch geen relatiemateriaal? Dan moet je je afvragen wat ie in 'n relatie zoekt: een huissloof misschien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven