Heftige ruzie met moeder

24-09-2018 21:19 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,
Ik lees af en toe op dit forum. En ik zit nu zelf best wel met iets wat ik graag kwijt wil.

Ik ben 20 jaar oud. Ik studeer en werk daarnaast bij een hele leuke bijbaan. Thuis gaat het helaas niet zo goed. Mijn ouders hebben vaak heftige ruzie. Ze vallen elkaar nog net niet aan op die momenten. Daarnaast is mijn moeder eigenlijk altijd boos om alles en schreeuwt ze onwijs veel tegen iedereen thuis. Hierdoor vind ik het vaak niet fijn thuis en zie ik er soms tegenop om na werk of school naar huis te gaan. Nu is het gisteren echt uit de hand gelopen. Mijn ouders hadden weer een erg heftige ruzie. Mijn moeder begint eigenlijk altijd met de ruzies omdat ze mijn vader dingen verwijt en hierbij gaat schreeuwen, waar mijn vader dus onwijs boos om wordt. Ik zei dat ik het niet leuk vond thuis op deze manier en dat ik er eigenlijk klaar mee ben. Ik weet dat ik me er beter buiten kan houden, maar dit keer lukte het echt niet meer omdat ik er al zolang mee zit. Mijn zusje deelde die mening. Nu is mijn moeder onwijs kwaad op mij en mijn zusje. Ze zegt dat ze niks meer met ons te maken wilt hebben etc. Ik ben hier nogal van slag van en wil het liefste even een weekje bij mijn vriend logeren omdat het zo thuis niet gaat. Alleen als ik weg zou gaan zou dat alleen maar nog meer ruzie opleveren.