Helaas toch vriendschappelijk?

10-11-2010 17:26 34 berichten
Heb die leuke collega (na hoop flirterige opmerkingen etc) een mail gestuurd of ie een keertje na het werk wat wil gaan drinken.

Na een halfuurtje kreeg ik een antwoord. Kwam erop neer dat hij altijd in is voor een bakkie, dat ie het alleen de komende tijd erg druk heeft met baan/afstuderen etc. Dat hij het helemaal leuk vindt om een bakkie te doen en dan nogmaals dat het voorlopig niet gaat lukken en dat hij het me laat weten als hij een vrije avond heeft, alleen voorlopig dus erg druk met een zucht erachter.

Hij weet trouwens niet dat ik hem op die manier echt zo leuk vindt.

Denk toch dat ik hem met deze reactie maar uit mijn hoofd moet zetten. Denken jullie dat ook?
Weten jullie wat het ook is: ik kan me niet voorstellen dat iemand zoals hij ooit zou kunnen vallen voor iemand als ik. Niet dat er iets mis is met mij (hoogstens met mijn zelfbeeld), maar ik vind mezelf niet zo aantrekkelijk. Zie er een stuk jonger uit dan ik ben en word altijd zo rood als hij in de buurt is.
Dat heb je wel eens vaker gezegd Leaf, je bent nogal onzeker van wat ik mee kreeg uit je vorige topic. Dat is natuurlijk erg vervelend.

Deze man heeft dus weinig tijd voor jou, maar flirt wel. Wil dus blijkbaar wel iets van je. Heb je er al aan gedacht dat hij misschien ook alleen maar op sex uit is net als die ander gast? Veel mannen die weinig tijd hebben vinden voor sex toch wel de tijd. En vrouwen die onzeker zijn kunnen ze van een afstand ruiken.
Alle reacties Link kopieren
quote:superstar_2 schreef op 10 november 2010 @ 18:12:

[...]

Ja bij mij zijn het alleen maar vrouwelijke collega's dus eeeh Leaf waar werk je? Nog steeds niet weg bij Yab Yum, Suup?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 10 november 2010 @ 20:49:

[...]

Nog steeds niet weg bij Yab Yum, Suup?

Nee schat ik vind het heerlijk daar...

Maar echt moppie als ik het zat ben dan volg ik jouw advies op en ga ik bij de TBSkliniek solliciteren...
Nee, je bent geen prioriteit als iik het zo lees; allemaal kutsmoesjes dat ie het zo druk heeft.

Als hij jou de catch van het millenium vindt, maakt ie tijd......
quote:superstar_2 schreef op 10 november 2010 @ 20:56:

[...]

Maar echt moppie als ik het zat ben dan volg ik jouw advies op en ga ik bij de TBSkliniek solliciteren... Moet lukken, je hebt daar zat oude kennissen kruiwagens
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:lichtpuntjes schreef op 10 november 2010 @ 17:31:

Sowieso een collega :puke:

Altijd dat verliefd zijn op het werk! Op je werk moet je werken, klaar.

Ai, uit welke wereld kom jij?

Dit meen je niet, of wel?
Hier ook lekkere collega's, hoor.
quote:pinkgun schreef op 11 november 2010 @ 13:44:

[...]

Ai, uit welke wereld kom jij?

Dit meen je niet, of wel?

Nou, ze moet er zelfs van kotsen.

Dus het zal wel menens zijn he

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven